Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Тверде паливо» код 09110000-3 за ДК 021:2015 (пелети)
Очікувана вартість
3 540 000,00 UAH
UA-2018-09-20-001464-a 55fa71356ff345b7977955f93620d903
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2018 11:24
Очікувана вартість: 3 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
«Тверде паливо» код 09110000-3 за ДК 021:2015 (пелети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, «Тверде паливо» код 09110000-3 за ДК 021:2015 (пелети)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 17:20
ТД Тверде паливо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо привести тендерну документацію у відповідність до закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 28 вересня 2018 23:31
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 15:47
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель. Дане питання вже було НЕОДНОРАЗОВО предметом розгляду органом оскарження, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель приймаються відповідні рішення за якими зобов'язано Замовника внести зміни до документації конкурсних торгів. Отже тендерна доукментація не повинна містити посилання на торгову марку (або спеціальні позначки предмету закупівлі) даним ви обмежуєте участь виробнків або постачальників які можуть запропонувати паливні пелети з аналогічними або кращими характеристиками виготовленими за іншою технологією (наприклад пелети що відповідають міжнародній класифікції А1, А2, або EN, EN+) Просимо привести тендерну документацію у відповідність до закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, уважно розглянувши вимоги автора звернень, прийнято рішення відмовити у їх задоволенні, виходячи з наступного.
Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до додатку 5 до тендерної документації технічна специфікація Замовника складається з двох найменувань товару, а саме:
1. Паливні гранули (пелети) в біг-бегах у кількості 350 т;
2. Паливні гранули (пелети) в поліетиленових пакетах по 20 кг у кількості 250 т.

Зі змісту зазначеної вище інформації технічна специфікація Замовника не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що свідчить про відсутність порушень з боку Замовника в цій частині.
Окремо звертаємо увагу автора звернення на те, що посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами (DIN 51731, DIN+, ГОСТ 54220-2010, EN 14961-1 ЄВРО) є дотриманням вимог згаданої вище статті Закону України «Про публічні закупівлі», а не її порушенням.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-20-001464-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3172208897
Дата подання: 31 жовтня 2018 14:59
Неправомірне відхилення пропозиції учасника
Комунальним підприємством "КИЇВПАСТРАНС" (далі - Замовник) через систему «Prozorro» було оголошено процедуру закупівлі на предмет : «Тверде паливо» код 09110000-3 за ДК 021:2015 (пелети).
Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович вивчив та проаналізував протокол розгляду тендерних пропозиції № 1467 від 22.10.2018 та прийшов до висновку, що Замовником було прийнято необґрунтоване та неправомірне рішення про дискваліфікацію нашої тендерної документації, оскільки :

тендерна документація
Вимагалось ТД Надано учасником
Технічні характеристики:
Розмір:
-діаметр – 6-8 мм
-довжина – 5-30 мм
Зольність – не більше 0,3 %
Вологість – не більше 7 %
Теплота згорання – не менше 18,9 МДж/кг
Щільність – не менше 1,24 кг/дм³
Повинні враховувати вимоги DIN 51731, DIN+, ГОСТ 54220-2010, EN 14961-1 ЄВРО

(технічні вимоги додатку 5 до тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань №0194 від 22.01.2018р., в якому показник щільності складає 1,14 кг/дм³, що менше ніж це вимагається у технічних вимогах, викладених у додатку 5 до тендерної документації.

Однак, Замовником згідно тендерної документації вимагалося дотримуватися вимог DIN 51731, DIN+, згідно з якими питома щільність повинна бути 1- 1,40 кг/дм³, одже це означає, що учасник не порушив вимоги DIN 51731, DIN+, ГОСТ 54220-2010, EN 14961-1 ЄВРО які вимагав Замовник та на які опирався при складанні тендерної документації.
Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця.
Наявні вище перелічені обставини дають підстави для твердження, що рішення Замовника є неправомірним, а учасник повинен був бути визнаний переможцем торгів, оскільки його пропозиція відповідає тендерній документації та є найбільш економічно вигідною.
На підставі наведених фактів пропозиція ФОП Ковальчука Євгена Володимировича відповідно до чинного законодавства, мала б бути акцептована. Проте Замовником порушено принципи публічних закупівель, та всупереч законодавству відхилено його пропозицію. Причому, варто відзначити, що найбільш економічно - вигідні пропозиції, були відхилені Замовником, а учасника з більш високою ціновою пропозицією було акцептовано, чим було знехтувана можливість значної економії бюджетних коштів, згідно чого починають виникати підстави вважати що Замовник та учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП" вступили у змову, чим порушують чинне Законодавство України.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника переглянути своє рішення, та завершити процедури відповідно до Законодавства.
У іншому випадку, ми змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів, з метою захисту порушених прав та притягнення до відповідальності винних осіб.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 листопада 2018 17:22
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення

Документи подані скаржником

Документи

01 листопада 2018 17:22
Відповідь на звернення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000558 ● d847b71da03d4e028adafb4f1d7987ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2019 № 33

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 07.02.2019 № 33


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-09-20-001464-a 20.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-03-14 11:52:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-10-07-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.09.2019 № 279

Київ


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);

БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

2019-10-07 12:15:09


Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

RISK1-4_2

RISK1-8_1

RISK1-8_2

RISK1-13_1

RISK1-13_2

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK2-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 853 000,00
UAH з ПДВ
2 853 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАШАГРОПРОМ ЛТД 3 135 000,00
UAH з ПДВ
3 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП" 3 238 500,00
UAH з ПДВ
3 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОСТРОЙСИСТЕМИ" 3 348 002,40
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ" 3 460 500,00
UAH з ПДВ
3 050 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 3 510 000,00
UAH з ПДВ
3 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БІОПАЛИВА" 3 526 500,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" 3 510 000,00
UAH з ПДВ
3 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 09:42
Електронний підпис
11 жовтня 2018 09:36
4 Пропозиція.pdf
10 жовтня 2018 14:10
Електронний підпис
10 жовтня 2018 14:04
29 Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
10 жовтня 2018 14:04
28 Банківська гарантія.pdf
10 жовтня 2018 14:04
27 Лицензия с эцп.pdf
10 жовтня 2018 14:04
26 Протокол.pdf
10 жовтня 2018 14:04
20 техпаспорта авто.pdf
10 жовтня 2018 14:04
19 склад Київ.PDF
10 жовтня 2018 14:04
18 Договір ваги Київ.pdf
10 жовтня 2018 14:04
15 паспорт_-_копія.PDF
10 жовтня 2018 14:04
14 паспорт_оригінал.PDF
10 жовтня 2018 14:04
13 ІПН копія.pdf
10 жовтня 2018 14:04
12 ІПН оригінал.PDF
10 жовтня 2018 14:04
11 витяг з ДФС копія.pdf
10 жовтня 2018 14:04
10 Витяг з ДФС ориг_pdf.pdf
10 жовтня 2018 14:04
9 Витяг з ЭДР.pdf
10 жовтня 2018 14:04
8 виписка копія.PDF
10 жовтня 2018 14:04
7 Виписка з ЄДР_pdf.pdf
10 жовтня 2018 14:04
5 Проєкт договору.pdf
10 жовтня 2018 14:04
4 Пропозиція.pdf
10 жовтня 2018 14:04
3 Технічні вимоги.pdf
10 жовтня 2018 14:04
1 Довідки.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 20:51
Електронний підпис
10 жовтня 2018 20:48
4 Відповідність до ст17.pdf
10 жовтня 2018 20:48
Сертифікат якості.pdf
10 жовтня 2018 20:48
Свідоцтво.pdf
10 жовтня 2018 20:48
СТАТУТ ЛТД.pdf
10 жовтня 2018 20:48
Витяг ПДВ.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.3 Договір 1507-1.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.2.3 Податкова накладна.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.2.2 инвойс.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.2.1 Специфікація.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.2 Контракт.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.1.3 Податкова накладна.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.1.2 счет.pdf
10 жовтня 2018 20:48
2.1.1Специфікация.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 21:39
комерційне пелети.pdf
05 листопада 2018 10:10
26590039340287J1400304100000000111020182659.XML.pdf
31 жовтня 2018 11:43
дов. єдр.pdf
31 жовтня 2018 11:43
МВС.PDF
31 жовтня 2018 11:43
комерц пелети.pdf
10 жовтня 2018 22:18
Електронний підпис
10 жовтня 2018 22:16
нн_дв.pdf
10 жовтня 2018 22:16
Витяг пдв.pdf
10 жовтня 2018 22:16
Протокол №09-07-2018 №2.pdf
10 жовтня 2018 22:16
Протокол та наказ.pdf
10 жовтня 2018 22:15
Статут з описом.pdf
10 жовтня 2018 22:15
Гарантія 5614-1018.zip
10 жовтня 2018 22:14
довідка_ст17.pdf
10 жовтня 2018 22:14
згода з договором.pdf
10 жовтня 2018 22:14
згода з тех вимогами.pdf
10 жовтня 2018 22:13
Серт.pdf
10 жовтня 2018 22:12
Видаткова ДВ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 22:24
Статут + опис.pdf
10 жовтня 2018 22:24
Протокол + наказ.pdf
10 жовтня 2018 22:22
Згода з техвимогами.pdf
10 жовтня 2018 22:20
Тех.Специфікація.pdf
10 жовтня 2018 22:19
Видаткова.pdf
10 жовтня 2018 22:18
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 10:02
15 Протокол №2.pdf
11 жовтня 2018 10:02
14 Податкова накладна.pdf
11 жовтня 2018 10:02
13 Видаткова накладна.pdf
11 жовтня 2018 10:02
12 Довідка про власника.pdf
11 жовтня 2018 10:02
11 Довідка ст.17.pdf
11 жовтня 2018 10:02
10 Лист-згода з ТВ.pdf
11 жовтня 2018 10:02
8 Лист-згода.pdf
11 жовтня 2018 10:02
7 Статут.pdf
11 жовтня 2018 10:02
6 ПДВ.pdf
11 жовтня 2018 10:02
5 Наказ.pdf
11 жовтня 2018 10:02
4 Протокол.pdf
11 жовтня 2018 10:02
3 Про посадових осіб.pdf
11 жовтня 2018 10:02
2 Мат тех база.pdf
11 жовтня 2018 10:02
1 Тендена пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 18:45
Електронний підпис
10 жовтня 2018 18:42
Licenziya (6).zip
10 жовтня 2018 18:42
Dovirenist_Dmytrenko 271217 (5).zip
10 жовтня 2018 18:42
BG 6527-18G SLAVRESURS.zip
10 жовтня 2018 18:42
4 технічна частина.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 09:23
Банківська гарантія.rar
11 жовтня 2018 09:23
ТУ на паливні гранули.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 10:39
Електронний підпис
11 жовтня 2018 10:36
Статут_Нова_Редакцiя.PDF
11 жовтня 2018 10:36
пропозиція.PDF
11 жовтня 2018 10:36
Проект договору.PDF
11 жовтня 2018 10:36
довідки відповідно ТД.PDF
11 жовтня 2018 10:36
Довідка ст.17.PDF
11 жовтня 2018 10:36
Витяг_ПДВ.pdf
11 жовтня 2018 10:36
витяг_з_EДР.PDF
11 жовтня 2018 10:36
2._наказ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ МАШАГРОПРОМ ЛТД

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП"

ТОВ "ЄВРОСТРОЙСИСТЕМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БІОПАЛИВА"

ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3172208897
Відхилено 2 853 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 14:40
ТОВ МАШАГРОПРОМ ЛТД
#39079776
Відхилено 3 030 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 11:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП"
#39340287
Переможець 3 049 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП"
#39340287
3 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 17:12
Звіт про виконання договору укладений
12 грудня 2019 17:10
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 16:49
повідомлення ДУ 1 узгоджене зменшення ціни договору 549.docx зміни до договору
16 листопада 2018 16:44
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 15:21
Контракт зміни до договору
16 листопада 2018 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума додаткової угоди 3 048 999,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 52.18-549
Договір:
Номер додаткової угоди: 52.18-549
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2018 — 14 листопада 2019
Сума оплати за договором: 1 661 834,61
UAH (в тому числі ПДВ 276 972,43 UAH)