Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2018-09-24-000728-a 2b7c26cac3ca4b9a869d46984b51cce3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433522537 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433522537
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 16:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 16:13
Очікувана вартість: 49 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 16:09
Додаток 3.docx
24 вересня 2018 16:08
Додаток 4.docx
24 вересня 2018 16:08
Додаток 2.docx
24 вересня 2018 16:08
Додаток 1.docx
24 вересня 2018 16:08
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2018 09:52
Дата відповіді: 25 вересня 2018 10:13
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до приміток Додатку 2 Оголошення:
"Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці". В даному випадку, процесор і відеокарта вказує на конкретну торгову марку, яка не є змінною( з можливістю зміни у кращу сторону). Всі інші складові частини, повинні бути, вибрані виходячи із базових характеристик. Учасник, лише обирає виробника даного продукту і рік запуску у серійне виробництво, яке не може бути раніше ніж 2015 рік.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій