Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Очікувана вартість
1 062 632,00 UAH
UA-2018-09-21-000247-a ● de0b08362b6f4fd09a80db977e009817
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37413541 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Нагорна Людмила Миколаївна +380442599260 kultura_grda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2018 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 10:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2018 10:18 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 062 632,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 314,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, Київ, Центральна районна бібліотека ім.М.О.Некрасова (м. Київ, вул. Ломоносова, 24) 2.Бібліотека ім.М.О.Некрасова (м. Київ, вул. Маричанська,9) 3.Бібліотека ім. Марко Вовчок (м. Київ, пр-т Науки, 63) 4.Бібліотека ім.В.С. Симоненка для дітей (м. Київ, вул. Антоновича, 25) 5.Бібліотека №152 сімейного читання (м. Київ, вул. Заболотного, 20-А) 6.Київська дитяча художня школа № 9 (м. Київ, вул. Смолича, 4) 7.Київська дитяча музична школа №3 ім. В.С. Косенка (м.Київ-33, вул. Володимирська 78) 8.Будинок культури «Конча-Заспа» (м.Київ, вул. Генерала Матикіна, 10)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2018 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2018 15:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зміни 26 10.docx | |
01 жовтня 2018 11:19 |
перелік змін до тендернї документації.docx |
26 жовтня 2018 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 жовтня 2018 15:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зміни 26 10.docx
|
||||||
01 жовтня 2018 11:19 |
перелік змін до тендернї документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 вересня 2018 12:42
Дата відповіді: 21 вересня 2018 19:16
Замовник вимагає : електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду – не менше 2 осіб; -налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2 осіб.
Це є дискримінаційними вимогами, адже згідно Ліцензійних вимог для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації кількість виконавців повинна бути не менше двох! Тобто один електромонтер і один налагоджувальник. У підрядників може бути й більша кількість виконавців робіт для виконання робіт у сроки. Просимо виправити дані вимоги, хоча б кількість налагоджувальників - не менше 1 особи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначають кадрові вимоги (п. 14, 15 Ліцензійних умов) для виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації... (далі по тексту), а саме: «Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Ця необхідна умова визначає тільки нижню межу та не встановлює обмежень по кількісті працівників, задіяних в виконанні відповідних робіт.
Відповідно до ст.16 Закону замовник встановлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. Встановлений критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обґрунтований значним обсягом робіт (8 об’єктів), обмеженими термінами (до кінця бюджетного періоду 2018 року), можливістю взаємозаміни фахівців під час виконання робіт (хвороба\відпустка працівників підрядника та ін.) та необхідністю отримання якісного надання послуг у визначені Тендерною документацією строки. Тому пропонуємо діяти відповідно до вимог Тендерної документації.
Відповідно до ст.16 Закону замовник встановлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. Встановлений критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обґрунтований значним обсягом робіт (8 об’єктів), обмеженими термінами (до кінця бюджетного періоду 2018 року), можливістю взаємозаміни фахівців під час виконання робіт (хвороба\відпустка працівників підрядника та ін.) та необхідністю отримання якісного надання послуг у визначені Тендерною документацією строки. Тому пропонуємо діяти відповідно до вимог Тендерної документації.
недійсні нормативні документи
Дата подання: 21 вересня 2018 20:17
Дата відповіді: 24 вересня 2018 18:10
ДБН В.2.5-56-2010 «Пожежна автоматика приміщень і будівель»;
ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва»;
є такі шо втратили чинність, Виправте та дійте згідно чинного законодавства
Відповідь: ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту
ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва
Дякуємо. Зміни буде внесено
ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва
Дякуємо. Зміни буде внесено
Стосовно сертифікату
Дата подання: 21 вересня 2018 20:20
Дата відповіді: 25 вересня 2018 19:37
4. Наявність сертифікату Національного органу стандартизації міністерства економічного розвитку і торгівлі, щодо спеціалістів, які за своєю кваліфікацією мають право проводити повірку та калібрування засобів вимірювальної техніки електричних та магнітних величин - ЕМ
Скажіть будь ласка, де ви таке знайшли? Чи Ваш фаворит має такий "папірець" ? Яким нормативним документом це вимагається?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки та оформлення його результатів проводяться відповідно до національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними (ДСТУ ISO) та європейськими стандартами (ДСТУ EN), та документів, прийнятих міжнародними та регіональними організаціями з метрології. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікат ISO 9001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю якого відповідає вимогам зазначеному стандарту.
Зміни до тендерної документації буде внесено.
Зміни до тендерної документації буде внесено.
Огляд обєктів
Дата подання: 21 вересня 2018 20:26
Дата відповіді: 25 вересня 2018 15:45
ТАкож безпідставна вимога. У Вас повинен бути проект, і технагляд і авторський нагляд. І повірте, вони проконтролюють все, тому що вони відповідають власним сертифікатом.
Якщо Ви гадаєте шо нам буде Важко зробити огляд, Ви помиляетесь. Якщо нас не пустять, або буде відсутній керівник, ми визиваємо поліцію, та складаємо акт. І повірте, антимонопольний комінет прийме цей документ.
Шановний Замовнику, давайте краще проведіть чесну закупівлю, а не видумуйте різного роду "уловки". Повірте, при бажанні наші юристи найдуть до чого докопатися у Вашого фаіорита. А вже кінець року, і ви просто не зможете витратити виділені кошти. А в наступному році вибори, і Вам ці гроші не виділять. Кому Ви зробите краще? Чи може безпека дітей того не варта? Пропонуємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дійсно, встановлення систем пожежної безпеки здійснюватиметься відповідно до проектів. Разом з тим, є об’єкти з особливими умовами (наприклад, висота стелі в окремих приміщеннях близько 6м), що має бути враховано Виконавцем при формуванні вартості послуги. Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та об’ємів, тому рекомендує здійснити огляд приміщень.
1. Копії Сертифікатів відповідності
Дата подання: 21 вересня 2018 20:28
Дата відповіді: 25 вересня 2018 19:31
Сертифікація відмінена, читайте уважно закони. Внесіть зміни в тендерну документацію
Відповідь: Згідно п.5.11 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" необхідно передбачати обладнання протипожежного призначення, яке має сертифікат відповідності Національної системи сертифікації.
Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації повинні проводитись на основі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування.
Необхідність обладнання об’єктів системами пожежної безпеки визначається відповідно до вимог цих норм та інших нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки.
Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації повинні проводитись на основі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування.
Необхідність обладнання об’єктів системами пожежної безпеки визначається відповідно до вимог цих норм та інших нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки.
поясніть даний пункт
Дата подання: 21 вересня 2018 20:30
Дата відповіді: 25 вересня 2018 15:52
- монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації повинні проводитись на основі документів:
ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва»:
Яким чином монтаж та пусконалагоджувальні роботи мають проводитися на основі даного ДБН? Ви напевне не читали його, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Відповідні зміни буде внесено.
Щодо працівників
Дата подання: 25 вересня 2018 17:52
Дата відповіді: 25 вересня 2018 19:41
У оголошенні зазначено: Копії свідоцтв персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме:
- електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду – не менше 2 осіб;
-налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2 осіб. Зазначена кількість не відповідає пункту 14 Ліцензійних умов надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, адже там їх має бути не менше 2 - тобто 1 налагоджувальник і 1 електромонтер. Вимагємо внести зміни та привести у відповідність Ваші вимоги та вимоги закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначають кадрові вимоги (п. 14, 15 Ліцензійних умов) для виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації... (далі по тексту), а саме: «Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Ця необхідна умова визначає тільки нижню межу та не встановлює обмежень по кількісті працівників, задіяних в виконанні відповідних робіт.
Відповідно до ст.16 Закону замовник встановлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. Встановлений критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обґрунтований значним обсягом робіт (8 об’єктів), обмеженими термінами (до кінця бюджетного періоду 2018 року), можливістю взаємозаміни фахівців під час виконання робіт (хвороба\відпустка працівників підрядника та ін.) та необхідністю отримання якісного надання послуг у визначені Тендерною документацією строки. Тому пропонуємо діяти відповідно до вимог Тендерної документації.
Відповідно до ст.16 Закону замовник встановлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. Встановлений критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обґрунтований значним обсягом робіт (8 об’єктів), обмеженими термінами (до кінця бюджетного періоду 2018 року), можливістю взаємозаміни фахівців під час виконання робіт (хвороба\відпустка працівників підрядника та ін.) та необхідністю отримання якісного надання послуг у визначені Тендерною документацією строки. Тому пропонуємо діяти відповідно до вимог Тендерної документації.
Щодо ліцензії
Дата подання: 25 вересня 2018 17:52
Дата відповіді: 27 вересня 2018 12:49
У Вашому оголошенні зазначено: Копію Ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на виконувані роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику з необмеженим терміном дії по всій Україні. Просимо звернути Вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Саме тому ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації та чітко вказати: надати ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності АБО до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації щодо ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення буде внесено.
Щодо досвіду 5 років
Дата подання: 25 вересня 2018 17:53
Дата відповіді: 27 вересня 2018 12:37
У технічному зазначено: Довідка про реєстрацію та досвід роботи на ринку робіт/послуг протипожежного призначення не менше 5 років. Для підтвердження надати Свідоцтво про державну реєстрацію або інший документ. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Також просимо врахувати, що свідоцтво про реєстрацію може бути видане і 15 років тому, але ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення може бути отримана 1 рік назад. Тому ці два пункти ніяк не взаємопідтверджують одне одного. Тому ще раз просимо Вас переглянути суть даного пункту та виключити його! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перебування організації на ринку більше 5 років має безумовно підтвердження високої кваліфікації, налагодженість співпраці з супроводжуючими організаціями та якість надавання послуг. Вимога, встановлена у закупівлі є необхідною для гарантії якості та безпеки.
Щодо сертифікату
Дата подання: 25 вересня 2018 18:08
Дата відповіді: 27 вересня 2018 12:01
У Вас зазначено: Наявність сертифікату Національного органу стандартизації міністерства економічного розвитку і торгівлі, щодо спеціалістів, які за своєю кваліфікацією мають право проводити повірку та калібрування засобів вимірювальної техніки електричних та магнітних величин - ЕМ. Яким законом це передбачено? Даний документ потрібен для іншого предмета закупівлі. Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки та оформлення його результатів проводяться відповідно до національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними (ДСТУ ISO) та європейськими стандартами (ДСТУ EN), та документів, прийнятих міжнародними та регіональними організаціями з метрології. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікат ISO 9001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю якого відповідає вимогам зазначеному стандарту.
Зміни (виключення вимоги) до тендерної документації буде внесено.
Зміни (виключення вимоги) до тендерної документації буде внесено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-21-000247-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 01 жовтня 2018 16:40
Дата подання: 01 жовтня 2018 16:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2018 18:14
Рішення від 04.10.2018 № 10210.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 18:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2018 № 10796.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2018 18:29
Рішення від 22.10.2018 № 10796.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 18:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету від 22.10.2018 № 10796 виконано. Зміни до Тендерної документації закупівлі внесено.
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2018 16:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАМА НТБ" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
862 848,00
UAH з ПДВ
|
777 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "НАБАТ" |
990 453,89
UAH з ПДВ
|
990 453,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАМА НТБ" #38375214 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 18:54
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
777 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2018 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 09:42
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Акт | укладений |
29 грудня 2018 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 16:12
|
Додаткова угода 2 до договору.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2018 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 17:41
|
Додатокова угода з додатком.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2018 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2018 18:10
|
Додаткова угода до договору.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2018 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2018 17:49
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
додаток до договору | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
договір | укладений |
05 грудня 2018 17:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виключення послуг на проведення технічного нагляду та коштів на проведення процедури закупівлі з ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 04-02/169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-02/169 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода № 1 з додатком 1 |
Номер договору про закупівлю: | 04-02/169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-02/169 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 04-02/169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-02/169 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |