Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна,1 у с.Нові Вороб'ї Малинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
6 749 460,00 UAH
UA-2018-09-24-000165-b bbfc8b017dca4cc7b019ebd7a0e3b544
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 11:29
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 11:29
Початок аукціону: 12 жовтня 2018 13:38
Очікувана вартість: 6 749 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна,1 у с.Нові Вороб'ї Малинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11630, Україна, Житомирська область, Малинський район, с.Нові Вороб'ї
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2018 19:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 19:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
03 жовтня 2018 19:24
ТД амбулаторія Нові ВоробЇ2.doc
24 вересня 2018 11:25
Технічне завдання амбулаторії 2 (1).rtf
03 жовтня 2018 19:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 11:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 19:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
03 жовтня 2018 19:24
ТД амбулаторія Нові ВоробЇ2.doc
24 вересня 2018 11:25
ТД амбулаторія Нові ВоробЇ2.doc
24 вересня 2018 11:25
Технічне завдання амбулаторії 2 (1).rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екстеріор груп" 6 695 523,08
UAH з ПДВ
6 695 523,08
UAH з ПДВ
Документи
ПП Прогрес-Буд 6 707 290,00
UAH з ПДВ
6 707 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 11:22
Електронний підпис
11 жовтня 2018 11:21
Аналогічний договір.rar
11 жовтня 2018 11:21
Установчі документи.rar
11 жовтня 2018 11:20
Кошторис Нові Воробї.rar
11 жовтня 2018 11:20
Додаток 3.rar
11 жовтня 2018 11:20
Довідки.rar

Публічні документи

11 жовтня 2018 07:09
Електронний підпис
11 жовтня 2018 07:08
Установчі документи.pdf
11 жовтня 2018 07:07
Субпідрядник.pdf
11 жовтня 2018 07:07
Статут.PDF
11 жовтня 2018 07:07
Проект договору.PDF
11 жовтня 2018 07:07
Копія паспорту.PDF
11 жовтня 2018 07:07
виписка ст2.PDF
11 жовтня 2018 07:07
Виписка ст1.PDF
11 жовтня 2018 07:07
138.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екстеріор груп"

ПП Прогрес-Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Екстеріор груп"
#39899130
Відхилено 6 695 523,08
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 10:01
ПП Прогрес-Буд
#32805423
Переможець 6 707 290,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 15:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Прогрес-Буд #32805423

№ рішення у справі

60/144-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

02 листопада 2018 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Прогрес-Буд
#32805423
6 707 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 14:41
Лист про відмову договору _61 від 23.11.2018.pdf укладений
06 березня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:32
Додаткова угода № 4 зміни до договору
03 січня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
29 червня 2019 20:02
Додаткова угода с.Нові-Воробї.pdf зміни до договору
29 червня 2019 20:01
Електронний підпис укладений
29 червня 2019 19:56
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:53
Додаткова угода 1 Нові Воробї.pdf зміни до договору
03 січня 2019 17:52
Електронний підпис укладений
22 листопада 2018 18:46
Договір підряду укладений
22 листопада 2018 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи часткове фінансування в 2018 році робіт по даному об'єкту будівництва, керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії цього Договору підряду до 30 червня 2019 року та внести зміни до пункту 18.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 61
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи часткове фінансування робіт по об'єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна,1 у с.Нові Вороб'ї Малинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель) та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору підряду № 61 від 21.11.2018 до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 61
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 15.1 розділу 15. Договору підряду № 61 від 21.11.2018р по об’єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна,1 у с.Нові Вороб'ї Малинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель), Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 359 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 726 620,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ч. 4 ст. 849 Цивільного кодексу України замовник має право у будь-який час до закінчення роботи відмовитися від договору підряду, виплативши підрядникові плату за виконану частину роботи та відшкодувавши йому збитки, завдані розірванням договору