Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2018 11:24 |
Очікувана вартість: | 3 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2018 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 17:20 |
ТД Тверде паливо.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до додатку 5 до тендерної документації технічна специфікація Замовника складається з двох найменувань товару, а саме:
1. Паливні гранули (пелети) в біг-бегах у кількості 350 т;
2. Паливні гранули (пелети) в поліетиленових пакетах по 20 кг у кількості 250 т.
Зі змісту зазначеної вище інформації технічна специфікація Замовника не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що свідчить про відсутність порушень з боку Замовника в цій частині.
Окремо звертаємо увагу автора звернення на те, що посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами (DIN 51731, DIN+, ГОСТ 54220-2010, EN 14961-1 ЄВРО) є дотриманням вимог згаданої вище статті Закону України «Про публічні закупівлі», а не її порушенням.
Вимоги про усунення порушення
Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович вивчив та проаналізував протокол розгляду тендерних пропозиції № 1467 від 22.10.2018 та прийшов до висновку, що Замовником було прийнято необґрунтоване та неправомірне рішення про дискваліфікацію нашої тендерної документації, оскільки :
тендерна документація
Вимагалось ТД Надано учасником
Технічні характеристики:
Розмір:
-діаметр – 6-8 мм
-довжина – 5-30 мм
Зольність – не більше 0,3 %
Вологість – не більше 7 %
Теплота згорання – не менше 18,9 МДж/кг
Щільність – не менше 1,24 кг/дм³
Повинні враховувати вимоги DIN 51731, DIN+, ГОСТ 54220-2010, EN 14961-1 ЄВРО
(технічні вимоги додатку 5 до тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань №0194 від 22.01.2018р., в якому показник щільності складає 1,14 кг/дм³, що менше ніж це вимагається у технічних вимогах, викладених у додатку 5 до тендерної документації.
Однак, Замовником згідно тендерної документації вимагалося дотримуватися вимог DIN 51731, DIN+, згідно з якими питома щільність повинна бути 1- 1,40 кг/дм³, одже це означає, що учасник не порушив вимоги DIN 51731, DIN+, ГОСТ 54220-2010, EN 14961-1 ЄВРО які вимагав Замовник та на які опирався при складанні тендерної документації.
Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця.
Наявні вище перелічені обставини дають підстави для твердження, що рішення Замовника є неправомірним, а учасник повинен був бути визнаний переможцем торгів, оскільки його пропозиція відповідає тендерній документації та є найбільш економічно вигідною.
На підставі наведених фактів пропозиція ФОП Ковальчука Євгена Володимировича відповідно до чинного законодавства, мала б бути акцептована. Проте Замовником порушено принципи публічних закупівель, та всупереч законодавству відхилено його пропозицію. Причому, варто відзначити, що найбільш економічно - вигідні пропозиції, були відхилені Замовником, а учасника з більш високою ціновою пропозицією було акцептовано, чим було знехтувана можливість значної економії бюджетних коштів, згідно чого починають виникати підстави вважати що Замовник та учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП" вступили у змову, чим порушують чинне Законодавство України.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника переглянути своє рішення, та завершити процедури відповідно до Законодавства.
У іншому випадку, ми змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів, з метою захисту порушених прав та притягнення до відповідальності винних осіб.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-31-000558 ● d847b71da03d4e028adafb4f1d7987ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2019 № 33
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.02.2019 № 33
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-09-20-001464-a 20.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2019-03-14 11:52:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-10-07-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.09.2019 № 279
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);
БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.09.2019 № 279
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);
БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
2019-10-07 12:15:09
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK1-4_2
RISK1-8_1
RISK1-8_2
RISK1-13_1
RISK1-13_2
RISK1-14
RISK1-3_1
RISK1-3_2
RISK2-13
RISK2-17_2
RISK2-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 853 000,00
UAH з ПДВ
|
2 853 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МАШАГРОПРОМ ЛТД |
3 135 000,00
UAH з ПДВ
|
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП" |
3 238 500,00
UAH з ПДВ
|
3 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОСТРОЙСИСТЕМИ" |
3 348 002,40
UAH з ПДВ
|
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ" |
3 460 500,00
UAH з ПДВ
|
3 050 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
3 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БІОПАЛИВА" |
3 526 500,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" |
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3172208897 |
Відхилено |
2 853 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2018 14:40
|
ТОВ МАШАГРОПРОМ ЛТД #39079776 |
Відхилено |
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 11:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП" #39340287 |
Переможець |
3 049 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 17:12
|
Звіт про виконання договору | укладений |
12 грудня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 16:49
|
повідомлення ДУ 1 узгоджене зменшення ціни договору 549.docx | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 15:21
|
Контракт | зміни до договору |
16 листопада 2018 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума додаткової угоди 3 048 999,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 52.18-549 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52.18-549 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |