Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури)
Очікувана вартість
4 120 000,00 UAH
UA-2018-09-20-002483-c ● afcabf28638c466286d567f0d5373021
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
Код ЄДРПОУ: | 00013936 |
Вебсайт: | http://comin.kmu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул.Прорізна, 2 |
Контактна особа: |
Мураховська Анжела Анатоліївна +380442785609 Angela@comin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2018 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2018 17:10 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2018 14:13 |
Очікувана вартість: | 4 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 264,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,22% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Прорізна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2018
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2018 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 17:10 |
Додаток 5-Тендерна пропозиція ЄС.doc | |
20 вересня 2018 17:09 |
Дод 4 _С кампан_я з формув об_знаност_.doc | |
20 вересня 2018 17:08 |
Додаток 3.docx | |
20 вересня 2018 17:07 |
Додаток 2.docx | |
20 вересня 2018 17:07 |
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії 1.docx | |
20 вересня 2018 17:06 |
Тендерна документація ЄС.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-20-002483-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Д.Ж.Е.М.», Код ЄДРПОУ:36588382
Дата подання: 12 жовтня 2018 16:29
Неправомірне відхилення пропозиції
На кваліфікацію
Відхилення пропозиції
Шановні панове, пропозиція нашої компанії була відхилена тендерним комітетом через помилку в назві предмету закупівлі у Довідці про наявність персоналу. На нашу думку ця помилка є формальною (несуттєвою) відповідно до розділу Ш, п.3 тендерної документації, адже вона не впливає на зміст пропозиції і є технічною опискою.Помилка в назві предмету закупівлі не впливає на склад та кваліфікацію персоналу, який буде залучено до виконання завдання. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і привести його у відповідність із Тендерною Документацією.
Дякуємо! З повагою,
Н.Склярська
Розгорнути
Згорнути
Відхилення пропозиції
Шановні панове, пропозиція нашої компанії була відхилена тендерним комітетом через помилку в назві предмету закупівлі у Довідці про наявність персоналу. На нашу думку ця помилка є формальною (несуттєвою) відповідно до розділу Ш, п.3 тендерної документації, адже вона не впливає на зміст пропозиції і є технічною опискою.Помилка в назві предмету закупівлі не впливає на склад та кваліфікацію персоналу, який буде залучено до виконання завдання. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і привести його у відповідність із Тендерною Документацією.
Дякуємо! З повагою,
Н.Склярська
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2018 16:07
згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до пункту 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним з кваліфікаційних критеріїв, встановленим Замовником, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є:
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб підтвердження: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх перелік, ПІБ, досвід роботи та кваліфікацію, що будуть залучені для надання послуг, які є предметом закупівлі (працівники повинні мати досвід надання аналогічних послуг).
Допускається наявність працівників у Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів).
ТОВ «Джем» надало довідку в довільної формі про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення постачання предмета закупівлі. Але у довідці зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення освітньої кампанії та тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки»), які не є предметом закупівлі, що не відповідає п.2 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) до тендерної документації .
Учасник зазначив, що працівники, будуть залучені для надання послуг саме з (Організація та проведення освітньої кампанії та тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки»).
Інформацію, щодо працівників, яких учасник планував залучити для надання послуг з (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури) Учасник не надав Замовнику.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол №18 від 19.09.2018 р., визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільної формі учасник надав лист пояснення);
- технічні помилки та описки – помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення, зокрема відсутність фрагменту тексту (розділового знаку, букви в слові, заміна однієї букви іншою тощо), наявність зайвого фрагменту, якого не повинно бути в тексті.
- відсутність інформації у вигляді, встановленому Замовником та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції, за умови, що Замовник може прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам цієї тендерної документації.
Крім того, визначено, що рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету).
Тендерний комітет не вважає, що зовсім інший предмет закупівлі – це формальна помилка, тому пропозиція Учасника була відхилена на підставі п.п. 1 п.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Відповідно до пункту 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним з кваліфікаційних критеріїв, встановленим Замовником, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є:
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб підтвердження: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх перелік, ПІБ, досвід роботи та кваліфікацію, що будуть залучені для надання послуг, які є предметом закупівлі (працівники повинні мати досвід надання аналогічних послуг).
Допускається наявність працівників у Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів).
ТОВ «Джем» надало довідку в довільної формі про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення постачання предмета закупівлі. Але у довідці зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення освітньої кампанії та тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки»), які не є предметом закупівлі, що не відповідає п.2 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) до тендерної документації .
Учасник зазначив, що працівники, будуть залучені для надання послуг саме з (Організація та проведення освітньої кампанії та тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки»).
Інформацію, щодо працівників, яких учасник планував залучити для надання послуг з (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури) Учасник не надав Замовнику.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол №18 від 19.09.2018 р., визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільної формі учасник надав лист пояснення);
- технічні помилки та описки – помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення, зокрема відсутність фрагменту тексту (розділового знаку, букви в слові, заміна однієї букви іншою тощо), наявність зайвого фрагменту, якого не повинно бути в тексті.
- відсутність інформації у вигляді, встановленому Замовником та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції, за умови, що Замовник може прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам цієї тендерної документації.
Крім того, визначено, що рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету).
Тендерний комітет не вважає, що зовсім інший предмет закупівлі – це формальна помилка, тому пропозиція Учасника була відхилена на підставі п.п. 1 п.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Номер вимоги: UA-2018-09-20-002483-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3107802398
Дата подання: 24 жовтня 2018 13:23
Оскарження рішення Тендерної Комісії
Оскарження
Щодо ПРОТОКОЛУ №27 засідання тендерного комітету Державного комітету телебачення і радіомовлення України від 22 жовтня 2018 року.
ФОП Петренко І.М не погоджується з рішенням комісії щодо відхилення нашої пропозиції по процедурі закупівлі ДК 021:2015: (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-20-002483-c
Замовник Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Варто зазначити, що одним із пунктів щодо відхилення нашої пропозиції була невідповідність кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Додатку 1 пункт 3 Тендерної документації була вимога підтвердження досвіду аналогічниих договорів. Згідно документації ми повинні надати договір, у якому предметом договору є надання Послуг, які подібні за змістом до предмету закупівлі. Зокрема, з організації та проведення інформаційних (освітніх) кампаній, надання яких відбувалося упродовж останніх трьох років.
Зазначаємо, що вимога стосується проведення інформаційних (освітніх) кампаній, в дужках «(освітніх)». Тобто, основним критерієм є «інформаційні кампанії», тому надали відповідні договори. Так, наприклад, у наданому нами договорі з компанією «САВ Дістрібьюшин», у предметі договору міститься надання медіа послуги з підготовки сюжетів інформаційного характеру, що включає в себе: зйомку, написання текстів, монтаж з подальшим розміщенням на телеканалах та інтернет-ресурсах.
Договір з Маріупольською міською радою: Предмет договору - інформаційне висвітлення діяльності Маріупольською міськради та її виконавчого комітету на регіональних телеканалах.
У Договорі з компанією «Легіон 2015» предметом договору є послуги щодо виготовлення та адаптації, розміщення рекламних матеріалів в ефірі телеканалів та радіостанцій.
Більше того, згідно Додатку 3 «Технічні вимоги» Тендерної документації, а саме пункт «Метод проведення інформаційної кампанії», саме наша попередня діяльність (про що свідчать надані документи) доводить, що ми маємо досвід аналогічної роботи. А те, що в предметах договорів між компаніями не прописаний пункт, який вимагає тендерний комітет, то це схоже на дискримінаційну відмову. Адже, у всіх учасників даного тендеру, у наданих ними документах, відсутній цей пункт договору про «(освітню кампанію)». Також, згідно даної вимоги, тендерна комісія повинна була додати цей аргумент, коли відхиляла пропозицію попереднього учасника. Адже, в наданих ним документах також відсутній пункт «(освітня кампанія)». Однак, тендерна комісія цього не побачила, або відмовляє учасникам з надуманих причин.
Другий пункт щодо відхилення нашої пропозиції містить інформацію, що в довідках проставлена не власноруч печатка та підпис учасника. Це суб’єктивна думка комісії. Крім того, оригінали документів, за запитом Секретаря, були надані на підтвердження даних документів.
Таким чином, виходячи із вищезазначеного, висновок Комісії, про те, що учасник ФОП Петренко І.М не відповідає вимогам тендерної документації є не обґрунтований, суб’єктивний та заангажований. Вимагаємо аби Комісія переглянула рішення з урахуванням наших доводів.
Розгорнути
Згорнути
Щодо ПРОТОКОЛУ №27 засідання тендерного комітету Державного комітету телебачення і радіомовлення України від 22 жовтня 2018 року.
ФОП Петренко І.М не погоджується з рішенням комісії щодо відхилення нашої пропозиції по процедурі закупівлі ДК 021:2015: (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-20-002483-c
Замовник Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Варто зазначити, що одним із пунктів щодо відхилення нашої пропозиції була невідповідність кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Додатку 1 пункт 3 Тендерної документації була вимога підтвердження досвіду аналогічниих договорів. Згідно документації ми повинні надати договір, у якому предметом договору є надання Послуг, які подібні за змістом до предмету закупівлі. Зокрема, з організації та проведення інформаційних (освітніх) кампаній, надання яких відбувалося упродовж останніх трьох років.
Зазначаємо, що вимога стосується проведення інформаційних (освітніх) кампаній, в дужках «(освітніх)». Тобто, основним критерієм є «інформаційні кампанії», тому надали відповідні договори. Так, наприклад, у наданому нами договорі з компанією «САВ Дістрібьюшин», у предметі договору міститься надання медіа послуги з підготовки сюжетів інформаційного характеру, що включає в себе: зйомку, написання текстів, монтаж з подальшим розміщенням на телеканалах та інтернет-ресурсах.
Договір з Маріупольською міською радою: Предмет договору - інформаційне висвітлення діяльності Маріупольською міськради та її виконавчого комітету на регіональних телеканалах.
У Договорі з компанією «Легіон 2015» предметом договору є послуги щодо виготовлення та адаптації, розміщення рекламних матеріалів в ефірі телеканалів та радіостанцій.
Більше того, згідно Додатку 3 «Технічні вимоги» Тендерної документації, а саме пункт «Метод проведення інформаційної кампанії», саме наша попередня діяльність (про що свідчать надані документи) доводить, що ми маємо досвід аналогічної роботи. А те, що в предметах договорів між компаніями не прописаний пункт, який вимагає тендерний комітет, то це схоже на дискримінаційну відмову. Адже, у всіх учасників даного тендеру, у наданих ними документах, відсутній цей пункт договору про «(освітню кампанію)». Також, згідно даної вимоги, тендерна комісія повинна була додати цей аргумент, коли відхиляла пропозицію попереднього учасника. Адже, в наданих ним документах також відсутній пункт «(освітня кампанія)». Однак, тендерна комісія цього не побачила, або відмовляє учасникам з надуманих причин.
Другий пункт щодо відхилення нашої пропозиції містить інформацію, що в довідках проставлена не власноруч печатка та підпис учасника. Це суб’єктивна думка комісії. Крім того, оригінали документів, за запитом Секретаря, були надані на підтвердження даних документів.
Таким чином, виходячи із вищезазначеного, висновок Комісії, про те, що учасник ФОП Петренко І.М не відповідає вимогам тендерної документації є не обґрунтований, суб’єктивний та заангажований. Вимагаємо аби Комісія переглянула рішення з урахуванням наших доводів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2018 14:52
Відповідно до пункту 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним з кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є: . . Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання Послуг, які подібні за змістом до предмету закупівлі (зокрема з організації та проведення інформаційних (освітніх кампаній) кампаній), надання яких відбувалося упродовж останніх трьох років.
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками) та копію(ії) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання договору (ів) у повному обсязі.
Було зазначено, що згідно п.п.1 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Під час розгляду пропозиції ФОП Петренко Іван Миколайович було зазначено, що - на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником у складі пропозиції надані договори, які не є аналогічними, та які за змістом не подібні до предмету закупівлі (зокрема з організації та проведення інформаційних (освітніх кампаній) кампаній), чим недотримана вимога п. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, було зазначено, що документи, надані учасником у складі пропозиції, не відповідають вимогам п.1. розділу ІІІ тендерної документації, а саме довідки містять підпис та печатку які проставлені не власноручно уповноваженою особою.
Тендерна пропозиція ФОП Петренко Іван Миколайович була відхилена на підставі п.п. 1 п.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Під час розгляду вимоги учасника ФОП Петренко Іван Миколайович щодо відхилення пропозиції на закупівлю послуг згідно ДК 021:2015: (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури) тендерний комітет повторно розглянув договори, які надані учасником для підтвердження досвіду надання аналогічних послуг та прийшов до висновку, що пропозиція була відхилена помилково.
Зокрема, пропозиція була відхилена тільки на підставі п.п. 1 п.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Разом з тим, окремо зазначаємо, що оригінали документів, надані ФОП Петренко І.М. за запитом Секретаря, відрізняються від документів, які були завантажені у електронну систему, що стало підставою для припущення, що надані учасником документи не відповідають вимогам п.1. розділу ІІІ тендерної документації, а саме: довідки містять підпис та печатку, які проставлені не власноручно уповноваженою особою. Але ця причина не була підставою для відхилення пропозиції учасника.
Вирішили задовольнити скаргу учасника
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним з кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є: . . Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання Послуг, які подібні за змістом до предмету закупівлі (зокрема з організації та проведення інформаційних (освітніх кампаній) кампаній), надання яких відбувалося упродовж останніх трьох років.
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками) та копію(ії) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання договору (ів) у повному обсязі.
Було зазначено, що згідно п.п.1 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Під час розгляду пропозиції ФОП Петренко Іван Миколайович було зазначено, що - на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником у складі пропозиції надані договори, які не є аналогічними, та які за змістом не подібні до предмету закупівлі (зокрема з організації та проведення інформаційних (освітніх кампаній) кампаній), чим недотримана вимога п. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, було зазначено, що документи, надані учасником у складі пропозиції, не відповідають вимогам п.1. розділу ІІІ тендерної документації, а саме довідки містять підпис та печатку які проставлені не власноручно уповноваженою особою.
Тендерна пропозиція ФОП Петренко Іван Миколайович була відхилена на підставі п.п. 1 п.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Під час розгляду вимоги учасника ФОП Петренко Іван Миколайович щодо відхилення пропозиції на закупівлю послуг згідно ДК 021:2015: (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури) тендерний комітет повторно розглянув договори, які надані учасником для підтвердження досвіду надання аналогічних послуг та прийшов до висновку, що пропозиція була відхилена помилково.
Зокрема, пропозиція була відхилена тільки на підставі п.п. 1 п.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Разом з тим, окремо зазначаємо, що оригінали документів, надані ФОП Петренко І.М. за запитом Секретаря, відрізняються від документів, які були завантажені у електронну систему, що стало підставою для припущення, що надані учасником документи не відповідають вимогам п.1. розділу ІІІ тендерної документації, а саме: довідки містять підпис та печатку, які проставлені не власноручно уповноваженою особою. Але ця причина не була підставою для відхилення пропозиції учасника.
Вирішили задовольнити скаргу учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Д.Ж.Е.М.» |
2 876 800,00
UAH з ПДВ
|
2 297 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
3 899 999,00
UAH з ПДВ
|
2 297 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Плеон Талан |
4 120 000,00
UAH з ПДВ
|
2 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦЕКСПОТРЕЙД" |
3 209 000,00
UAH з ПДВ
|
3 209 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євромедіа Компані |
3 980 000,00
UAH з ПДВ
|
3 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Д.Ж.Е.М.» #36588382 |
Відхилено |
2 297 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 15:38
|
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3107802398 |
Відхилено |
2 297 999,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 16:24
|
ТОВ "СПЕЦЕКСПОТРЕЙД" #41907779 |
Очікує рішення |
3 209 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2018 12:10
|
ДП Плеон Талан #33778574 |
Відхилено |
2 298 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2018 12:10
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 жовтня 2018 15:02 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю послуг згідно ДК 021:2015: (CPV) 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Організація та проведення інформаційної кампанії з метою підвищення рівня поінформованості громадян України з питань європейської інтеграції у частині впровадження підприємницької діяльності, освітніх і наукових преференцій, підтримки розвитку сфери культури) (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-20-002483-c) на підставі абзацу 2 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
26 жовтня 2018 15:02
|
Протокол про відмину |