Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі обласної станції переливання крові по вул. Пирогова, 48 в м. Вінниця (коригування)» Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Очікувана вартість
5 393 428,80 UAH
UA-2018-09-24-001083-b e75ab3e8c18b4a0b89deb64076382d2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Елла Вікторівна

380432670425 ella_vospk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна комунальна установа "Вінницька обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 05484474
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 48
Контактна особа: Терещенко Елла Вікторівна
380432670425
ella_vospk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2018 14:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2018 15:47
Очікувана вартість: 5 393 428,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 934,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі обласної станції переливання крові по вул. Пирогова, 48 в м. Вінниця (коригування)»
Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі обласної станції переливання крові по вул. Пирогова, 48 в м. Вінниця (коригування)»
Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 12:24
Перелік змін до ТД.docx
28 вересня 2018 12:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
28 вересня 2018 12:23
ТД _змінена.doc
28 вересня 2018 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 12:24
Перелік змін до ТД.docx
28 вересня 2018 12:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
24 вересня 2018 17:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
28 вересня 2018 12:23
ТД _змінена.doc
24 вересня 2018 17:14
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-24-001083-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:32792404
Дата подання: 25 вересня 2018 17:25
Шановний замовнику! Ваша тендерна документація має дискримінаційні вимоги! Вимагаємо внести зміни!
Шановний Замовнику!
Тендерна документація згідно предмету закупівлі “ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі обласної станції переливання крові по вул. Пирогова, 48 в м. Вінниця (коригування) класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва” затверджена рішенням тендерного комітету від 24 вересня 2018 року має дискримінаційні вимоги щодо потенційних учасників відкритих торгів, зокрема.

В примітці 2 “Технічного завдання щодо предмету закупівлі” Додатку 2 до Тендерної документації замовника міститься вимога, що пріоритетними є Санітарно-технічні роботи, які потрібно виконати у 2018 році до початку опалювального сезону. Однак дана вимога не може бути виконана потенційними Учасниками торгів за наступних причин.
Виходячи з очікуваних термінів успішного завершення торгів Замовник може укласти договір про закупівлю робіт в межах 26-29 жовтня 2018 року. Згідно умов Тендерної документації Замовника та Проекту договору учасник-переможець зобов’язаний приступити до виконання робіт протягом 7 календарних днів з дня підписання Договору, а це орієнтовно в період до 5 грудня 2018 року.
Зазвичай на Вінниччині опалювальний сезон розпочинають коли середньодобова температура повітря складає +8оС впродовж трьох діб поспіль. За інформацією сайту “G!Smeteo прогноз погоди” (посиланням https://www.gismeteo.ua/ua/weather-vinnytsia-4962/month/) встановлено, що середньодобова температура +8оС очікується вже з 20 жовтня 2018 року. Виходячи із вказаного, опалювальний сезон у місті Вінниці може розпочатися вже 23-25 жовтня.
Разом з цим слід також відмітити що, Санітарно-технічні роботи складають 34% обсягу всіх виконуваних робіт на об’єкті. Поряд з цим Замовник вимогою про виконання Санітарно-технічних робіт у 2018 році до початку опалювального сезону передбачає на ці роботи лише близько 3,5% часу (орієнтовна дія договору 26-29 жовтня 2018 року по 31 грудня 2019 року (≈440 днів)).
Отже, підсумовуючи вищезазначене, учасники процедури закупівлі не зможуть виконати встановлену Замовником дискримінаційну вимогу щодо пріоритетного виконання Санітарно-технічних робіт у 2018 році до початку опалювального сезону.

Вимагаємо внести зміни та привести Тендерну Документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України. В іншому випадку потенційний учасник буде змушений оскаржувати вимоги Тендерної документації у встановленому Законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 12:20
Розглянувши на засіданні тендерного комітету (протокол від 28.09.2018) вимогу заявника щодо внесення змін в тендерну документацію в частині виконання санітарно-технічних робіт до початку опалювального сезону (примітка в Додатку 2 до тендерної документації), повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення внести ряд змін до тендерної документації, в тому числі речення «пріоритетними є Санітарно-технічні роботи, які потрібно виконати у 2018 році до початку опалювального сезону» з зазначеної вище примітки виключити.
Разом з тим, на думку тендерного комітету, це положення не є дискримінаційним, оскільки ним встановлювалась вимога щодо строків виконання робіт для всіх учасників закупівлі. Обмежень для окремих учасників вона не містила.
Розгорнути Згорнути
Розглянувши на засіданні тендерного комітету (протокол від 28.09.2018) вимогу заявника щодо внесення змін в тендерну документацію в частині виконання санітарно-технічних робіт до початку опалювального сезону (примітка в Додатку 2 до тендерної документації), повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення внести ряд змін до тендерної документації, в тому числі речення «пріоритетними є Санітарно-технічні роботи, які потрібно виконати у 2018 році до початку опалювального сезону» з зазначеної вище примітки виключити.
Разом з тим, на думку тендерного комітету, це положення не є дискримінаційним, оскільки ним встановлювалась вимога щодо строків виконання робіт для всіх учасників закупівлі. Обмежень для окремих учасників вона не містила.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 3 990 000,00
UAH з ПДВ
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 4 338 205,58
UAH з ПДВ
4 338 205,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 5 000 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2018 12:08
Електронний підпис
10 жовтня 2018 12:02
23.Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2018 12:02
20.Вимоги статті 17.pdf
10 жовтня 2018 12:02
15..Договір з БМУ-2 ЛТД.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 14:55
Електронний підпис
24 жовтня 2018 14:30
Довідка
23 жовтня 2018 15:26
Електронний підпис
23 жовтня 2018 14:18
Довідка щодо корупцій
23 жовтня 2018 14:18
Довідка МВС
23 жовтня 2018 10:01
Тендерна пропозиція
23 жовтня 2018 10:01
Довідка про ПДВ
23 жовтня 2018 10:01
Довідка ЄСВ
23 жовтня 2018 10:01
Довідка про корупцію
23 жовтня 2018 09:50
Розрах ЗП
23 жовтня 2018 09:50
Пояс запис
23 жовтня 2018 09:50
Розрах ТЗ ч2
23 жовтня 2018 09:50
Розрах ТЗ
23 жовтня 2018 09:50
Розрах ЗВВ 2-1-2
23 жовтня 2018 09:50
Розрах ЗВВ 2-1-1
23 жовтня 2018 09:50
Локал кошт 2-1-2
23 жовтня 2018 09:50
Локал кошт
23 жовтня 2018 09:50
Відомість ресурсів ч1
23 жовтня 2018 09:50
Дог ціна
23 жовтня 2018 09:50
Відомість ресурсів
10 жовтня 2018 13:30
Електронний підпис
10 жовтня 2018 13:28
Тендерна пропозицыя.PDF
10 жовтня 2018 13:28
РЗПК.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Пояснювальна записка.PDF
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ТЗ-10.PDF
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_Т2.PDF
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ОПРС_2-1-2.PDF
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ОПРС_2-1-1.PDF
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ИВРОБ_2-1.PDF
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ДЦ.PDF
10 жовтня 2018 13:28
ДЦ_ВРОБ_2-1.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Наказ 40.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Лист-подяка Ілляшівка.jpg
10 жовтня 2018 13:28
Лист щодо статуту.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Лист щодо санкцій.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Лист щодо погодження.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Лист щодо підпису.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Лист щодо матеріал.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Лист щодо звернення.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Довідки з податкової.PDF
10 жовтня 2018 13:28
Довідка щодо рахунків.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Довідка з податкової.PDF
10 жовтня 2018 13:27
відкриття рахунку.pdf
10 жовтня 2018 13:27
Лист істотні умови.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Лист Ілляшівка.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Лист відгук Дитяча.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Календар план.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Витяг.PDF
10 жовтня 2018 13:27
ІТР.PDF
10 жовтня 2018 13:27
антикор програма.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Штатний розпис.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Установчі документи 2ч.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Установчий документ.pdf
10 жовтня 2018 13:27
Рішення засновника.pdf
10 жовтня 2018 13:27
Посвідченя ІТР 4ч.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Посвідченя ІТР 3ч.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Посвідчення ІТР.pdf
10 жовтня 2018 13:27
Посвідчення ІТР 2ч.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Посвідчення водія.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Оренда механізмів.PDF
10 жовтня 2018 13:27
обладнання.pdf
10 жовтня 2018 13:27
Обєкт Ілляшівка.rar
10 жовтня 2018 13:27
Обєкт Дитяча.rar
10 жовтня 2018 13:27
Обєкт Дитяча ч.3.rar
10 жовтня 2018 13:27
Обєкт Дитяча ч.2.rar
10 жовтня 2018 13:27
Накази.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Наказ про призначення.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Копія паспорту ч2.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Копія паспорт та код.pdf
10 жовтня 2018 13:27
Копії посвідчень.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Ліцензія завірена.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Дозвіл завірений.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Дозвіл завірена копія.PDF
10 жовтня 2018 13:27
Довідка форма 1-ПВ.PDF

Публічні документи

05 жовтня 2018 11:00
Електронний підпис
05 жовтня 2018 10:55
r_171_ДЦ_Т3-10.rtf
05 жовтня 2018 10:55
r_171_ДЦ_Т2.rtf
05 жовтня 2018 10:55
r_171_ДЦ_ССР.rtf
05 жовтня 2018 10:55
r_171_ДЦ_ССР приб.rtf
05 жовтня 2018 10:55
r_171_ДЦ_ССР адм.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_ОПР.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_ДЦ станція.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_В1_2-1-2.rtf
05 жовтня 2018 10:54
r_171_ДЦ_В1_2-1-1.rtf
05 жовтня 2018 10:54
тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2018 10:54
статут засвідчений 2018.pdf
05 жовтня 2018 10:54
станція.rtf
05 жовтня 2018 10:54
Лицензія з додатками.pdf
05 жовтня 2018 10:54
лист-зобовязання.pdf
05 жовтня 2018 10:54
кошторис.pdf
05 жовтня 2018 10:54
інформація.pdf
05 жовтня 2018 10:53
інформаційна довідка.pdf
05 жовтня 2018 10:53
ЗВВ.pdf
05 жовтня 2018 10:53
відгуки ДЖГ.pdf
05 жовтня 2018 10:53
Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2018 10:53
171 станція.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ПП "Рослана"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТБС-ПРОФ"
#41571234
Відхилено 3 990 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 17:03
ПП "Рослана"
#31950566
Переможець 4 338 205,58
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 15:33

Документи

18 жовтня 2018 16:56
Електронний підпис

Документи

19 жовтня 2018 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рослана"
#31950566
4 338 205,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2018 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 13:42
календарний графік 2019.PDF зміни до договору
02 листопада 2018 13:34
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 13:58
локальні кошториси.PDF укладений
01 листопада 2018 13:55
договірна ціна-кал графік.PDF укладений
01 листопада 2018 13:54
договір підряду.PDF укладений
01 листопада 2018 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження календарного графіку виконання робіт на 2019 рік. 01.11.2018 при завантаженні договору підряду та додатків виникла технічна проблема,календарний графік на 2019 рік не був оприлюднений.
Номер договору про закупівлю: 31/10-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/10-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 300 000,00
UAH