Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційний стенд-книжка. Карман А4. Таблички для кабінетів з написом
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2018-09-20-000466-c 195dba0f9c6b4f7f9a4b98d3526cbbe8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53
Контактна особа: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 10:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 10:37
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Інформаційний стенд-книжка. Карман А4. Таблички для кабінетів з написом (Детальна інформація в прикріпленній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Інформаційний стенд-книжка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 штука
карман А4 (вертикальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
карман А4 (горизонтальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
31 штука
таблички для кабінетів з написом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 10:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 3 900,00
UAH з ПДВ
3 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3176408359
Переможець 3 900,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 14:32

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3176408359
3 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 151 Інформ. стенди.pdf укладений
05 жовтня 2018 16:11