Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

97. Офісний папір
Очікувана вартість
1 092 561,80 UAH
UA-2018-09-19-001899-c d7470a7cdbd846e69d6a025b916f1991
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 092 561,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 463,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32776.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10050 пачка
Офісний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 15:46
Оголошення про проведення.docx
19 вересня 2018 15:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-19-001899-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 вересня 2018 12:26
Технічні показники паперу офісного А4 (210х297), А3 (420х297)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-09-19-001899-с на закупівлю (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне».
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-09-19-001899-с нами було встановлено, що технічні вимоги до офісного паперу А4 (210х297), А3 (420х297) Білизна , % СІЕ, ISO 11475 не менше 160, Непрозорість, % minimum, ISO 2471 мінімум 93, Вміст вологи, % , ISO 287 4.2-5.4. Надати аналоги згідно встановлених параметрів– неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас змінити показники офісного паперу А4 (210х297), А3 (420х297) Білизна , % СІЕ, ISO 11475 не менше 161+3, Непрозорість, % minimum, ISO 2471 мінімум 92, Вміст вологи, %, ISO 287 4.6+0,6 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 16:48
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України розглянув вимогу ТОВ "Український папір" щодо електронних торгів №UA-2018-09-19-001899-с на закупівлю офісного паперу (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне") та повідомляємо, що технічними характеристиками офісного паперу були встановлені мінімальні та максимальні значення цільових показників технічних параметрів офісного паперу з урахуванням не менше трьох виробників паперу. Внесення змін до технічних характеристик паперу призведе до закупки паперу низької якості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 953 856,00
UAH з ПДВ
953 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 16:25
Електронний підпис
04 жовтня 2018 16:20
Додаток 1 Специфікація.PDF
04 жовтня 2018 16:20
Ліцензія НБУ.zip
04 жовтня 2018 16:20
Банківська гарантія.zip
04 жовтня 2018 16:20
Документи інші.PDF
04 жовтня 2018 16:20
Додаток 2 тех вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій