Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Олександра Молодчого (від вул. Шевченка до вул. Берегова) в м.Чернігів
Очікувана вартість
7 662 606,00 UAH
UA-2018-09-21-000367-c 87b14606647f4084b7f09751447441f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462267872 gkxmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462267872
gkxmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2018 19:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 11:21
Очікувана вартість: 7 662 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 662,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38313.03 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Олександра Молодчого (від вул. Шевченка до вул. Берегова) в м.Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, ділянка дороги вул. Олександра Молодчого (від вул. Шевченка до вул. Берегова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2018 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 10:08
Додаток №3.rtf
21 вересня 2018 10:08
Додаток №4 (Проект договору).doc
21 вересня 2018 10:08
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 7 655 571,60
UAH з ПДВ
7 655 571,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САТ Україна 7 660 992,00
UAH з ПДВ
7 660 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 16:17
Електронний підпис
05 жовтня 2018 16:15
20 Технічне завдання.pdf
05 жовтня 2018 16:15
19 Проект договору.pdf
05 жовтня 2018 16:15
17 Довідка БДР.pdf
05 жовтня 2018 16:15
16 Довідка аб 2.PDF
05 жовтня 2018 16:15
16 Довідка аб 1.pdf
05 жовтня 2018 16:15
15 Довідка маттехбази.pdf
05 жовтня 2018 16:15
14 Листи з гарантіями.pdf
05 жовтня 2018 16:15
13 Довідка ст17.pdf
05 жовтня 2018 16:15
11 Лист код доступу.pdf
05 жовтня 2018 16:15
10 Витяг із Статуту.pdf
05 жовтня 2018 16:15
9 Статут.pdf
05 жовтня 2018 16:15
8 Копія ліцензії.pdf
05 жовтня 2018 16:15
7 Довідка з Банку.pdf
05 жовтня 2018 16:15
6 Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2018 16:15
4 Наказ та протокол.pdf
05 жовтня 2018 16:15
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

ТОВ САТ Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
Переможець 7 655 571,60
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 16:21

Документи

10 жовтня 2018 16:21
Електронний підпис
10 жовтня 2018 16:20
Протокол 292.pdf
08 жовтня 2018 13:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2018 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
7 655 571,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2018 16:21
Електронний підпис
10 жовтня 2018 16:20
Протокол 292.pdf
08 жовтня 2018 13:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:12
Додаткова угода № 11 до договору № 7461_73.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 09:38
Додаткова угода № 10 до Договору № 7461_73.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 17:08
Додаткова угода № 9 до Договору № 7461_73.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 17:07
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 11:12
Додаткова угода №8 до договору №7461_73.pdf зміни до договору
30 травня 2019 11:08
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 10:46
Додаткова угода № 7 до договору №7461_73.pdf зміни до договору
23 січня 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 12:49
Додаткова угода №6 до договору№ 7461_73.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 12:48
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 12:18
Додаткова угода №5 до договору №7461_73.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 12:16
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 09:01
Додаткова угода №4 до договора № 7461_73.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 08:56
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2018 12:55
Додаткова угода №3 до договору № 7461_73.pdf зміни до договору
14 листопада 2018 12:54
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 12:33
Додаткова угода №2 до договору № 7461_73.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 12:32
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 15:20
Додаткова угода №1 до договору № 7461_73.pdf зміни до договору
01 листопада 2018 15:15
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 16:43
7461_73.pdf укладений
30 жовтня 2018 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з допущеною технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору № 7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Чернігівської міської ради від 30 листопада 2017 року № 25/VІІ-30 «Про міський бюджет на 2018 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 січня 2018 року № 18 «Про затвердження переліків об'єктів житлово-комунального господарства, інших об'єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2018 рік, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями) та керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору № 7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з допущеною технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору № 7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з допущеною технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договора № 7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Чернігівської міської ради від 30 листопада 2017 року № 25/VІІ-30 «Про міський бюджет на 2018 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 січня 2018 року № 18 «Про затвердження переліків об'єктів житлово-комунального господарства, інших об'єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2018 рік, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями)
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до договору №7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Чернігівської міської ради від 30 листопада 2017 року № 25/VІІ-30 «Про міський бюджет на 2018 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 січня 2018 року № 18 «Про затвердження переліків об'єктів житлово-комунального господарства, інших об'єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2018 рік, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями)
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до договору№ 7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 29 листопада 2018 року № 36/VІІ-33 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 15 січня 2019 року № 6 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2019 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями)
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7 до договору №7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8 до договору № 7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною проектного рішення
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з фактичним виконанням робіт
Номер договору про закупівлю: 7461_73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11 до договору № 7461_73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 051 371,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 008 561,96 UAH)