Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кури,курчата-бройлери; філе куряче
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2018-09-24-001040-b 78d2ed26df154c1d8f1adb7caab392de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 13:09
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

детально зазначено в закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Кури,курчата-бройлери; філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84102, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Кільцева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 17:13
технічний опис предмета закуівлі.doc
24 вересня 2018 17:13
технічний опис предмета закуівлі.doc
24 вересня 2018 17:13
ПРОТОКОЛ 74 Відкриті Торги.doc
24 вересня 2018 17:12
ОГОЛОШЕННЯ-КУРИ,ФІЛЕ.doc
24 вересня 2018 17:12
проект- ДОГОВІР СЛОВ'ЯНСЬК.doc
24 вересня 2018 17:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СЛОВ'ЯНСЬК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерному комітету
Дата подання: 26 вересня 2018 16:37
Дата відповіді: 26 вересня 2018 19:47
Чи можна пропонувати Вам заморожену продукцію?
Відповідь: Доброго дня! В додатку 4 до тендерної документації надано технічний опис предмета закупівлі:
Термічний стан
• Охолоджене (м’ясо птиці, яке зберігає протягом усього періоду після забивання птиці і подальшого охолодження внутрішню температуру від -2С до +4С включно)
Запрошуємо на участь у торгах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-24-001040-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Волинчиков Євген Сергійович, Код ЄДРПОУ:3268504151
Дата подання: 18 жовтня 2018 15:18
Вимога скасувати рішення щодо визнання переможцем ФОП "Вишемирський Iгор Валентинович"
Скасувати рішення щодо визнання переможцем ФОП "Вишемирський Iгор Валентинович" у зв’язку із порушеннями, які не відповідають вимогам тендерної документації закупівлі.
Згідно розділу «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту «5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону України» тендерної документації кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону України учасник у складі своєї документації не надав підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону України, а саме, що «3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто, згідно, із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;».
Згідно додатку 1 тендерної документації «Документи, що надаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасник не надав у складі своєї документації жодного пояснення щодо відсутності статуту, копії відомостей ЄДРПОУ, відсутність копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі.
Згідно умовам додатку 4 тендерної документації виконавець повинен мати власний автомобільний транспорт або орендований за договором оренди, обладнаний під перевозку продуктів харчування із дотриманням температурного режиму, їх зберігання та запобігання забрудненню із дотриманням товарного сусідства, мати мати санітарний транспорт. Санітарний паспорт ФОП Вишемирського І.В. відсутній (не доданий не на одне авто). Також з згідно цього додатку у документації ФОП Вишемирського І.В. знайдено багато розбіжностей що до оренди складських приміщень та відповідності, а саме: вимогам Держпродспоживслужб.
ФОП Вишемирський Iгор Валентинович орендує складське приміщення у СТ «Делта Т» за адресою вул.. Кримська 79. Експлуатаційний дозвіл на складське приміщення за цією адресою, вул.. Кримська 79, надана ФОП Ткаченко В.В. а управління Держсоживслужби в Слов’янському районі зареєструвало за ФОП Вишемирським І.В., потужність за іншою адресою вул. Новосодовська 15/16 у погодженні на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецької області, середньотехнічні та вищі навчальні заклади, санаторно-оздоровчі центри реабілітації, дитячі оздоровчі заклади, заклади охорони здоров’я, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області в 2018році.виданого на ім’я Вишемирського Iгоря Валентиновича внесені експлуатаційний дозвіл продовольчого складу №10741 від 12.10.2010р. тобто на ім’я ФОП Ткаченко В.В., згідно вищевикладеної інформації можливо зробити висновок, що договір оренди складського приміщення між СТ Дельта Т не існує, та він не має не якої сили. Договір №68 собробки складського приміщення за адресою Кримська 79 виданий Вишемирській Р.М..
Так само у складі документації ФОП Вишимирський І.В. додав довідку про санітарну обробку автомобіля марки Хундай НД78 державний номер АН5508СО, власником якої єх СПД Кин В.В. на яку зовсім не має ніяких документів оренди автомобіля чи свідоцтва реєстрації автомобільного засобу, окрім довідки про санітарну обробку. Виникає питання що це за автівка і звідки в учасника документ санітарної обробки на це авто.
На вимогу тендерної документації ФОП Вишимирський І.В. надає довідку про досвід виконання аналогічного договору на постачання товару, який є предметом закупівлі в якій зазначив інформацію про виконання договору №16П від 20 березня 2018р. (що вже є порушення так як згідно табл..1 вимоглись договори по закупівлі протягом 2015-2017років) укладений з Комунальна лікувально-профілактична установа «Міський протитуберкульозний диспансер м. Слов'янська», та договору №453 від 12 березня 2018року (що також є порушення) укладений з КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ'ЯНСЬКА". Також ФОП Вишимирський І.В. самовільно змінив в таблиці 1 пункт: «номер процедури закупівлі на електронному майданчику протягом 2015-2017років» на «номер процедури закупівлі на електронному майданчику протягом 2015-2018років». Також в складі тендерної документації Вишимирський І.В. надає сканований договір поставки №87/пп від 15 березня 2018 (котрий так само не підходе по строкам) укладений з КОМУНАЛЬНА МЕДИЧНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1", інформацію за який в таблиці 1 він не надав. Також наданий договір №453 від 12 березня 2018року укладений з КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ'ЯНСЬКА" в Додатку 1 «специфікація 1» не має найменування товару, через що не можливо відстежити що за товар постачавсь за цим договором. Так саме не зрозуміло навіщо ФОП Вишемирський І.В, надав Характеристику від КЛПУ "Обласний госпіталь для ветеранів війни м. Святогірська", від цього закладу він не надає ні аналогічний договір ні інформацію в таблиці 1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2018 09:41
Учасник, переможець закупівлі ФОП "Вишемирський Iгор Валентинович", у складі своєї тендерної пропозиції надав усі документи, які вимагалися тендерною документацією.
Ваша вимога не відповідає вимогам ст. 18 ЗУ«Про публічні закупівлі», а самє не містить ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження.
Стосовно надання учасником ФОП Вишемирський І.В. аналогічного договору за 2018 рік, пояснюємо, що у додатку 4 тендерної документації прописано «Якщо будь-який з документів не може бути поданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви, тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.». Тобто, учасник надав рівнозначний документ.
Також законом не забороняється надати у складі тендерної пропозиції додаткові документи.

З повагою тендерний комітет.
Дякуємо за участь у торгах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Вишемирський Iгор Валентинович" 161 980,00
UAH з ПДВ
146 230,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сугак Олексій Юрійович 168 000,00
UAH з ПДВ
151 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волинчиков Євген Сергійович 174 998,00
UAH з ПДВ
174 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 10:26
Електронний підпис
09 жовтня 2018 18:40
Електронний підпис
09 жовтня 2018 18:39
Тендерна пропозиція.PDF
09 жовтня 2018 18:39
Таб №1.PDF
09 жовтня 2018 18:39
Договір.PDF
09 жовтня 2018 18:39
Договір на поставку.PDF
09 жовтня 2018 18:39
Довідка по банку 2.pdf
09 жовтня 2018 18:39
Довідка по банку 1.pdf
09 жовтня 2018 18:39
Декларація.pdf
09 жовтня 2018 18:39
17 стаття закону.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:31
цінова пропозиція.jpg
08 жовтня 2018 11:31
Паспорт код (1).JPG
08 жовтня 2018 11:31
Мед. книжки (2).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Мед. книжки (3).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Виписка (2).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Виписка (1).jpg
08 жовтня 2018 11:31
проект договору (3).jpg
08 жовтня 2018 11:31
проект договору (2).jpg
08 жовтня 2018 11:31
проект договору (1).jpg
08 жовтня 2018 11:31
декларація виробника.jpg
08 жовтня 2018 11:31
Сан. паспорт.jpg
08 жовтня 2018 11:31
довідка.jpg
08 жовтня 2018 11:31
ст. 17.jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (8).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Мед. книжки (1).jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (7).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Погодження 2018 (1).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Паспорт код (2).JPG
08 жовтня 2018 11:31
Погодження 2018 (2).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Працівники.jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (3).jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (9).jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (4).jpg
08 жовтня 2018 11:31
проект договору (4).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Паспорт код (3).JPG
08 жовтня 2018 11:31
досвід (1).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Сан. обробка.jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (6).jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (2).jpg
08 жовтня 2018 11:31
Ліцензія.jpg
08 жовтня 2018 11:31
проект договору (5).jpg
08 жовтня 2018 11:31
досвід (5).jpg
08 жовтня 2018 11:31
ПДВ.jpg
08 жовтня 2018 11:31
ЄДРПОУ.jpg

Публічні документи

08 жовтня 2018 12:31
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:51
цінова.pdf
08 жовтня 2018 11:51
технічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Вишемирський Iгор Валентинович"

Фізична особа-підприємець Сугак Олексій Юрійович

ФОП Волинчиков Євген Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Вишемирський Iгор Валентинович"
#2612516212
Переможець 146 230,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 14:14

Документи

18 жовтня 2018 14:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Вишемирський Iгор Валентинович"
#2612516212
146 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 14:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 11:23
2 зміна.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 14:06
1 зміна, протокол.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 14:05
1 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
14 грудня 2018 14:05
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 09:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 09:08
договір 453-1.pdf укладений
29 жовтня 2018 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 453/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 453/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, - 20% додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 453/1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1, №2 від 27.12.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 168 659,66
UAH