Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів категорії В
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2018-09-20-001246-c ● d8ed917ffdcb42fea4ca6a8d9c9d511c
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53 |
Контактна особа: |
Андрій Олександрович Лукомський +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2018 13:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2018 13:28 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2018 13:08 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2018 11:19 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx |
21 вересня 2018 11:19 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасника..docx |
21 вересня 2018 11:19 |
Додаток 4 ДОГОВІР надання послуг..docx |
20 вересня 2018 13:24 |
Додаток 1 Тех вимоги.docx |
20 вересня 2018 13:24 |
Оголошення (відходи В).doc |
21 вересня 2018 11:19 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
|
||
21 вересня 2018 11:19 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасника..docx
|
||
21 вересня 2018 11:19 |
Додаток 4 ДОГОВІР надання послуг..docx
|
||
20 вересня 2018 13:24 |
Додаток 1 Тех вимоги.docx
|
||
20 вересня 2018 13:24 |
Оголошення (відходи В).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 21 вересня 2018 09:44
Доброго дня, шановний замовнику!
Які дозвільни види дияльності повинен мати учасник закупівлі щодо Ліцензіїї? Внесіть , будь ласка, уточнення до пункту 5 оголошення про закупівлію, а саме:
1) які види діяльності повинна м ати ліцензія Мінекології (збирання, зберігання, знешкодження)?
2) чи повинен учасник мати ліцензію на перевезення небезпечних відходів, спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних відходів?
3) чи повинен учасник мати обладнання для знешкодження небезпечних відходів і якщо так, то який спосіб підтвердження наявності у Учасника даного обладнання?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
обсяг відходів не спвпадає в проекті договору та Додатку №1
Дата подання: 21 вересня 2018 09:52
Дата відповіді: 21 вересня 2018 11:20
Доброго дня! Внесіть, будь ласка зміни та уточнення в оголошення про закупівлю, оскільки кількість відходів в Додатку №1 "Кількість та тип відходів" - 177 кг, а в калькуляції проекту договору - 195 кг. І в зв'язку з цим перевірте, будь ласка, правильність очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни були внесені.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 21 вересня 2018 12:44
Дата відповіді: 21 вересня 2018 13:07
Доброго дня! Надайте, будь ласка відповідь що змінилось в кваліфікаційних вимогах? Ви загрузили оновлений файл кваліфікаціних вимог до учасників, який не відрізняється від попереднього. Чи внесені зміни до кваліфікації за поперереднім запитанням? Якщо так, то які, і загрузіть, будь ласка, відповідно оновлену інформацію щодо змін.
Відповідь: Доброго дня! До кваліфікаційних вимог ще не внесено змін. Керуючись рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами). 4.6.1. У разі, якщо протягом періоду уточнень замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару, роботи чи послуги та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь упродовж двох робочих днів з моменту їх розміщення в системі, але не пізніше закінчення періоду уточнень.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Рішення скасоване |
1 591,23
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 12:09
|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
1 591,23
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 172.pdf | укладений |
25 жовтня 2018 11:56
|