Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензорізи в комплекті з відрізними дисками
Очікувана вартість
231 560,00 UAH
UA-2018-09-21-001180-c ● f6555b341397442cb32976ea36d71451
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 38620155 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Контактна особа: |
Семен Лебедєв +380442724916 lebedev.kyiv@mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2018 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2018 13:46 |
Очікувана вартість: | 231 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 315,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Бензорізи в комплекті з відрізними дисками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2018 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2018 15:03 |
Перелік змін до ТД.docx | |
08 жовтня 2018 15:03 |
ТД зі змінами.docx |
08 жовтня 2018 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2018 15:03 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
08 жовтня 2018 15:03 |
ТД зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 24 вересня 2018 14:06
Дата відповіді: 26 вересня 2018 15:10
Чи можлива поставка партіями до кінця жовтня?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації, учасник має здійснити поставку товару протягом 5 робочих днів з дня отримання заявки від замовника. Аукціон по закупівлі заплановано на 09.10.2018. Згідно частини четвертої статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи наведені строки, договір про закупівлю може бути укладений наприкінці жовтня — на початку листопада.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи наведені строки, договір про закупівлю може бути укладений наприкінці жовтня — на початку листопада.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю "Золоте січення - 2008" |
201 180,00
UAH з ПДВ
|
201 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Засоби малої механізації |
218 995,00
UAH з ПДВ
|
218 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Альцест" |
226 065,00
UAH з ПДВ
|
226 065,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю "Золоте січення - 2008" #35594608 |
Відхилено |
201 180,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 15:55
|
ТОВ Засоби малої механізації #36379987 |
Відхилено |
218 995,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 15:57
|
АТ "Альцест" #21547168 |
Переможець |
226 065,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 12:22
|
95Г.pdf | укладений |
09 листопада 2018 12:21
|