Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» код по ДК 021:2015 – 39110000-6 (дивани для загальноосвітніх навчальних закладів)
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2018-09-20-002318-c ● 5a36b3020c1744dfbf93a14a4b60e66c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538,+380626450152 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2018 12:05 |
Очікувана вартість: | 84 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Дивани для загальноосвітніх навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади управління освіти (загальноосвітні школи) м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2018 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 16:27 |
Оголошення відкриті торги_диван інклюзія та КУГ.docx | |
20 вересня 2018 16:27 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
20 вересня 2018 16:27 |
ТД _диван КУГ та інклюзія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 24 вересня 2018 11:19
Дата відповіді: 24 вересня 2018 11:45
Чи можна інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону надати в довільній формі?
Відповідь: Добрий день, так згідно п. 5.3. розділу ІІІ тендерної документації учасники в сканованій довідці складеної у довільній формі надають інформацію про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 5.2. розділу ІІІ тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-20-002318-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛАДОНІЧЕВ МИХАЙЛО СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2419801070
Дата подання: 09 жовтня 2018 15:55
Вимога, щодо визнання переможця
Відповідно до Протоколу № 2 від 09.10.2018р., учасник ФОП Заможський В.Ф. був визнаний переможцем.
Шановний Замовнику! Звертаю Вашу увагу на те, що згідно п.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : “Увага!!! Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих документів.”
ФОП Заможський В.Ф. виклав документи з накладеними підписами та печатками, що суперечить вимогам тендерної документації. Навіть у наданому аналогічному договорі з ТОВ ”Юридична компанія “АРМАДА” печатки з підписом являють собою теж накладений малюнок зі сторони Продавця та Покупця. Питання у тому чи є цей договір справжнім?
Прошу провести повторну кваліфікацію пропозиції ФОП Заможський В.Ф. та дискваліфікувати як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику! Звертаю Вашу увагу на те, що згідно п.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : “Увага!!! Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих документів.”
ФОП Заможський В.Ф. виклав документи з накладеними підписами та печатками, що суперечить вимогам тендерної документації. Навіть у наданому аналогічному договорі з ТОВ ”Юридична компанія “АРМАДА” печатки з підписом являють собою теж накладений малюнок зі сторони Продавця та Покупця. Питання у тому чи є цей договір справжнім?
Прошу провести повторну кваліфікацію пропозиції ФОП Заможський В.Ф. та дискваліфікувати як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 10:26
Згідно п. 1 розділу ІІІ до тендерної документації всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих документів. Учасник фізична особо-підприємець Заможський Віктор Федорович цю частину тендерної документації виконав. Також слід зазначити, що відповідно п.2 розділу V тендерної документації: «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.»
В зв’язку з вищевикладеним та розглянувши вимогу, тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відхилити вимогу.
В зв’язку з вищевикладеним та розглянувши вимогу, тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відхилити вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ |
71 400,00
UAH з ПДВ
|
71 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАДОНІЧЕВ МИХАЙЛО СТАНІСЛАВОВИЧ" |
75 684,00
UAH з ПДВ
|
75 684,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМФОРТ АВК" |
83 391,00
UAH з ПДВ
|
83 391,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ #2171100133 |
Переможець |
71 400,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 15:36
|
Звіт_диван.pdf | укладений |
10 грудня 2018 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2018 14:12
|
Повід_диван.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 14:09
|
Дод уг_диван.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 14:50
|
Дог №2210-257_диван.pdf | укладений |
26 жовтня 2018 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.1 договору: "Строк поставки товарів: до "22" листопада 2018 року". |
Номер договору про закупівлю: | 2210-257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2210-257 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |