Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (3-4 лікаря без житла) у селі Мішково-Погорілове Вітовського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
8 871 000,00 UAH
UA-2018-09-24-002273-c c91d83743a3745b5aa7b54e4d6b9ad19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2018 14:04
Очікувана вартість: 8 871 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (3-4 лікаря без житла) у селі Мішково-Погорілове Вітовського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Мішково-Погорілове Вітовського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 17:34
ТД М-Погорілове.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 8 300 352,82
UAH з ПДВ
8 300 352,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 8 870 900,00
UAH з ПДВ
8 870 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2018 21:35
Електронний підпис
30 жовтня 2018 21:34
Довідки у строк 5 днів
10 жовтня 2018 15:36
Електронний підпис
10 жовтня 2018 15:33
117.imd
10 жовтня 2018 15:33
Інші довідки.rar
10 жовтня 2018 15:33
Додаток 4.4.pdf
10 жовтня 2018 15:33
Додаток 4.3.pdf
10 жовтня 2018 15:33
Додаток 4.2.pdf
10 жовтня 2018 15:33
Додаток 4.1.pdf
10 жовтня 2018 15:33
Додаток 2.rar
10 жовтня 2018 15:33
Додаток 1.rar
10 жовтня 2018 15:33
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Переможець 8 300 352,82
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 16:29

Документи

26 жовтня 2018 16:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
8 300 352,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 15:28
Д.у. №4 Мешковка амбулатория.FR12.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 15:28
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 15:25
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 15:23
Д.у. № 3 Мешково-Погорелово.FR12.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 15:21
Д.у. №2 Мешково-Погорелово амбулатория.FR12.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 14:41
Д.у 1 від 28.12.18 Мішково Погорілове.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:34
Договір 16 від 15.11.2018.pdf укладений
15 листопада 2018 15:09
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта на поточний 2018 рік на 3442697,71 грн. ( три мільйона чотириста сорок дві тисячі шістсот дев’яносто сім гривень 71 копійка) в тому числі ПДВ – 573782,95 грн. 2. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8300352,82 грн. (вісім мільйонів триста тисяч триста п’ятдесят дві гривні 82 копійок), в тому числі ПДВ – 1348944,41 грн., обладнання – 1479613, 78 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот тринадцять гривень 78 копійок) з ПДВ. з них на поточний 2018 рік – 1307313,82 грн.(один мільйон триста сім тисяч триста тринадцять гривень 82 копійки), в тому числі ПДВ – 217885,64 грн. 3. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1307313,82 грн.(один мільйон триста сім тисяч триста тринадцять гривень 82 копійки), в тому числі ПДВ – 217885,64 грн. 4. Інші умови договору підряду № 16 від 15.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 16 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8300352,82 грн. (вісім мільйонів триста тисяч триста п’ятдесят дві гривні 82 копійок), в тому числі ПДВ – 1348944,41 грн., обладнання – 1479613, 78 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот тринадцять гривень 78 копійок) з ПДВ. з них на 2018 рік – 1307313,82 грн.(один мільйон триста сім тисяч триста тринадцять гривень 82 копійки), в тому числі ПДВ – 217885,64 грн. з них на поточний 2019 рік – 6563039.00 грн.(шість мільйонів п’ятсот шістдесят три тисячі тридцять дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1059392,11грн., обладнання – 1479613,78 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот тринадцять гривень 78 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 430000,00 грн.(чотириста тридцять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 71666,66 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості - 6563039.00 грн.(шість мільйонів п’ятсот шістдесят три тисячі тридцять дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1059392,11грн., обладнання – 1479613, 78 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот тринадцять гривень 78 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 430000,00 грн.(чотириста тридцять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 71666,66 грн. 3. На підставі листа Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп» від 12.02.2019 № 7 внести зміни в пункт 20 та юридичну адресу та реквізити Підрядника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп», 01042 м. Київ, вул. Філатова,10А, оф. 2/20, р/р 37129117701953 в Головному управління Державної казначейської служби України у Київській області, МФО 820172, код ЄДРПОУ 37955989, р/р 26005300120020, в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669 код ЄДРПОУ 39519966, Тел./факс: +38050-368-17-52. 4. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 5. Інші умови договору підряду № 16 від 15.11.2018 залишити без змін. 6. Дана додаткова угода до Договору підряду № 16 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8300352,82 грн. (вісім мільйонів триста тисяч триста п’ятдесят дві гривні 82 копійок), в тому числі ПДВ – 1348944,41 грн., обладнання – 1479613, 78 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот тринадцять гривень 78 копійок) з ПДВ. з них на 2018 рік – 1307313,82 грн.(один мільйон триста сім тисяч триста тринадцять гривень 82 копійки), в тому числі ПДВ – 217885,64 грн. з них на поточний 2019 рік – 6993039,00 грн.(шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто три тисячі тридцять дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1059221,25 грн., обладнання – 1479613,78 грн. (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот тринадцять гривень 78 копійок) з ПДВ; 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 6344841,00 грн.(шість мільйонів п’ятсот шістдесят три тисячі тридцять дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1059392,11 грн., обладнання – 831415,78 грн. (вісімсот тридцять одна тисяча чотириста п’ятнадцять гривень 78 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 648198,00 грн.(шістсот сорок вісім тисяч сто дев’яносто вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 71837,52 грн., в тому числі обладнання – 648198,00 грн.(шістсот сорок вісім тисяч сто дев’яносто вісім гривень 00 копійок)з ПДВ. 3. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2019, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 3. Інші умови договору підряду № 16 від 15.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 16 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8300352,82 грн. (вісім мільйонів триста тисяч триста п’ятдесят дві гривні 82 копійок), в тому числі ПДВ – 1347196,64 грн., обладнання – 959740,94 грн. (дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот сорок гривень 94 копійок) з ПДВ. з них на 2018 рік – 1307313,82 грн.(один мільйон триста сім тисяч триста тринадцять гривень 82 копійки), в тому числі ПДВ – 217885,64 грн. з них на поточний 2019 рік – 6993039,00 грн.(шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто три тисячі тридцять дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1129311,00 грн., обладнання – 959740,94 грн. дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот сорок гривень 94 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 6344841,00 грн.(шість мільйонів триста сорок чотири тисячі вісімсот сорок одна гривня 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1057473,49 грн., обладнання – 311542,94 грн. (триста одинадцять тисяч п’ятсот сорок дві гривні 94 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 648198,00 грн.(шістсот сорок вісім тисяч сто дев’яносто вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 71837,51 грн., в тому числі обладнання – 648198,00 грн.(шістсот сорок вісім тисяч сто дев’яносто вісім гривень 00 копійок)з ПДВ. 3. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2019, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 3. Інші умови договору підряду № 16 від 15.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 16 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML