Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "15540000-5 Сирні продукти"
Очікувана вартість
745 200,00 UAH
UA-2018-09-22-000008-c ● 45668b335ae343d88d28f616478a3c89
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04589998 |
Вебсайт: | http://internat-myc-wk.at.ua |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Курортна, 14-А |
Контактна особа: |
Олена Продан +380931260551 shkolainternat7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2018 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2018 15:07 |
Очікувана вартість: | 745 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 452,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
М'який сир 9% жирності;
Твердий сир 50 % жирності в асортименті
Твердий сир 50 % жирності в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5950 кілограм
М'який сир 9% жирності, Твердий сир 50 % жирності в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54038, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Курортна,14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2018 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2018 09:42 |
ТД сир (2019).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-22-000008-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Торговий дім "Бекон", Код ЄДРПОУ:24788518
Дата подання: 19 жовтня 2018 08:42
звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.
З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.
З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Скасована
Дата: 19 жовтня 2018 08:48
Причина: неприкріпленний файл
Номер вимоги: UA-2018-09-22-000008-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Торговий дім "Бекон", Код ЄДРПОУ:24788518
Дата подання: 19 жовтня 2018 08:53
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
18.10.2018 р. в системі публічних закупівель PROZORRO було опубліковане повідомлення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» в процедурі – відкриті торги, замовник - Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради – (далі за текстом – Замовник), назва предмета закупівель - ДК 021:2015 «15540000-5 Сирні продукти», ідентифікатор закупівлі - UA-2018-09-22-000008-c ● 45668b335ae343d88d28f616478a3c89. Документ який свідчить про дискваліфікацію нашого товариства, як учасника торгів, опублікований в системі PROZORRO Протокол № 44 від 17.10.2018 р. Замовник зазначив в протоколі підставою відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Торговий дім «Бекон» (далі за текстом – Учасник):
- Учасник не надав документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме, не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, не надав копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
На підставі з цим відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п.3. ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» - як учасник торгів, які відбулися 09.10.2018 р., пропозиція якого містить найнижчу ціну та допущеної до розгляду, яка надалі була відхилена замовником, не може погодитися з дискваліфікацією, так-як Замовником – Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради при відхиленні нашої пропозиції було порушено цілу низьку законодавчих актів України.
ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.
З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Розгорнути
Згорнути
- Учасник не надав документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме, не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, не надав копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
На підставі з цим відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п.3. ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» - як учасник торгів, які відбулися 09.10.2018 р., пропозиція якого містить найнижчу ціну та допущеної до розгляду, яка надалі була відхилена замовником, не може погодитися з дискваліфікацією, так-як Замовником – Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради при відхиленні нашої пропозиції було порушено цілу низьку законодавчих актів України.
ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.
З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий дім "Бекон" |
333 700,00
UAH
|
326 248,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
584 750,00
UAH
|
333 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОК-М" |
387 078,00
UAH
|
387 078,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
553 500,00
UAH
|
553 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий дім "Бекон" #24788518 |
Відхилено |
326 248,00
UAH
|
18 жовтня 2018 10:31
|
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2941902911 |
Переможець |
333 000,00
UAH
|
22 жовтня 2018 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 12:40
|
ДУ сир.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2019 12:29
|
454 ДУ 5.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2019 11:02
|
ДУ 4сир.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2019 11:38
|
ДУ №3 сир.pdf | зміни до договору |
05 березня 2019 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 09:09
|
допугода сир (1).pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2019 10:35
|
доугода сир.pdf | зміни до договору |
16 січня 2019 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 15:04
|
сир.pdf | укладений |
02 листопада 2018 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 454 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 454 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 454 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 454 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни на одиницю товару на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 454 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 454 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 454 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 454 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 454 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 454 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |