Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук ACER Aspire ES 15 ES1-533
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2018-09-20-000896-c e32d77a18a6443ba8fc90a112669cdce
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

OKSANA PINCHUK

+380972401510 strutinka2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Струтинська загальноосвітня школа І-ІІ ст. Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 26243846
Місцезнаходження: 22550, Україна , Вінницька обл., с.Струтинка, вулиця Молодіжна,1
Контактна особа: OKSANA PINCHUK
+380972401510
strutinka2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 13:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,93%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ноутбук ACER Aspire ES 15 ES1-533
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22550, Україна, Вінницька область, Струтинка, Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2018  —  10 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 11:54
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2018 09:26
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій