Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні сидіння
Очікувана вартість
427 557,07 UAH
UA-2018-09-20-000641-c ● c3da2dbac3db499992ff3b85116c1c85
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Ісаєва Олена Сергіївна (048) 727-27-62 ontvm5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2018 11:10 |
Очікувана вартість: | 427 557,07 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 137,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Офісні сидіння
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 шт
Крісло поворотне (сітка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Крісло поворотне (шкіра комбінована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Крісло поворотне на основі із хрому (натуральна шкіра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 шт
Крісло поворотне на дерев’яній основі (натуральна шкіра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2018 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2018 15:30 |
4.1 Протокол (лист повідомлення) щодо внесення змін 2.doc | |
04 жовтня 2018 15:30 |
4. ТД крісла 2018 (Зміни).doc |
04 жовтня 2018 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2018 15:30 |
4.1 Протокол (лист повідомлення) щодо внесення змін 2.doc
|
|||
04 жовтня 2018 15:30 |
4. ТД крісла 2018 (Зміни).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразки
Дата подання: 20 вересня 2018 21:08
Дата відповіді: 25 вересня 2018 08:35
Пп. 3 п. 6 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено вимогу: На вимогу Замовника, всі учасники, для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі повинні надати безкоштовний зразок офісного сидіння ідентичний тому, що буде поставлятися, в кількості 1 шт. по кожному найменуванню.
При цьому єдиним критерієм визначення переможця в тендерній документації встановлено ціну. Разом з цим, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Виготовлення зразків товару, який пропонується до закупівлі, вимагає грошових та часових витрат.
ЗУ «Про публічні закупівлі», що також встановлено і судовою практикою, а також практикою розгляду скарг в АМКУ не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після оголошення його переможцем закупівлі. Невідповідність зразків також не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Вимога надання зразків порушує діюче законодавство в частині публічних закупівель. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На розгляд тендерного комітету надано відповіді на запитання до процедури №2937252, UA-2018-09-20-000641-с на закупівлю офісних сидінь (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 24.09.2018 №НХ-12/7705).
Надаємо відповіді на поставлені питання.
Повідомляємо, що:
З метою максимальної економії державних коштів та запобіганню корупційним діям, Замовник сподівається на взаєморозуміння з боку Учасника та у разі його можливості, за вимогою Замовника, пропонує надати безкоштовний зразок офісного сидіння, ідентичний тому, що буде поставлятися, в кількості 1 шт. по кожному найменуванню для запобігання явної невідповідності технічним характеристикам предмету закупівлі, що викладені у тендерній документації, та для уникнення у подальшому, після укладання договору, виникнення спорів між сторонами договору та нарахування штрафних санкцій Постачальнику.
Надаємо відповіді на поставлені питання.
Повідомляємо, що:
З метою максимальної економії державних коштів та запобіганню корупційним діям, Замовник сподівається на взаєморозуміння з боку Учасника та у разі його можливості, за вимогою Замовника, пропонує надати безкоштовний зразок офісного сидіння, ідентичний тому, що буде поставлятися, в кількості 1 шт. по кожному найменуванню для запобігання явної невідповідності технічним характеристикам предмету закупівлі, що викладені у тендерній документації, та для уникнення у подальшому, після укладання договору, виникнення спорів між сторонами договору та нарахування штрафних санкцій Постачальнику.
Данні з відкритих реєстрів
Дата подання: 20 вересня 2018 21:11
Дата відповіді: 25 вересня 2018 08:37
Тенжерною докумертацієї від переможця вимагається 6.2. Оригінал (або нотаріально завірену копію) довідки про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення у сфері закупівель, видану органами Міністерства юстиції не раніше 30 календарних днів до дати подання.
Відповідно до листа Міністерства юстиції України №5068/1261-26-18/8.4.4 12.02.2018 Оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресою: http://corrupt.informiust.ua/) підлягають відомості про вcix ociб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення.
Кожна фізична або юридична особа має право на вільний та безоплатний доступ до відомостей зазначених реєстрів через офіційний веб-сайт центрального засвідчувального органу шляхом пошуку та перегляду відомостей.
Відповідно д ост. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що:
Вимога ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», про яку йдеться мова у запитанні стосується неможливості вимагати документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в складі тендерних пропозиції Учасників.
При цьому вимога п.6.2. тендерної документації стосується документів, які надаються виключно Переможцем торгів. Правомірність такої вимоги підтверджується п.3 абз.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», про яку йдеться мова у запитанні стосується неможливості вимагати документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в складі тендерних пропозиції Учасників.
При цьому вимога п.6.2. тендерної документації стосується документів, які надаються виключно Переможцем торгів. Правомірність такої вимоги підтверджується п.3 абз.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи переможця
Дата подання: 20 вересня 2018 21:14
Дата відповіді: 25 вересня 2018 08:39
Тендерною докумертацією від переможця вимагається Документ, який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення;
Що це має бути за документ та ким виданий? Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що:
На вимогу п.6.1. тендерної документації Переможець торгів надає довідку у довільній формі (видану самим Переможцем), якою підтверджує, що не внесений до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення.
На вимогу п.6.1. тендерної документації Переможець торгів надає довідку у довільній формі (видану самим Переможцем), якою підтверджує, що не внесений до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" |
414 150,00
UAH
|
404 855,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ТУСКАР |
416 525,00
UAH
|
404 998,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ"" |
418 368,00
UAH
|
405 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
424 683,50
UAH
|
414 144,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВІКОВ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ |
427 550,00
UAH
|
427 550,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" #40681746 |
Відхилено |
404 855,00
UAH
|
22 жовтня 2018 15:02
|
ТОВ ТУСКАР #42030529 |
Переможець |
404 998,00
UAH
|
22 жовтня 2018 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 15:12
|
Untitled.1073.pdf | укладений |
09 листопада 2018 15:12
|