Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекс аудіовізуальної системи для встановлення в приміщеннях адміністративної будівлі Київської міської ради за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Complex of audiovisual system for installation in the premises of the administrative building of the Kiev city council to the address: Kiev, street. Khreshchatyk, 36
Complex of audiovisual system for installation in the premises of the administrative building of the Kiev city council to the address: Kiev, street. Khreshchatyk, 36
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2018-09-24-000491-b ● f407e8d1a6244de29f8a1884b1e48f9d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Вебсайт: | http://www.kmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Київська область обл., вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Контактна особа: |
Андрій Дергалюк 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kyiv City Council (Secretariat) |
National ID: | 22883141 |
Contact point: |
Derhalyuk Andriy 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2018 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2018 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Publication date: | 24 вересня 2018 14:39 |
Enquiries until: | 22 жовтня 2018 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 листопада 2018 00:00 |
Information
Estimated total value: | 8 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплекс аудіовізуальної системи для встановлення в приміщеннях адміністративної будівлі Київської міської ради за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Complex of audiovisual system for installation in the premises of the administrative building of the Kiev city council to the address: Kiev, street. Khreshchatyk, 36
CPV: 32330000-5
Період постачання:
з 06 листопада 2018 по 15 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2018 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2018 17:23 |
Зміни в одному файлі_24.10..doc | |
24 жовтня 2018 17:23 |
Т.Д._24.10..doc | |
12 жовтня 2018 14:40 |
Зміни в одному файлі.doc | |
24 вересня 2018 14:40 |
Робочий проект.pdf |
24 жовтня 2018 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 жовтня 2018 17:23 |
Зміни в одному файлі_24.10..doc
|
|||||||||
24 жовтня 2018 17:23 |
Т.Д._24.10..doc
|
|||||||||
12 жовтня 2018 14:40 |
Зміни в одному файлі.doc
|
|||||||||
24 вересня 2018 14:40 |
Робочий проект.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проведення аукціону
Дата подання: 25 вересня 2018 14:35
Дата відповіді: 26 вересня 2018 10:00
чи не помилково визначений термін проведення аукціону?
Відповідь: У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону України "Про публічні закупівлі", замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Дата аукціону буде змінена після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій.
Дата аукціону буде змінена після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій.
вимоги
Дата подання: 09 жовтня 2018 15:29
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 14:13
п.2 таблиці 1 Додатку 1 вимагає надати: Довідка (лист, сертифікат тощо) компанії – виробника обладнання про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та обслуговування зазначеного у Технічних вимогах до створення Комплексної аудіовізуальної системи обладнання та обладнання Міського центру обробки даних. Чи не помилково зазначено необхідність сертифікації працівників щодо обладнання Міського центру обробки даних?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Комплексна аудіовізуальна система повинна бути інтегрована з обладнанням Міського центру обробки даних з метою забезпечення резервного копіювання всіх даних та забезпечення їх зберігання у захищеному сховищі із забезпеченням доступу до архіву уповноваженим користувачам». Відповідно до цієї вимоги Учасник має забезпечити наявність працівників, що здатні здійснити роботи з інтеграції комплексної аудіовізуальної системи з обладнанням міського центру обробки даних.
вимоги
Дата подання: 09 жовтня 2018 15:41
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 14:14
У Додатку 4 зазначено, що учасник повинен надати "Сертифікат відповідності обладнання, зазначеного у технічних вимогах до створення Комплексної аудіовізуальної системи європейського (CE) або українського (УкрСепро) зразка". Для виконання цієї вимоги учасник повинен надати сертифікати навіт наприклад, п.44 Mosaic Заглушка 1м., 32 Набір кріплення M6 (гвинт, шайба, гайка), це неможливо. Чи можна уточнити на які саме позииції необідно надати сертифікат відповідності ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни та вилучено дану вимогу.
вимоги
Дата подання: 09 жовтня 2018 16:06
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 14:14
У Додатку 4 зазначено, що учасник повинен надати Лист (довідка) компанії-виробника, яким підтверджується, що запропоноване Учасником обладнання сумісне з обладнанням Міського центру обробки даних.
Ця вимога незрозуміла, що означає сумісність з обладнанням Міського центру обробки даних? Робота «Комплексної аудіовізуальної системи» немає жодного відношення до обладнання Міського центру обробки даних. У Міському центру обробки даних може тільки зберігаться відеосигнал, але для цього немає жодної необхідності надавати лист від компанії-виробника. Поясніть, будь-ласка, необхідність зазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Комплексна аудіовізуальна система повинна бути інтегрована з обладнанням Міського центру обробки даних з метою забезпечення резервного копіювання всіх даних та забезпечення їх зберігання у захищеному сховищі із забезпеченням доступу до архіву уповноваженим користувачам». Під інтеграцією розуміється сукупність дій, щодо отримання комплексного вирішення низки інформаційних завдань, які спрямовані на отримання синергетичного ефекту. Враховуючи, що обладнання міського центру обробки даних є складною інформаційною системою визначення можливості її інтеграції з іншим обладнанням Замовник самостійно здійснити не може, тому це завдання повинне вирішуватися розробником (виробником) обладнання міського центру обробки даних, перелік якого зазначено у Тендерній документації.
Технічні вимоги до обладнання
Дата подання: 10 жовтня 2018 15:19
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 14:15
Доброго дня!
Шановний Замовнику, в Робочому проекті до закупівлі (Розділ 1, пункт 1.3.) поміж задач, для вирішення яких призначена АВК, зазначено "дооснащення залів обладнанням конференц-систем" і "упорядкування існуючих конференц-систем". В той же час у Завданні на проектування (пункт 12) зазначено, що "слід проектувати конференц-систему з урахуванням існуючого обладнання, встановленого в приміщеннях, з метою інтегрувати в АВК існуюче обладнання, придатне для роботи в складі АВК", і "наявні аналогові конференц-системи (К514, К1017) вважати придатними до експлуатації в складі АВК", проте детальний опис та склад наявних систем не наведено.
Просимо надати детальну інформацію стосовно існуючого обладнання, яке має бути інтегроване в АВК (перелік, найменування, кількість), щоб запропоноване до закупівлі обладнання відповідало вимогам проектної документації.
Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації: «Вимоги до комплексної аудіовізуальної системи наведено у РОБОЧОМУ ПРОЕКТІ «Комплексна аудіовізуальна система» що є невід’ємною частиною тендерної документації. Пропозиції Учасників повинні повністю відповідати вимогам РОБОЧОГО ПРОЕКТУ» Наведений Робочий проект вже розроблено та прийнято Замовником, тому Завдання на проектування є документом, що вже виконано і воно не повинно використовуватися при підготовці пропозицій. Робочий проект вже передбачає при його виконанні «дооснащення залів обладнанням конференц-систем» і «упорядкування існуючих конференц-систем», тому у разі відповідності пропозиції Учасника вимогам Робочого проекту питання інтеграції є вирішеним.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій