Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини покрівлі над навчальним корпусом №3 Вінницького національного аграрного університету по вул. Сонячна, 3-А в м. Вінніці
Очікувана вартість
2 420 881,00 UAH
UA-2018-09-21-000340-b 294ad2aa9dce493780e214396ea89de0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новицька Олена Миколаївна

+380432574392 tender-vnau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний аграрний універс
Код ЄДРПОУ: 00497236
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3
Контактна особа: Новицька Олена Миколаївна
+380432574392
tender-vnau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 12:49
Очікувана вартість: 2 420 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 104,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція частини покрівлі над навчальним корпусом №3 Вінницького національного аграрного університету по вул. Сонячна, 3-А в м. Вінніці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція частини покрівлі над навчальним корпусом №3 Вінницького національного аграрного університету по вул. Сонячна, 3-А в м. Вінніці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2018 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 12:45
ТД-Реконструкція покрівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-21-000340-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 22 жовтня 2018 18:50
Безпідставне відхилення
Шановний Замовник, Ви уважно передивились документацію??

Жодне з Ваших підстав для відхилення не є правочинним, так як ті документи за які Ви відхиляєте є присутніми в документації.

Готуємо скаргу в Антимонопольний комітет?
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 18:51
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, які надійшли через систему електронних закупівель від учасника ПП «ЛАДОГА-77» код ЄДРПОУ 35200359 датовані від 22.10.2018 року за номерами ID: UA-2018-09-21-000340-b.c1; ID: UA-2018-09-21-000340-b.c2 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з ч. 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З цього приводу слід відмітити, що у відповідності до п. 29 ст. 1 Закону тендерна документація це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
В свою чергу, тендерна пропозиція, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ст. 1 Закону).
На виконання вимог Закону замовником було розроблено та протоколом тендерного комітету № 126 від 21.09.2018 року затверджено тендерну документацію, що була оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тому, подаючи пропозицію учаснику слід враховувати умови тендерної документації її вимоги щодо змісту та складу, у тому числі форми документів, що завантажуються.
Статтею 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону).
Враховуючи вище викладене додатково інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена саме з означених вище підстав. В оприлюдненому для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколі № 142 від 22.10.2018 року деталізовано та описано з посиланням на конкретний пункт тендерної документації невідповідність вимог наданої Вами пропозиції, умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-21-000340-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 22 жовтня 2018 18:55
Безпідставне відхилення
Такого брєда давно не було, відхиляти за ті документи, які наявні і написати список відхилень аби написати. Одразу показує, що Ви не уважно передивились документацію, а Ваша задача полягала у відхиленні і визнанні переможцем своєї компанії.

З учасником ще не підписаний договір, а він вже робить роботи, просто смішно.

За порушення закону України про публічні закупівлі, замовник несе кримінальнуц відповідальність!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 18:42
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, які надійшли через систему електронних закупівель від учасника ПП «ЛАДОГА-77» код ЄДРПОУ 35200359 датовані від 22.10.2018 року за номерами ID: UA-2018-09-21-000340-b.c1; ID: UA-2018-09-21-000340-b.c2 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з ч. 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З цього приводу слід відмітити, що у відповідності до п. 29 ст. 1 Закону тендерна документація це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
В свою чергу, тендерна пропозиція, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ст. 1 Закону).
На виконання вимог Закону замовником було розроблено та протоколом тендерного комітету № 126 від 21.09.2018 року затверджено тендерну документацію, що була оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тому, подаючи пропозицію учаснику слід враховувати умови тендерної документації її вимоги щодо змісту та складу, у тому числі форми документів, що завантажуються.
Статтею 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону).
Враховуючи вище викладене додатково інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена саме з означених вище підстав. В оприлюдненому для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколі № 142 від 22.10.2018 року деталізовано та описано з посиланням на конкретний пункт тендерної документації невідповідність вимог наданої Вами пропозиції, умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" 1 795 048,32
UAH з ПДВ
1 795 048,32
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 1 930 000,00
UAH з ПДВ
1 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павліковський Микола Васильович 2 291 418,00
UAH з ПДВ
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2018 20:33
17- Довідка_довкілля.pdf
07 жовтня 2018 20:33
11-1 Договірна ціна.pdf
07 жовтня 2018 20:33
8- Установчий документ.pdf
07 жовтня 2018 20:33
5- Виписка є ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2018 20:33
3- ліцензія 2 додаток.pdf
07 жовтня 2018 20:33
3- Ліцензія 1 сторінка.pdf
07 жовтня 2018 20:33
1- Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 15:03
Довідка.PDF
17 жовтня 2018 15:03
Dovidka_18271580810730210344.pdf
16 жовтня 2018 10:04
142.imd
05 жовтня 2018 18:15
Електронний підпис
05 жовтня 2018 18:13
Електронний підпис
05 жовтня 2018 18:08
Електронний підпис
05 жовтня 2018 18:06
Календарний графік.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Довідка про довкілля.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Відгук Замостянська.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Відгук Укртелеком.pdf
05 жовтня 2018 18:06
Відгук 11 Школа.pdf
05 жовтня 2018 18:06
Договір ЦЗ.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір Замостянська.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Витяг РП ПДВ.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Наказ.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір Укртелеком.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір А і К.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір Укртелеком2.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір Космонавтів.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Акт Школа 11.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Відгук ОЦЗ.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Стаття 17.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Статут.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Акт А і К.pdf
05 жовтня 2018 18:06
Акти Замостянська.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Відгук Космонавтів.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Лист погодження.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 жовтня 2018 18:06
Гарантійний лист 4.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір Корпус8.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Довідка про строк.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Акт Космонавтів 2.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Дозвіл Ладога.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Довідка про досвід.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір Школа 11.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Акти Космонавтів 1.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Відгук А і К.pdf
05 жовтня 2018 18:06
Акти ЦЗ.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Паспорт і код.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Гарантійний лист 2.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Протокол зборів.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Довідка про персонал.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Договір Гнівань.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Довідка.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Відгук Школа 11.pdf
05 жовтня 2018 18:06
Ліцензія.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Гарантійний лист.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Гарантійний лист 3.PDF
05 жовтня 2018 18:06
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 листопада 2018 15:30
Електронний підпис
23 жовтня 2018 10:24
Електронний підпис
22 жовтня 2018 19:44
Файл АВК
22 жовтня 2018 19:44
Підсумкова відомість
22 жовтня 2018 19:44
Локальний кошторис
06 жовтня 2018 11:50
Електронний підпис
06 жовтня 2018 10:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2018 10:48
Ліцензія з додатком.PDF
06 жовтня 2018 10:48
365.imd
06 жовтня 2018 10:48
Календарний графік.PDF
06 жовтня 2018 10:48
Підсумкова відомість .PDF
06 жовтня 2018 10:48
Локальний кошторис.PDF
06 жовтня 2018 10:48
Договірна ціна .PDF
06 жовтня 2018 10:48
Цінова пропозиція .PDF
06 жовтня 2018 10:48
Договір аналогічний 2.PDF
06 жовтня 2018 10:48
Договір аналогічний 1.PDF
06 жовтня 2018 10:48
Довідка працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"

ПП "ЛАДОГА 77"

ФОП Павліковський Микола Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"
#34886970
Відхилено 1 795 048,32
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 14:15
ПП "ЛАДОГА 77"
#35200359
Відхилено 1 930 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 18:10
ФОП Павліковський Микола Васильович
#2420803292
Переможець 2 250 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 18:02

Документи

12 жовтня 2018 14:15
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2018 18:10
Електронний підпис

Документи

29 жовтня 2018 18:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Павліковський Микола Васильович
#2420803292
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2018 18:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 10:21
Додатк угода Павліковський (1).pdf зміни до договору
15 березня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 10:19
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 16:13
Додаткова уг 2 Павліковський 2019.pdf укладений
29 січня 2019 09:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 09:09
д.у.до дог (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 09:09
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:08
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 17:22
договір торги.pdf укладений
09 листопада 2018 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст.36 пункт 4 продовження строку дії договору та виконання зобовязань щодо виконання робіт у разі виникненя документально підтверджених обєктивних обставин .що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 1139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1139
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст.36 пункт 4 продовження строку дії договору та виконання зобовязань щодо виконання робіт у разі виникненя документально підтверджених обєктивних обставин .що спричинили таке продовження у тому числі непереборної сили.затримки фінансування витрат замовника за умови .що такі зміни не приведуть до збільшення суми .визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1139
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст.36 пункт 4 продовження строку дії договору та виконання зобовязань щодо виконання робіт у разі виникненя документально підтверджених обєктивних обставин .що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 1139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1139
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML