Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (стіл операційний)
Очікувана вартість
2 179 000,00 UAH
UA-2018-09-22-000023-c ● 11566f321551482bad63b0e22cc17fd0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський комунальний лікувально-профілактичний заклад Міська лікарня №1 м.Олександрії |
Код ЄДРПОУ: | 05493838 |
Вебсайт: | http://oml1.io.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м.Олександрія, вул.Семашка, 15 |
Контактна особа: |
Юлія Тарасенко +380523571140 oml1plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2018 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2018 15:32 |
Очікувана вартість: | 2 179 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 895,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (стіл операційний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Семашка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2018 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2018 11:58 |
ТД стіл операц 22.09.18 с печатью.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-22-000023-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Стальмед, Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 27 вересня 2018 16:46
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Згідно положень частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Положеннями частини 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників. Детально вивчивши тендерну документацію, було знайдено декілька вимог, що обмежують конкуренцію.
1.Просимо викласти вимогу (п.3): «Повинен бути повністю рентгенпрозорим та виготовленим з вуглецю.» в наступній редакції: «Повинен бути придатним для використання з візуалізаційним рентгенологічним обладнанням». Операційний стіл не може бути повністю виготовленим із вуглецю, оскільки це унеможливить використання електроніки, а також суттєво зменшить максимальне навантаження (через структурні особливості вуглецю). При цьому, сучасні виробники операційних столів забезпечують необхідну ренгенпрозорість між рейками та сумісність з візуалізаційним обладнанням. Дана вимога не має сенсу та обмежує участь виробників якісних операційних столів.
2. Просимо прибрати вимогу (п.5) «Усі бічні рейки для кріплення аксесуарів мають бути виготовлені з вуглецю та бути повністю рентгенпрозорими.» Такі вимоги необхідні при використанні столу з ангіографічною системою, що обертається навколо столу. В такому випадку можуть виникнути артефакти. При цьому для цього необхідна інтеграція столу з ангіографом для запобігання зіткнень. При використанні С-дуги, достатньо рентгенпрозорості між рейками, оскільки С-дуга розташовується в одному положенні так, щоб не перетинатися з металевими частинами столу. Дана вимога обмежує участь виробників якісних операційних столів.
3. Просимо прибрати вимогу (п.15) «Поперечне переміщення робочої поверхні в загальному діапазоні не меншому ніж 180 мм.». Такі рухи необхідні при використанні столу з ангіографічною системою при їх одночасному русі. В інших випадках для локалізації утворів повертається візуалізаційне обладнання, тому наявність функції поперечного зміщення не є принциповим та не погіршує властивостей та функціональності столу. При цьому обмежується участь виробників які можуть запропонувати обладнання з великим повздовжнім зсувом, що забезпечить необхідну рентгенпрозорість. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
4. Просимо викласти вимогу (п.9) «Повинно бути електричне регулювання положень столу: зміна висоти, положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга, бічного нахилу, продольного та поперечного зміщення поверхні столу.» в наступній редакції: «Повинно бути електричне регулювання положень столу: зміна висоти, положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга, бічного нахилу, повздовжнього зміщення поверхні столу.» відповідно до пункту 3 даної вимоги.
5. Просимо прибрати вимогу (п.17) «Вага столу з головною та ножною секцією повинна бути не більше 200 кг.». Вага столу не впливає на його функціональність, оскільки наявні функції електричного регулювання положень столу. За цієї умови позиціонування пацієнта відбувається без зусиль персоналу. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
1.Просимо викласти вимогу (п.3): «Повинен бути повністю рентгенпрозорим та виготовленим з вуглецю.» в наступній редакції: «Повинен бути придатним для використання з візуалізаційним рентгенологічним обладнанням». Операційний стіл не може бути повністю виготовленим із вуглецю, оскільки це унеможливить використання електроніки, а також суттєво зменшить максимальне навантаження (через структурні особливості вуглецю). При цьому, сучасні виробники операційних столів забезпечують необхідну ренгенпрозорість між рейками та сумісність з візуалізаційним обладнанням. Дана вимога не має сенсу та обмежує участь виробників якісних операційних столів.
2. Просимо прибрати вимогу (п.5) «Усі бічні рейки для кріплення аксесуарів мають бути виготовлені з вуглецю та бути повністю рентгенпрозорими.» Такі вимоги необхідні при використанні столу з ангіографічною системою, що обертається навколо столу. В такому випадку можуть виникнути артефакти. При цьому для цього необхідна інтеграція столу з ангіографом для запобігання зіткнень. При використанні С-дуги, достатньо рентгенпрозорості між рейками, оскільки С-дуга розташовується в одному положенні так, щоб не перетинатися з металевими частинами столу. Дана вимога обмежує участь виробників якісних операційних столів.
3. Просимо прибрати вимогу (п.15) «Поперечне переміщення робочої поверхні в загальному діапазоні не меншому ніж 180 мм.». Такі рухи необхідні при використанні столу з ангіографічною системою при їх одночасному русі. В інших випадках для локалізації утворів повертається візуалізаційне обладнання, тому наявність функції поперечного зміщення не є принциповим та не погіршує властивостей та функціональності столу. При цьому обмежується участь виробників які можуть запропонувати обладнання з великим повздовжнім зсувом, що забезпечить необхідну рентгенпрозорість. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
4. Просимо викласти вимогу (п.9) «Повинно бути електричне регулювання положень столу: зміна висоти, положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга, бічного нахилу, продольного та поперечного зміщення поверхні столу.» в наступній редакції: «Повинно бути електричне регулювання положень столу: зміна висоти, положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга, бічного нахилу, повздовжнього зміщення поверхні столу.» відповідно до пункту 3 даної вимоги.
5. Просимо прибрати вимогу (п.17) «Вага столу з головною та ножною секцією повинна бути не більше 200 кг.». Вага столу не впливає на його функціональність, оскільки наявні функції електричного регулювання положень столу. За цієї умови позиціонування пацієнта відбувається без зусиль персоналу. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2018 12:48
У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін, розміщену 27.09.2018 через електронну систему закупівель, номер вимоги: UA-2018-09-22-000023-с.a1, повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Так, враховуючи медичну практику нашого закладу, мету застосування медичного обладнання, що закуповується, вищевказаних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником сформовано технічну специфікацію (опис предмета закупівлі) до столу операційного, що містить опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, які зможуть задовольнити потреби медичного персоналу для надання якісних медичних послуг.
1. Що стосується пункту 1 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Металеві перетинки та рейки обмежують спектр візуалізаційних можливостей та створюють тіні на знімках, що змусить шукати вірний кут огляду, повертати візуалізаційне обладнання та стіл, що може призвести до збільшення часу операції, навантаження на оперативну бригаду та відсоток можливих післяопераційних ускладнень. Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи повністю рентгенпрозорі та виготовлені з вуглецю, тому ця умова не є дискримінаційною, а отже Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
2. Що стосується пункту 2 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Операційний стіл, що є предметом закупівлі, буде використовуватися з ангіографічною системою, а отже даний технічний параметр є необхідним та суттєвим, так як і зазначено у пункті 1, відсутність даного параметру ускладнить роботу оперативної бригади та створить додаткові ризики для пацієнтів при проведенні оперативних втручань.Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи, що відповідають даній умові. Враховуючи зазначене, дана умова не є дискримінаційною, а отже Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
3. Що стосується пунктів 3 та 4 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Операційний стіл, що є предметом закупівлі, буде використовуватися з ангіографічною системою, а отже даний технічний параметр є необхідним. Крім того, функція «слайдингу», як поздовжнього, так і поперечного, полегшує позиціонування пацієнта при використанні візуалізаційного обладнання, яке має велику вагу (набагато більшу, ніж стіл), пересування якого створює додаткове навантаження на операційну бригаду і затягує час операції.Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи, що відповідають даній умові. Враховуючи зазначене, дана умова не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію, а отже Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
4. Що стосується пункту 5 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Враховуючи те, що чим менше вага операційного столу, тим легше його встановлювати та пересувати в межах операційної, а це також потрібно під час позиціонування пацієнта. А також те, що чим важчий операційний стіл, тим більше навантаження на операційну бригаду та складніше позиціонування пацієнта, дана умова є необхідною та суттєвою для Замовника. Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи, що відповідають даній умові.У зв’язку з цим, Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
Враховуючи те, що запропоновані Вами зміни значно погіршують технічні характеристики операційного столу, Ваша вимога не може бути задоволена в цілому.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Так, враховуючи медичну практику нашого закладу, мету застосування медичного обладнання, що закуповується, вищевказаних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником сформовано технічну специфікацію (опис предмета закупівлі) до столу операційного, що містить опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, які зможуть задовольнити потреби медичного персоналу для надання якісних медичних послуг.
1. Що стосується пункту 1 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Металеві перетинки та рейки обмежують спектр візуалізаційних можливостей та створюють тіні на знімках, що змусить шукати вірний кут огляду, повертати візуалізаційне обладнання та стіл, що може призвести до збільшення часу операції, навантаження на оперативну бригаду та відсоток можливих післяопераційних ускладнень. Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи повністю рентгенпрозорі та виготовлені з вуглецю, тому ця умова не є дискримінаційною, а отже Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
2. Що стосується пункту 2 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Операційний стіл, що є предметом закупівлі, буде використовуватися з ангіографічною системою, а отже даний технічний параметр є необхідним та суттєвим, так як і зазначено у пункті 1, відсутність даного параметру ускладнить роботу оперативної бригади та створить додаткові ризики для пацієнтів при проведенні оперативних втручань.Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи, що відповідають даній умові. Враховуючи зазначене, дана умова не є дискримінаційною, а отже Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
3. Що стосується пунктів 3 та 4 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Операційний стіл, що є предметом закупівлі, буде використовуватися з ангіографічною системою, а отже даний технічний параметр є необхідним. Крім того, функція «слайдингу», як поздовжнього, так і поперечного, полегшує позиціонування пацієнта при використанні візуалізаційного обладнання, яке має велику вагу (набагато більшу, ніж стіл), пересування якого створює додаткове навантаження на операційну бригаду і затягує час операції.Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи, що відповідають даній умові. Враховуючи зазначене, дана умова не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію, а отже Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
4. Що стосується пункту 5 Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Враховуючи те, що чим менше вага операційного столу, тим легше його встановлювати та пересувати в межах операційної, а це також потрібно під час позиціонування пацієнта. А також те, що чим важчий операційний стіл, тим більше навантаження на операційну бригаду та складніше позиціонування пацієнта, дана умова є необхідною та суттєвою для Замовника. Крім того, на ринку широко запропоновано операційні столи, що відповідають даній умові.У зв’язку з цим, Ваша вимога в цій частині не може бути задоволена.
Враховуючи те, що запропоновані Вами зміни значно погіршують технічні характеристики операційного столу, Ваша вимога не може бути задоволена в цілому.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІВІН #38717123 |
Переможець |
2 152 840,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 09:39
|
звіт медобладнання.pdf | укладений |
02 січня 2019 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2018 14:11
|
ду1 д 294.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 14:27
|
294.pdf | укладений |
26 жовтня 2018 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди відповідно до п.5 ч.4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" щодо зміни ціни договору в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 294 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |