Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт терапевтичного корпусу за адресою Вознесенський узвіз, 22-В. » (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи» ДСТУ-Н Б.В.1.2-16:2013 )
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2018-09-21-001087-c 31ced8ba3856485797d09b51e4ba33bd
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гутовец

+380674474059 gutovec@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гутовец
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 12:55
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт терапевтичного корпусу за адресою Вознесенський узвіз, 22-В. » (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи» ДСТУ-Н Б.В.1.2-16:2013 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 22-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2018 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 12:29
Додаток № 6 договір проект.docx
21 вересня 2018 12:29
Тендерна документація терапія 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-21-001087-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 26 вересня 2018 12:46
дискримінаційні вимоги
Замовник вимагає від учасників:
1) в п. 3.1.2. ТД: «Заповнену форму «Тендерна пропозиція» …… Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється. В Рядку 2 «Вартість пропозиції» додатку 1 ТД Замовник зазначає: «Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях, цифрами та прописом без ПДВ та в тому числі з ПДВ». Враховуючи, що основним принципом закупівель є недискримінація учасників, вимагаємо прописати яким чином вказує ціну учасник який не є платником ПДВ, оскільки форма цінової пропозиції не містить приміток з цього приводу.
2) в п. 3.1.2. ТД: «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною зобов’язаний протягом одного робочого дня після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції, тощо розмістити на майданчику сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову), оформлений згідно з Додатком № 1 до тендерної документації. Також Учасник має надати оригінал тендерної пропозиції в паперовому вигляді протягом одного робочого дня після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції на адресу замовника: Вознесенський узвіз, 22 , м Київ.». Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вимога про надання оригіналу тендерної пропозиції в паперовому вигляді протягом одного робочого дня після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції на адресу замовника, є дискримінаційною щодо учасників з інших міст, окрім того є не ефективною та непрозорою. Порушує принцип об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій. Навіщо Замовнику цей документ протягом 1 робочого дня в паперовому варіанті?! Вимагаємо прибрати зазначену вимогу. Окрім того, згідно норм Закону Замовник не має права розглядати документи подані після закінчення строку подачі тендерних пропозицій. Оновлену цінову пропозицію пропонуємо Замовнику прописати в переліку документів, які вимагаються від учасника-переможця.
3) в п. 3.1.7. ТД: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.» Просимо зазначити в тендерній документації, що мається на увазі, учасник повинен на кожній сторінці, яка містить інформацію тендерної пропозиції проставити підпис і печать чи тільки вкінці документу?
4) в додатку 4 ТД «Довідка за формою, … про: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше п’яти років, зокрема інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості, архітектор». Зазначена вимога не відповідає предмету закупівлі, згідно норм чинного законодавства для виконання зазначених робіт достатньо головного інженера проекту та/або головного архітектора проекту, перелік працівників, які вимагаються замовником, може свідчити про те, що замовник виписує вимоги під конкретного учасника та є дискримінаційною щодо інших учасників. Вимагаємо внести зміни та в перелік обов’язкових працівників та зазначити лише ГІП та/або ГАП.
5) В додатку 4 п. 2: «надати документи, що підтверджують працевлаштування учасника (копія наказу про працевлаштування та/або, копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або трудовий договір, якщо це найманий працівник)». Вимагаємо розширити перелік та прописати в перелік цивільно-правові угоди, оскільки це дискримінує учасників, які працюють з працівниками і на основі цивільно-правової угоди.
6) в Додатку 6 : «Інформаційна довідка або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу Учасника/ фізичну особу, яка є учасником, яка підписала тендерну пропозицію, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Документ повинен бути виданим не раніше оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір.» «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Вимагаємо замінити Інформаційна довідка або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу, на довідку довільної форми, оскільки Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення - це відкритий державний реєстр.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2018 14:02
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши вимогу повідомляє.
1) в п. 3.1.2. ТД: «Заповнену форму «Тендерна пропозиція» …… Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється. В Рядку 2 «Вартість пропозиції» додатку 1 ТД Замовник зазначає: «Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях, цифрами та прописом без ПДВ та в тому числі з ПДВ». Враховуючи, що основним принципом закупівель є недискримінація учасників, вимагаємо прописати яким чином вказує ціну учасник який не є платником ПДВ, оскільки форма цінової пропозиції не містить приміток з цього приводу.
Відповідь: Якщо Учасник не платник ПДВ, то в рядку 2 учасник повинен прописати що він не платник ПДВ.

