Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "15540000-5 Сирні продукти"
Очікувана вартість
745 200,00 UAH
UA-2018-09-22-000008-c 45668b335ae343d88d28f616478a3c89
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Продан

+380931260551 shkolainternat7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04589998
Вебсайт: http://internat-myc-wk.at.ua
Місцезнаходження: 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Курортна, 14-А
Контактна особа: Олена Продан
+380931260551
shkolainternat7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2018 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 15:07
Очікувана вартість: 745 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 452,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

М'який сир 9% жирності;
Твердий сир 50 % жирності в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5950 кілограм
М'який сир 9% жирності, Твердий сир 50 % жирності в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Курортна,14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2018 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2018 09:42
ТД сир (2019).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-22-000008-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Торговий дім "Бекон", Код ЄДРПОУ:24788518
Дата подання: 19 жовтня 2018 08:42
звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.

З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 жовтня 2018 08:48
Причина: неприкріпленний файл
Номер вимоги: UA-2018-09-22-000008-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Торговий дім "Бекон", Код ЄДРПОУ:24788518
Дата подання: 19 жовтня 2018 08:53
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
18.10.2018 р. в системі публічних закупівель PROZORRO було опубліковане повідомлення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» в процедурі – відкриті торги, замовник - Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради – (далі за текстом – Замовник), назва предмета закупівель - ДК 021:2015 «15540000-5 Сирні продукти», ідентифікатор закупівлі - UA-2018-09-22-000008-c ● 45668b335ae343d88d28f616478a3c89. Документ який свідчить про дискваліфікацію нашого товариства, як учасника торгів, опублікований в системі PROZORRO Протокол № 44 від 17.10.2018 р. Замовник зазначив в протоколі підставою відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Торговий дім «Бекон» (далі за текстом – Учасник):
- Учасник не надав документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме, не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, не надав копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
На підставі з цим відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п.3. ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» - як учасник торгів, які відбулися 09.10.2018 р., пропозиція якого містить найнижчу ціну та допущеної до розгляду, яка надалі була відхилена замовником, не може погодитися з дискваліфікацією, так-як Замовником – Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради при відхиленні нашої пропозиції було порушено цілу низьку законодавчих актів України.

ТОВ «Торговий дім «Бекон» досконально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю: ДК 021:2015 “ 15540000-5 Сирні продукти» затвердженою Протоколом №30 від " 20 " вересня 2018 р., аб. 3 п.1.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1); та п. 5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст.17 Закону (додаток 1 Документації). У додатку №1 перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника тендерної документації відсутні жодні згадування щодо вимоги: необхідності надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, та надати копії документів наявності трудових відносин Учасника із працівниками (копії трудових книжок або трудових угод).
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30 Закону № 922 з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише тоді, коли є недоліки в документах, поданих у складі тендерної пропозиції до кінцевої дати подання.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник зазначив в своєї документації тільки один кваліфікаційний критерій, що передбачений ст. 16 Закону, а саме : Розділ І. Документи які подають Учасники:
Учасник надає нищезазначені документи в електронному вигляді (сканованому в форматі PortableDocumentFormat (pdf).1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
ТОВ «Торговий дім «Бекон» виконав усі вимоги визначені Замовником в Тендерної документації. Відхилення з причин не відповідності кваліфікаційним вимогам які не було зазначено в тендерної документації замовника, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, вказує на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Для того щоб попередити зловживання у сфері публічних закупівель, із січня 2018 року законодавчо передбачений моніторинг закупівель із застосуванням електронної системи закупівель. Проведення цього контрольного заходу вимагають статті 5 Закону № 2939 та 7-1 Закону № 922. Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи - органи державного фінансового контролю.
Також додатково повідомляємо про те, що відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, відповідно до п.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, аналіз рішень, прийнятих АМКУ за результатами скарг, свідчить про те, що якщо замовник не встановив у ТД вимог до кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону, то й вимога до учасників торгів є безпідставною, Замовник цим порушує принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Хотілося нагадати Замовнику про те, що Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За порушення законодавства про закупівлі встановлена відповідальність.

З огляду на усі ці зауваження Протокол № 44 від 17.10.2018 р. повинен бути визнаний такий, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «Бекон» як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам – скасоване.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 жовтня 2018 08:52
Звернення доо Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім "Бекон" 333 700,00
UAH
326 248,00
UAH
Документи
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 584 750,00
UAH
333 000,00
UAH
Документи
ТОВ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОК-М" 387 078,00
UAH
387 078,00
UAH
Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 553 500,00
UAH
553 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 16:55
скорегована пропозиція
03 жовтня 2018 11:36
повноваження.pdf
03 жовтня 2018 11:36
істотні умови сир.pdf
03 жовтня 2018 11:36
кваліфікація ст.17.pdf
03 жовтня 2018 11:36
відповідність сир.pdf
03 жовтня 2018 11:36
технічка сир 1.PDF
03 жовтня 2018 11:36
пропозиція сир.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2018 19:34
УкрДезСервс.pdf
02 жовтня 2018 19:34
ст. 17.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Пропозиція.pdf
02 жовтня 2018 19:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ..pdf
02 жовтня 2018 19:34
про вдкриття рахунку.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Право пдпису.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Істотн умови договору.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Інформ. про працвникв.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Довідка про довкілля.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Довдка про учасника.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Гарантйний лист.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Відгук.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Відгук 2.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Аналог.. договір.pdf
02 жовтня 2018 19:34
Аналог. договір.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 08:53
додаток 5.pdf
08 жовтня 2018 08:53
згода з іст. умовами.pdf
08 жовтня 2018 08:53
пропозиція.pdf
08 жовтня 2018 08:53
статут.pdf
08 жовтня 2018 08:53
інші документи.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 17:00
Паспорт Іванішина Л.О..PDF
05 жовтня 2018 17:00
ВИТЯГ з ЄДР.PDF
05 жовтня 2018 17:00
Медична книжка водія.PDF
05 жовтня 2018 17:00
Довідки банка-жовтень.pdf
05 жовтня 2018 17:00
проект договору.PDF
05 жовтня 2018 17:00
технічні вимоги.PDF
05 жовтня 2018 17:00
кваліфікаційні вимоги.PDF
05 жовтня 2018 17:00
аналогічні договори.PDF
05 жовтня 2018 17:00
цінова пропозиція (2).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговий дім "Бекон"

ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОК-М"

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговий дім "Бекон"
#24788518
Відхилено 326 248,00
UAH
18 жовтня 2018 10:31
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2941902911
Переможець 333 000,00
UAH
22 жовтня 2018 15:25

Документи

18 жовтня 2018 10:31
Електронний підпис
18 жовтня 2018 10:31
Протокол 44.pdf

Документи

22 жовтня 2018 15:25
Електронний підпис
22 жовтня 2018 15:08
Протокол 45_1.pdf
18 жовтня 2018 10:32
Звіт з ЄДР (припинено)
18 жовтня 2018 10:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2941902911
333 000,00
UAH
Документи

Документи

22 жовтня 2018 15:25
Електронний підпис
22 жовтня 2018 15:08
Протокол 45_1.pdf
18 жовтня 2018 10:32
Звіт з ЄДР (припинено)
18 жовтня 2018 10:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 12:40
ДУ сир.pdf зміни до договору
17 січня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 12:29
454 ДУ 5.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2019 11:02
ДУ 4сир.pdf зміни до договору
17 травня 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 11:38
ДУ №3 сир.pdf зміни до договору
05 березня 2019 11:34
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 09:09
допугода сир (1).pdf зміни до договору
24 січня 2019 09:06
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 10:35
доугода сир.pdf зміни до договору
16 січня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 15:04
сир.pdf укладений
02 листопада 2018 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 454
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 454
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на одиницю товару на 10%
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 454
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 454
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 332 908,06
UAH