Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція нежитлової будівлі (кінотеатру) з прибудовою під спортивний комплекс по вул. Центральній, 92 в м. Новоселиця».
Очікувана вартість
9 320 159,00 UAH
UA-2018-09-24-000979-c 4945918ad0694275a9fce64ce1a757a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2018 22:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 14:41
Очікувана вартість: 9 320 159,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46601 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція нежитлової будівлі (кінотеатру) з прибудовою під спортивний комплекс по вул. Центральній, 92 в м. Новоселиця».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вул. Центральна, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 12:59
ТЕХН. ЗАВД..rtf
24 вересня 2018 12:59
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
24 вересня 2018 12:59
Проект договору Кінотеатр Новоселиця.doc
24 вересня 2018 12:59
ТД Кінотеатр Новоселиця.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МАСТЕР ПРОДУКТ 8 667 450,00
UAH з ПДВ
8 667 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мішта А.С. 9 317 901,00
UAH з ПДВ
9 177 777,70
UAH з ПДВ
Документи
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС 9 267 900,00
UAH з ПДВ
9 267 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід» 9 296 196,00
UAH з ПДВ
9 296 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник 2020" 9 297 388,80
UAH з ПДВ
9 297 388,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 19:52
Банковская гарантия.zip
09 жовтня 2018 19:52
Відповіднсть ст 16.rar
09 жовтня 2018 19:52
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:00
пропозиція ФОП Мішта.rar

Публічні документи

17 жовтня 2018 15:05
231 (1).imd
17 жовтня 2018 12:56
Тендерна пропозиція (1).PDF
17 жовтня 2018 12:56
Розрахунок прибутку (1).PDF
17 жовтня 2018 12:56
Розрахунки (1).PDF
17 жовтня 2018 12:56
Лист.PDF
17 жовтня 2018 12:56
Договірна ціна (1).PDF
09 жовтня 2018 21:12
231.imd
09 жовтня 2018 16:53
Штатний розпис.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Тендерна пропозиція.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Розрахунок прибутку.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Пояснювальна записка.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Розрахунки.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Копія відгуку.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Договірна ціна.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2018 16:53
Банківська гарантія.pdf.p7s
09 жовтня 2018 16:53
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП МАСТЕР ПРОДУКТ

ФОП Мішта А.С.

ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС

ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід»

ТОВ "Будівельник 2020"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП МАСТЕР ПРОДУКТ
#37836084
Відхилено 8 667 450,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 15:59
ФОП Мішта А.С.
#3078921356
Відхилено 9 177 777,70
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 16:21
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС
#21437126
Переможець 9 267 900,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 16:23

Документи

12 жовтня 2018 15:59
Електронний підпис

Документи

12 жовтня 2018 16:21
Електронний підпис

Документи

12 жовтня 2018 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС
#21437126
9 267 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2018 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 17:18
Додаткова угода 1...pdf зміни до договору
03 січня 2024 17:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:09
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:03
Д.у. № 2 Новоселиця.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 11:22
Д. у № 1 Новоселиця.pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:53
Дод.угода №1 Спорткомплекс Новоселиця.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:32
Новоселиця Дод.угода №5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 17:23
Новоселиця Дод.угода №4.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 13:45
Спорткомплекс Новоселиця Дод.угода №3.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 16:21
Спорткомпелкс Новоселиця Дод.угода №2.pdf зміни до договору
21 травня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 14:28
Новоселиця спорткомплекс дод.угода.pdf зміни до договору
23 січня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:39
додугода спорткомплекс Новоселиця.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:38
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 14:46
Реконструкція кінотеатру Новоселиця.pdf укладений
31 жовтня 2018 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Збільшення обсягу фінансування на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнено п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 3 779,783 тис. грн. (три мільйони сімсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот вісімдесят три гривні) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією". Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни до банківських реквізитів Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 9 267,900 тис. грн. (дев’ять мільйонів двісті шістдесят сім тисяч дев’ятсот гривень) (в т.ч. ПДВ 1 544,650 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 5 488,117 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 3 779,783 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Внесено зміни до банківських реквізитів Замовника та Підрядника. Додаткову угоду №2 визнано такою, що втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 9 267,900 тис. грн. (дев’ять мільйонів двісті шістдесят сім тисяч дев’ятсот гривень) (в т.ч. ПДВ 1 544,650 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 5 500,645 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 3 767,255 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Внесено зміни до банківських реквізитів Замовника та Підрядника. Додаткову угоду№2 та №3 визнано такими, що втратили чинність.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання п.п. 3.1.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 8 843,5806 тис. грн. (вісім мільйонів вісімсот сорок три тисячі п’ятсот вісімдесят гривень шістдесят копійок) (в т.ч. ПДВ 1 473,9301 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 5 500,645 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 3 342,9356 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії Договору до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відсутністю фінансування обєкту термін дії Договору продовжено до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відсутністю фінансування термін дії Договору продовжено до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування термін дії Договору продовжено до 29.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.11.1 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML