Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи водопостачання с. Комиші Охтирського району Сумської області (протяжністю 8000 м) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 057 504,00 UAH
UA-2018-09-21-001299-a ● 5dafaa42e71145608ace3596f52a0225
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комишанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04389868 |
Місцезнаходження: | 42721, Україна , Сумська обл., Комиші, Київська б.1 |
Контактна особа: |
Логвиненко Зоя Василівна +380544679217 04389868@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2018 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2018 12:27 |
Очікувана вартість: | 4 057 504,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи водопостачання с. Комиші Охтирського району Сумської області (протяжністю 8000 м) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42721, Україна, Сумська область, с. Комиші, вул. Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2018 22:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2018 22:52 |
Зміни 02.10.18 до Тендерної документації.doc | |
02 жовтня 2018 22:52 |
Тендерна документація_зі змінами.doc | |
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 4_Відсутність підстав.doc | |
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.doc | |
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 2_Форма тендерної пропозиції.doc | |
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 1Технічні вимоги.doc |
02 жовтня 2018 22:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 жовтня 2018 22:52 |
Зміни 02.10.18 до Тендерної документації.doc
|
|||
02 жовтня 2018 22:52 |
Тендерна документація_зі змінами.doc
|
|||
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
|||
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 4_Відсутність підстав.doc
|
|||
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 2_Форма тендерної пропозиції.doc
|
|||
21 вересня 2018 15:54 |
Додаток 1Технічні вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001299-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСЕРВІС-11", Код ЄДРПОУ:37781219
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:12
Неправомірно визначено переможця.
1.Згідно ДОДАТОК 3 до тендерної документації п.1,2 для власної техніки (транспортних засобів) Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію або копії технічних паспортів що підтверджують наявність необхідної техніки (транспортних засобів) для виконання робіт вказаних в Додатку 1. Ця інформація відсутня. Це не відповідає умовам тендерної документації і ставить під сумнів правдивість наданой інформації.
Витяг з тендерної документації. До уваги учасників: Відсутність вищевказаного обладнання та техніки вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
2. Документи (довідки) про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю.
2.2. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю.
Участник надає довідку (штатний роспис) та договора ЦПХ на працівників яких він прийняв на виконання робіт по будівництву водогону тільки в жовтні 2018 року. Згідно договору в тендерній документації ТОВ «Любострой» планує виконання робіт «Проект договору п. 2.1. Строк виконання робіт-до 31.12.2018 року.» Це є порушення податкового кодексу так як по договору ЦПХ працівники можуть виконувати роботи не більше 1 міс. Якщо більше вони повинні братися на постійне місце роботи.
Також по документації відстежується що ТОВ «Любострой» знав про тендер завчасно і під тендер набирав працівників .
3. Згідно додатку 5 вимог тендерної документації Додатки (невід’ємна частина цього договору):№1. Договірна ціна.№2. Календарний графік виконання робіт.№3. План фінансування виконаних робіт. План фінансування робіт відсутній.
4.Відсутність документального підтвердження наявності необхідного для виконання робіт обладнання та техніки, необхідної кількості кваліфікованих працівників, які офіційно працюють на учасника, а також досвіду виконання аналогічного договору в обсязі вартості робіт не менше ніж 30% суми оголошеної закупівлі, будуть вважатися вважається такими, що не відповідають кваліфікаційним критеріям. Цей пункт був у первоначальній документації потім його виключили з вимог. А у учасника досвід виконання один об’єкт та ще і договір з сільською радою яка проводить закупівлю. Складається думка закупівлю готували під цього підрядника.
5.Згідно вимог тендерної документації до оформлення довідок на фірмовом бланкі .Ці вимоги виконано частково.
6. Після зниження ціни під час аукціону організація у якої найнижча ціна повинна перерахувати договірну ціну, та кошторис і виставити на сайт що не було зроблено. Не маючи розрахунків які можно проаналізувати публічно залишає можливість шахрайства
Розгорнути
Згорнути
Витяг з тендерної документації. До уваги учасників: Відсутність вищевказаного обладнання та техніки вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
2. Документи (довідки) про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю.
2.2. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю.
Участник надає довідку (штатний роспис) та договора ЦПХ на працівників яких він прийняв на виконання робіт по будівництву водогону тільки в жовтні 2018 року. Згідно договору в тендерній документації ТОВ «Любострой» планує виконання робіт «Проект договору п. 2.1. Строк виконання робіт-до 31.12.2018 року.» Це є порушення податкового кодексу так як по договору ЦПХ працівники можуть виконувати роботи не більше 1 міс. Якщо більше вони повинні братися на постійне місце роботи.
Також по документації відстежується що ТОВ «Любострой» знав про тендер завчасно і під тендер набирав працівників .
3. Згідно додатку 5 вимог тендерної документації Додатки (невід’ємна частина цього договору):№1. Договірна ціна.№2. Календарний графік виконання робіт.№3. План фінансування виконаних робіт. План фінансування робіт відсутній.
4.Відсутність документального підтвердження наявності необхідного для виконання робіт обладнання та техніки, необхідної кількості кваліфікованих працівників, які офіційно працюють на учасника, а також досвіду виконання аналогічного договору в обсязі вартості робіт не менше ніж 30% суми оголошеної закупівлі, будуть вважатися вважається такими, що не відповідають кваліфікаційним критеріям. Цей пункт був у первоначальній документації потім його виключили з вимог. А у учасника досвід виконання один об’єкт та ще і договір з сільською радою яка проводить закупівлю. Складається думка закупівлю готували під цього підрядника.
5.Згідно вимог тендерної документації до оформлення довідок на фірмовом бланкі .Ці вимоги виконано частково.
6. Після зниження ціни під час аукціону організація у якої найнижча ціна повинна перерахувати договірну ціну, та кошторис і виставити на сайт що не було зроблено. Не маючи розрахунків які можно проаналізувати публічно залишає можливість шахрайства
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2018 14:09
1. Щодо вашого зауваження про надання документів відповідно до Додатку 3 пункту 1.2., маємо на меті роз’яснити наступне. Звертаємо Вашу увагу, на те, як саме була прописана вимога у Додатку 3 пункт 1.2. «1.2. Для власної техніки (транспортних засобів) Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію або копії технічних паспортів що підтверджують наявність необхідної техніки (транспортних засобів) для виконання робіт вказаних в Додатку 1. Для орендованої техніки (транспортних засобів) – надати копії договорів оренди (лізингу).».
Таким чином, в умовах Додатку 3 пункту 1.2 - чітко роз’яснено, які саме документи подає учасник у разі коли транспортні засоби орендовані, а які документи має надати коли транспорті засоби власні. В переможця закупівлі ТОВ «Любострой» транспортні засоби орендовані, про що зазначено в довідці, і відповідно до умов тендерної документації учасник надав копії договорі оренди транспортних засобів.
Таким чином, учасник виконав вимоги які вимагалися тендерною документації щодо підтвердження наявності транспортних засобів, які будуть використані в роботах.
2. Щодо підтвердження наявності працівників. Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати наступні документи:
«2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю.
2.2. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю.»
Учасник, який став переможцем, ТОВ «Любострой», повністю виконав вимоги відповідно до умов тендерної документації.
А відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі», ми, як замовники, маємо вимагати тільки ті документи, і оцінювати тільки ті документи, які вимагалися тендерною документацією.
Тому, якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки, а саме:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Таким чином ви пропустили строки на оскарження умов тендерної документації.
А взявши участь в аукціоні – ви автоматично погодилися з умовами тендерної документації, зокрема – ви дали згоду, що учасник може надати для підтвердження наявності працівників договори ЦПХ. І після аукціону не маєте можливості оскаржувати дану вимогу.
3. Відповідно до питання щодо подання Проекту договору. Умовами тендерної документації передбачено надання – «проекту договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації (поданням проекту договору учасник погоджується з його змістом та підтверджує свою безумовну згоду на підписання Договору з замовником (із врахуванням цінової пропозиції учасника за результатами аукціону) на умовах викладених в проекті договору у випадку якщо пропозиція учасника буде визнана найбільш економічно вигідною);»
Ми, як замовники, не вимагали від учасника робити план фінансування і подавати нам. такої вимоги не було. Умовами тендерної документації було передбачено лише надання проекту договору. Дана дія, тобто подання проекту договору, передбачена для того щоб учасники підтвердив згоду на підписання саме такого договору.
А відповідно до норм чинного законодавства, вимагати можна лише ті документи, як вимагалися умовами тендерної документації. Заповнення плану фінансування учасником ми не вимагали.
4. Відповідно до норми подання аналогічних договорі. Нами, була проаналізована практика АМКУ, яка є в вільному доступі, і з якою може ознайомитися будь-який охочий. Відповідно до цієї практики - не можна виставляти будь-які обмеження для учасників. Дана вимога, що початково була прописана в умовах тендерної документації, є дискримінаційною. Тому прийнято рішення видалити дискримінаційну вимогу.
Конституцією України, а саме її статтею 62, визначено, що Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Таким чином, будь-які не доведені законним шляхом висловлювання і припущення щодо дій осіб є неконституційними з Вашого боку.
Тендерна документації, підготовлена нами, як замовником, є прозорою, і дає можливість будь-якому учаснику взяти участь у закупівлі.
5. Відповідно до скарги щодо подання документів на бланку. Учасник ТОВ «Любострой» усі документи, які вимагалися на фірмовому бланку, подав саме в такому вигляді. Частина документів – є копіями оригіналів, тому вони подані в оригінальному вигляді.
Також, згідно вимог тендерної документації є поняття формальна помилка. У разі допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, тендерна пропозиція такого учасника не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції,зокрема, відповідно до умов тендерної документації надання довідки, яка за змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідає їм за своєю формою.
Таким чином, якщо учасник надав якусь довідку яка за змістом містить потрібну інформацію, то не подання цієї інформації на бланку – це формальна помилка, яка не впливає на зміст поданої інформації.
6. Щодо перерахунку договірної ціни та кошторису. В тендерній документації відсутня така вимога, щодо подання в систему електронних закупівель перерахованих договірну ціну та кошторис. Просимо Вас, ще раз ознайомитися з вимогами тендерної документації. Відповідно до розділу «Оцінка тендерних пропозицій» пункту 2 «Інша інформація» тендерної документації:
«Учасник-переможець під час укладання договору надає замовнику договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2), відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. Вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013.0».
Як бачите, учасник при підписанні договору має надати вказані документи. Але вимоги щодо подання цих документів в електронну систему закупівель не має.
Таким чином, в умовах Додатку 3 пункту 1.2 - чітко роз’яснено, які саме документи подає учасник у разі коли транспортні засоби орендовані, а які документи має надати коли транспорті засоби власні. В переможця закупівлі ТОВ «Любострой» транспортні засоби орендовані, про що зазначено в довідці, і відповідно до умов тендерної документації учасник надав копії договорі оренди транспортних засобів.
Таким чином, учасник виконав вимоги які вимагалися тендерною документації щодо підтвердження наявності транспортних засобів, які будуть використані в роботах.
2. Щодо підтвердження наявності працівників. Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати наступні документи:
«2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю.
2.2. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю.»
Учасник, який став переможцем, ТОВ «Любострой», повністю виконав вимоги відповідно до умов тендерної документації.
А відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі», ми, як замовники, маємо вимагати тільки ті документи, і оцінювати тільки ті документи, які вимагалися тендерною документацією.
Тому, якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки, а саме:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Таким чином ви пропустили строки на оскарження умов тендерної документації.
А взявши участь в аукціоні – ви автоматично погодилися з умовами тендерної документації, зокрема – ви дали згоду, що учасник може надати для підтвердження наявності працівників договори ЦПХ. І після аукціону не маєте можливості оскаржувати дану вимогу.
3. Відповідно до питання щодо подання Проекту договору. Умовами тендерної документації передбачено надання – «проекту договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації (поданням проекту договору учасник погоджується з його змістом та підтверджує свою безумовну згоду на підписання Договору з замовником (із врахуванням цінової пропозиції учасника за результатами аукціону) на умовах викладених в проекті договору у випадку якщо пропозиція учасника буде визнана найбільш економічно вигідною);»
Ми, як замовники, не вимагали від учасника робити план фінансування і подавати нам. такої вимоги не було. Умовами тендерної документації було передбачено лише надання проекту договору. Дана дія, тобто подання проекту договору, передбачена для того щоб учасники підтвердив згоду на підписання саме такого договору.
А відповідно до норм чинного законодавства, вимагати можна лише ті документи, як вимагалися умовами тендерної документації. Заповнення плану фінансування учасником ми не вимагали.
4. Відповідно до норми подання аналогічних договорі. Нами, була проаналізована практика АМКУ, яка є в вільному доступі, і з якою може ознайомитися будь-який охочий. Відповідно до цієї практики - не можна виставляти будь-які обмеження для учасників. Дана вимога, що початково була прописана в умовах тендерної документації, є дискримінаційною. Тому прийнято рішення видалити дискримінаційну вимогу.
Конституцією України, а саме її статтею 62, визначено, що Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Таким чином, будь-які не доведені законним шляхом висловлювання і припущення щодо дій осіб є неконституційними з Вашого боку.
Тендерна документації, підготовлена нами, як замовником, є прозорою, і дає можливість будь-якому учаснику взяти участь у закупівлі.
5. Відповідно до скарги щодо подання документів на бланку. Учасник ТОВ «Любострой» усі документи, які вимагалися на фірмовому бланку, подав саме в такому вигляді. Частина документів – є копіями оригіналів, тому вони подані в оригінальному вигляді.
Також, згідно вимог тендерної документації є поняття формальна помилка. У разі допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, тендерна пропозиція такого учасника не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції,зокрема, відповідно до умов тендерної документації надання довідки, яка за змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідає їм за своєю формою.
Таким чином, якщо учасник надав якусь довідку яка за змістом містить потрібну інформацію, то не подання цієї інформації на бланку – це формальна помилка, яка не впливає на зміст поданої інформації.
