Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гірська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363647 |
Вебсайт: | http://www.gora-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Дмитро Іванович Бойко +380683629926 gora.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Замовником двічі були відмінені відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» – було подано для участі в них менше двох пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25.07.2018 р – UA-2018-07-09-001726-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.08.2018 р – UA-2018-07-26-000847-b.
Тому тендерний комітет має право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому йдеться мова про те, що замовник має право застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 22:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 жовтня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
(Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. детальніше визначено в Додатку №1.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. вул.Центральна, с. Гора, Бориспільський район, Київська область.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2018 року
Тендерна документація
20 вересня 2018 22:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 22:18 |
Додаток _1_Технінчі_якісні_кількісні_характеристики_зупинки.doc | |
20 вересня 2018 22:18 |
Проект_договору_зупинки.doc | |
20 вересня 2018 22:18 |
Протокол_переговорiв_в_ПП_будівництво_зупинок_Гора_2018.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-02-000082 ● 85659988c2f449ea8aedf9e6f4ecbcd1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2019 №69
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 69
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2018-09-20-002736-c 20.09.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-09 16:33:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу будівництва зупинок громадського транспорту по вул. Центральна в с. Гора Бориспільського району Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-20-002736-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 01.10.2018 №01/10 додатковою угодою від 14.12.2018 № 1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-10 16:26:46
Пояснення
Питання: За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 01.10.2018 №01/10 додатковою угодою від 14.12.2018 № 1?
Відповідь: Відповідно до листа ТОВ "БД груп", яка здійснює технічний нагляд за виконанням робіт по «Будівництво зупинок громадського транспорту по вул. Центральна в с. Гора Бориспільського району Київської області» за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель, відповідно до укладеного договору №1 від 01.10.2018р., у зв'язку з несприятливими погодними умовами та з метою дотримання технологічного процесу було рекомендовано перенести терміни виконання робіт до настання відповідних сприятливих погодних умов (лист додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаємо підтверджуючі документи об’єктивних підстав для укладення доджаткової угоди від Гідрометеорологічного центру. Також відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 27.10.2016.№ 3302-06/34307-06 Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Разом з тим форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.
2019-04-24 13:11:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖТРАНСБУД" #41859317 |
Переможець |
2 714 358,20
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2018 22:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 09:57
|
281555,52.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2019 15:36
|
зупинки, договір, додатки.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:33
|
зупинки, договір, додатки.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2018 21:05
|
ДУ_909734.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2018 21:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2018 13:37
|
договір_зупинки_01_10.pdf | укладений |
01 жовтня 2018 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № 01/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №01/10 від 01.10.2018 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | усунення порушення |
Номер договору про закупівлю: | № 01/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №01/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № 01/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №1/10 від 01.10.2018 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |