Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційних очисних споруд з новим будівництвом цеху механічного зневоднення осаду стічних вод по вул. Байкальській, 107 в м. Кропивницькому Кіровоградської області
Очікувана вартість
68 574 335,00 UAH
UA-2018-09-24-002157-c 75fa6509a78f4ed1a66456d09109a1ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 14:12
Очікувана вартість: 68 574 335,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 372 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Реконструкція каналізаційних очисних споруд з новим будівництвом цеху механічного зневоднення осаду стічних вод по вул. Байкальській, 107 в м. Кропивницькому Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Байкальська, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 16:59
Проект договору.doc
24 вересня 2018 16:59
ТД реконструкція КОС з новим будівництвом ЦМЗ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДКТ
Дата подання: 25 вересня 2018 10:02
Дата відповіді: 27 вересня 2018 08:31
Доброго дня. Велике прохання завантажити ДКТ в форматі WORD Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! До оголошення про проведення процедури закупівлі завантажено тендерну документацію у форматі .PDF.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-26-000011 ● 7f11a7397d8b448f902d0a6aa0e8dfcd
  • Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.10.2021 № 371

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Галина ВАШЕКА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-09-24-002157-c 24.09.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-02 11:45:30

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційних очисних споруд з новим будівництвом цеху механічного зневоднення осаду стічних вод по вул. Байкальській, 107 в м. Кропивницькому Кіровоградської області», очікуваною вартістю 68 574 335,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2018-09-24-002157-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-04 13:24:24

Відповідь на запит

Підприємством розглянуто Ваш запит від 02.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2018-09-24-002157-c та повідомляємо Вам про наступне.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та її очікувану вартість було визначено на підставі розробленої проектної документації відповідно до договору на проектування з НВФ «Екополімер» № 01-27/17 від 27.01.2017 р. Проектна документація пройшла експертизу на відповідність будівельним вимогам та отримала позитивний експертний звіт № 12-0548-17-П від 27.11.2017 р. Загальна кошторисна вартість будівництва, згідно вказаного висновку, складає 68574,335 тис. грн. Відповідно до оприлюдненого оголошення по процедурі закупівлі UA-2018-09-24-002157-c, очікувана вартість закупівлі визначена у розмірі визначеним вказаним експертним звітом.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищевказаного, підприємство надає відповідні копії документів.
Крім того підприємство повідомляє, що згідно положення про Тендерний комітет ОКВП «Дніпро – Кіровоград», що затверджене наказом генерального директора від 03.03.2016 № 123/1 (із змінами), секретар комітету забезпечує, зокрема розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики.

Додатки: 26 арк.

З повагою

Генеральний директор Р. Ілик


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗЛАТА ЮГ" 64 238 846,72
UAH з ПДВ
62 866 846,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" 65 770 200,00
UAH з ПДВ
64 398 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 68 018 000,00
UAH з ПДВ
65 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "АБЗ" 68 574 335,00
UAH з ПДВ
68 574 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 09:30
Електронний підпис
12 жовтня 2018 07:04
ТОВ злата Юг угоди.pdf
12 жовтня 2018 07:04
ТОВ злата Юг Довідки.pdf
12 жовтня 2018 06:52
Статут ТОВ Злата Юг.pdf
12 жовтня 2018 06:52
Накази ТОВ Злата Юг.pdf
12 жовтня 2018 06:52
Витяг ТОВ Злата Юг.pdf
12 жовтня 2018 06:52
ТОВ Івеко Буд субпідр.pdf
12 жовтня 2018 06:52
ТОВ Івеко Буд ст 17.pdf
12 жовтня 2018 06:52
мат база ТОВ Івеко Буд.pdf
12 жовтня 2018 06:51
договора ТОВ Івеко Буд.pdf
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОС_7-1_1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОС_6-1_1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОС_4-1_1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОС_2-1_1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОС_1-1_1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОПРОС_7-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОПРОС_6-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОПРОС_4-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОПРОС_2-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ОПРОС_1-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС2_6-1-3.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС2_2-1-9.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС2_2-1-7.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС2_2-1-4.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_7-1-2.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_4-1-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-13.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-12.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-11.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-10.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-8.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ЛС1_1-1-1.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ИВР.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ДЦ_4.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ДЦ_4.pdf
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ДЦ_3.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ДЦ_3.pdf
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ДЦ_2.xls
12 жовтня 2018 04:38
2_ДЦ_ДЦ_2.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2018 10:57
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:52
Частина 9.PDF
12 жовтня 2018 10:52
Частина 8.PDF
12 жовтня 2018 10:52
Частина 7.PDF
12 жовтня 2018 10:52
Частина 6.PDF
12 жовтня 2018 10:52
Частина 5.rar
12 жовтня 2018 10:52
Частина 4.PDF
12 жовтня 2018 10:52
Частина 3.PDF
12 жовтня 2018 10:52
Частина 2.PDF
12 жовтня 2018 10:52
Частина 1.zip

Публічні документи

26 жовтня 2018 15:49
Електронний підпис
26 жовтня 2018 15:32
06 - Довідка корупція.pdf
26 жовтня 2018 09:23
05 - Довідка ДПІ.pdf
26 жовтня 2018 09:17
07 - ДЦ з розрахунками.pdf
24 жовтня 2018 17:54
03 - Довідка МВД.pdf
12 жовтня 2018 10:47
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:32
Калькуляція витрат.xlsx
12 жовтня 2018 10:32
Календарний графік.pdf
12 жовтня 2018 10:26
48 Цінова пропозиція .pdf
12 жовтня 2018 10:25
43 - Договір Ладижин.rar
12 жовтня 2018 10:25
31 - Договір Курахове .rar
12 жовтня 2018 10:25
32 - Договір Форвард.rar
12 жовтня 2018 10:25
19 - Відгук Ладижин.pdf
12 жовтня 2018 10:24
42 - Відгук Курахове .pdf
12 жовтня 2018 10:24
42 - Договори ЦПХ.pdf
12 жовтня 2018 10:24
06 - Ліцензия (Оригінал).PDF
12 жовтня 2018 10:24
04 - Виписка (Оригінал).PDF
12 жовтня 2018 10:24
02 - Рішення (Оригінал).pdf
12 жовтня 2018 10:24
01 - Наказ директор.pdf
12 жовтня 2018 10:24
44 - Довідки .pdf
12 жовтня 2018 10:24
49 - Довідка МТБ.pdf
12 жовтня 2018 10:24
46 Кошторис.rar
12 жовтня 2018 10:24
47 Проект договору і ДЦ .pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2018 16:48
Технічні умови.pdf
11 жовтня 2018 16:48
Довідки відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЛАТА ЮГ"

ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Приватне підприємство "АБЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗЛАТА ЮГ"
#37206368
Відхилено 62 866 846,72
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 12:48
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"
#24151270
Відхилено 64 398 200,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 13:16
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 65 700 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 14:30

Документи

17 жовтня 2018 12:48
Електронний підпис

Документи

18 жовтня 2018 13:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
65 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 10:20
протокол затвердження звіту про виконання.pdf укладений
03 січня 2022 10:18
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:16
додаткова угода ЦМЗ 10 фактичне фінансування 2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 14:17
додаткова угода ЦМЗ 9 фінансування 2021 зміна проекту.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 14:34
додаткова угода ЦМЗ 8 фінансування 2021 року.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 14:30
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:52
додаткова угода ЦМЗ 7 фінансування 2021 рік.pdf зміни до договору
25 січня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:44
протокол змін ДУ 6 продовження строку дії договору на 2021 рік.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:35
додаткова угода ЦМЗ 6 продовження строку дії на 2021 рік.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:48
Додаткова угода 5 ЦМЗ фактичне фінансування 2019 рік.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:47
Протокол змін ЦМЗ фактичне фінансування 2019 рік.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 15:03
ДУ 4 ЦМЗ від 02 09 19.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 14:59
Протокол від 02 09 19 ЦМЗ.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:19
Протокол змін договір ЦМЗ фінансування 2019 року.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 15:18
Додаткова угода ремводпласт 3 ЦМЗ від 27 08 19.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:20
Додаткова угода ремводпласт 2 від 18 12 2018 року.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 16:16
Протокол внесення змін до договору ЦМЗ.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 16:16
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:11
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:01
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 16:46
Додаткова угода ремводпласт плюс 12 11 2018.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 16:38
Протокол внесення змін до договору Ремводпласт плюс 12 11 2018.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 16:38
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 13:14
Договір ПП Ремводпласт плюс укладений
05 листопада 2018 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із залишенням менше ніж двомісячного терміну для використання авансових сум, передбачених п. 6.1. Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року, з метою недопущення порушення бюджетного законодавства, до Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року вносяться наступні зміни: 1. Пункт 6.1. Договору викласти в такій редакції: «6.1. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний не пізніше 22.12.2018. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання.» 2. Додаток № 1 до Договору викласти в редакції, яка додається.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 44-005/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із недопущенням утворення кредиторської заборгованості за Договором № 44-005/21 від 05.11.2018 року, з метою недопущення порушення бюджетного законодавства пропонується внести до Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року наступні зміни: Пункт 6.6. Договору викласти в такій редакції: «6.6. Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Замовник за участю Підрядника чи самостійно перевіряє обґрунтованість поданих йому документів, підписує та передає їх Підряднику впродовж 5 календарних днів, якщо платежі за виконані роботи є проміжними, і впродовж 28 днів, якщо платежі за виконані роботи є кінцевими. Загальний розмір оплати по Договору, який проводиться Замовником, не може перевищувати 95% від загальної суми Договору. Остаточний розрахунок 5 % від загальної суми Договору за фактично виконані роботи здійснюється після виконання Підрядником п. 15.4 цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 44-005/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З причин помилкового незавантаження додатково зв’язку із недопущенням утворення кредиторської заборгованості за Договором № 44-005/21 від 05.11.2018 року, з метою недопущення порушення бюджетного законодавства пропонується внести до Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року наступні зміни: Пункт 6.6. Договору викласти в такій редакції: «6.6. Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Замовник за участю Підрядника чи самостійно перевіряє обґрунтованість поданих йому документів, підписує та передає їх Підряднику впродовж 5 календарних днів, якщо платежі за виконані роботи є проміжними, і впродовж 28 днів, якщо платежі за виконані роботи є кінцевими. Загальний розмір оплати по Договору, який проводиться Замовником, не може перевищувати 95% від загальної суми Договору. Остаточний розрахунок 5 % від загальної суми Договору за фактично виконані роботи здійснюється після виконання Підрядником п. 15.4 цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 44-005/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із помилковою публікацією змін № 2 о 15:52 год. та № 3 о 16:02 год. від 18.12.2018 року до Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року без завантаження Додаткової угоди № 2 від 18.12.2018 року з причин, що не залежали від уповноважених осіб ОКВП «Дніпро – Кіровоград», вважати вищезазначені публікації змін недійсними. Дану публікацію змін до договору підряду № 44-005/21 від 05.11.2018 року вважати такою, що відповідає дійсній зміні умов даного Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року. У зв’язку із вищевикладеними обставинами, описом причин внесення змін до договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року вважати наступну інформацію, а саме: у зв’язку із недопущенням утворення кредиторської заборгованості за Договором № 44-005/21 від 05.11.2018 року, з метою недопущення порушення бюджетного законодавства пропонується внести до Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року наступні зміни: Пункт 6.6. Договору викласти в такій редакції: «6.6. Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Замовник за участю Підрядника чи самостійно перевіряє обґрунтованість поданих йому документів, підписує та передає їх Підряднику впродовж 5 календарних днів, якщо платежі за виконані роботи є проміжними, і впродовж 28 днів, якщо платежі за виконані роботи є кінцевими. Загальний розмір оплати по Договору, який проводиться Замовником, не може перевищувати 95% від загальної суми Договору. Остаточний розрахунок 5 % від загальної суми Договору за фактично виконані роботи здійснюється після виконання Підрядником п. 15.4 цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 44-005/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із визначенням ОКВП «Дніпро – Кіровоград» одержувачем бюджетних коштів на підставі наказу Директора департаменту екології та природних ресурсів Кіровоградської обласної державної адміністрації від 24.07.2019 р. № 100-од та наказу Директора департаменту екології та природних ресурсів Кіровоградської обласної державної адміністрації від 06.08.2019 р. № 108-од, пропонується внести до Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року наступні зміни: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 65 700 000.00 грн. (шістдесят п’ять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 950 000.00 грн. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2018 році складає 22 731 863.00 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 27 500 000.00 грн., в т.ч. ПДВ з яких: - за рахунок субвенції з державного бюджету - 25 000 000.00 грн. в т. ч. ПДВ; - за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 500 000.00 грн. в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. У зв’язку із зміною розрахункових рахунків Замовника і Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу «Реквізити сторін» виклавши його в наступній редакції: РЕКВІЗИТИ СТОРІН ПІДРЯДНИК: ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд. 3 Тел. (044) 364-53-93 Код ЄДРПОУ 34456142 п/р 26005924434027 в ПАТ АБ «Укргазбанк» Код банку 320478 р/р 37123011705716 в Державній казначейській службі України, МФО 820172 ІПН 344561405696 Витяг з реєстрації платників ПДВ № 1626514502698 Директор: _________________________ Р.Ю. Казмирський ЗАМОВНИК: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» 25009 м. Кропивницький, вул. Соборна, 19А, р/р 35446180031403 та р/р 35447189031403 в ГУДКСУ у Кіровоградській обл. МФО 823016, код ЄДРПОУ 03346822, ІПН 033468211231, Св. № 15229783 тел.: (0522) 33-21-93 Генеральний директор: _______________________________ Р.І. Ілик 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу XXIV. Додатки до цього Договору і викласти його в наступній редакції: «Розділу XXIV. Додатки до Договору Невід’ємними частинами цього Договору є: договірна ціна, календарний план виконання робіт та план фінансування робіт» 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 2 до Договору і викласти його у редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди. 5. Сторони дійшли згоди доповнити Договір Додатком № 3 і викласти його в редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із передбаченою Договором можливістю перерахування Замовником Підряднику авансу для закупівлі необхідних матеріальних ресурсів у розмірі 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт, пропонується внести до Договору № 44-005/21 від 05.11.2018 року наступні зміни: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 6.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «6.1. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 90 календарних днів після одержання авансу. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання.» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що вносяться до договору підряду № 44-005/21 від 05.11.2018 року, а саме: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 65 700 000.00 грн. (шістдесят п’ять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 950 000.00 грн. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2018 році складає 22 731 863.00 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 27 500 000.00 грн., в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету - 25 000 000.00 грн. в т. ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 500 000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2019 році складає 23 947 429.27 грн., в т. ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 21 770 389.65 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 177 039.62 грн. в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що вносяться до договору підряду № 44-005/21 від 05.11.2018 р., а саме: керуючись положеннями п. 4, ч. 4, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент укладення договору підряду де сказано, що строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт за ним може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, беручи до уваги лист Департаменту екології, природних ресурсів та паливно-енергетичного комплексу Кіровоградської обласної державної адміністрації від 14.12.2020 р. № 26-01-19/4973/0.264 уклали цю Додаткову угоду до Договору підряду № 44-005/21 від 05.11.2018 року (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 22.1. та розділу ХХV Реквізити сторін Договору та викласти їх в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2021 року, а за невиконаними зобов’язаннями – до їх повного виконання.»; «XXV. Реквізити Сторін Підрядник: Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла II, буд. 3 код ЄДРПОУ 34456142 р/р UA133204780000026005924434027 в АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478 р/р UA388201720355379107000705716 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 ІПН:344561405696 тел. +(044) 364-53-93 Директор: ___________________ Р.Ю. Казмирський Замовник: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» 25009 м. Кропивницький, вул. Соборна, 19А, р/р ________________________________ в _________________________________ МФО __________, код ЄДРПОУ 03346822, ІПН 033468211231, Св. № 15229783 тел.: (0522) 33-21-93 Генеральний директор: _______________________________ Р.І. Ілик 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 65 700 000.00 грн. (шістдесят п’ять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 950 000.00 грн. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2018 році складає 22 731 863.00 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 27 500 000.00 грн., в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету - 25 000 000.00 грн. в т. ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 500 000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2019 році складає 23 947 429.27 грн., в т. ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 21 770 389.65 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 177 039.62 грн. в т.ч. ПДВ. Вартість робіт за рахунок коштів обласного бюджету, виконання яких доручається Підряднику у 2021 році складає 18 979 000.00 грн., в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку № 3 до Договору та викласти його в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. У зв’язку із зміною розрахункових рахунків Замовника і Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу «Реквізити сторін» виклавши його в наступній редакції: РЕКВІЗИТИ СТОРІН Підрядник: Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла II, буд. 3 код ЄДРПОУ 34456142 р/р UA133204780000026005924434027 в АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478 р/р UA388201720355379107000705716 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 ІПН:344561405696 тел. +(044) 364-53-93 Директор: ___________________ Р.Ю. Казмирський Замовник: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» 25009 м. Кропивницький, вул. Соборна, 19А, р/р UA 198201720344371006100031403 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Кіровоградській обл. МФО 820172, код ЄДРПОУ 03346822, ІПН 033468211231, Св. № 15229783 тел.: (0522) 33-21-93 Генеральний директор: _______________________________ Р.І. Ілик 4.Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 65 700 000.00 грн. (шістдесят п’ять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 950 000.00 грн. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2018 році складає 22 731 863.00 грн., в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2019 році складає 23 947 429.27 грн., в т. ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 21 770 389.65 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 177 039.62 грн. в т.ч. ПДВ. Бюджетні зобов’язання за рахунок коштів обласного бюджету, що виникли відповідно до бюджетного призначення у 2021 році складають 18 979 000.00 грн., в т.ч. ПДВ. Подальше виникнення зобов’язань може бути збільшене відповідно до бюджетних призначень.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку № 2 до Договору та викласти його в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3.Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями пункту 5, частини 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено, що умови договору можуть змінюватись у разі узгодженої зміни ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), беручи до уваги отриманий Експертний звіт (позитивний) від 26.11.2021 р. № 01-0811-21/ЕП/КО щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція каналізаційних очисних споруд з новим будівництвом цеху механічного зневоднення осаду стічних вод по вул. Байкальській, 107 в м. Кропивницькому Кіровоградської області (коригування)», уклали Додаткову угоду до Договору підряду № 44-005/21 від 05.11.2018 року (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, складає 65 564 580.57 грн. (шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят гривень 57 коп.), в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2018 році складає 22 731 863.00 грн., в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2019 році складає 23 947 429.27 грн., в т. ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 21 770 389.65 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 177 039.62 грн. в т.ч. ПДВ. Бюджетні зобов’язання за рахунок коштів обласного бюджету, що виникли відповідно до бюджетного призначення у 2021 році складають 18 979 000.00 грн., в т.ч. ПДВ. Подальше виникнення зобов’язань може бути збільшене відповідно до бюджетних призначень.» 2. У зв’язку із коригуванням робочого проекту та отриманням відповідного позитивного експертного звіту, Сторони дійшли згоди доповнити Договір Додатком № 4 «Договірна ціна згідно переліку скоригованих робіт по скоригованому проекту» і викласти його в редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, складає 65 564 580.57 грн. (шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят гривень 57 коп.), в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2018 році складає 22 731 863.00 грн., в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2019 році складає 23 947 429.27 грн., в т. ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 21 770 389.65 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 2 177 039.62 грн. в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2021 році складає 14 883 650.80 грн., в т.ч. ПДВ» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 44-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 61 533 901,55
UAH (в тому числі ПДВ 10 255 650,26 UAH)