6. Щодо перерахунку договірної ціни та кошторису. В тендерній документації відсутня така вимога, щодо подання в систему електронних закупівель перерахованих договірну ціну та кошторис. Просимо Вас, ще раз ознайомитися з вимогами тендерної документації. Відповідно до розділу «Оцінка тендерних пропозицій» пункту 2 «Інша інформація» тендерної документації:
«Учасник-переможець під час укладання договору надає замовнику договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2), відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. Вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013.0».
Як бачите, учасник при підписанні договору має надати вказані документи. Але вимоги щодо подання цих документів в електронну систему закупівель не має.
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001299-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСЕРВІС-11", Код ЄДРПОУ:37781219
Дата подання: 23 жовтня 2018 15:49
Не правомірність рішення.
Звертаю Вашу увагу ,що в тендерній документації вимагається надати на власне обладнання технічні паспорта для підтверження спроможності виконання робіт. На власне обланання ТОВ "Любострой" не надав ніяких пітвержуючих документів, що обладнання особливо стикові зварювані апарати для поліетилену є в нього на балансі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2018 16:43
Шановні учасники!
Надаємо роз’яснення щодо умов тендерної документації.
У тендерній документації вимагалися наступні документи, зокрема:
«1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для виконання такого виду робіт (власну, орендовану тощо) із врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації. В довідці повинен бути зазначений такий перелік.
1.2. Для власної техніки (транспортних засобів) Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію або копії технічних паспортів що підтверджують наявність необхідної техніки (транспортних засобів) для виконання робіт вказаних в Додатку 1. Для орендованої техніки (транспортних засобів) – надати копії договорів оренди (лізингу).»
Таким чином, була вимога щодо надання довідки в довільній формі, та вимога надати підтверджуючі документи на транспортні засоби.
В тендерній документації нашої закупівлі не було вимоги надати баланси та підтверджуючі документи на обладнання.
В пункті 1.2. чітко прописано та подано роз'яснення у душках, що підтверджуючі документи надається на транспортні засоби. З метою уникнення суб'єктивного трактування положення нашої тендерної документації, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до правил правопису української мови - в душках подається уточнення або роз'яснення. Тому в пункті 1.2. Додатку 3 - було чітке роз'яснення відносно якої техніки - а саме, транспортних засобів, має надаватися підтвердження.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» оцінці підлягають тільки ті документи які вимагалися тендерною документацією. Вимогою пункту 1.2., як це видно з тендерної документації – є вимога надання підтвердження для транспортних засобів.
Беручи участь в аукціоні - ви автоматично надали згоду на умови тендерної документації. Отже, Ви брали участь у закупівлі де була вимога надати підтверджуючі документи тільки на транспортні засоби. Тому, якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки, а саме:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Надаємо роз’яснення щодо умов тендерної документації.
У тендерній документації вимагалися наступні документи, зокрема:
«1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для виконання такого виду робіт (власну, орендовану тощо) із врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації. В довідці повинен бути зазначений такий перелік.
1.2. Для власної техніки (транспортних засобів) Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію або копії технічних паспортів що підтверджують наявність необхідної техніки (транспортних засобів) для виконання робіт вказаних в Додатку 1. Для орендованої техніки (транспортних засобів) – надати копії договорів оренди (лізингу).»
Таким чином, була вимога щодо надання довідки в довільній формі, та вимога надати підтверджуючі документи на транспортні засоби.
В тендерній документації нашої закупівлі не було вимоги надати баланси та підтверджуючі документи на обладнання.
В пункті 1.2. чітко прописано та подано роз'яснення у душках, що підтверджуючі документи надається на транспортні засоби. З метою уникнення суб'єктивного трактування положення нашої тендерної документації, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до правил правопису української мови - в душках подається уточнення або роз'яснення. Тому в пункті 1.2. Додатку 3 - було чітке роз'яснення відносно якої техніки - а саме, транспортних засобів, має надаватися підтвердження.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» оцінці підлягають тільки ті документи які вимагалися тендерною документацією. Вимогою пункту 1.2., як це видно з тендерної документації – є вимога надання підтвердження для транспортних засобів.
Беручи участь в аукціоні - ви автоматично надали згоду на умови тендерної документації. Отже, Ви брали участь у закупівлі де була вимога надати підтверджуючі документи тільки на транспортні засоби. Тому, якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки, а саме:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОСТРОЙ" |
3 552 603,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТДБ-17" |
3 720 787,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСЕРВІС-11" |
3 264 370,00
UAH з ПДВ
|
2 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОСТРОЙ" #41557267 |
Переможець |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 12:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 листопада 2018 16:04 |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Станом на 07 листопада 2018 року відсутнє фінансування на проведення даних робіт |
Документи:
07 листопада 2018 16:04
|
Протокол відміни |