Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)
Очікувана вартість
6 749 745,00 UAH
UA-2018-09-21-000619-b b74a59668ca6474fbd338fa990117bc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОСТМО "Фтизіатрія"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Вебсайт: http://www.c2n.info/vinobltubdicp
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 15:46
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 15:46
Початок аукціону: 12 жовтня 2018 15:44
Очікувана вартість: 6 749 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, село Бохоники, Вінницька область, Вінницький район, село Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2018 22:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 22:03
Зміни до тендерної документації.docx
03 жовтня 2018 22:03
Тендерна документація.docx
03 жовтня 2018 22:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 22:03
Зміни до тендерної документації.docx
03 жовтня 2018 22:03
Тендерна документація.docx
21 вересня 2018 15:42
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-21-000619-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Рослана", Код ЄДРПОУ:31950566
Дата подання: 24 жовтня 2018 09:24
Неправомірне визначення переможця
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги по об'єкту "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" вс.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)" учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). Вивчивши документацію учасника ПП "Тур", було встановлено не відповідність його пропозиції технічному завданню згідно із Додатком № 2 тендерної документації шляхом включення у кошториси обладнання, яке не передбачено додатком. Відповідно до п. 3.4 розділу V тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги по об'єкту "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" вс.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)" замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання ПП "Тур" переможцем та продовжити розгляд наступних пропозицій. В іншому випадку будемо вимушені звернутися до Держаудитслужби та Антимонопольного комітету
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2018 21:49
Шановний Скаржник!
В ході розгляду зазначеної скарги повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2).
Замовником встановлена вимога про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічного завдання шляхом завантаження до тендерної пропозиції договірної ціни, зведених кошторисних розрахунків вартості об`єкта будівництва; локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів.
З метою уникнення дискримінаційних вимог, Замовником торгів в своїй тендерній документації прописано вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб надати учасникам торгів самостійно визначити їх складову.
Та саме в кошторисній документації деталізуються та уточуються техніко-економічні характеристики, які може запропонувати учасник закупівлі. Тому кошторисна документація і має включати в себе складові робіт, розширений перелік матеріалів, обладнання, що буде поставлено та застосовано при проведенні реконструкції. Зважаючи на зазначене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-21-000619-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Рослана", Код ЄДРПОУ:31950566
Дата подання: 01 листопада 2018 14:38
Неправомірне визнання переможця
СКАРГА на Рішення Замовника від «23» жовтня 2018 року щодо визначення переможця (Протокол засідання тендерного комітету №207 від «23 жовтня 2018 року ) 21.09.2018 року Вінницьким обласним спеціалізованим територіальним медичним об’єднанням «Фтизіатрія» було опубліковано оголошення UA-2018-09-21-000619-b про проведення закупівлі робіт через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с. Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)". Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. 12.10.2018 року відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі. Участь в аукціоні приймали 3 (три) учасники (ПП «Тур», ТОВ "Консольстрой" та ПП «Рослана»). 23.10.2018 року (16:35) замовником було визначено переможцем закупівлі по предмету: "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с. Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)" приватне підприємство «Тур» ЄДРПОУ 13300442(далі - учасник), попри невідповідність пропозиції останнього умовам закупівлі. Згідно підпункту 5.3 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником ставилась вимога щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, а саме підтвердити виконання аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. Документами, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору Замовник визначив довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання, дату укладення та дату завершення виконання, які виконано в 2017 році, разом з копіями договорів (не менше двох)надаються до них документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів або документи що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт. Досвід виконання договорів повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, надання послуг здійснювалося без зауважень (претензій). З цією метою учасники у складі тендерної пропозиції надають відгуки від контрагентів відповідно до наданих копій договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість та своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень. Учасник надав Інформаційну довідку щодо наявності документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів №209 від 02.10. 2018 року, в якій вказано два договори. Що стосується Договору №1 від 19.04.2016 року, доданого до пропозиції учасника, то звертаємо Вашу увагу на те, що додані до нього документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів або документи що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт, не підтверджують повне виконання договору №1 від 19.04.2016 року на загальну суму 8856925,20 грн. (вісім мільйонів вісімсот п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 20 копійок), яка зазначена в довідці про аналогічні договори, договорі та листі відгуку. Є підтвердження лише на суму 8443985,98 грн. (вісім мільйонів чотириста сорок три тисячі дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 98 копійок). Що стосується Договору №241 від 07.07.2017 року, доданого до пропозиції учасника, то звертаємо Вашу увагу на те, що додані до нього документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів або документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт, не підтверджують повне виконання договору №241 від 07.07.2017 року на загальну суму 637500,00 грн. (шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), яка зазначена в довідці про аналогічні договори, договорі та листі відгуку. Є підтвердження лише на 637499,07 грн. (шістсот тридцять сім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривень 07 копійок). Крім того, в шапці договору №241 від 07.07.2017 року ПП «Тур» вказано як Замовник, а не Підрядник. Відтак, виходячи з вищенаведеного, учасником ПП «Тур» не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що календарний план не відповідає вимогам ДБН А.3.1-5:2016. Відсутній дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (кисневі та пропан-бутанові балони), хоча таке устаткування передбачено в тендерній пропозиції учасника, оскільки в відомість ресурсів включено апарат для газового зварювання і різання , пропан-бутан, тощо. Також звертаємо Вашу увагу на те, що окрім вищевказаних порушень учасником включено до локального кошторису №2-1-11 обладнання та устаткування, яке відсутнє в тендерній документації в кількості біля вісімдесяти семи позицій, а саме пункти локального кошторису №№ 1-7, 12-14, 17, 18, 21-38, 41-44, 48-57, 60-62, 65, 68-89, 92-99, 115-123. З приводу даного порушення 24.10.2018, о 09:24 год. було направлено звернення до Замовника за роз'ясненнями ID: UA-2018-09-21-000619-b.b1. Відповідно до Статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого тобто максимум до 29.10.2018 року до 09:24 год.. Відповідь на звернення ID: UA-2018-09-21-000619-b.b1 за роз'ясненнями отримано не в строк (незмістовне роз’яснення надано 30.10.2018 о 21:49 год., чим порушено Статтю 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У відповідності до ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації є порушенням законодавства про закупівлі. Тому, враховуючи вищенаведене, - ПРОШУ: 1. Розглянути дану скаргу. 2. Прийняти Рішення про встановлення порушень процедури закупівлі по предмету закупівлі:"Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с. Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)". Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє Рішення від «23» жовтня 2018 року про визначення переможця та допустити до оцінки наступного учасника. ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення №157 від 01 листопада 2018 року, що підтверджує сплату за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Протокол засідання тендерного комітету Вінницького обласного спеціалізованого територіального медичного об’єднання «Фтизіатрія» №207 від 23 жовтня 2018 року. 3. Скріншот звернення до замовника за роз’ясненням від 24.10.2018 року. 4. Скріншот відповіді на звернення до замовника за роз’ясненням від 30.10.2018 року. 5. Довідка ПП «Тур» №209 від 02.10. 2018 року «Про виконання аналогічних договорів». 6. Архівний файл документів на підтвердження аналогічного договору №1. 7. Архівний файл документів на підтвердження аналогічного договору №2. 8. Тендерні документи ч.2, що містять календарний план. 9. Тендерна документаціяпо об’єкту закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи(із змінами станом на 03.10.2018р.) з відміченими червоним кольором вимогами технічного завдання, які різняться із включеними до локального кошторису №2-1-11 пунктами 10. Архівний файл «Кошторис» наданого ПП «Тур» до початку аукціону. 11. Архівний файл «Кошторис 5850» наданого ПП «Тур» після аукціону. 12. Копія ліцензії та дозволу ПП «Тур».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2018 18:53
рішення від 05.11.2018 № 11254+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2018 18:53
рішення від 21.11.2018 №11921.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 19:38

Документи подані скаржником

01 листопада 2018 14:38
Скарга
01 листопада 2018 14:38
Платіжне доручення
01 листопада 2018 14:38
Скріншот відповіді замовника
01 листопада 2018 14:38
Тендерна документація
01 листопада 2018 14:38
Кошторис до аукціону
01 листопада 2018 14:38
Кошторис після аукціону
01 листопада 2018 14:38
Копія ліцензії та дозволу

Документи подані замовником

16 листопада 2018 13:35
Відповідь на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

26 листопада 2018 19:38
рішення від 21.11.2018 №11921.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТУР" 5 911 005,60
UAH з ПДВ
5 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" 6 558 689,59
UAH з ПДВ
5 855 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 5 948 075,61
UAH з ПДВ
5 948 075,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2018 20:36
Електронний підпис
28 жовтня 2018 20:35
Гарантийний лист.pdf
25 жовтня 2018 19:08
Електронний підпис
24 жовтня 2018 20:38
Електронний підпис
24 жовтня 2018 20:37
Довідка МВС.pdf
23 жовтня 2018 16:51
Електронний підпис
12 жовтня 2018 18:53
Електронний підпис
12 жовтня 2018 18:09
Електронний підпис
12 жовтня 2018 18:08
Кошторис 5850.rar
10 жовтня 2018 21:25
Електронний підпис
10 жовтня 2018 21:23
СУБПіДРЯД ФТИЗіОТР,.rar
09 жовтня 2018 20:22
Кошторис.rar
09 жовтня 2018 20:18
Пропозиція.pdf
09 жовтня 2018 19:58
Кошторис.rar
08 жовтня 2018 23:14
Тендерна док.ч.3.rar
08 жовтня 2018 21:30
Тендерна док.ч2.pdf
08 жовтня 2018 20:01
Тендерна документ. ч.1.pdf
07 жовтня 2018 13:35
Аналогічний договір 2.rar
07 жовтня 2018 13:32
Аналог.договір 1.rar
05 жовтня 2018 21:01
Витяг з ЄДР ПП ТУР 30.09.18.pdf
05 жовтня 2018 21:01
паспорт с. 8 (10 files merged).pdf
21 вересня 2018 18:17
Ліцензія,дозвол (1).pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 14:21
Електронний підпис
08 жовтня 2018 14:14
субпідрядник 2.1.pdf
08 жовтня 2018 14:14
лок.кошториси 2.rar
08 жовтня 2018 14:14
лок. кошториси 3.rar
08 жовтня 2018 14:14
лок. кошториси.rar
08 жовтня 2018 14:14
договора 2.rar
08 жовтня 2018 14:14
договора.rar
08 жовтня 2018 14:14
відомість ресурсів 2.rar
08 жовтня 2018 14:14
відомість ресурсів.rar
08 жовтня 2018 14:14
договора.PDF
08 жовтня 2018 14:14
санкції.PDF
08 жовтня 2018 14:14
субпідрядник 2.JPG
08 жовтня 2018 14:14
3007.imd
08 жовтня 2018 14:14
3007.ims
08 жовтня 2018 14:14
субпідрядник 1.PDF
08 жовтня 2018 14:14
субпідрядник3.1.PDF
08 жовтня 2018 14:14
проект договору .PDF
08 жовтня 2018 14:14
охорона праці (2).PDF
08 жовтня 2018 14:14
лист пояснення.PDF
08 жовтня 2018 14:14
персональні дані .PDF
08 жовтня 2018 14:14
90 днів.PDF
08 жовтня 2018 14:14
мтб.PDF
08 жовтня 2018 14:14
ст.17.PDF
08 жовтня 2018 14:14
підвищена небезпека.PDF
08 жовтня 2018 14:14
ціни на матеріали.PDF
08 жовтня 2018 14:14
технічні,якісні х-ки.PDF
08 жовтня 2018 14:14
представляти інтереси.PDF
08 жовтня 2018 14:14
захист довкілля.PDF
08 жовтня 2018 14:14
органи держ. влади.PDF
08 жовтня 2018 14:14
працівники.PDF
08 жовтня 2018 14:14
тендерна пропоз.PDF
08 жовтня 2018 14:14
календарний графік.PDF
08 жовтня 2018 14:14
крим.відпов.PDF
08 жовтня 2018 14:14
субпідрядники.PDF
08 жовтня 2018 14:14
податкова.PDF
08 жовтня 2018 14:14
паспорт,ІПН директор.PDF
08 жовтня 2018 14:14
протзасновників наказ.PDF
08 жовтня 2018 14:14
субпідрядник 3.PDF
08 жовтня 2018 14:14
Лицен Консоль.PDF
08 жовтня 2018 14:14
Статут.PDF
08 жовтня 2018 14:14
листи відгуки.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2018 15:08
Електронний підпис
11 жовтня 2018 15:06
Установчі документи 2ч.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Установчий документ.pdf
11 жовтня 2018 15:05
Рішення засновника.pdf
11 жовтня 2018 15:05
Посвідченя ІТР 4ч.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Посвідченя ІТР 3ч.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Посвідчення ІТР.pdf
11 жовтня 2018 15:05
Посвідчення ІТР 2ч.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Посвідчення водія.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Оренда механізмів.PDF
11 жовтня 2018 15:05
обладнання.pdf
11 жовтня 2018 15:05
Обєкт Ілляшівка.rar
11 жовтня 2018 15:05
Обєкт Дитяча.rar
11 жовтня 2018 15:05
Обєкт Дитяча ч.3.rar
11 жовтня 2018 15:05
Обєкт Дитяча ч.2.rar
11 жовтня 2018 15:05
Накази.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Наказ про призначення.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Бохоники.imd
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ССР.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-11.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-10.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Ліцензія.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Ліцензія завірена.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-9.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Лист-подяка Ілляшівка.jpg