2) в п. 3.1.2. ТД: «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною зобов’язаний протягом одного робочого дня після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції, тощо розмістити на майданчику сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову), оформлений згідно з Додатком № 1 до тендерної документації. Також Учасник має надати оригінал тендерної пропозиції в паперовому вигляді протягом одного робочого дня після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції на адресу замовника: Вознесенський узвіз, 22 , м Київ.». Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вимога про надання оригіналу тендерної пропозиції в паперовому вигляді протягом одного робочого дня після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції на адресу замовника, є дискримінаційною щодо учасників з інших міст, окрім того є не ефективною та непрозорою. Порушує принцип об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій. Навіщо Замовнику цей документ протягом 1 робочого дня в паперовому варіанті?! Вимагаємо прибрати зазначену вимогу. Окрім того, згідно норм Закону Замовник не має права розглядати документи подані після закінчення строку подачі тендерних пропозицій. Оновлену цінову пропозицію пропонуємо Замовнику прописати в переліку документів, які вимагаються від учасника-переможця.
Відповідь: Учасники з інших міст можуть надати оновлену цінову пропозицію засобами поштового зв’язку.. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний подавати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі

3) в п. 3.1.7. ТД: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.» Просимо зазначити в тендерній документації, що мається на увазі, учасник повинен на кожній сторінці, яка містить інформацію тендерної пропозиції проставити підпис і печать чи тільки вкінці документу?
Відповідь: Підпис та печать повинні бути на сторінках у відповідності з чинним законодавством.

4) в додатку 4 ТД «Довідка за формою, … про: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше п’яти років, зокрема інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості, архітектор». Зазначена вимога не відповідає предмету закупівлі, згідно норм чинного законодавства для виконання зазначених робіт достатньо головного інженера проекту та/або головного архітектора проекту, перелік працівників, які вимагаються замовником, може свідчити про те, що замовник виписує вимоги під конкретного учасника та є дискримінаційною щодо інших учасників. Вимагаємо внести зміни та в перелік обов’язкових працівників та зазначити лише ГІП та/або ГАП.
Відповідь: У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний подавати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі

5) В додатку 4 п. 2: «надати документи, що підтверджують працевлаштування учасника (копія наказу про працевлаштування та/або, копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або трудовий договір, якщо це найманий працівник)». Вимагаємо розширити перелік та прописати в перелік цивільно-правові угоди, оскільки це дискримінує учасників, які працюють з працівниками і на основі цивільно-правової угоди.
Відповідь: у випадку співпраці Учасника з працівниками на основі цивільно-правової угоди Учасник повинен надати належним чином цивільно правову угоду. Крім того Учасник може надати будь-який документ який підтверджує працевлаштування.

6) в Додатку 6 : «Інформаційна довідка або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу Учасника/ фізичну особу, яка є учасником, яка підписала тендерну пропозицію, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Документ повинен бути виданим не раніше оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір.» «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Вимагаємо замінити Інформаційна довідка або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу, на довідку довільної форми, оскільки Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення - це відкритий державний реєстр.
Відповідь: в Додатку 6 дана інформація не міститься.

ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», тобто Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних професійних робіт.


Голова Тендерного комітету Н. Гутовець
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001087-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 28 вересня 2018 08:58
вимоги до учасників
Замовник вимагає: «3.Документальне підтвердження наявного досвіду виконання аналогічних договорів за останні три роки (учасник надає Договора та листи відгуки)». Зазначена вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки згідно ч. 2. Ст. 16 Замовник може вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ (в однині).
Замовник вимагає надати кваліфікаційні сертифікати зокрема інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості, архітектор. Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Таким чином це дискримінаційна норма, оскільки вона обмежує коло учасників в яких працюють інженери-проектувальники, які мають необхідну кваліфікацію та досвід, але не мають кваліфікаційного сертифікату. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2018 15:13
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши вимогу повідомляє.
Враховуючи умови тендерної документації ( Додатку №5 до тендерної документації) та норми чинного законодавства повідомляємо Учасника (Учасників) що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.


В.о. голови тендерного комітету В. Рябущиць
Номер вимоги: UA-2018-09-21-001087-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 17 жовтня 2018 14:45
Необґрунтована та незаконна дискваліфікація
Протокол Замовника №5 від 16.10.2018 року про відхилення пропозиції учасника ПП «САБІ», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, є необґрунтованим та незаконним з наступних підстав.
1.Замовник вимагав надати документи, що підтверджують працевлаштування учасника (копія наказу про працевлаштування та/або, копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або трудовий договір, якщо це найманий працівник). Учасником в повному обсязі виконано цю вимогу та в тому числі надано договір від 03.04.2017 року, який діє до 31.12.2018 року. Висновок замовника про термін дії договору від 03.04.2017 до 31.12.2017 є надуманим, і ні чим не підтвердженим, оскільки текст договору містить положення про продовження його терміну дії за умови відсутності взаємних претензій сторін одна до одної. Сторони не припинили свої правовідносини. Таким чином, договір діє ще рік. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію можна лише у разі отримання замовником ДОСТОВІРНОЇ інформації. ТД містить вимогу щодо подання документів, що підтверджують працевлаштування, учасник ПП «САБІ» надав всі підтверджуючі документи.
2.Замовник вимагав в довідці про наявність працівників вказати «досвід роботи в організації», мається на увазі ЗАГАЛЬНИЙ досвід роботи в організації, а не за наданими документами в складі пропозиції. Замовник НЕ ВИМАГАВ надання учасниками документального підтвердження досвіду роботи в організації. До відома Замовника, працівник може працювати на підприємстві в штаті, потім по ЦПУ і навпаки, цей період часу і є його досвідом роботи в організації, оскільки він працював в одній організації на різних підставах. ПП «САБІ» надано інформацію щодо досвіду роботи в організації, як того й вимагає ТД на підставі фактичного сумованого досвіду роботи працівника в ПП «САБІ». Та надано в складі пропозиції чинні документи на підтвердження поточних правовідносин. ТД не містить жодних приміток, роз’яснень і т.д. з приводу того, що вважається «досвідом роботи в організації». Висновок замовника є безпідставним та надуманим. Окрім того, зазначена інформація не є суттєвою при визначенні результатів процедури. ПП «САБІ» виконано вимогу замовника та вказано «досвід роботи в організації» працівників.
Як підставу для відхилення замовник вказав ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», що є порушенням Закону, оскільки стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає декілька підстав для відхилення. Рішення Замовника не містить посилання на конкретну норму Закону.
Окрім того, в протоколі Замовника не відображені результати голосування та поіменного голосування членів тендерного комітету (що не відповідає вимогам законодавства), хто голосував «за», хто «проти».
На підставі вищевикладеного, враховуючи, що найбільш економічно вигідна пропозиція ПП «САБІ» ВІДПОВІДАЄ кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави по ст. 17, тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, вимагаємо скасувати безпідставне та необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції учасника, у випадку якщо це не можливо зробити відмінити торги, у зв’язку з неможливістю усунути порушення.
Окрім того, замовником допущено помилку, яку неможливо виправити, а саме в тендерній документації зазначено адресу поставки послуг: вул. Доброхотова 13, що не відповідає предмету закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені через ГО звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі та у випадку визнання переможцем інших учасників (пропозиції яких не відповідають вимогам ТД) на підставі ч. 2 ст. 18 після підписання договору буде відповідне звернення до суду з вимогою визнання договору недійсним.
Основні принципи закупівель це об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 3 Закону).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2018 11:13
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши вимогу повідомляє.

Відповідь.
1) Замовник вимагав надати документи, що підтверджують працевлаштування учасника (копія наказу про працевлаштування та/або, копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або трудовий договір, якщо це найманий працівник). Учасником в повному обсязі виконано цю вимогу та в тому числі надано договір від 03.04.2017 року, який діє до 31.12.2018 року. Висновок замовника про термін дії договору від 03.04.2017 до 31.12.2017 є надуманим, і ні чим не підтвердженим, оскільки текст договору містить положення про продовження його терміну дії за умови відсутності взаємних претензій сторін одна до одної. Сторони не припинили свої правовідносини. Таким чином, договір діє ще рік. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію можна лише у разі отримання замовником ДОСТОВІРНОЇ інформації. ТД містить вимогу щодо подання документів, що підтверджують працевлаштування, учасник ПП «САБІ» надав всі підтверджуючі документи.
1.1. Цивільно правовий Договір від 03.04.2017 р. діє до 31.12.2017 р, що чітко прописано в п. 6.1. Договору. Учасник не надав жодних документів що засвідчують пролонгацію Договору.
2) Замовник вимагав в довідці про наявність працівників вказати «досвід роботи в організації», мається на увазі ЗАГАЛЬНИЙ досвід роботи в організації, а не за наданими документами в складі пропозиції. Замовник НЕ ВИМАГАВ надання учасниками документального підтвердження досвіду роботи в організації. До відома Замовника, працівник може працювати на підприємстві в штаті, потім по ЦПУ і навпаки, цей період часу і є його досвідом роботи в організації, оскільки він працював в одній організації на різних підставах. ПП «САБІ» надано інформацію щодо досвіду роботи в організації, як того й вимагає ТД на підставі фактичного сумованого досвіду роботи працівника в ПП «САБІ». Та надано в складі пропозиції чинні документи на підтвердження поточних правовідносин. ТД не містить жодних приміток, роз’яснень і т.д. з приводу того, що вважається «досвідом роботи в організації».
2.1. Замовник вимагав Досвід роботи в органзації (згідно довідки) та надати документи, що підтверджують працевлаштування учасника (копія наказу про працевлаштування та/або, копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або трудовий договір, якщо це найманий працівник). Учасник наданими документами не підтвердив досвід роботи в організації що вказаний в довідці..


3) Відповідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 надається
затверджена ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій, з приміткою
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
Тобто Замовник опублікував Протокол розгляду відповідно затвердженої форми.
Слід зазначити, що в силу норми ч. 5 ст. 28 Закону № 922 у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 р.д.
При цьому згідно з абзацом другим ч. 5 ст. 28 Закону № 922 за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через 5 к.д. після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону № 922 замовник має оприлюднити в Прозорро протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом 1 к.д. з дня його затвердження.
Так, очікувана вартість кожного з предметів закупівель по усіх процедурах, вказаних в адміпротоколі, не перевищує межі, встановлені в ч. 4 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
При цьому з норми ч. 5 ст. 28 Закону № 922 вбачається, що в "міжнародних" торгах аукціон система призначає після розгляду тендерних пропозицій. Натомість в "українських" торгах аукціон передує розгляду пропозиції-переможця аукціону. Водночас ч. 4 ст. 28 Закону № 922 не містить імперативу щодо оприлюднення протоколу розгляду.
При цьому згідно з ч. 3 ст. 11 Закону № 922 тендерний комітет забезпечує оприлюднення інформації щодо публічних закупівель відповідно до Закону.
Як наслідок, у замовника немає обов'язку застосовувати норми ч. 5 ст. 28, ч. 1 ст. 10 Закону № 922 в частині оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій в Прозорро у разі проведення закупівлі, якщо вартість її не перевищує межі, встановлені ч. 4 ст. 10 Закону № 922.

4) Також інформуємо, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону;» і так як описка в Тендерній документації п.4.2., яка була допущена Замовником тільки в зазначеному розділі (в оголошенні, в додатках Тендерної документації була надана фактична адреса) не була озвучена Учасниками в процесі підготовки та подання Тендерних пропозицій, дана описка є несуттєвою.

Голова тендерного комітету Н. Гутовець

Номер вимоги: UA-2018-09-21-001087-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 23 жовтня 2018 10:57
Корупційний тендер
ПП «САБІ» учасник пропозиція якого є найбільщ економічно вигідною, на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Та на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з нашою пропозицією. Враховуючи, що різниця в ціні становить 300100 грн. публічних коштів!!!
Окрім того, звертаємо увагу замовника на:
1) Ст. 654 Цивільного кодексу України зазначає, що договір зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, ЯКЩО ІНШЕ не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. В договорі НЕ зазначена форма внесення змін до договору письмова чи усна, тобто договір може бути продовжено і усно і письмово. Ст. 639 ЦК України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги
щодо форми договору не встановлені законом. Договір наданий в складі пропозиції учасника ПП «САБІ» є чинним, в договорі відсутній пункт який свідчить про інше. В п. 6.2. чітко прописано що за угодою сторін за відсутності взаємних претензій договір може бути продовжено на 1 рік. Учасник виконав умову ТД Замовника та надав підтверджуючі документи на працівників.
2) Замовник НЕ ВИМАГАВ надання документів, які підтверджують досвід роботи в організації. Таким чином, Замовник не міг відхилити пропозицію учасника через відсутність документів, які не вимагав подавати в складі тендерної документації. Вимога була зазначити досвід роботи на підприємстві, що й було виконано учасником. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив пропозицію.
3) Дискваліфікувати учасника можна з підстав ЧІТКО визначених в ст. 30 Закону, а саме з вказівкою відповідного пункту Закону, в протоколі Замовника ця інформація відсутня. П 8 форми протоколу про розгляд пропозицій учасника «8. Підстави відхилення тендерної пропозиції ЗГІДНО зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі"». Зазначені відомості не заповнюються автоматично, а вносяться замовником у відповідну форму.
4) Згідно вимог законодавства: «Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються РЕЗУЛЬТАТИ ПОІМЕННОГО голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.»
5) Учасник не зобов’язаний слідкувати за помилками і описками допущеними замовником. Місце виконання послуг, це вимога встановлена п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вказане в ТД місце надання послуг суперечить іншим пунктам ТД. Місце надання послуг це суттєва інформація по закупівлі. Чинним законодавством не передбачено виправлення замовником описок в оприлюдненій ТД, згідно Закону у Замовника НЕ МАЄ ПОВНОВАЖЕНЬ відносити свої описки до суттєвих або несуттєвих. ТД містить вказівку місця виконання послуг, яке НЕ відповідає іншим пунктам ТД. Закон передбачає лише обов’язок Замовника скасувати закупівлю у випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Закон НЕ встановлює, що екранні форми мають переваги над загруженими документами замовником. Це здогадки замовника.
Враховуючи безпідставне та незаконне відхилення та допущену помилку в тендерній документації, яку не можливо усунути, вимагаємо скасувати закупівлю.
6) Замовник визнав переможцем учасника пропозиція якого є на 300 100 грн. дорожчою! від найбільш економічно вигідної пропозиції та яка НЕ відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- замовник відхилив ПП «САБІ» з надуманої підстави нібито по працівникам вказано недостовірну інформацію про досвід роботи на підприємстві, в той же час у оголошеного переможця надано наступну інформацію про Рябець Ю.С. досвід роботи в організації 4 роки, наказ про прийняття на роботу на підприємство з 09.08.2018, Довбиш О.М. досвід роботи в організації 1,5 року, наказ про прийняття на роботу з 09.08.2018 року. Інших документів про досвід роботи цих осіб на підприємстві не надано. Тобто замовник, одних учасників за надуманої підстави відхиляє учасника який пропонує саму високу ціну з тої ж підстави не відхиляє.
- згідно даних з реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців, учасник переможець навіть не має відповідного зареєстрованого виду діяльності для виконання цих робіт, основний вид діяльності Код КВЕД 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення (основний);
- відсутня оновлена цінова пропозиція протягом 1 дня;
- замовник вимагав подання фінансової звітності за останній звітний період. Згідно ст. 13 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» Звітним періодом для складання фінансової звітності є

КАЛЕНДАРНИЙ РІК. Учасник всупереч вимогам замовника надав проміжну фінансову звітність.
- Замовник вимагав надати «Довідка за формою, …з інформацією про: наявність працівників …, зокрема інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості, архітектор» Всупереч вимогам ТД учасник не підтвердив наявність інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії, та провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості, не надав листа чому він ці дані не надає.
- Замовник вимагав «надати кваліфікаційний сертифікат ….завірених мокрою печаткою та підписом ВЛАСНИКА сертифікату». Ця вимога не виконана.
- Замовник вимагав «надати кваліфікаційний сертифікат провідного інженера-проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості та провідного інженера-проектувальника в частині інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату». Ця вимога ТД не виконана, листи розяснення відсутні.
Таким чином, пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД Замовника і Замовник зобов’язаний був її відхилити. При проведенні закупівлі порушено принципи об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників, максимальної економії та ефективності. Враховуючи численні порушення допущені в закупівлі, у тому числі не відповідність пропозиції переможця вимогам ТД вимагаємо скасувати закупівлю.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

28 вересня 2018 14:02
відповідь на вимогу 1.PDF

Документи

02 жовтня 2018 15:13
відповідь.PDF

Документи

22 жовтня 2018 11:13
Прот № 8 відповідь.pdf
22 жовтня 2018 11:13
Додаток прот №8.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сабі" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
799 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРГОЛОВБУДНАГЛЯД" 1 489 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 1 318 350,00
UAH з ПДВ
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСФЕРА МЕНЕДЖМЕНТ" 1 365 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 14:05
Електронний підпис
06 жовтня 2018 11:47
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:44
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:42
Статут.pdf
05 жовтня 2018 17:42
листи довідки.PDF
05 жовтня 2018 17:42
копії сертифікатів.pdf
05 жовтня 2018 17:42
копії відгуків.PDF
05 жовтня 2018 17:42
договір 457.pdf
05 жовтня 2018 17:42
договір 59.pdf
05 жовтня 2018 17:42
договір 49.pdf
05 жовтня 2018 17:42
договір 39.pdf
05 жовтня 2018 17:42
договір 38.pdf
05 жовтня 2018 17:42
договір 37.pdf
05 жовтня 2018 17:42
договір 24-10.pdf
05 жовтня 2018 17:42
довідка з кодом статут.PDF
05 жовтня 2018 17:42
відгуки.pdf
05 жовтня 2018 17:42
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 17:29
Електронний підпис
17 жовтня 2018 17:23
тендерна пропозиція.PDF
07 жовтня 2018 15:39
Електронний підпис
07 жовтня 2018 15:38
установчі документи.rar
07 жовтня 2018 15:38
Проект договору.PDF
07 жовтня 2018 15:38
Лист поянення.PDF
07 жовтня 2018 15:38
Лист гарнатія санції.PDF
07 жовтня 2018 15:38
Довідки.PDF
07 жовтня 2018 15:38
Довідка субпідрядники.PDF
07 жовтня 2018 15:38
Довідка бенеціфіар.PDF
07 жовтня 2018 15:38
Гарантійні листи.PDF
07 жовтня 2018 15:38
трудові відносини №2.pdf
07 жовтня 2018 15:38
3.1.6. стаття 17.PDF

Публічні документи

05 жовтня 2018 10:41
Електронний підпис
05 жовтня 2018 10:38
Цінова.pdf
05 жовтня 2018 10:38
Субпідрядник.pdf
05 жовтня 2018 10:38
Реєстр.pdf
05 жовтня 2018 10:38
Про учасника.pdf
05 жовтня 2018 10:38
ПРацівники.pdf
05 жовтня 2018 10:38
Офшор.pdf
05 жовтня 2018 10:38
Наказ на директора.jpg
05 жовтня 2018 10:38
МТБ.pdf
05 жовтня 2018 10:37
МТБ Готово.rar
05 жовтня 2018 10:37
Квитанція.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Згода 17 ст ЗУ.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Звіт баланс.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Гарантія 2.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Відстрочка.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Витяг.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Виписка.pdf
05 жовтня 2018 10:37
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сабі"

ТОВ "УКРГОЛОВБУДНАГЛЯД"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСФЕРА МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сабі"
#31943632
Відхилено 799 900,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 11:38
ТОВ "УКРГОЛОВБУДНАГЛЯД"
#39068506
Відхилено 800 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 14:57
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Відхилено 1 099 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 15:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСФЕРА МЕНЕДЖМЕНТ"
#38104883
Переможець 1 100 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 12:51

Документи

16 жовтня 2018 11:38
Електронний підпис
16 жовтня 2018 11:36
протокол сабі.pdf

Документи

17 жовтня 2018 14:57
Електронний підпис

Документи

19 жовтня 2018 15:27
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2018 12:51
Електронний підпис
22 жовтня 2018 12:50
Прот № 9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСФЕРА МЕНЕДЖМЕНТ"
#38104883
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 12:51
Електронний підпис
22 жовтня 2018 12:50
Прот № 9.pdf

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відповідно Статті 31." Відміна замовником торгів чи визнання їх такими ,що не відбулися
Документи:
26 жовтня 2018 12:15
протокол №10 буд.робот.pdf
Виконано
Дата відміни: 26 жовтня 2018 12:23
Коментар щодо відміни: Відповідно Статті 31." Відміна замовником торгів чи визнання їх такими ,що не відбулися 1. Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель:..." є необхідність відмінити закупівлю.
Документи:
26 жовтня 2018 12:23
Електронний підпис
26 жовтня 2018 12:21
протокол №10 буд.робот.pdf