Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Палацу спорту по вул. Прибузькій, 5/1а у м. Хмельницькому
Construction of the Palace of Sports on Prybuzhska Street 5/1a in the Khmelnitskyi city
Очікувана вартість
277 031 056,00 UAH
UA-2018-09-21-002048-c 11d8e4960a7a4141afc746915d1f719a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Додаткові контактні особи: Поліщук Тетяна Миколаївна
+380382656535
ukb_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of the Department of Architecture, Urban Planning and Land Resources of the Executive Committee of Khmelnytskyi City Council
National ID: 02498582
Contact point:
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Additional contacts: Polishchuk Tetiana
+380382656535
ukb_1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2018 18:00
Очікувана вартість: 277 031 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277 031,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 21 вересня 2018 15:38
Enquiries until: 12 жовтня 2018 18:00
Complaints submission until: до 18 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 жовтня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 277 031 056 UAH including VAT
Minimal lowering step: 277 031 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Палацу спорту по вул. Прибузькій, 5/1а у м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Прибузька, 5/1а
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Construction of the Palace of Sports on Prybuzhska Street 5/1a in the Khmelnitskyi city
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20 відсотків: 20%
Понад 250 млн. гривень: 20%
Понад 200 млн. грн. до 250 млн грн. включно: 15%
Понад 150 млн. грн. до 200 млн грн. включно: 10%
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: 5%
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: 2%
До 50 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Від 150 працівників і більше: 10%
Від 100 до 150 працівників включно: 7%
Від 75 до 100 працівників включно: 5%
Від 50 до 75 працівників включно: 3%
До 50 працівників: 0%
21 вересня 2018 15:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 15:38
ТД Палац спорту на подачу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 26 вересня 2018 18:45
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 16:17
Відповідно до п. 3.5.5. Тендерної документації Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах), що необхідна для виконання робіт, визначених в Додатку 2 до тендерної документації, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. Чи Замовник прийме як належне виконання тендрених умов, якщо учасник у складі тендерної документації щодо техніки (транспортних засобів) надасть договір з субпідрядником на виконання робіт залученням техніки (транспортних засобів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вважатиметься відповідністю умовам тендерної документації надання у складі тендерної пропозиції договору, що підтверджуватиме наявність правовідносин між Вами та субпідрядною організацією. При цьому, в зазначеному договорі має бути зазначено перелік техніки (транспортних засобів), що буде використовуватися на об’єкті будівництва та надано у складі тендерної пропозиції копій документів, що підтверджують право власності або користування нею субпідрядною організацією.
тендерна документація
Дата подання: 26 вересня 2018 18:47
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 16:17
Замовник встановив вимогу (п.3.5.2. Тендерної документації), що учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки, рекомендаційні листи, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, що є сумнівною вимогою оскільки вимоги щодо виконання договорів стосуються періоду від 2015 до 2017 року, а вимога Замовника стосується вересня 2018 року, значно пізніше виконання договорів 2015-2017р., що може бути оскаржено, тому що це не відповідає за Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За вищевказаною упередженою логікою учасник мав би перед кожною будь-якою публічною закупівлею отримувати новий лист-відгук, рекомендаційні листи у той час коли наприклад відгук наданий у 2017 році має таку саму юридичну силу. Чи Замовник усуне вищезазначену вимогу щодо дати листів-відгуків, рекомендаційних листів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Повідомляємо, що встановлена вимога не є дискримінаційною, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється із додатковою публікацією англійською мовою і строк подачі тендерних пропозицій становить 31 календарний день, то всі потенційні учасники закупівлі мають реальну можливість отримати листи-відгуки, рекомендаційні листи тощо від контрагентів до кінцевого строку подання пропозицій.
При цьому, вказана вимога встановлена обґрунтовано, так як, у разі отримання позитивного відгуку у 2017 або 2016 році, учасник не може гарантувати відсутність зауважень упродовж поточного року. Зокрема, це можуть бути претензії до якості робіт, в тому числі дефектів виконаних робіт, які могли проявитися після отримання відгуку у 2017 або 2016 роках. Крім того, у 2017 році, а саме до отримання листа-відгуку, до учасника могли не заявлятися претензії, позовні заяви тощо, однак на даний час такі претензії можуть існувати.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
тендерна документація
Дата подання: 01 жовтня 2018 16:46
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 15:00
У п.3.2.8 Замовник визначив вимогу надати у довідці з банківської установи «з інформацією із зазначенням реквізитів такого рахунку, дати відкриття рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами». Чи у цьому випадку йдеться про інформацію із зазначенням реквізитів такого рахунку, дати відкриття рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості по такому конкретному рахунку чи по всіх наявних у цьому банку рахунках учасника? Оскільки Учасник може мати у тому самому банку кілька рахунків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Згідно із вимогами п.3.2.8. тендерної документації, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п.п. 3.2.6 п.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку, дати відкриття рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції учасником.
Роз’яснюємо, що вказана вимога стосується надання інформації про зазначення банком реквізитів усіх рахунків, дати їх відкриття та інформації про відсутність (наявність) заборгованості по конкретних рахунках, тобто по всіх наявних у банку, що видає електронну банківську гарантію, рахунках учасника. Зазначена інформація може бути надана у формі однієї або ж декількох довідок.
тендерна документація
Дата подання: 01 жовтня 2018 16:48
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 15:01
У п.3.2.8 Замовник визначив вимогу надати у довідці з банківської установи «інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами». Чи у цьому випадку йдеться про суму кредиту отриманого та наявного на даний час у банку чи йдеться про прострочену заборгованість по кредиту (наприклад по тілу кредиту, відсоткам, штрафам)? Чи Замовник прийме як належне виконання, якщо щодо інформації буде вказано що сума кредиту є наявною, але прострочених сум за таким кредитом немає? Чи Замовник прийме як належне виконання, якщо щодо інформації буде вказано, що прострочена заборгованість по кредиту відсутня?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Роз’яснюємо, що вказана вимога стосується надання інформації про зазначення саме наявної простроченої заборгованості, а не наявності кредитів, позик, іпотек тощо. Замовником буде прийнято, як такі, що відповідають вимогам тендерної документації довідки банку у яких буде зазначено інформацію про наявну суму кредиту, але прострочених сум за таким кредитом немає. Також, Замовник прийме як належне виконання, якщо в довідці буде вказана інформація про те, що прострочена заборгованість по кредиту/кредитах відсутня.
тендерна документація
Дата подання: 02 жовтня 2018 12:55
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 15:01
Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент у складі тендерної документації щодо забезпечення подасть банківську гарантію українського банку забезпечену контргарантією закордонного банку у якому учасник нерезидент має банківський рахунок у своїй країні який відповідно відкрито більше як 6 місяців тому?
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Так, Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент у складі тендерної документації щодо забезпечення подасть банківську гарантію українського банку забезпечену контргарантією закордонного банку у якому учасник нерезидент має банківський рахунок у своїй країні, який відповідно відкрито більше як 6 місяців тому. Вказане відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (в чинній редакції).
Техническая документация
Дата подання: 03 жовтня 2018 18:03
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 18:40
Хотели бы 04.10.2018 с 10 утра ознакомиться с Технической документацией (проектом) в офисе Заказчика. Просим подтвердить дату и время.
Відповідь: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання Договору, Учасники мають право:
- обстежити об’єкт будівництва, на якому мають бути виконані роботи;
- ознайомитися у Замовника з додатковою технічною документацією (проектна документація на об’єкт будівництва тощо) щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 жовтня 2018
UA-2018-09-21-002048-c11d8e4960a7a4141afc746915d1f719a
Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Учасник Документи Рішення
Приватне підприємство "Стандарт-Інвест" Документи
Відхилено
Документи
MIRBUD S.A Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп” Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 жовтня 2018 19:03
Протокол відхилення
24 жовтня 2018 19:14
Електронний підпис

Публічні документи

22 жовтня 2018 17:54
Кошториси без цін.zip
22 жовтня 2018 17:29
Довідка про техніку.pdf
22 жовтня 2018 17:28
Довідка про субпідряд.pdf
22 жовтня 2018 17:25
Підсумкова без цін.pdf
22 жовтня 2018 17:25
паспорт кран.pdf
22 жовтня 2018 17:25
Ліцензія стара.jpg
22 жовтня 2018 17:24
Довідка про техніку.pdf
22 жовтня 2018 17:24
Довідка про субпідряд.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Згода на санкції.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довідка про довкілля.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Кошториси без цін.rar
19 жовтня 2018 18:23
Гарантія ст 17.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Відгук преміум.jpg
19 жовтня 2018 18:23
декларація преміум.pdf
19 жовтня 2018 18:23
договір житлоплюс.pdf
19 жовтня 2018 18:23
договір преміум.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довідка аналогічні.pdf
19 жовтня 2018 18:23
ЦПУ з проектантом.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Дозволи.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довідка техніка.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довідка про 120 днів.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довідки з банків.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Згода на персон дані.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довіреність.pdf
19 жовтня 2018 18:23
наказ на директора.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Відомості.pdf
19 жовтня 2018 18:23
Довідка про субпідряд.pdf
19 жовтня 2018 18:23
ТП без ціни.PDF

Документи

24 жовтня 2018 19:05
Протокол відхилення
24 жовтня 2018 19:12
Електронний підпис

Публічні документи

22 жовтня 2018 17:13
Nr 18 Супровідний лист.pdf
22 жовтня 2018 17:13
Nr 17 Пояснення_звіт.pdf
22 жовтня 2018 17:13
Nr 16 Довідка_статистика.pdf
22 жовтня 2018 17:00
Nr 20 Банк.pdf
22 жовтня 2018 17:00
Nr 14 Довідка_про особу.pdf
22 жовтня 2018 17:00
Nr 06 Лист-згода_санкцій.pdf
22 жовтня 2018 17:00
Nr 03 Працівникі.pdf
22 жовтня 2018 17:00
GuaranteeKredobankNo.181018_172.7z
22 жовтня 2018 17:00
Counter-Guarantee 02737020000558.zip
21 жовтня 2018 19:00
Nr 10 Досвід ч.4.pdf
21 жовтня 2018 19:00
Nr 10 Досвід ч.3.pdf
21 жовтня 2018 19:00
Nr 10 Досвід ч.2.pdf
21 жовтня 2018 19:00
Nr 10 Досвід ч.1.pdf

Документи

24 жовтня 2018 19:06
Протокол допуску
24 жовтня 2018 19:10
Електронний підпис

Публічні документи

22 жовтня 2018 15:35
38. Витяг з реєстру ПДВ.jpg
22 жовтня 2018 15:35
37. Виписка.pdf
22 жовтня 2018 15:35
35. Статут.pdf
22 жовтня 2018 15:35
Guarantee_18-16GR0019.rar
22 жовтня 2018 15:35
31. Відгуки.pdf
22 жовтня 2018 15:34
9. Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2018 15:34
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Стандарт-Інвест"

MIRBUD S.A

Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп” 275 914 691,26
UAH з ПДВ
275 914 691,26
UAH з ПДВ
1.4285714286 193 140 283.88 Документи

Публічні документи

22 жовтня 2018 15:35
38. Витяг з реєстру ПДВ.jpg
22 жовтня 2018 15:35
37. Виписка.pdf
22 жовтня 2018 15:35
35. Статут.pdf
22 жовтня 2018 15:35
Guarantee_18-16GR0019.rar
22 жовтня 2018 15:35
31. Відгуки.pdf
22 жовтня 2018 15:34
9. Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2018 15:34
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”

Інформація про відміну

Дата відміни
24 жовтня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій