Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Очікувана вартість
1 062 632,00 UAH
UA-2018-09-21-000247-a de0b08362b6f4fd09a80db977e009817
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорна Людмила Миколаївна

+380442599260 kultura_grda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413541
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Нагорна Людмила Миколаївна
+380442599260
kultura_grda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 10:18
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2018 10:18
Початок аукціону: 05 листопада 2018 14:08
Очікувана вартість: 1 062 632,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 314,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, Київ, Центральна районна бібліотека ім.М.О.Некрасова (м. Київ, вул. Ломоносова, 24) 2.Бібліотека ім.М.О.Некрасова (м. Київ, вул. Маричанська,9) 3.Бібліотека ім. Марко Вовчок (м. Київ, пр-т Науки, 63) 4.Бібліотека ім.В.С. Симоненка для дітей (м. Київ, вул. Антоновича, 25) 5.Бібліотека №152 сімейного читання (м. Київ, вул. Заболотного, 20-А) 6.Київська дитяча художня школа № 9 (м. Київ, вул. Смолича, 4) 7.Київська дитяча музична школа №3 ім. В.С. Косенка (м.Київ-33, вул. Володимирська 78) 8.Будинок культури «Конча-Заспа» (м.Київ, вул. Генерала Матикіна, 10)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 15:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зміни 26 10.docx
01 жовтня 2018 11:19
перелік змін до тендернї документації.docx
26 жовтня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 15:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зміни 26 10.docx
01 жовтня 2018 11:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зміни.docx
01 жовтня 2018 10:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
21 вересня 2018 10:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ з додатками.docx
01 жовтня 2018 11:19
перелік змін до тендернї документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 вересня 2018 12:42
Дата відповіді: 21 вересня 2018 19:16
Замовник вимагає : електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду – не менше 2 осіб; -налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2 осіб. Це є дискримінаційними вимогами, адже згідно Ліцензійних вимог для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації кількість виконавців повинна бути не менше двох! Тобто один електромонтер і один налагоджувальник. У підрядників може бути й більша кількість виконавців робіт для виконання робіт у сроки. Просимо виправити дані вимоги, хоча б кількість налагоджувальників - не менше 1 особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначають кадрові вимоги (п. 14, 15 Ліцензійних умов) для виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації... (далі по тексту), а саме: «Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Ця необхідна умова визначає тільки нижню межу та не встановлює обмежень по кількісті працівників, задіяних в виконанні відповідних робіт.
Відповідно до ст.16 Закону замовник встановлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. Встановлений критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обґрунтований значним обсягом робіт (8 об’єктів), обмеженими термінами (до кінця бюджетного періоду 2018 року), можливістю взаємозаміни фахівців під час виконання робіт (хвороба\відпустка працівників підрядника та ін.) та необхідністю отримання якісного надання послуг у визначені Тендерною документацією строки. Тому пропонуємо діяти відповідно до вимог Тендерної документації.
недійсні нормативні документи
Дата подання: 21 вересня 2018 20:17
Дата відповіді: 24 вересня 2018 18:10
ДБН В.2.5-56-2010 «Пожежна автоматика приміщень і будівель»; ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва»; є такі шо втратили чинність, Виправте та дійте згідно чинного законодавства
Відповідь: ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту
ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва
Дякуємо. Зміни буде внесено
Стосовно сертифікату
Дата подання: 21 вересня 2018 20:20
Дата відповіді: 25 вересня 2018 19:37
4. Наявність сертифікату Національного органу стандартизації міністерства економічного розвитку і торгівлі, щодо спеціалістів, які за своєю кваліфікацією мають право проводити повірку та калібрування засобів вимірювальної техніки електричних та магнітних величин - ЕМ Скажіть будь ласка, де ви таке знайшли? Чи Ваш фаворит має такий "папірець" ? Яким нормативним документом це вимагається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки та оформлення його результатів проводяться відповідно до національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними (ДСТУ ISO) та європейськими стандартами (ДСТУ EN), та документів, прийнятих міжнародними та регіональними організаціями з метрології. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікат ISO 9001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю якого відповідає вимогам зазначеному стандарту.
Зміни до тендерної документації буде внесено.
Огляд обєктів
Дата подання: 21 вересня 2018 20:26
Дата відповіді: 25 вересня 2018 15:45
ТАкож безпідставна вимога. У Вас повинен бути проект, і технагляд і авторський нагляд. І повірте, вони проконтролюють все, тому що вони відповідають власним сертифікатом. Якщо Ви гадаєте шо нам буде Важко зробити огляд, Ви помиляетесь. Якщо нас не пустять, або буде відсутній керівник, ми визиваємо поліцію, та складаємо акт. І повірте, антимонопольний комінет прийме цей документ. Шановний Замовнику, давайте краще проведіть чесну закупівлю, а не видумуйте різного роду "уловки". Повірте, при бажанні наші юристи найдуть до чого докопатися у Вашого фаіорита. А вже кінець року, і ви просто не зможете витратити виділені кошти. А в наступному році вибори, і Вам ці гроші не виділять. Кому Ви зробите краще? Чи може безпека дітей того не варта? Пропонуємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дійсно, встановлення систем пожежної безпеки здійснюватиметься відповідно до проектів. Разом з тим, є об’єкти з особливими умовами (наприклад, висота стелі в окремих приміщеннях близько 6м), що має бути враховано Виконавцем при формуванні вартості послуги. Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та об’ємів, тому рекомендує здійснити огляд приміщень.
1. Копії Сертифікатів відповідності
Дата подання: 21 вересня 2018 20:28
Дата відповіді: 25 вересня 2018 19:31
Сертифікація відмінена, читайте уважно закони. Внесіть зміни в тендерну документацію
Відповідь: Згідно п.5.11 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" необхідно передбачати обладнання протипожежного призначення, яке має сертифікат відповідності Національної системи сертифікації.
Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації повинні проводитись на основі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування.
Необхідність обладнання об’єктів системами пожежної безпеки визначається відповідно до вимог цих норм та інших нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки.
поясніть даний пункт
Дата подання: 21 вересня 2018 20:30
Дата відповіді: 25 вересня 2018 15:52
- монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації повинні проводитись на основі документів: ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва»: Яким чином монтаж та пусконалагоджувальні роботи мають проводитися на основі даного ДБН? Ви напевне не читали його, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Відповідні зміни буде внесено.
Щодо працівників
Дата подання: 25 вересня 2018 17:52
Дата відповіді: 25 вересня 2018 19:41
У оголошенні зазначено: Копії свідоцтв персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме: - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду – не менше 2 осіб; -налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2 осіб. Зазначена кількість не відповідає пункту 14 Ліцензійних умов надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, адже там їх має бути не менше 2 - тобто 1 налагоджувальник і 1 електромонтер. Вимагємо внести зміни та привести у відповідність Ваші вимоги та вимоги закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначають кадрові вимоги (п. 14, 15 Ліцензійних умов) для виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації... (далі по тексту), а саме: «Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Ця необхідна умова визначає тільки нижню межу та не встановлює обмежень по кількісті працівників, задіяних в виконанні відповідних робіт.
Відповідно до ст.16 Закону замовник встановлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. Встановлений критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обґрунтований значним обсягом робіт (8 об’єктів), обмеженими термінами (до кінця бюджетного періоду 2018 року), можливістю взаємозаміни фахівців під час виконання робіт (хвороба\відпустка працівників підрядника та ін.) та необхідністю отримання якісного надання послуг у визначені Тендерною документацією строки. Тому пропонуємо діяти відповідно до вимог Тендерної документації.
Щодо ліцензії
Дата подання: 25 вересня 2018 17:52
Дата відповіді: 27 вересня 2018 12:49
У Вашому оголошенні зазначено: Копію Ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на виконувані роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику з необмеженим терміном дії по всій Україні. Просимо звернути Вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Саме тому ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації та чітко вказати: надати ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності АБО до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації щодо ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення буде внесено.
Щодо досвіду 5 років
Дата подання: 25 вересня 2018 17:53
Дата відповіді: 27 вересня 2018 12:37
У технічному зазначено: Довідка про реєстрацію та досвід роботи на ринку робіт/послуг протипожежного призначення не менше 5 років. Для підтвердження надати Свідоцтво про державну реєстрацію або інший документ. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Також просимо врахувати, що свідоцтво про реєстрацію може бути видане і 15 років тому, але ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення може бути отримана 1 рік назад. Тому ці два пункти ніяк не взаємопідтверджують одне одного. Тому ще раз просимо Вас переглянути суть даного пункту та виключити його! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перебування організації на ринку більше 5 років має безумовно підтвердження високої кваліфікації, налагодженість співпраці з супроводжуючими організаціями та якість надавання послуг. Вимога, встановлена у закупівлі є необхідною для гарантії якості та безпеки.
Щодо сертифікату
Дата подання: 25 вересня 2018 18:08
Дата відповіді: 27 вересня 2018 12:01
У Вас зазначено: Наявність сертифікату Національного органу стандартизації міністерства економічного розвитку і торгівлі, щодо спеціалістів, які за своєю кваліфікацією мають право проводити повірку та калібрування засобів вимірювальної техніки електричних та магнітних величин - ЕМ. Яким законом це передбачено? Даний документ потрібен для іншого предмета закупівлі. Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки та оформлення його результатів проводяться відповідно до національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними (ДСТУ ISO) та європейськими стандартами (ДСТУ EN), та документів, прийнятих міжнародними та регіональними організаціями з метрології. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікат ISO 9001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю якого відповідає вимогам зазначеному стандарту.
Зміни (виключення вимоги) до тендерної документації буде внесено.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-21-000247-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 01 жовтня 2018 16:40
Скарга
Скарга на дискримінаційні умови встановлені Замовником у Тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2018 18:14
Рішення від 04.10.2018 № 10210.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 18:14
Рішення від 22.10.2018 № 10796.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 18:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету від 22.10.2018 № 10796 виконано. Зміни до Тендерної документації закупівлі внесено.
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2018 16:10

Документи подані скаржником

01 жовтня 2018 16:40
Скарга.pdf
01 жовтня 2018 16:40
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

26 жовтня 2018 16:02
протокол

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАМА НТБ" 900 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 862 848,00
UAH з ПДВ
777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "НАБАТ" 990 453,89
UAH з ПДВ
990 453,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 11:17
Електронний підпис
02 листопада 2018 11:12
005.jpg
02 листопада 2018 11:12
004.jpg
02 листопада 2018 11:12
003.jpg
02 листопада 2018 11:12
пропозиція.jpg
02 листопада 2018 11:12
006.jpg
26 вересня 2018 10:20
Електронний підпис
26 вересня 2018 09:24
тендерна пропозиція.jpg
25 вересня 2018 15:48
img20180925_11223980.jpg
25 вересня 2018 15:48
img20180925_11200825.jpg
25 вересня 2018 15:48
img20180925_11172431.jpg
25 вересня 2018 15:48
img20180925_11143986.jpg
25 вересня 2018 15:48
img20180925_11115541.jpg
25 вересня 2018 15:48
img20180925_11091177.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10543517.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10521567.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10495891.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10471981.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10445150.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10423337.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10400134.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10374172.jpg
25 вересня 2018 11:17
img20180925_10351373.jpg
25 вересня 2018 10:56
Cтатут.tiff
25 вересня 2018 10:52
007.jpg
25 вересня 2018 10:48
Сертифікат ГІП.jpg
25 вересня 2018 10:48
Договір (аналогічний).rar
25 вересня 2018 10:48
ДОВІДКА_Працівники.jpg
25 вересня 2018 10:48
ЦПД_03_02.jpg
25 вересня 2018 10:48
ЦПД_03_01.jpg
25 вересня 2018 10:48
ЦПД_02_02.jpg
25 вересня 2018 10:48
ЦПД_02_01.jpg
25 вересня 2018 10:48
ЦПД_01_02.jpg
25 вересня 2018 10:48
ЦПД_01_01.jpg
25 вересня 2018 10:48
НАКАЗ_Толмачов.jpg
25 вересня 2018 10:48
НАКАЗ_Петрик.jpg
25 вересня 2018 10:48
07.jpg
25 вересня 2018 10:48
06.jpg
25 вересня 2018 10:48
05.jpg
25 вересня 2018 10:48
04.jpg
25 вересня 2018 10:48
03.jpg
25 вересня 2018 10:48
02.jpg
25 вересня 2018 10:48
01.jpg
21 вересня 2018 12:06
відомость МТЗ.jpg
21 вересня 2018 12:06
СТАТИСТИКА.pdf
21 вересня 2018 12:06
ПДВ (1).jpg
21 вересня 2018 12:06
ОПИС.jpg
21 вересня 2018 12:06
Наказ Лакко О.М..jpg
21 вересня 2018 12:06
Лiйензiя.jpg
21 вересня 2018 12:06
довидка о несудимости.jpg
21 вересня 2018 12:06
виписка.rtf

Публічні документи

20 листопада 2018 18:24
Електронний підпис
20 листопада 2018 18:23
документи.pdf
20 листопада 2018 18:23
довідка МВС.pdf
20 листопада 2018 18:23
26540039415273J1400305100000000111120182654.XML.pdf
20 листопада 2018 18:23
26540039415273J1400305100000000111120182654.XML.p7s
02 листопада 2018 20:41
Електронний підпис
02 листопада 2018 20:40
24.Огляд 1.pdf
02 листопада 2018 20:40
23.Огляди.pdf
02 листопада 2018 20:40
22.Сертифікати.pdf
02 листопада 2018 20:40
21.Про печатку.pdf
02 листопада 2018 20:40
20.Копія ліцензії.pdf
02 листопада 2018 20:40
19.Паспорт копія.pdf
02 листопада 2018 20:40
18.Статут.pdf
02 листопада 2018 20:40
18.Оригінал статуту.pdf
02 листопада 2018 20:40
17.Повноваження оригінал.pdf
02 листопада 2018 20:40
16.Лист про дотримання ЗУ.pdf
02 листопада 2018 20:40
15.Довідка про учасника.pdf
02 листопада 2018 20:40
14.Стаття 17.pdf
02 листопада 2018 20:40
13.Аналогічний досвід.pdf
02 листопада 2018 20:40
12.Інженер з ПБ.pdf
02 листопада 2018 20:40
11.Наказ та трудові книжки.pdf
02 листопада 2018 20:40
9.Про працівників довідка.pdf
02 листопада 2018 20:40
8.Склад та офіс.pdf
02 листопада 2018 20:40
7.Обладнання.pdf
02 листопада 2018 20:40
5.Згода з проектом та проект.pdf
02 листопада 2018 20:40
4.Про субпідрядника.pdf
02 листопада 2018 20:40
3.Технічне.pdf
02 листопада 2018 20:40
2.Пропозиція.pdf
02 листопада 2018 20:40
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 09:09
лицензия_pdf.pdf
08 жовтня 2018 09:09
тех.вимоги.PDF
08 жовтня 2018 09:09
довидка есть в едр.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Сертификаты.zip
08 жовтня 2018 09:09
Устав.zip
08 жовтня 2018 09:09
инф.про участника.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Паспорт, код Корнийчук.PDF
08 жовтня 2018 09:09
исп.печать.PDF
08 жовтня 2018 09:09
гарантия норм.PDF
08 жовтня 2018 09:09
ЕДРПОУ.PDF
08 жовтня 2018 09:09
згода з договором.PDF
08 жовтня 2018 09:09
довидка нет долгов.PDF
08 жовтня 2018 09:09
довидка субподр..PDF
08 жовтня 2018 09:09
довидка не корупц..PDF
08 жовтня 2018 09:09
довидка не банкрут.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Олейник В трудовая.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Олейник А трудовая.PDF
08 жовтня 2018 09:09
довидка тех.база.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Селезнев трудовая.PDF
08 жовтня 2018 09:09
приказ Олейник А.PDF
08 жовтня 2018 09:09
диплом Олейник В.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Олейник А диплом.PDF
08 жовтня 2018 09:09
приказ Олейник В.PDF
08 жовтня 2018 09:09
шульженко трудовая.PDF
08 жовтня 2018 09:09
договор аренды.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Договор Старобельск.PDF
08 жовтня 2018 09:09
Селезнев диплом.PDF
08 жовтня 2018 09:09
приказ Шульженко.PDF
08 жовтня 2018 09:09
приказ селезнев.PDF
08 жовтня 2018 09:09
акт Старобельск.PDF
08 жовтня 2018 09:09
шульженко диплом.PDF
08 жовтня 2018 09:09
довидка работники.PDF
08 жовтня 2018 09:09
тендерна пропозиц..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАМА НТБ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Дочірнє підприємство "НАБАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАМА НТБ"
#38375214
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 18:54
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 777 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 10:35

Документи

09 листопада 2018 18:54
Електронний підпис
09 листопада 2018 18:52
протокол
05 листопада 2018 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 листопада 2018 10:33
Електронний підпис
15 листопада 2018 10:27
протокол
09 листопада 2018 18:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
777 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 10:33
Електронний підпис
15 листопада 2018 10:27
протокол
09 листопада 2018 18:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:42
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Акт укладений
29 грудня 2018 09:39
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 16:12
Додаткова угода 2 до договору.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 16:08
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 17:41
Додатокова угода з додатком.PDF зміни до договору
06 грудня 2018 17:38
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 18:10
Додаткова угода до договору.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 18:08
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 17:49
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
додаток до договору укладений
05 грудня 2018 17:43
договір укладений
05 грудня 2018 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення послуг на проведення технічного нагляду та коштів на проведення процедури закупівлі з ціни договору
Номер договору про закупівлю: 04-02/169
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-02/169
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода № 1 з додатком 1
Номер договору про закупівлю: 04-02/169
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-02/169
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 04-02/169
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-02/169
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 612 950,02
UAH з ПДВ