Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-09-20-000266-a ● 337d8e7c3c454fb0a7e0d49d242c7944
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації |
Код ЄДРПОУ: | 02568087 |
Місцезнаходження: | 09113, Україна , Київська обл., місто Біла Церква, вулиця Січневого прориву, 84 |
Контактна особа: |
Бабенко Світлана Юріївна +380456346993 babenko_su@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09113, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вулиця Січневого прориву, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 жовтня 2018
—
31 січня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2018 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 10:34 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обсягу закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2018 15:30
Дата відповіді: 25 вересня 2018 12:42
У Вашому технічному завданні є два положення, що суперечать одне одному: 1. Цілодобове чергування за вищевказаними адресами по 1 (одній) мобільній групі. та 3. Виїзд мобільних груп охорони здійснюється лише у разі виклику Замовником, спрацюванням на об’єкті (ах) Замовника охоронної сигналізації або шляхом натискання охоронцем кнопки тривожної сигналізації. Все ж таки, Вам потрібно, щоб мобільна група цілодобово чергувала, тобто виходить 3 цілодобові пости? Чи Ви закуповуєте послуги з охорони на 1 цілодобовий пост та реагування у разі тривоги. Просимо надати роз'яснення, адже це необхідно для розрахунку економічних показників даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: послуги з охорони один цілодобовий пост та реагування у разі тривоги
Щодо автомобілів
Дата подання: 24 вересня 2018 15:32
Дата відповіді: 25 вересня 2018 12:43
Автомобілі в учасника мають бути власні чи орендовані?
Відповідь: автомобіль може бути власним або орендованим, але дата закінчення договору оренди не може бути раніше 31.01.2019 року
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-20-000266-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 20 вересня 2018 13:36
Щодо дискримінаційної вимоги п.8 додатку 5 до тенедрної документації
В п. 8 додатку 5 до Тендерної документації у вимогах до Учасників вказано, про наявність у Учасників сертифікату на систему управління якістю у відповідності до стандарту ISO 9001:2015 виданого державним органом сертифікації.
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії МВС України, відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2015 р. № 960 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 8 вимог до учасників додатку 5 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Також на підтвердження вищенаведеного надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері державних закупівель, одним з пунктів якого вимогу, стосовно надання учасниками сертифікату ISO, визнано колегією як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії МВС України, відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2015 р. № 960 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 8 вимог до учасників додатку 5 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Також на підтвердження вищенаведеного надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері державних закупівель, одним з пунктів якого вимогу, стосовно надання учасниками сертифікату ISO, визнано колегією як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2018 12:10
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне. Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаю дану вимогу дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників. Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необгрунтованими і задоволенню не підлягають.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 жовтня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій