Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій, картридж
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2018-09-19-002418-c 6acacac3161b4d1e83f0dff9f2fe7b61
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Богданець

+380955184116 obogdanets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Ольга Богданець
+380955184116
obogdanets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 17:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 17:59
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Багатофункціональний пристрій, картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2018  —  12 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 18:06
технічні вимоги HP.docx
19 вересня 2018 18:06
кваліфікаційні вимоги.docx
19 вересня 2018 18:06
типовий договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2018 09:30
Дата відповіді: 20 вересня 2018 10:16
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ні, аналоги і еквіваленти товару, що є предметом даної закупівлі, не допускаємо. Будемо розглядати пропозиції лише зазначених моделей в технічній специфікації до закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-19-002418-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 21 вересня 2018 14:33
Дискримінаційні вимоги
Просимо переглянути суму закупки

https://rozetka.com.ua/hp_laserjet_pro_m426dw_with_wi_fi_f6w13a_usb_cable/p6585963/?gclid=Cj0KCQjwrZLdBRCmARIsAFBZllEHslC7iY1Mc7oWHePWQ1_ChGPRZOdOiVfLh8GSVZkA6zt8OCkvubIaAgWSEALw_wcB

https://www.moyo.ua/mfu-lazernoe-hp-lj-pro-m426dw-c-wi-fi/162750.html

https://rozetka.com.ua/hp_26a_lj_pro_black_cf226a/p6072807/
https://brain.com.ua/Kartridjh_HP_LJ_26A_Black_Pro_M402n_M426dw_CF226A-p212605.html

(ціни надані з найбільших інтернет магазинів)

і того виходить ціна МФУ 11468 грн *4 =45872 грн
картридж 3683 грн * 4 = 14732 грн
І того виходить ціна закупки 60604 грн.
А ви даєте 48000 грн.
Як це розуміти???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 14:20
https://baza24.com.ua/product/mfu-/669-hp-laserjet-pro-m426dw-f6w13a
https://telemart.ua/products/hp-26a-cf226a-black/
На момент оголошення закупівлі ціна на предмет закупівлі була прорахована виходячи з моніторингу цін інтернет-магазинів
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-19-002418-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 21 вересня 2018 14:34
Дискримінаційні вимоги
Витратні матеріали до
комп'ютерної та оргтехніки включені до Переліку товарних груп, шо не потребують
проведення державної санітарно - епідеміолочіної експертизи, затвердженого
Постановою Державної санітарно - епідеміологічної служби України №25 від 26
грудня 2008р. “Про оптимізапію державного санітарно-епідеміологічного нагляду
щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД”.
Разом з тим, відповідно до "Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації
в Україні" затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного
регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 р. за №466/10746, вказаний
вище товар не включений до Переліку.
За цих обставин та згідно вимог, встановлених чинним законодавством,
вказаний товар, за відповідним кодом УКТЗЕД, проведення санітарноепідеміологічної експертизи та обов’язкової сертифікації не потребують.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2018 17:33
Замовником вимагалося згідно п.3.12. "Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам та вимогам до якості, умовам Договору та підтверджуватись сертифікатами якості виробника або іншими документами" та не вимагалося державної санітарно - епідеміолочіної експертизи.
Номер вимоги: UA-2018-09-19-002418-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 21 вересня 2018 16:46
Дискримінаційні вимоги
ЗАКОН УКРАЇНИ Про здійснення державних закупівель
Із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 6 травня 2014 року N 1234-VII
Розділ III
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі:
1) проведення процедури запиту цінових пропозицій;
2) закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, природного і нафтового газу, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
5. Усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим частиною другою цієї статті, та за відсутності інших, передбачених цим Законом, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки.

Просимо пояснити якими Законимми підставами керувався Замовник вимагаючи від учасників:
3.12. Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам та вимогам до якості, умовам Договору та підтверджуватись сертифікатами якості виробника або іншими документами.
Просимо надати роз’яснення з посиланням на чинні норми Законодавства України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 14:05
Згідно ст. 268 Господарського кодексу України, ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922/VIII, рішення Дніпровської міської ради "Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді" від 08.06.2016 №30/9
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 14:34
11. Додаток _2013-122577-09.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 17:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИСИЦЯ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ" 47 880,00
UAH з ПДВ
47 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2018 13:27
сервіс.pdf
27 вересня 2018 13:27
паспорт.pdf
27 вересня 2018 13:27
Комерційна пропозиція.pdf
27 вересня 2018 13:27
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИСИЦЯ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИСИЦЯ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2110514671
Переможець 47 880,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 11:26

Документи

01 жовтня 2018 11:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИСИЦЯ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2110514671
47 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2018 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2018 17:36
Договір.pdf укладений
04 жовтня 2018 17:35