Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-09-20-000266-a 337d8e7c3c454fb0a7e0d49d242c7944
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Світлана Юріївна

+380456346993 babenko_su@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації
Код ЄДРПОУ: 02568087
Місцезнаходження: 09113, Україна , Київська обл., місто Біла Церква, вулиця Січневого прориву, 84
Контактна особа: Бабенко Світлана Юріївна
+380456346993
babenko_su@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 12:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09113, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вулиця Січневого прориву, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2018  —  31 січня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 10:34
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обсягу закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2018 15:30
Дата відповіді: 25 вересня 2018 12:42
У Вашому технічному завданні є два положення, що суперечать одне одному: 1. Цілодобове чергування за вищевказаними адресами по 1 (одній) мобільній групі. та 3. Виїзд мобільних груп охорони здійснюється лише у разі виклику Замовником, спрацюванням на об’єкті (ах) Замовника охоронної сигналізації або шляхом натискання охоронцем кнопки тривожної сигналізації. Все ж таки, Вам потрібно, щоб мобільна група цілодобово чергувала, тобто виходить 3 цілодобові пости? Чи Ви закуповуєте послуги з охорони на 1 цілодобовий пост та реагування у разі тривоги. Просимо надати роз'яснення, адже це необхідно для розрахунку економічних показників даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: послуги з охорони один цілодобовий пост та реагування у разі тривоги
Щодо автомобілів
Дата подання: 24 вересня 2018 15:32
Дата відповіді: 25 вересня 2018 12:43
Автомобілі в учасника мають бути власні чи орендовані?
Відповідь: автомобіль може бути власним або орендованим, але дата закінчення договору оренди не може бути раніше 31.01.2019 року

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-20-000266-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 20 вересня 2018 13:36
Щодо дискримінаційної вимоги п.8 додатку 5 до тенедрної документації
В п. 8 додатку 5 до Тендерної документації у вимогах до Учасників вказано, про наявність у Учасників сертифікату на систему управління якістю у відповідності до стандарту ISO 9001:2015 виданого державним органом сертифікації.
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії МВС України, відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2015 р. № 960 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 8 вимог до учасників додатку 5 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Також на підтвердження вищенаведеного надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері державних закупівель, одним з пунктів якого вимогу, стосовно надання учасниками сертифікату ISO, визнано колегією як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2018 12:10
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне. Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаю дану вимогу дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників. Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необгрунтованими і задоволенню не підлягають.

Документи подані скаржником

20 вересня 2018 13:36
ISO.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій