Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Будинку культури в с. Крива балка Саратського району Одеської області (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 218 502,66 UAH
UA-2018-09-19-002214-c 9af13d030389452d906162fa02808f79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кирилова

+380970455127 kaijra@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРИВОБАЛКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САРАТСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04380695
Місцезнаходження: 68243, Україна , Одеська обл., Саратський р-н, с. Крива Балка, вул. Шкільна, 94
Контактна особа: Олена Кирилова
+380970455127
kaijra@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 14:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 14:58
Очікувана вартість: 6 218 502,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Будинку культури в с. Крива балка Саратського району Одеської області (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68243, Україна, Одеська область, с.Крива балка Саратського району, вул. Шкільна 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 16:46
Тендерна документація село Крива Балка v2.doc 1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-19-002214-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ОДЕСМІСЬКБУД, Код ЄДРПОУ:40381625
Дата подання: 09 жовтня 2018 16:36
порушення в тендерній пропозиції
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній пропозиції по об'єкту: «Капітальний ремонт Будинку культури в с. Крива балка Саратського району Одеської області (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»,UA-2018-09-19-002214-c, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИЙ ДЕПАРТАМЕТ "ПІВДЕННА ПАЛЬМИРА" згідно з умовами тендерної документації, допустило такі помилки: 1.Відсутні копії документів, що підтверджують кваліфікацію співробітників (довідка не є підтверджуючим документом ,без додатка копій дипломів та трудових книжок), 2. Відсутні документи, що підтверджують взаємовідносини з кошторисником (не є штатним співробітником і відсутній договір на виконання робіт) 3. Відсутні договори з виконання аналогічних робіт та робіт з бюджетними організаціями (виконання робіт по об'єктах що належать до об’єктів із середніми наслідками-СС2) 4. Відсутнє необхідне обладнання і приміщення для проведення робіт (бетономішалки, зварювальне обладнання, риштування, ручний електроінструмент та інше).
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 11.10.2018 №10482.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2018 18:01

Документи Органу Оскарження

11 жовтня 2018 18:01
рішення від 11.10.2018 №10482.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСМІСЬКБУД 6 099 731,93
UAH з ПДВ
5 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИЙ ДЕПАРТАМЕТ "ПІВДЕННА ПАЛЬМИРА" 6 175 235,66
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 12:43
Електронний підпис
05 жовтня 2018 12:15
техничне завдання.pdf
05 жовтня 2018 12:15
тендерна пропозіция.pdf
05 жовтня 2018 12:15
статут.pdf
05 жовтня 2018 12:15
проектувальник.pdf
05 жовтня 2018 12:15
працівники.pdf
05 жовтня 2018 12:15
обладнання.pdf
05 жовтня 2018 12:15
ліцензія.pdf
05 жовтня 2018 12:15
лист пиідтвердження.pdf
05 жовтня 2018 12:15
лист гарантія.pdf
05 жовтня 2018 12:15
досвід 3.pdf
05 жовтня 2018 12:15
досвід 2.pdf
05 жовтня 2018 12:15
досвід 1.pdf
05 жовтня 2018 12:15
договірна ціна 2.pdf
05 жовтня 2018 12:15
договірна ціна 1.pdf
05 жовтня 2018 12:15
довідки інші.pdf
05 жовтня 2018 12:15
довідка про рахунки.pdf
05 жовтня 2018 12:15
гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2018 12:15
витяг.pdf
05 жовтня 2018 12:15
витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2018 12:15
банківська гарантія.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2018 19:25
Електронний підпис
12 жовтня 2018 18:02
Електронний підпис
12 жовтня 2018 17:53
квитанція ПДВ.pdf
12 жовтня 2018 17:53
довідка ДФС.pdf
05 жовтня 2018 13:45
Електронний підпис
05 жовтня 2018 13:43
20 Тендерна проозиція.pdf
05 жовтня 2018 13:43
14 Будівельна ліцензія.pdf
05 жовтня 2018 13:43
04 Довідка ст.17.pdf
05 жовтня 2018 13:43
13 Копія статуту.pdf
05 жовтня 2018 13:43
17 ндс ЮП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОДЕСМІСЬКБУД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИЙ ДЕПАРТАМЕТ "ПІВДЕННА ПАЛЬМИРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОДЕСМІСЬКБУД
#40381625
Відхилено 5 599 999,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 11:56
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИЙ ДЕПАРТАМЕТ "ПІВДЕННА ПАЛЬМИРА"
#35116647
Переможець 5 600 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 16:20

Документи

09 жовтня 2018 11:56
Електронний підпис
09 жовтня 2018 11:49
Scan_20181009_114023.pdf

Документи

09 жовтня 2018 16:20
Електронний підпис
09 жовтня 2018 16:16
Scan_20181009_160643.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИЙ ДЕПАРТАМЕТ "ПІВДЕННА ПАЛЬМИРА"
#35116647
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 16:20
Електронний підпис
09 жовтня 2018 16:16
Scan_20181009_160643.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 18:45
дод уг №7-175.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 18:44
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 18:38
дод уг №6-175.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 18:33
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:24
Дод.уг.№5-175_170809.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:18
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 09:12
Scan_20190814_083358.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 09:03
Scan_20190814_083310.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 08:54
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 09:12
дод уг № 2-175_083518.pdf зміни до договору
08 травня 2019 08:56
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 18:44
дод.уг.1-175 Scan_20181031_175641.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 18:25
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 10:58
д.уг..pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 10:50
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 11:14
Договір з додатками 26.10 (1).pdf укладений
26 жовтня 2018 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів фінансування робіт на 2018 рік та уточнення розміру авансу на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів фінансування робіт на 2018 рік та уточнення розміру авансу на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): урахування фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: №175 від25.10.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення у зв*язку з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: №3-175 від14.08.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): урахування фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4-175 від14.08.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв*язку з уповільненням темпів виконання робіт дія договору продовжується до 30 квітня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв*язку з недофінансуванням у 2019 році сума додаткової угоди №2-175 від 08.05.2019 року з урахуванням фактичного фінансування на 2019 рік зменшується на суму 248723,45 грн згідно протоколу №11 засідання тендерного комітету від 27 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума додаткової угоди з урахуванням фінансування на 2020 рік відповідно до календарного плану робіт пункту 2.2 та додатку №2 до основного договору №175 від 25 жовтня 2018 року, відповідно до п . 4.1.1 основного договору складає 429871,94 грн в т.ч. ПДВ у сумі 71645,32 грн. Загальна сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML