Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комунікаційне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32570000-9 (Серверна шафа телекомунікаційна)
Очікувана вартість
1 305 000,00 UAH
UA-2018-09-20-002482-c 3bb23e0669f44ec69611b070d0a9d9ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцір Олена

+380322601454 yurviddil@lv.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26306742
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ДРАГОМАНОВА, будинок 25
Контактна особа: Куцір Олена
+380322601454
yurviddil@lv.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 15:59
Очікувана вартість: 1 305 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
Комунікаційне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32570000-9 (Серверна шафа телекомунікаційна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектація
Дата подання: 20 вересня 2018 22:53
Дата відповіді: 24 вересня 2018 15:34
Скільки блоків розеток потрібно і скільки повинен мати розеток кожен блок? Скільки кабельних організаторів горизонтальних та вертикальних? Скільки потрібно вентиляторів у вентиляторному блоці?
Відповідь: Тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області розглянуто звернення щодо комплектації.
За результатами розгляду повідомляємо, що серверна шафа телекомунікаційна повинна бути оснащена одним блоком з не менше як десятьма розетками або двома блоками по не менше як п’ять розеток у кожному. Серверна шафа повинна мати не менше як два вертикальних та три горизонтальних кабельних організаторів та не менше чотирьох вентиляторів у вентиляторному блоці.
За результатами Вашого звернення буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
уточнення предмету закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2018 11:30
Дата відповіді: 27 вересня 2018 09:37
Основним предметом закупівлі зазначено постачання Товару до визначених місць (29 шт). Але, згідно з проектом договору наведеному в тендерній документації, відповідно статті 5.8. "Поставка та підключення Товару здійснюється за рахунок Постачальника.", є умова підключення Товару, а за статтею 6.3.1. "Забезпечити поставку, встановлення Товару у строки, встановлені цим Договором;", є умова встановлення Товару. Якщо в ціну постачання має бути закладено монтаж (встановлення) серверних шаф, прошу дати уточнення про це та про умови монтажу (встановлення) та чи будуть виконано умова, що постачання та встановлення виконуються разом без перерви у часі, а також повідомити, що мається на увазі за "підключенням" з детальними даними про довжини та типи ліній та інтерфейсів, що будуть підключатися, та чи мають таки матеріали на лінії (інтерфейси) підключення входити до ціни постачання Товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області розглянуто звернення щодо уточнення предмету закупівлі.
За результатами розгляду повідомляємо, що предметом закупівлі є Комунікаційне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32570000-9 (Серверна шафа телекомунікаційна). Згідно технічних, якісних та кількісних вимоги до предмету закупівлі, наведених у Додатку №4 до Тендерної документації, до ціни Товару включаються витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), доставку, розвантаження/навантаження, встановлення, монтаж та гарантійне обслуговування.
Також, однією із вимог до предмета закупівлі є розбірна конструкція шафи.
Відтак, під доставкою, розвантаженням/навантаженням встановленням та монтажем товару необхідно розуміти поставку, розвантаження товару у приміщенні відповідного суду, збір конструкційних елементів шафи у готову до використання шафу та встановлення її у відведеному для цього місці в приміщенні суду.
Замовником не передбачено вимоги щодо підключення серверної шафи до мережевого обладнання.
Щодо тривалості постачання та встановлення серверної шафи у часі, то необхідно заначити, що згідно проекту Договору, наведеного у Додатку №3 до Тендерної документації, датою поставки Товару вважається дата доставки Товару у приміщенні місця постачання та підписання Акту відповідним Отримувачем. Відтак, постачання та встановлення (монтаж) товару повинні виконуватися одночасно.
За результатами Вашого звернення буде внесено відповідні зміни (уточнення) до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-20-002482-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 22 жовтня 2018 12:01
Скарга на дії Замовника - ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2018 Замовником прийнято рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕГРАЛ» переможцем закупівлі та (п. 7 протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2018 без номеру (далі – протокол від 11.10.2018). Згідно з п. 8 вказаного протоколу Замовником прийнято рішення про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕГРАЛ» згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі»). Стосовно підстав оскарження рішення Замовника повідомляємо наступне: Як вбачається із Тендерної документації, викладеної тендерним комітетом в оголошенні про публічну закупівлю UA-2018-09-20-002482-c з внесеними змінами, зазначені у пунктах 7 та 8 протоколу від 11.10.2018 результати розгляду повністю суперечать змісту пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», п. 2 «Строк укладання договору» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та абзацу 4 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Комунікаційне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32570000-9 (Серверна шафа телекомунікаційна) НОВА РЕДАКЦІЯ, затвердженої Рішенням тендерного комітету Замовника від 26 вересня 2018 року (далі - тендерна документація). Так, відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається Тендерною документацією) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного(их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші. Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 10 Мб. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі використання печатки). Згідно вимог пункту 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону, учаснику необхідно надати наступні документи, у тому числі: - Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку(ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше двох тижнів до дати розкриття тендерних пропозицій. Тобто, тендерною документацією не передбачено надання копії вищевказаної довідки, а з врахуванням вимог пункту 1 цього ж Розділу, вимагалось надання оригіналу довідки (чи довідок) сканованих у кольоровому режимі, у вигляді електронного(их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» на виконання вищевказаної вимоги надано завірені штампом «Копія вірна», печаткою ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» та підписом без вказівки особи, яка його наклала, чорно-білу копію довідки від 01.10.2018 Регіонального відділення Акціонерного банку «Південний» в м. Тернопіль про наявність у ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» рахунків (файл Довідка з банку про наявність рахунків.pdf), а також чорно-білу копію довідки від 01.10.2018 Регіонального відділення Акціонерного банку «Південний» в м. Тернопіль про відсутність простроченої заборгованості за кредитом та відсотками (файл Довідка з банку про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та відсотках.pdf). Згідно зі змістом пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено чіткий перелік формальних (несуттєвих) помилок, а саме: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (наприклад, не засвідчення окремих сторінок пропозиції підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та/або печаткою (у разі використання) учасника торгів; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах; зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації). Надання завіреної чорно-білої копії документу замість оригіналу, який вимагався тендерною документацією, до переліку формальних (несуттєвих) помилок не включено. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» не виконано вимоги п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання у складі пропозиції Довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку(ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше двох тижнів до дати розкриття тендерних пропозицій. Згідно з вимогами п. 2 «Строк укладання договору» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. У складі своєї пропозиції ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» надано довідку вих.№ 0510-014 від 05.10.2018 р. (файл Довідка щодо права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю посадовою особою Учасника.pdf) щодо відомостей про керівника та особу, якій надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору на постачання продукції згідно результатів закупівлі. У той же час у вказаній довідці не зазначена витребувана тендерною документацією інформація про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Таким чином, зміст вказаної довідки учасника ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання інформації (довідки в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах передбачену тендерною документацією, не містить повної інформації. З урахуванням викладеного ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» не виконано вимоги п. 2 «Строк укладання договору» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо надання у складі пропозиції інформації (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Таким чином, тендерна пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню згідно з вимогами абзацу 4 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу четвертого частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». З урахуванням змісту пунктів 7 та 8 протоколу від 11.10.2018 дії Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» призвели до порушення майнових прав Скаржника, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку виробництва та продажу шаф серверних, телекомунікаційних та іншого обладнання. Відповідність системи управління якістю ТОВ «IP COM» вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно проектування, виробництва, реалізації меблів металевих для встановлення телекомунікаційного, електротехнічного, кросового обладнання; металоконструкцій для дому та офісу; інших меблів металевих та сейфів, код ДКПП 25.99.2, напрямок галузі економіки № 23, підтверджено Сертифікатом на систему управління якістю від 27.07.2018 № 8О108.СУЯ.042-18. Сертифікати відповідності на шафи та бокси телекомунікаційні від 21.09.2018 № UA.Р.000706-18. Скаржник має численні виконані угоди на постачання аналогічного обладнання. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» та виніс необґрунтоване рішення про обрання вказаного учасника переможцем закупівлі. Зазначене свідчить, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що, у свою чергу, спричинило порушення Замовником вимог абзацу четвертого частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Торговий дім «Інтеграл» та про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначені відповідно у п. 7 та п. 8 протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2018 року без номеру.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2018 16:20
Рішення від 24.10.2018 № 10883 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2018 16:19
Рішення від 09.11.2018 № 11489.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 19:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 16:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" 414 120,00
UAH з ПДВ
400 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 441 090,00
UAH з ПДВ
406 810,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТІЛНЕТ" 700 350,00
UAH з ПДВ
587 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” 929 810,76
UAH з ПДВ
588 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТФ-ЛАБОРАТОРІЯ" 1 099 041,34
UAH з ПДВ
1 099 041,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 1 239 981,42
UAH з ПДВ
1 239 981,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 12:30
Витяг з ЄДР.pdf
04 жовтня 2018 12:30
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:33
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:18
аналогічний досвід(ч.2).pdf
05 жовтня 2018 15:18
аналогічний досвід(ч.1).pdf
05 жовтня 2018 15:18
наказ,протокол.pdf
05 жовтня 2018 15:18
лист-згода.pdf
05 жовтня 2018 15:18
довідки банк.pdf
05 жовтня 2018 15:18
Статут.pdf
05 жовтня 2018 15:18
лист-зобовязання.pdf
05 жовтня 2018 15:18
анкета(додаток2).pdf
05 жовтня 2018 15:18
проект договора.pdf
05 жовтня 2018 15:18
довідка повноваження.pdf
05 жовтня 2018 15:18
довкілля.pdf
05 жовтня 2018 15:18
Сертификати.pdf
05 жовтня 2018 15:18
тех відповідність.pdf
05 жовтня 2018 15:18
ст. 17.pdf
05 жовтня 2018 15:18
прозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 16:32
Технічний паспорт.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Схема.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Сертифікати.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Брошюри.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Накази протоколи.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Лист-відгук.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Додаткова угода В7.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Додаткова угода В4.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Додаткова угода В10.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Довідки з банку.pdf
05 жовтня 2018 16:32
3.2Статут.pdf
05 жовтня 2018 16:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 09:09
Електронний підпис
05 жовтня 2018 09:08
Stat_9.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_8.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_7.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_6.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_5.JPG
05 жовтня 2018 09:08
Stat_4.JPG
05 жовтня 2018 09:08
Stat_3.JPG
05 жовтня 2018 09:08
Stat_2.JPG
05 жовтня 2018 09:08
Stat_16.JPG
05 жовтня 2018 09:08
Stat_15.JPG
05 жовтня 2018 09:08
Stat_14.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_13.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_12.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_11.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_10.jpg
05 жовтня 2018 09:08
Stat_1.JPG
05 жовтня 2018 09:07
Тех.паспорт2.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Тех.паспорт1.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Св_НДС.JPG
05 жовтня 2018 09:07
Протокол_1_1.JPG
05 жовтня 2018 09:07
Отзыв Макситек.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Отзыв ГСМ.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Лист -зобовязання.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Додаток 4-3.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Додаток 4-2.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Додаток 4 -1.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Додаток 2.jpg
05 жовтня 2018 09:07
додаток 1.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Довідка банк1.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Довідка банк.jpg
05 жовтня 2018 09:07
Выписка ЄДРПОУ 2.JPG
05 жовтня 2018 09:07
Выписка ЄДРПОУ 1.JPG
05 жовтня 2018 09:07
Відгуки.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ"

ТОВ "IP COM"

ТОВ "СТІЛНЕТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТФ-ЛАБОРАТОРІЯ"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ"
#36974549
Переможець 400 200,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 10:27

Документи

12 жовтня 2018 10:27
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:26
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ"
#36974549
400 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2018 10:27
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:26
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 14:55
Договір 402-18.pdf укладений
16 листопада 2018 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 400 200,00
UAH з ПДВ