Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (флеш-накопичувачі)
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2018-09-24-002172-c d5f1171a326e44a99eae1a1e1529a4d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380612240207 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380612240207
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2018 14:34
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212 штука
флеш-накопичувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 17:03
Додаток_3_лист-згода.docx
24 вересня 2018 17:03
Додаток_2 Проект договору.docx
24 вересня 2018 17:03
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
24 вересня 2018 17:03
1-ТД_ флеш-накопичувачі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-24-002172-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3350610859
Дата подання: 12 жовтня 2018 17:13
Роз'яснення
Пропозицію ФОП Зіганшина А.І. відхилено у зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, однак що саме не відповідає вимогам не зазначено. Просимо обґрунтувати підставу відхилення із зазначенням, що саме не відповідає вимогам тендерної документації.

P.S.Ми звичайно розуміємо Вашу прихильність до Вашого "постійного переможця ПП "Лібра-Лайн", однак не потрібно так явно відхиляти пропозиції інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2018 15:21
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року надає роз’яснення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Зіганшин Андрій Ігорович»
Під час розгляду документів учасника ФОП «Зіганшин Андрій Ігорович» встановлені наступні невідповідності:
- всупереч вимогам тендерної документації учасником надано документи, що підтверджують якість товару на іноземній мові, що унеможливлює встановити факт відповідності вимогам якості предмету закупівлі (відповідно до п. 7 розділу І та п. 6 розділу ІІІ тендерної документації сертифікати якості мають відношення до тендерної пропозиції учасника);
- всупереч вимогам пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів (по контрагенту ФОП Тищенко Г.С.), де не зазначено номер аналогічного договору, що не відповідає встановленій формі довідки.
Номер вимоги: UA-2018-09-24-002172-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3350610859
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:58
Відхилення учасника
ПП "Лібра-Лайн" обрано переможцем Закупівлі UA-2018-09-24-002172-c, як і у багатьох ваших минулих закупівлях цього Замовника, незважаючи на постійні численні порушення вимог тендерної документації, зокрема:
1. В тендерній документації замовник вимагав надати довідку і договори про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, Предметом закупівлі UA-2018-09-24-002172-c згідно з тендерною документацією є Комп'ютерне обладнання (флеш-накопичувачі). Тобто акцент саме на флеш-накопичувачах. Однак учасник ПП "Лібра-Лайн" у складі своєї пропозиції надав договори з постачання принтерів та багатофункціональних пристроїв, а не флеш-накопичувачів, як це вимагав Замовник.
2. У складі своєї пропозиції на підтвердження якості товару учасник надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатком. Однак замовник цієї експертизи значиться не Учасник, а інша юридична особа - ТОВ "ІНВЕСТКОМ". Тобто сам учасник жодних документів на підтвердження якості продукції, що він постачає за цією закупівлею, не отримував, а тому вказані документи не можуть бути підтвердженням якості Товару ПП "Лібра-Лайн"
А тому просимо відхилити учасника ПП "Лібра-Лайн" у звязку з порушенням ним вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2018 16:49
Частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Вимога про усунення порушень UA- 2018-09-24-002172-с не містить вимоги до замовника, щодо надання додаткової інформацію, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Проте, щодо питань наведених у вимозі Департамент освіти і науки Запорізької міської ради звертає увагу на наступне:
1. Відповідно до змісту вимог тендерної документації замовником не вимагалися аналогічні договори саме щодо постачання виключно флеш-накопичувачів. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, при цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не наведено тлумачення «аналогічний договір». Разом з цим, предмет закупівлі Замовником визначається першочергово за кодами зазначеними у Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015. Отже Замовником приймаються в якості аналогічних договори поставки товарів предмет закупівлі яких відповідає коду ЄЗС ДК 021:2015 за яким безпосередньо Замовником і проводиться закупівля, а саме - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання;
2. Відповідно до пп. 2) п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати документи, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (санітарно-гігієнічні висновки та/або сертифікати якості та/або інше документальне підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі), при цьому, наведеною вимогою тендерною документації, не зазначається про обов’язкову приналежність замовника (ініціатора) відповідного висновку (або іншого документа, що підтверджує якість товару) учаснику.
Виходячи з вищенаведеного вимога про відхилення не підлягає задоволенню

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ " 51 000,00
UAH з ПДВ
33 735,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Лібра-Лайн" 40 068,00
UAH з ПДВ
33 962,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2018 11:30
Електронний підпис
10 жовтня 2018 11:26
Технічна частина.rar
10 жовтня 2018 11:26
Інші документи.rar

Публічні документи

17 жовтня 2018 10:19
Електронний підпис
17 жовтня 2018 10:18
Документи_17.10.18.pdf
09 жовтня 2018 15:44
Електронний підпис
09 жовтня 2018 15:43
Технічна частина.zip
09 жовтня 2018 15:43
Інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ "

ПП "Лібра-Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ "
#3350610859
Відхилено 33 735,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 15:40
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
Переможець 33 962,40
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 09:41

Документи

12 жовтня 2018 15:40
Електронний підпис

Документи

17 жовтня 2018 09:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
33 962,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 09:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:52
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 10:54
Договір_3023ф.pdf укладений
29 жовтня 2018 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 33 962,40
UAH з ПДВ