Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Нечаяне Миколаївського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
6 909 000,00 UAH
UA-2018-09-21-000591-b 0672a0385d9a4965aea990caebf93a21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 23:59
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 11:55
Очікувана вартість: 6 909 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 545,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Нечаяне Миколаївського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Нечаяне Миколаївського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2018 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 13:50
ТД Нечаяне НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
04 жовтня 2018 13:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД НЕЧАЯНЕ.PDF
04 жовтня 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 13:50
ТД Нечаяне НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
21 вересня 2018 15:27
ТД Нечаяне.doc
04 жовтня 2018 13:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД НЕЧАЯНЕ.PDF
04 жовтня 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-21-000591-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40685384
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:51
Дискримінаційні умови
Згідно аналогічного договору, який ми маємо виставити на тендерний майданчик, комплекс робіт складав, згідно інвесторської документації, більше 6 млн. грн. , але будівельні роботи були виконані на суму 4,5 мільйони грн., та поставка медичного устаткування 1,5 млн. грн. залишилася за Замовником. Такі вимоги Замовника є дискримінаційними та повинні розглядатися Антимонопольним комітетом. Тим більш роботи по об’єкту поділялися на два договори, так як було коригування проекту і переекспертировка. Але це один об’єкт і різні складові частини.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.10.2018 №10423.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 17:50

Документи подані скаржником

05 жовтня 2018 15:51
ДЦ.rtf.docx

Документи Органу Оскарження

10 жовтня 2018 17:50
рішення від 10.10.2018 №10423.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 6 907 601,20
UAH з ПДВ
6 907 601,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАЙТ - ЛТД " 6 908 069,54
UAH з ПДВ
6 908 069,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2018 14:41
Електронний підпис
30 жовтня 2018 14:40
відсутність судимості.pdf
10 жовтня 2018 18:08
Електронний підпис
10 жовтня 2018 18:02
кошторис.7z
10 жовтня 2018 18:02
11 таб.сотрудники.pdf
10 жовтня 2018 18:02
9 захист довкилля.pdf
10 жовтня 2018 18:02
1 пропозиція.pdf
10 жовтня 2018 18:02
витяг ПДВ.pdf
10 жовтня 2018 18:02
Статут.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 17:11
Електронний підпис
11 жовтня 2018 17:10
витяг НДС.pdf
11 жовтня 2018 17:10
лицензия.pdf
11 жовтня 2018 17:10
приказ1.pdf
11 жовтня 2018 17:10
устав.pdf
11 жовтня 2018 17:10
витяг.pdf
11 жовтня 2018 17:10
виписка.pdf
11 жовтня 2018 17:10
пропозиция.pdf
11 жовтня 2018 17:10
накази на працівників.pdf
11 жовтня 2018 17:10
Смета.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

ТОВ "БРАЙТ - ЛТД "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
Переможець 6 907 601,20
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 16:25

Документи

26 жовтня 2018 16:25
Нечаяне НАМІР.PDF
26 жовтня 2018 16:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
6 907 601,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 16:25
Нечаяне НАМІР.PDF
26 жовтня 2018 16:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 15:51
Д.у. №4 Нечаянне.FR12.pdf зміни до договору
28 березня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 09:57
Д.у № 3 Нечаянне.FR12.pdf зміни до договору
18 березня 2019 09:57
Д.у. 2 Нечаянне амбулатория.FR12.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 11:08
Д.у. 1 від 28.12.18 Нечаяне.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:08
Договір 19 від 14.11.2018 підряду.pdf укладений
15 листопада 2018 11:31
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає 6907601,20 грн, (шість мільйонів дев’ятсот сім тисяч шістсот одна гривня 20 копійок) в тому числі ПДВ – 1121153,52 грн., обладнання – 1160816,28 грн.(один мільйон сто шістдесят тисяч вісімсот шістнадцять гривень 28 коп.) з ПДВ. з них на поточний рік 3800925,63 грн.(три мільйона вісімсот тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 63 коп.) в тому числі ПДВ – 633487,60 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3723225,63 (три мільйона сімсот двадцять три тисячі двісті двадцять п’ять гривень 63 коп.) в тому числі ПДВ – 620537,60 грн.; субвенція з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 77700,00 грн., (сімдесят сім тисяч гривень 00коп.) в тому числі ПДВ – 12950,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 19 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 19 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає 6907601,20 грн, (шість мільйонів дев’ятсот сім тисяч шістсот одна гривня 20 копійок) в тому числі ПДВ – 1121153,52 грн., обладнання – 1160816,28 грн.(один мільйон сто шістдесят тисяч вісімсот шістнадцять гривень 28 коп.) з ПДВ. з них на 2018 рік 3800925,63 грн.(три мільйона вісімсот тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 63 коп.) в тому числі ПДВ – 633487,60 грн.; з них на поточний 2019 рік 1776065,32 грн.(один мільйон сімсот сімдесят шість тисяч шістдесят п’ять гривень 32 копійки) в тому числі ПДВ – 296010,89 грн., в тому числі обладнання – 300820, 00 (триста тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 1330610,25 грн. (один мільйон триста тридцять тисяч шістсот десять гривень 25 копійок) в тому числі ПДВ – 191655,03 грн., в тому числі обладнання – 859996,28 грн. (вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 28 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1776065,32 грн.(один мільйон сімсот сімдесят шість тисяч шістдесят п’ять гривень 32 копійки) в тому числі ПДВ – 296010,89 грн., в тому числі обладнання – 300820, 00 (триста тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ.; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 1330610,25 грн. (один мільйон триста тридцять тисяч шістсот десять гривень 25 копійок) в тому числі ПДВ – 191655,03 грн., в тому числі обладнання – 859996,28 грн. (вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 28 копійок) з ПДВ. 3. На підставі листа товариства з обмеженою відповідальністю «Південьбуд Миколаїв ЛТД» від 12.02.2019 № 17 внести зміни в пункт 20 та юридичну адресу та реквізити Підрядника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД», Юридична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Пушкінська, 25/2, офіс А, Поштова адреса: 54031 м. Миколаїв, вул. Троїцька, 238/26, а/с 270 тел./факс: (0512) 67-41-43; 67-41-44, р/р 2600064481 в МОД АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805, р/р 26007060748291 в ПАТ «ПРИВАТБАНК», МФО 326610 код ЄДРПОУ 34511098, р/р 37128000702167 в управлінні Державної казначейської служби України у м. Миколаєві Миколаївської області, , банк - Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 37955989. 4. Відповідно до статті 36 п.4.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 5. Інші умови договору підряду № 19 від 14.11.2018 залишити без змін. 6. Дана додаткова угода до Договору підряду № 19 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає 6907601,20 грн, (шість мільйонів дев’ятсот сім тисяч шістсот одна гривня 20 копійок) в тому числі ПДВ – 1121153,52 грн., обладнання – 1160816,28 грн.(один мільйон сто шістдесят тисяч вісімсот шістнадцять гривень 28 коп.) з ПДВ. з них на 2018 рік 3800925,63 грн.(три мільйона вісімсот тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 63 коп.) в тому числі ПДВ – 633487,60 грн.; з них на поточний 2019 рік 2667843,29 грн.(два мільйона шістсот шістдесят сім тисяч вісімсот сорок три гривні 29 копійок) в тому числі ПДВ – 423622,65 грн., в тому числі обладнання – 721984,00 грн. (сімсот двадцять одна тисяча дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 438832,28 грн. (чотириста тридцять вісім тисяч вісімсот тридцять дві гривні 28 копійок) в тому числі ПДВ – 64043,27 грн., в тому числі обладнання – 438832,28 грн. (чотириста тридцять вісім тисяч вісімсот тридцять дві гривні 28 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1774982,32 грн.(один мільйон сімсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят дві гривні 32 копійки) в тому числі ПДВ – 295830,37 грн., в тому числі обладнання – 340000,00 (триста сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 892860,97 грн. (вісімсот дев’яносто дві тисячі вісімсот шістдесят гривень 97 копійок) в тому числі ПДВ – 127792,28 грн., в тому числі обладнання – 381984,00 грн. (триста вісімдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 19 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 19 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає 6907601,20 грн., (шість мільйонів дев’ятсот сім тисяч шістсот одна гривня 20 копійок) в тому числі ПДВ – 1130248,99 грн., обладнання – 535469,99 грн.(п’ятсот тридцять п’ять тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 99 коп.) з ПДВ. з них на 2018 рік 3800925,63 грн.(три мільйона вісімсот тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 63 коп.) в тому числі ПДВ – 633487,60 грн.; з них на поточний 2019 рік 3106675,57 грн.(три мільйона сто шість тисяч шістсот сімдесят п'ять гривень 57 копійок) в тому числі ПДВ – 496761,39 грн., в тому числі обладнання – 535469,99 грн.(п’ятсот тридцять п’ять тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 99 коп.) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1774982,33 грн.(один мільйон сімсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят дві гривні 33 копійки) в тому числі ПДВ – 295830,39 грн., в тому числі обладнання – 205345,99 (двісті п’ять тисяч триста сорок п’ять гривень 99 копійок) з ПДВ.; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 1331693,24 грн. (один мільйон триста тридцять одна тисяча шістсот дев’яносто три гривні 24 копійки) в тому числі ПДВ – 200931,00 грн., в тому числі обладнання – 330124,00 грн. (триста тридцять тисяч сто двадцять чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 19 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 19 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML