Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Без назви
Очікувана вартість
не зазначається
UA-2018-09-21-001469-a 2af1660ecaf444178efdadb946118cc6
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000000000000000000

0000000000000 000000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000000000000000000000
0000000000000
000000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
Official name: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000
National ID: 00000000
Contact point: 000000000000000000000000000000000
0000000000000
000000000000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 16:54
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 16:54
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 13:27

Information

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2018 13:48
0000000000000000000000000000000000000000000
27 вересня 2018 17:37
00000000
27 вересня 2018 17:34
00000000000000000000000000000000000000000000000
27 вересня 2018 17:34
00000000000000000000000000000000000000000000000000
21 вересня 2018 16:50
00000000000000000000000000000000000000000000000000
21 вересня 2018 16:50
0000000000000000000000000000
21 вересня 2018 16:50
00000000000000000000000000000000
04 жовтня 2018 13:48
0000000000000000000000000000000000000000000
04 жовтня 2018 13:48
0000000000000000000000000000000000000000000
27 вересня 2018 17:37
00000000
21 вересня 2018 16:55
00000000
27 вересня 2018 17:34
00000000000000000000000000000000000000000000000
27 вересня 2018 17:34
00000000000000000000000000000000000000000000000000
21 вересня 2018 16:50
0000000000000000000000000000000000000
21 вересня 2018 16:50
00000000000000000000000000000000000000000000000000
21 вересня 2018 16:50
0000000000000000000000000000
21 вересня 2018 16:50
00000000000000000000000000000000

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

000000000
Дата подання: 26 вересня 2018 14:40
Дата відповіді: 27 вересня 2018 14:14
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-21-001469-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: 0000000000000000000000000000000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:00000000
Дата подання: 17 жовтня 2018 15:54
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2018 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: 000000000
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2018 11:07

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-18-000039 ● 7ab95c0000454d44beb668ea43a3f2b9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2019 Одеса № 52
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 18.02.2019

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.02.2019 № 52

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2018-09-21-001469-a 21.09.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
2. UA-2019-02-15-000565-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 12:51
0000000000
05 жовтня 2018 12:51
0000000000
05 жовтня 2018 12:08
000000000000000
05 жовтня 2018 12:08
000000000000000
05 жовтня 2018 12:08
0000000
03 жовтня 2018 14:48
00000000
03 жовтня 2018 14:47
0000000000000000000000
03 жовтня 2018 14:47
0000000000
03 жовтня 2018 14:47
000000000000000000000
03 жовтня 2018 14:47
000000000000000000000000
03 жовтня 2018 14:47
00000000000000000000000000000000
03 жовтня 2018 14:47
00000000000000000000000000000
03 жовтня 2018 14:47
0000000
03 жовтня 2018 14:47
0000000000000000000000000000
03 жовтня 2018 14:47
000000000000000000000000000000
03 жовтня 2018 14:47
000000000000000000000000

Публічні документи

10 жовтня 2018 09:34
00000000
10 жовтня 2018 09:33
0000000000000000000000000000000000
10 жовтня 2018 09:33
000000000000000000000000000000000
10 жовтня 2018 09:33
000000000000000000000
03 жовтня 2018 15:48
00000000
03 жовтня 2018 15:39
00000000
03 жовтня 2018 15:37
00000000000000000000000000000000
03 жовтня 2018 15:37
00000000000000000000000000000
03 жовтня 2018 15:37
0000000000000000000000000000000000
03 жовтня 2018 15:37
000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000000000000000000000

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Рішення скасоване 0,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 11:07
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Рішення скасоване 0,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 11:07
0000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Рішення скасоване 0,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 12:02
0000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 12:10
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Рішення скасоване 0,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 14:11
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:51

Документи

09 жовтня 2018 16:38
00000000
09 жовтня 2018 16:37
00000000
04 жовтня 2018 13:48
00000000000000000000000

Документи

11 жовтня 2018 15:36
00000000
11 жовтня 2018 15:35
00000000
10 жовтня 2018 15:38
00000000
09 жовтня 2018 16:39
00000000000000000000000

Документи

07 листопада 2018 12:00
00000000
05 листопада 2018 14:34
00000000
05 листопада 2018 11:07
00000000000000000000000

Документи

07 листопада 2018 12:10
00000000
07 листопада 2018 12:06
00000000
07 листопада 2018 12:02
00000000000000000000000

Документи

07 листопада 2018 14:10
00000000
07 листопада 2018 14:09
00000000000000000000000
07 листопада 2018 14:09
00000000

Документи

08 листопада 2018 16:50
00000000
08 листопада 2018 16:45
00000000000000000000000
08 листопада 2018 16:45
00000000
07 листопада 2018 14:12
00000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 16:50
00000000
08 листопада 2018 16:45
00000000000000000000000
08 листопада 2018 16:45
00000000
07 листопада 2018 14:12
00000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
02 січня 2020 09:44
00000000 укладений
28 жовтня 2019 13:47
00000000000000 зміни до договору
28 жовтня 2019 13:47
00000000 укладений
08 серпня 2019 11:06
00000000000000 зміни до договору
08 серпня 2019 11:04
00000000 укладений
29 липня 2019 16:26
000000000000000 зміни до договору
29 липня 2019 16:25
00000000 укладений
06 червня 2019 14:32
000000000000000 зміни до договору
06 червня 2019 14:31
00000000 укладений
23 травня 2019 09:30
000000000000000 зміни до договору
23 травня 2019 09:30
00000000 укладений
17 грудня 2018 11:01
000000000000000 зміни до договору
17 грудня 2018 10:59
00000000 укладений
28 листопада 2018 14:17
000000000000000 зміни до договору
28 листопада 2018 14:14
00000000 укладений
21 листопада 2018 17:31
000000000000000 зміни до договору
21 листопада 2018 17:30
00000000 укладений
21 листопада 2018 17:02
0000000 укладений
21 листопада 2018 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