Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи роздільної каналізації міста Токмак Запорізької області, що розташоване на вул.Володимирській (район буд.№25, 35А) та на вулиці Перемоги (район буд.№15)
Очікувана вартість
1 348 631,00 UAH
UA-2018-09-24-000081-b 78f0dede38964cc1a658793c2398da9b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обгольц Світлана Альбертівна

+380617822234 obgolts_svetlana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, буд. 45
Контактна особа: Обгольц Світлана Альбертівна
+380617822234
obgolts_svetlana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2018 10:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 10:21
Очікувана вартість: 1 348 631,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 743,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
209 м
Реконструкція системи роздільної каналізації міста Токмак Запорізької області, що розташоване на вул.Володимирській (район буд.№25, 35А) та на вулиці Перемоги (район буд.№15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вул.Володимирська (район буд.№25, 35А) та вул.Перемоги (район буд.№15)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 14:31
Тендерна документація від 24.09.2018.doc
24 вересня 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 14:31
Тендерна документація від 24.09.2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 10:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕСС" 1 296 523,20
UAH з ПДВ
1 296 523,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 18:26
Електронний підпис
01 жовтня 2018 18:25
договірна ціна.rar
01 жовтня 2018 18:25
тендерна пропозиція.PDF
30 вересня 2018 14:40
Електронний підпис
30 вересня 2018 14:37
договірна ціна.rar
30 вересня 2018 14:37
дозвіл.PDF
30 вересня 2018 14:37
ліцензія.PDF
30 вересня 2018 14:37
копія статуту.PDF
30 вересня 2018 14:37
договір оренди техніки.PDF
30 вересня 2018 14:37
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕСС"
#19264090
Переможець 1 296 523,20
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕСС"
#19264090
1 296 523,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:13
Акт виконаних робіт від 21.11.19 укладений
13 грудня 2019 14:10
Акт виконаних робіт від 21.11.2019 укладений
13 грудня 2019 14:09
Акт виконаних робіт від 29.07.2019 укладений
13 грудня 2019 14:09
Акт виконаних робіт від 27.12.2018 укладений
13 грудня 2019 14:09
Акт виконаних робіт від 26.12.2018 укладений
13 грудня 2019 14:09
Акт виконаних робіт від 21.12.2018 укладений
13 грудня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:32
Додаткова угода від 13.12.2019.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 09:55
Додатковий договір від 17.07.2019.pdf зміни до договору
17 липня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 14:22
Додаткова угода від 28.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:18
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 08:58
Додаткова угода від 22.10.2018.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 08:51
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 09:29
Додаткова угода від 17.10.2018.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 09:20
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 11:50
договір від 10.10.2018 укладений
10 жовтня 2018 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з узгодженням зміни строку виконання робіт та для покращення якості предмета закупівлі, без зміни кількості (обсягу), якості товарів, робіт і послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів та Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №127/18 від 10.10.2018 року викласти пункт 2.1. у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни до назви Договору
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із погіршенням погодних умов, з метою дотримання діючих будівельних норм, для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі та з продовженням строку дії договору і виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі відповідно до п.п.3 і п.п.4 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 127/18 від 10.10.2018 р., внести зміни до пунктів 2.1, 3.1, 14.1 та внести зміни до додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни» додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з поетапним виділенням фінансування по об’єкту та необхідністю продовження виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника – Розпорядника коштів, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до пп. 4 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів та Підрядник дійшли згоди внести наступні зміни до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 127/18 від 10.10.2018: 1) викласти п. 2.1 та п. 17 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» та додатку 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються; 3) додаток 3 "Календарний графік виконання робіт", додаток 4 "План фінансування будівництва" ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 127/18 від 10.10.2018 вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даного Додаткового договору. 13. Номер додаткової угоди: 1. 14. Сума договору після внесення змін: 1 296 523,20 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 209 м.
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до пп.1 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 127/18 від 10.10.2018 внести наступні зміни: 1) викласти п. 3.1 та 14.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 127/18 від 10.10.2018 вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 127/18 від 10.10.2018 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 1134910,80 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 112,5 м)
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 134 910,80
UAH (в тому числі ПДВ 189 151,80 UAH)