Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень та території
Очікувана вартість
188 784,00 UAH
UA-2018-09-21-002546-c ● ef8080c56d674f0ca18528964487d0f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральний військовий клінічний санаторій "Хмільник" |
Код ЄДРПОУ: | 08482599 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. 1-го Травня, 39 |
Контактна особа: |
Руслан Гайворонський +380974832683 adm.vks-hmelnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2018 21:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2018 14:29 |
Очікувана вартість: | 188 784,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з охорони приміщень та території -три цілодобових пости
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. 1Травня, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2018 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2018 12:45 |
Протокл № 83.pdf | |
04 жовтня 2018 12:45 |
Додаток_2.docx | |
26 вересня 2018 12:24 |
Протокол № 79.pdf | |
26 вересня 2018 12:24 |
Додаток_1-зміни.docx | |
21 вересня 2018 21:16 |
Додаток_3.doc | |
21 вересня 2018 21:16 |
Додаток_4.docx | |
21 вересня 2018 21:16 |
ТД Охорона.docx |
04 жовтня 2018 12:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 жовтня 2018 12:45 |
Протокл № 83.pdf
|
||||||
04 жовтня 2018 12:45 |
Додаток_2.docx
|
||||||
26 вересня 2018 12:24 |
Протокол № 79.pdf
|
||||||
26 вересня 2018 12:24 |
Додаток_1-зміни.docx
|
||||||
21 вересня 2018 21:16 |
Додаток_3.doc
|
||||||
21 вересня 2018 21:16 |
Додаток_4.docx
|
||||||
21 вересня 2018 21:16 |
ТД Охорона.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо термінів надання послуг
Дата подання: 24 вересня 2018 10:34
Дата відповіді: 26 вересня 2018 08:11
Доброго дня! Прошу Вас надати розяснення з якої дати рахувати надання послуг. Інформація необхідна для визначення ціни тендерної пропозиції. Дякую.
Відповідь: Неможливо однозначно відповісти щодо термінів надання послуг. Враховуючи, що акціон відбудеться 09 жовтня 2018 року по даній закупівлі та надається відповідно до закону термін оскарження і тільки після врахування всіх зазначених диспозицій можливо буде визначити термін надання даних послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-21-002546-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:41680942
Дата подання: 17 жовтня 2018 15:13
Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Доброго дня.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до додатку №1 тендерної документації вимагалося надати :
"3.2.2) лист-відгук від Замовника про належне виконання аналогічного договору (не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці відповідно до п.3.1);
та/або
- копії усіх актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених в наданій Учасником довідці відповідно до п.3.1".
Учасник надав по одному акту виконаних робіт по договорам які зазначені в довідці аналогічних договорів. В свою чергу тендерною документацією вимагалося надати копії усіх актів надання послуг. На нашу думку учасник повинен був надати копії кожно акту за кожен місяць надання послуг.
Просимо розглянути дану невідповідність та надати відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до додатку №1 тендерної документації вимагалося надати :
"3.2.2) лист-відгук від Замовника про належне виконання аналогічного договору (не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці відповідно до п.3.1);
та/або
- копії усіх актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених в наданій Учасником довідці відповідно до п.3.1".
Учасник надав по одному акту виконаних робіт по договорам які зазначені в довідці аналогічних договорів. В свою чергу тендерною документацією вимагалося надати копії усіх актів надання послуг. На нашу думку учасник повинен був надати копії кожно акту за кожен місяць надання послуг.
Просимо розглянути дану невідповідність та надати відповідь.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2018 09:52
Розгляд вимоги від учасника ТОВ "Комплексне гарантування Безпеки" не підлягає задоволеню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВИЛАМ - ДВ" #35797997 |
Переможець |
104 811,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2018 10:02
|
Договір № 337.pdf | укладений |
29 жовтня 2018 09:59
|