Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні сидіння
Очікувана вартість
427 557,07 UAH
UA-2018-09-20-000641-c c3da2dbac3db499992ff3b85116c1c85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєва Олена Сергіївна

(048) 727-27-62 ontvm5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Ісаєва Олена Сергіївна
(048) 727-27-62
ontvm5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 11:10
Очікувана вартість: 427 557,07 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 137,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Офісні сидіння
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 шт
Крісло поворотне (сітка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Крісло поворотне (шкіра комбінована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Крісло поворотне на основі із хрому (натуральна шкіра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 шт
Крісло поворотне на дерев’яній основі (натуральна шкіра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 15:30
4.1 Протокол (лист повідомлення) щодо внесення змін 2.doc
04 жовтня 2018 15:30
4. ТД крісла 2018 (Зміни).doc
04 жовтня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 15:30
4.1 Протокол (лист повідомлення) щодо внесення змін 2.doc
04 жовтня 2018 15:30
4. ТД крісла 2018 (Зміни).doc
20 вересня 2018 11:06
1_ТД крісла 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразки
Дата подання: 20 вересня 2018 21:08
Дата відповіді: 25 вересня 2018 08:35
Пп. 3 п. 6 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено вимогу: На вимогу Замовника, всі учасники, для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі повинні надати безкоштовний зразок офісного сидіння ідентичний тому, що буде поставлятися, в кількості 1 шт. по кожному найменуванню. При цьому єдиним критерієм визначення переможця в тендерній документації встановлено ціну. Разом з цим, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Виготовлення зразків товару, який пропонується до закупівлі, вимагає грошових та часових витрат. ЗУ «Про публічні закупівлі», що також встановлено і судовою практикою, а також практикою розгляду скарг в АМКУ не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після оголошення його переможцем закупівлі. Невідповідність зразків також не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Вимога надання зразків порушує діюче законодавство в частині публічних закупівель. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На розгляд тендерного комітету надано відповіді на запитання до процедури №2937252, UA-2018-09-20-000641-с на закупівлю офісних сидінь (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 24.09.2018 №НХ-12/7705).

Надаємо відповіді на поставлені питання.
Повідомляємо, що:
З метою максимальної економії державних коштів та запобіганню корупційним діям, Замовник сподівається на взаєморозуміння з боку Учасника та у разі його можливості, за вимогою Замовника, пропонує надати безкоштовний зразок офісного сидіння, ідентичний тому, що буде поставлятися, в кількості 1 шт. по кожному найменуванню для запобігання явної невідповідності технічним характеристикам предмету закупівлі, що викладені у тендерній документації, та для уникнення у подальшому, після укладання договору, виникнення спорів між сторонами договору та нарахування штрафних санкцій Постачальнику.
Данні з відкритих реєстрів
Дата подання: 20 вересня 2018 21:11
Дата відповіді: 25 вересня 2018 08:37
Тенжерною докумертацієї від переможця вимагається 6.2. Оригінал (або нотаріально завірену копію) довідки про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення у сфері закупівель, видану органами Міністерства юстиції не раніше 30 календарних днів до дати подання. Відповідно до листа Міністерства юстиції України №5068/1261-26-18/8.4.4 12.02.2018 Оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресою: http://corrupt.informiust.ua/) підлягають відомості про вcix ociб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. Кожна фізична або юридична особа має право на вільний та безоплатний доступ до відомостей зазначених реєстрів через офіційний веб-сайт центрального засвідчувального органу шляхом пошуку та перегляду відомостей. Відповідно д ост. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що:

Вимога ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», про яку йдеться мова у запитанні стосується неможливості вимагати документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в складі тендерних пропозиції Учасників.
При цьому вимога п.6.2. тендерної документації стосується документів, які надаються виключно Переможцем торгів. Правомірність такої вимоги підтверджується п.3 абз.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи переможця
Дата подання: 20 вересня 2018 21:14
Дата відповіді: 25 вересня 2018 08:39
Тендерною докумертацією від переможця вимагається Документ, який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення; Що це має бути за документ та ким виданий? Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що:
На вимогу п.6.1. тендерної документації Переможець торгів надає довідку у довільній формі (видану самим Переможцем), якою підтверджує, що не внесений до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" 414 150,00
UAH
404 855,00
UAH
Документи
ТОВ ТУСКАР 416 525,00
UAH
404 998,00
UAH
Документи
ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ"" 418 368,00
UAH
405 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" 424 683,50
UAH
414 144,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВІКОВ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ 427 550,00
UAH
427 550,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 16:03
Технічна частина.rar
11 жовтня 2018 16:02
Licenziya.zip
11 жовтня 2018 16:02
Dovirenist_Dmytrenko 271217.zip
11 жовтня 2018 16:02
BG 6518-18G INERLAYN.zip

Публічні документи

23 жовтня 2018 16:16
довідка мвс
23 жовтня 2018 16:16
довідка ДФІ електр
11 жовтня 2018 20:14
протокол и приказ.pdf
11 жовтня 2018 20:14
проект договору.pdf
11 жовтня 2018 20:14
мтб.pdf
11 жовтня 2018 20:14
договор аренды.pdf
11 жовтня 2018 20:14
аналог. договора.pdf
11 жовтня 2018 20:14
Лист для клієнтів.7z
11 жовтня 2018 20:14
Довіреність.7z
11 жовтня 2018 20:14
Гарантія 6289-18.7z
11 жовтня 2018 20:14
Банківська ліцензія.7z
11 жовтня 2018 20:14
СЕС стільці.pdf
11 жовтня 2018 20:14
лист підтвердження.pdf
11 жовтня 2018 20:14
Додаток1 дані.pdf
11 жовтня 2018 20:14
CЕС крісла.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 15:08
подача3.rar
11 жовтня 2018 15:08
подача2.rar
11 жовтня 2018 15:08
подача1.rar

Публічні документи

11 жовтня 2018 17:28
КОНКОРД БАНК Оджд.zip
11 жовтня 2018 17:27
9 НАКАЗ Романенко М.В.PDF
11 жовтня 2018 17:27
7 расходкаЛуг.тэс.pdf
11 жовтня 2018 17:27
6 расход Таврій.pdf
11 жовтня 2018 17:27
5 довер Луган.тэс.pdf
11 жовтня 2018 17:27
4 договір Таврій.pdf
11 жовтня 2018 17:27
3 договір Луган.тєс.pdf
11 жовтня 2018 17:27
20 надання зразків.PDF
11 жовтня 2018 17:27
19 дані про продукцію.PDF
11 жовтня 2018 17:27
17 попередня есплуатац..PDF
11 жовтня 2018 17:27
16 паспорт №2.pdf
11 жовтня 2018 17:27
15 паспорт №1,3,4.pdf
11 жовтня 2018 17:27
13 стаття 17.PDF
11 жовтня 2018 17:27
12 пропозиція.PDF
11 жовтня 2018 17:27
11 про довіреність.PDF
11 жовтня 2018 17:27
10 Протокол дир.pdf
11 жовтня 2018 17:27
1 мат-тех.база.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2018 16:42
виписка з ЄДР.pdf
11 жовтня 2018 16:42
0450_180912095303_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕРЛАЙН"

ТОВ ТУСКАР

ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВІКОВ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЕРЛАЙН"
#40681746
Відхилено 404 855,00
UAH
22 жовтня 2018 15:02
ТОВ ТУСКАР
#42030529
Переможець 404 998,00
UAH
22 жовтня 2018 15:03

Документи

22 жовтня 2018 15:02
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТУСКАР
#42030529
404 998,00
UAH
Документи

Документи

22 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 16:51
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 15:12
Untitled.1073.pdf укладений
09 листопада 2018 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 404 998,00
UAH