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-8.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Лист Ілляшівка.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-7.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-6.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-5.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Лист відгук Дитяча.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Копія трудових книжок.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-4.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-3.PDF
11 жовтня 2018 15:05
Копія паспорту ч2.PDF
11 жовтня 2018 15:05
ДЦ_ЛС_2-1-2.PDF
11 жовтня 2018 15:04
ДЦ_ЛС_2-1-1.PDF
11 жовтня 2018 15:04
Копія паспорт та код.pdf
11 жовтня 2018 15:04
ДЦ_ИВР.PDF
11 жовтня 2018 15:04
Копії посвідчень.PDF
11 жовтня 2018 15:04
ДЦ_ДЦ.PDF
11 жовтня 2018 15:04
Штатний розпис.PDF
11 жовтня 2018 15:04
Дозвіл.PDF
11 жовтня 2018 15:04
Дозвіл завірений.PDF
11 жовтня 2018 15:04
Довідка форма 1-ПВ.PDF
11 жовтня 2018 15:04
Витяг.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Тендерна пропозиція.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Стаття 17.rar
11 жовтня 2018 15:03
Проект договору.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Лист щодо Статуту.PDF
11 жовтня 2018 15:03
лист щодо санкцій.PDF
11 жовтня 2018 15:03
лист щодо проваджень.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Лист щодо звернень.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Лист щодо дійсності ТП.PDF
11 жовтня 2018 15:03
лист щодо цін.PDF
11 жовтня 2018 15:03
лист щодо матеріалів.PDF
11 жовтня 2018 15:03
лист щодо матеріалів 2.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Довідки з податкової.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Довідка щодо рахунків.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Довідка про відпов ТП.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Довідка ІТР.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Довідка з податкової.PDF
11 жовтня 2018 15:03
Довідка щодо підпису.PDF
11 жовтня 2018 15:03
відкриття рахунку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТУР"

ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"

ПП "Рослана"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТУР"
#13300442
Переможець 5 850 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 16:35

Документи

23 жовтня 2018 16:34
Електронний підпис
23 жовтня 2018 16:23
img856.pdf
22 жовтня 2018 16:38
Рішення.pdf
22 жовтня 2018 16:34
img855.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТУР"
#13300442
5 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 16:34
Електронний підпис
23 жовтня 2018 16:23
img856.pdf
22 жовтня 2018 16:38
Рішення.pdf
22 жовтня 2018 16:34
img855.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 18:13
Сканировать1.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 18:12
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:42
img105.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 15:34
img018.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 06:48
Сканировать1.PDF зміни до договору
07 жовтня 2020 06:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 12:37
img576.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:41
img151.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 10:39
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:14
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 09:53
img443.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 09:16
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:27
img420.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 16:26
img403.pdf зміни до договору
28 березня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 12:16
img955.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 12:05
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 15:35
img946.pdf укладений
28 листопада 2018 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 418/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 418/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 10 Закон України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 418/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 418/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник оприлюднбє повідомлення про внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): надходження бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 418/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 850 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 975 000,00 UAH)