Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання
Очікувана вартість
386 000,00 UAH
UA-2018-09-21-002381-c a6f8d34d8a5a4b39ada7cecfcc91119e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Андрій Володимирович

+380612246102 tender@zoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022504
Вебсайт: http://www.zoda.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Нестеренко Андрій Володимирович
+380612246102
tender@zoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 08:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 15:24
Очікувана вартість: 386 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Система зберігання даних HPE MSA 2050 SAN Dual Controller SFF Storage з гарантійною підтримкою HPE MSA 2050 Storage Support, HPE 3Y Foundation Care NBD SVC та п’ятьма жорсткими дисками HPE MSA 1.2TB 12G SAS 10K SFF (2.5in) Dual Port Enterprise 3yr Warranty Hard Drive (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
2 шт
Кабель HPE FlexNetwork X240 10G SFP+ to SFP+ 5m Direct Attach Copper Cable (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 17:47
ЗОДА_Тендерна_зміни1.doc
25 вересня 2018 17:47
02_ЗОДА_Тендерна_документація_оновл2509.doc
21 вересня 2018 17:17
01_ЗОДА_Оголошення.pdf
25 вересня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 17:47
ЗОДА_Тендерна_зміни1.doc
25 вересня 2018 17:47
02_ЗОДА_Тендерна_документація_оновл2509.doc
21 вересня 2018 17:17
02_ЗОДА_Тендерна_документація.doc
21 вересня 2018 17:17
01_ЗОДА_Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-21-002381-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 24 вересня 2018 14:29
Стосовно усунення антиконкурентних дискримінаційних технічних вимог до Системи зберігання даних
Шановний Замовнику, метою Закона «Про публічні закупівлі», на підставі якого вчиняється ця закупівля, є "забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Ст. 3 зазначеного Закону визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, всупереч зазначеним положенням Закону, в складі Додатку № 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" ми вбачаємо певні невідповідності вимогам Закону. Зокрема, п. 7, а саме, вимога: "Кеш на читання повинен мати можливість розширення до 8 ТБ" у сукупності з іншими характеристики містить властивості, притаманні лише одній моделі - HPE MSA 2050. Така сама унікальна характеристика зазначена в п. п. 11 та 14, а саме, підтримка операційної системи HP-UX.
Зазначені технічні характеристики (SSD-кешування) в конфігурації, яка закуповується, не використувуються, так само як Замовник не використовує хости під управлінням операційної системи HP-UX.
Отже, ці унікальні особливості певної моделі є характеристиками, які всупереч вимогам Закону, є антиконкурентними та дискримінайційними для учасників, які мають намір надати пропозиції з використанням подібного обладнання, також не відповідають принципам здійснення закупівель та меті Закону.
Зважаючи на зазначене, керуючись ст. ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1) Зі складу Додатку № 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" видалити вимоги:
11. Підтримка кластеризації HP-UX
14. Сумісні операційні системи HP-UX;
2) п. 7. викласти в редації: "7. Кеш-пам’ять 1) Система повинна мати мінімум 16 ГБ кеш пам'яті на чіпах DRAM, кеш повинен використовуватися тільки для даних і керуючої інформації і не повинен використовуватися для даних ОС. 2) Кеш на читання повинен мати можливість розширення до 4 ТБ."

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2018 17:52
Розглянувши Ваше звернення, тендерний комітет апарату облдержадміністрації дійшов висновку:
- щодо питання про підтримку кластеризації та операційних систем HP-UX – внесені відповідні зміни до тендерної документації;
- щодо питання про кеш-пам’ять – зміни не внесені, у зв’язку з тим що такі характеристики притаманні багатьом системам зберігання, наприклад виробників Fujitsu, NetApp, HPE 3PAR, Hitachi та іншим. Враховуючи це, така технічна вимога не є дискримінаційною.
Дякуємо за співпрацю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн" 385 000,00
UAH з ПДВ
381 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ БЕСТ 385 900,00
UAH з ПДВ
382 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 19:00
Лист пояснення ЄДР.pdf
17 жовтня 2018 19:00
cтаття 17.pdf
17 жовтня 2018 19:00
??????? ??? ? анкрутство.pdf
17 жовтня 2018 19:00
довідка МВС.pdf
17 жовтня 2018 19:00
довідка ДФС.pdf
07 жовтня 2018 17:19
Стаття 17.pdf
07 жовтня 2018 17:19
Лист згода.pdf
07 жовтня 2018 17:19
Аналогічні договори.pdf
07 жовтня 2018 17:19
технічна специфікація.pdf
07 жовтня 2018 17:19
Довідка учасника.pdf
05 жовтня 2018 18:23
тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2018 18:23
HPE MSA 2050 Storage.pdf
05 жовтня 2018 18:23
Проект договору.pdf
05 жовтня 2018 18:23
2. довідка МВС.pdf
05 жовтня 2018 18:23
Доручення ГУК.pdf
05 жовтня 2018 18:23
Договор АМПУ.pdf
05 жовтня 2018 18:23
КТО.pdf
05 жовтня 2018 18:23
довідки.pdf
05 жовтня 2018 18:23
пдв_накази_проток.pdf
05 жовтня 2018 18:23
Статут.pdf
05 жовтня 2018 18:23
довідки.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:52
проект договору.pdf
05 жовтня 2018 15:52
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн"

ТОВ ІТ БЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн"
#33946368
Переможець 381 140,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 10:02

Документи

12 жовтня 2018 10:02
Електронний підпис
12 жовтня 2018 09:59
Протокол 23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн"
#33946368
381 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2018 10:02
Електронний підпис
12 жовтня 2018 09:59
Протокол 23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 11:46
Додаткова угода 1 до договору 72-18.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 11:45
Договір 72/18 зміни до договору
30 жовтня 2018 11:45
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 11:12
Договір 72/18 укладений
23 жовтня 2018 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки у договорі. Додаткова угода про кінцевий строк постачання товару.
Номер договору про закупівлю: Договір 72/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір 72/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 381 140,00
UAH з ПДВ