Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція частини покрівлі над навчальним корпусом №3 Вінницького національного аграрного університету по вул. Сонячна, 3-А в м. Вінніці
Очікувана вартість
2 420 881,00 UAH
UA-2018-09-21-000340-b ● 294ad2aa9dce493780e214396ea89de0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний аграрний універс |
Код ЄДРПОУ: | 00497236 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3 |
Контактна особа: |
Новицька Олена Миколаївна +380432574392 tender-vnau@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2018 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2018 12:49 |
Очікувана вартість: | 2 420 881,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 104,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція частини покрівлі над навчальним корпусом №3 Вінницького національного аграрного університету по вул. Сонячна, 3-А в м. Вінніці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція частини покрівлі над навчальним корпусом №3 Вінницького національного аграрного університету по вул. Сонячна, 3-А в м. Вінніці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2018 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2018 12:45 |
ТД-Реконструкція покрівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-21-000340-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 22 жовтня 2018 18:50
Безпідставне відхилення
Шановний Замовник, Ви уважно передивились документацію??
Жодне з Ваших підстав для відхилення не є правочинним, так як ті документи за які Ви відхиляєте є присутніми в документації.
Готуємо скаргу в Антимонопольний комітет?
Жодне з Ваших підстав для відхилення не є правочинним, так як ті документи за які Ви відхиляєте є присутніми в документації.
Готуємо скаргу в Антимонопольний комітет?
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 18:51
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, які надійшли через систему електронних закупівель від учасника ПП «ЛАДОГА-77» код ЄДРПОУ 35200359 датовані від 22.10.2018 року за номерами ID: UA-2018-09-21-000340-b.c1; ID: UA-2018-09-21-000340-b.c2 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з ч. 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З цього приводу слід відмітити, що у відповідності до п. 29 ст. 1 Закону тендерна документація це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
В свою чергу, тендерна пропозиція, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ст. 1 Закону).
На виконання вимог Закону замовником було розроблено та протоколом тендерного комітету № 126 від 21.09.2018 року затверджено тендерну документацію, що була оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тому, подаючи пропозицію учаснику слід враховувати умови тендерної документації її вимоги щодо змісту та складу, у тому числі форми документів, що завантажуються.
Статтею 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону).
Враховуючи вище викладене додатково інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена саме з означених вище підстав. В оприлюдненому для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколі № 142 від 22.10.2018 року деталізовано та описано з посиланням на конкретний пункт тендерної документації невідповідність вимог наданої Вами пропозиції, умовам тендерної документації.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з ч. 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З цього приводу слід відмітити, що у відповідності до п. 29 ст. 1 Закону тендерна документація це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
В свою чергу, тендерна пропозиція, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ст. 1 Закону).
На виконання вимог Закону замовником було розроблено та протоколом тендерного комітету № 126 від 21.09.2018 року затверджено тендерну документацію, що була оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тому, подаючи пропозицію учаснику слід враховувати умови тендерної документації її вимоги щодо змісту та складу, у тому числі форми документів, що завантажуються.
Статтею 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону).
Враховуючи вище викладене додатково інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена саме з означених вище підстав. В оприлюдненому для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколі № 142 від 22.10.2018 року деталізовано та описано з посиланням на конкретний пункт тендерної документації невідповідність вимог наданої Вами пропозиції, умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-21-000340-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 22 жовтня 2018 18:55
Безпідставне відхилення
Такого брєда давно не було, відхиляти за ті документи, які наявні і написати список відхилень аби написати. Одразу показує, що Ви не уважно передивились документацію, а Ваша задача полягала у відхиленні і визнанні переможцем своєї компанії.
З учасником ще не підписаний договір, а він вже робить роботи, просто смішно.
За порушення закону України про публічні закупівлі, замовник несе кримінальнуц відповідальність!
Розгорнути
Згорнути
З учасником ще не підписаний договір, а він вже робить роботи, просто смішно.
За порушення закону України про публічні закупівлі, замовник несе кримінальнуц відповідальність!
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 18:42
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, які надійшли через систему електронних закупівель від учасника ПП «ЛАДОГА-77» код ЄДРПОУ 35200359 датовані від 22.10.2018 року за номерами ID: UA-2018-09-21-000340-b.c1; ID: UA-2018-09-21-000340-b.c2 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з ч. 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З цього приводу слід відмітити, що у відповідності до п. 29 ст. 1 Закону тендерна документація це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
В свою чергу, тендерна пропозиція, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ст. 1 Закону).
На виконання вимог Закону замовником було розроблено та протоколом тендерного комітету № 126 від 21.09.2018 року затверджено тендерну документацію, що була оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тому, подаючи пропозицію учаснику слід враховувати умови тендерної документації її вимоги щодо змісту та складу, у тому числі форми документів, що завантажуються.
Статтею 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону).
Враховуючи вище викладене додатково інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена саме з означених вище підстав. В оприлюдненому для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколі № 142 від 22.10.2018 року деталізовано та описано з посиланням на конкретний пункт тендерної документації невідповідність вимог наданої Вами пропозиції, умовам тендерної документації.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з ч. 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З цього приводу слід відмітити, що у відповідності до п. 29 ст. 1 Закону тендерна документація це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
В свою чергу, тендерна пропозиція, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ст. 1 Закону).
На виконання вимог Закону замовником було розроблено та протоколом тендерного комітету № 126 від 21.09.2018 року затверджено тендерну документацію, що була оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тому, подаючи пропозицію учаснику слід враховувати умови тендерної документації її вимоги щодо змісту та складу, у тому числі форми документів, що завантажуються.
Статтею 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону).
Враховуючи вище викладене додатково інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена саме з означених вище підстав. В оприлюдненому для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколі № 142 від 22.10.2018 року деталізовано та описано з посиланням на конкретний пункт тендерної документації невідповідність вимог наданої Вами пропозиції, умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" |
1 795 048,32
UAH з ПДВ
|
1 795 048,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛАДОГА 77" |
1 930 000,00
UAH з ПДВ
|
1 930 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Павліковський Микола Васильович |
2 291 418,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" #34886970 |
Відхилено |
1 795 048,32
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 14:15
|
ПП "ЛАДОГА 77" #35200359 |
Відхилено |
1 930 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 18:10
|
ФОП Павліковський Микола Васильович #2420803292 |
Переможець |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2019 10:21
|
Додатк угода Павліковський (1).pdf | зміни до договору |
15 березня 2019 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2019 16:13
|
Додаткова уг 2 Павліковський 2019.pdf | укладений |
29 січня 2019 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 09:09
|
д.у.до дог (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 17:22
|
договір торги.pdf | укладений |
09 листопада 2018 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ст.36 пункт 4 продовження строку дії договору та виконання зобовязань щодо виконання робіт у разі виникненя документально підтверджених обєктивних обставин .що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 1139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1139 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ст.36 пункт 4 продовження строку дії договору та виконання зобовязань щодо виконання робіт у разі виникненя документально підтверджених обєктивних обставин .що спричинили таке продовження у тому числі непереборної сили.затримки фінансування витрат замовника за умови .що такі зміни не приведуть до збільшення суми .визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 1139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1139 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ст.36 пункт 4 продовження строку дії договору та виконання зобовязань щодо виконання робіт у разі виникненя документально підтверджених обєктивних обставин .що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 1139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1139 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |