Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): курятина - охолоджена (філе куряче)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2018-09-21-001697-c ● eb8211ed9ee6415cbc30a29464005390
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-виховний комплекс "Олександрійський колегіум-спеціалізована школа" |
Код ЄДРПОУ: | 23230339 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, , вул. 6 грудня, буд. 97 |
Контактна особа: |
Анна +380661327763 nvkok.info@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2018 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2018 15:56 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
625 кілограм
М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): курятина - охолоджена (філе куряче)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. 6-го Грудня , буд. 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2018 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2018 14:40 |
ТД мясо.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 27 вересня 2018 19:02
Дата відповіді: 28 вересня 2018 08:52
Шановний Замовнику! Поясніть, будь-ласка, з якої підстави учасник закупівлі повинен надавати копію акту санітарно-епідеміологісного обстеження об'єкту (складського приміщення), якщо відповідно до ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" надання такого документу Держпродспоживслужбою не передбачено. Дякуємо.
Відповідь: Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерний комітет своїм рішенням має право сам вирішувати які документи повинні додаватися до складу тендерної документації, для якісного та безпечного харчування дітей. Замовник має бути впевнений, що продукти які завозяться до закладу зберігаються у складах, які повністю відповідають санітарним нормам, що забезпечує якісне харчування дітей які харчуються у нашому загальноосвітньому закладі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001697-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 12 жовтня 2018 11:30
Неправомірне відхилення пропозиції
Замовник свідомо порушує законодавство України щодо проведення закупівель та неправомірно відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію. В тендерній документації відсутня вимога про надання саме ОРИГІНАЛІВ документів згідно статті 16. Тобто Замовник самостійно вигадав вимоги на стадії розгляду саме нашої пропозиції щоб дискримінувати учасника.
ФОП Сергієнко В. І. в складі пропозиції подано всі документи згідно вимог тендерної документації, а отже порушення відсутні. Просимо тендерний комітет переглянути своє рішення про відхилення нашої пропозиції та виправити допущене порушення. У випадку відсутності правомірних дій з боку Замовника будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх порушених прав Замовником.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Сергієнко В. І. в складі пропозиції подано всі документи згідно вимог тендерної документації, а отже порушення відсутні. Просимо тендерний комітет переглянути своє рішення про відхилення нашої пропозиції та виправити допущене порушення. У випадку відсутності правомірних дій з боку Замовника будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх порушених прав Замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2018 11:55
Відповідь на скаргу ФОП Сергієнка Володимира Івановича на рішення тендерного комітету Навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради про відхилення тендерної пропозизії переможця. Вважаємо, що скарга ФОП Сергієнка Володимира Івановича на рішення тендерного комітету Навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради про відхилення тендерної пропозизії переможця є необґрунтованою та такою, що не підлягає розгляду з огляду на наступні обставини. По-перше, частиною 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлене право замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Навчально-виховним комплексом «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради була встановлена чітка вимога до учасників щодо надання сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ 4161-2003, виданого органом сертифікації – державним підприємством, центром стандартизації, метрології та сертифікації (ISO). Тендерною документацією не передбачалося надання копій документів (у тому числі належно засвідчених), що автоматично зобов’язує учасників подавати оригінали документів зазначених у тендерній документації. ФОП Сергієнко В.І. у складі своєї тендерної пропозиції надав копії документів, що являється порушенням зазначеної вимоги тендерної документації, подання якого вимагалося замовником в оригіналі. По-друге, подані ФОП Сергієнком В.І. копії документів не можна вважати належно засвідченими, оскільки надані ним копії документів стосуються інших юридичних осіб, зокрема товариства з обмеженою відповідальністю «Агро-Рось», що свідчить про неможливість засвідчення копій таких документів самим учасником. Крім того, в примітках до копії експертного висновку наданої ФОП Сергієнком В.І. вказано пряму заборону на його відтворення, тиражування та розповсюдження, повністю чи частково, як офіційного документа без дозволу керівництва лабораторії. При цьому, дозволу керівництва лабораторії, якою надано експертний висновок, на його відтворення, тиражування та розповсюдження, повністю чи частково, як офіційного документа, ФОП Сергієнком В.І. у складі тендерної пропозиції не надано, що виключає його прийняття замовником. Зазначені обставини у відповідності до вимог чинного законодавства України є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001697-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 16 жовтня 2018 12:38
Неправомірне відхилення
Наголошуємо, що документація не містила окремих вимог щодо надання оригіналів чи копій документів. Просимо тендерний комітет вказати сторінку, пункт, де тендерній документації прямо було вказано вимогу про надання ОРИГІНАЛІВ. У разі відсутності будь-якого правового реагування ЗАмовника будемо змушені звернутись в контролюючі органи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2018 15:41
В експертному висновку №001614п/18 від 20 серпня 2018 року виданий Черкаською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в примітці пункт 5 зазначено: Цей експертний висновок не може бути відтворений, тиражований та розповсюджений, повністю чи частково, як офіційний документ без дозволу керівника лабораторії.
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001697-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 16 жовтня 2018 15:51
Дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції
Замовник в причині відхилення нашої пропозиції вказує, що "В експертному висновку №001614п/18 від 20 серпня 2018 року виданий Черкаською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в примітці пункт 5 зазначено: Цей експертний висновок не може бути відтворений, тиражований та розповсюджений, повністю чи частково, як офіційний документ без дозволу керівника лабораторії".
У переможця в складі пропозиції наявні експертні висновки з такою з самою приміткою. Отже, виникає питання чому Замовником не відхилено пропозицію ТОВ "ВКФ "Оксамит"?
Розгорнути
Згорнути
У переможця в складі пропозиції наявні експертні висновки з такою з самою приміткою. Отже, виникає питання чому Замовником не відхилено пропозицію ТОВ "ВКФ "Оксамит"?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2018 09:34
В додатку №3 до тендерної документації Замовника (Документи ,що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям), відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в пункті 2 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази чітко визначено надати Учаснику у складі тендерної пропозиції: Експертний висновок регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини на показники безпеки (радіонукліди), а не копію вище зазначеного документа. ТОВ ВКФ "Оксамит" надав до тендерної пропозиції оригінал експертного висновку з мокрою печаткою та підписом відповідальних осіб, а саме кіровоградської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Замовником даного експертного висновку являється безпосередньо ТОВ ВКФ "Оксамит". ФОП Сергієнко В.І. надав до тендерної пропозиції копії експертного висновку, Замовником якого являється ТОВ «Агро-Рось».
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001697-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 19 жовтня 2018 10:10
Щодо експертних висновків
Звертаємо увагу, що в експертних висновках вказано, що відтворювати і поширювати можна за згодою лабораторії...В ТОВ "ВКФ "Оксамит" відсутня така згода лабораторії. Отже, судячи із логіки тендерного комітету така пропозиція мала б бути відхилена.
Складається враження, що Замовник порушує вимоги чинного законодавства України та знаходиться у змові з ТОВ "ВКФ "Оксамит".
Розгорнути
Згорнути
Складається враження, що Замовник порушує вимоги чинного законодавства України та знаходиться у змові з ТОВ "ВКФ "Оксамит".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2018 15:38
В додатку №3 до тендерної документації Замовника (Документи ,що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям), відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в пункті 2 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази чітко визначено надати Учаснику у складі тендерної пропозиції: Експертний висновок регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини на показники безпеки (радіонукліди), а не копію вище зазначеного документа. ФОП Сергієнко В.І. надав до тендерної пропозиції копії експертного висновку, Замовником якого являється ТОВ «Агро-Рось».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
65 287,50
UAH
|
60 793,75
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" |
69 375,00
UAH
|
60 800,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна |
61 375,00
UAH
|
61 375,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Відхилено |
60 793,75
UAH
|
12 жовтня 2018 10:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" #13762651 |
Переможець |
60 800,00
UAH
|
16 жовтня 2018 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2019 15:53
|
ДУ №3 від14.01.19 до Д№102-Т.jpg | зміни до договору |
14 січня 2019 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 10:36
|
ДУ№2 від 28.12.2018р.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2018 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2018 16:05
|
ДУ№1від12.12.18до 102Т 001.jpg | зміни до договору |
13 грудня 2018 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 10:51
|
Д№102-Твід02.11.2018 005.jpg | укладений |
02 листопада 2018 10:48
|
Д№102-Твід02.11.2018 004.jpg | укладений |
02 листопада 2018 10:48
|
Д№102-Твід02.11.2018 003.jpg | укладений |
02 листопада 2018 10:48
|
Д№102-Твід02.11.2018 002.jpg | укладений |
02 листопада 2018 10:48
|
Д№102-Твід02.11.2018 001.jpg | укладений |
02 листопада 2018 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Доповнити розділ 3 «Ціна договору» пункт 3.1. в наступній редакції: «Відповідно до кошторисних призначень, бюджетні зобов’язання по даному договору збільшуються на суму 14500,00 грн. (Чотирнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок.) та становлять 51100,00 грн. (П’ятдесят одна тисяча сто гривень 00 копійок.). Подальше взяття зобов’язань по даному договору буде збільшуватися по мірі збільшення кошторисних призначень та регламентуватимуть шляхом укладання додаткових угод, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної в п. 3.1. Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 102-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись розділом 7 ст.36 п.5 закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю продовжується на строк з 31 грудня 2018 року по 31 березня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 102-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись розділом 7 ст. 36 п.5 закону України «Про публічні закупівлі» дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми договору від 02.11.2018 року за № 102-Т, а саме 12160,00 грн. (Дванадцять тисяч сто шістдесят грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 102-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |