Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду кінотеатру "Старт", за адресою: вул.І. Миколайчука, 15-А, м. Київ
Очікувана вартість
1 278 069,00 UAH
UA-2018-09-19-002288-c 34237cfe918343c293c0bed7083046f4
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марія Шмуляр

+380442797964 zakupki.kievkinofilm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Марія Шмуляр
+380442797964
zakupki.kievkinofilm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 17:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 17:01
Очікувана вартість: 1 278 069,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду кінотеатру "Старт", за адресою: вул.І. Миколайчука, 15-А, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: бульвар Тараса Шевченка 3 , Київ , Київ, 01004, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 17:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 1 220 443,00
UAH з ПДВ
1 220 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 16:03
Довідка про персонал.pdf
01 жовтня 2018 12:50
Кошторис.pdf
01 жовтня 2018 12:50
Графік вик. робіт.pdf
01 жовтня 2018 12:50
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2018 12:50
Статут.pdf
01 жовтня 2018 12:50
ЦПД (працівники).pdf
01 жовтня 2018 12:50
уставні док.pdf
01 жовтня 2018 12:50
витяг 14.09.2018.pdf
01 жовтня 2018 12:50
Згода (перс. дані).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (рух коштів).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (док-ти).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Згода (техн. завд.).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (фіз. особа).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (субпідряд).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (ЄП).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка ф.ос. (паспорт).pdf
01 жовтня 2018 12:50
довідка банк рахунки.pdf
01 жовтня 2018 12:50
витяг банкротство.pdf
01 жовтня 2018 12:50
4.6.2. договір днз314.pdf
01 жовтня 2018 12:50
4.6.1. договір днз290.pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (працівники).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (обладнання).pdf
01 жовтня 2018 12:50
Довідка (аналог. дог.).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Переможець 1 220 443,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 18:34

Документи

01 жовтня 2018 18:33
рішення 118.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
1 220 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2018 18:33
рішення 118.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 15:48
Договір №Т-124.18.pdf укладений
30 жовтня 2018 15:47
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 12:12
Додаткова угода №3 від 12.07.2019 до Договору № Т-124.18 від 29.10.2018.pdf зміни до договору
12 липня 2019 12:11
ду фасад старт.pdf зміни до договору
09 липня 2019 21:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В рамках виконання Розпорядження «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №347 та Розпорядження «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 03.07.2018 №1131
Номер договору про закупівлю: Т-124/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Т-124/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 12.07.2019 до Договору № Т-124.18 від 29.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML