Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-09-19-001441-c ● 048d59af1166433ca5d0a735fe60fcc6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108688 |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29 |
Контактна особа: |
Галушко Олександр Леонідович +380612392094 finzp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2018 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2018 11:13 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Докладніше у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4165 пач
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. О.Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2018 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2018 14:17 |
Додаток 4 Проект тендерного договору.doc | |
19 вересня 2018 14:17 |
ТД папір.doc |
01 жовтня 2018 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 вересня 2018 14:17 |
Додаток 4 Проект тендерного договору.doc
|
|||
19 вересня 2018 14:17 |
ТД папір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-19-001441-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 вересня 2018 12:55
Технічні характеристики паперу А4 80 г/м2
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-09-19-001441-с на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку), де Замовником виступає Головне управління національної поліції в Запорізькій області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-09-19-001441-с нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друку формата А4 500 аркушів, були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник Непрозорість – не менше 93%; Яскравість ISO – не менше 102%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційні параметри до паперу для друку формата А4 500 аркушів: Непрозорість – не менше 92%; Яскравість ISO – не менше 101% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-09-19-001441-с нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друку формата А4 500 аркушів, були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник Непрозорість – не менше 93%; Яскравість ISO – не менше 102%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційні параметри до паперу для друку формата А4 500 аркушів: Непрозорість – не менше 92%; Яскравість ISO – не менше 101% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2018 16:58
Замовнику для здійснення його професійної діяльності потрібен папір зазначеної в тендерної документації якості. З метою недопущення поставки неякісного паперу учасниками торгів, Замовник не буде змінювати показники якості товару на гірші, ніж вказані в тендерної документації. Крім цього повідомляємо, що Замовником вже проводились аналогічні торги на закупівлю паперу для друку з такими ж самими показниками його якості (ID: UA-2018-05-18-000762-b), в яких, доречи, приймало участь і ТОВ «Український папір». Питань до остаточних показників якості паперу, зазначених в тендерній документації, з боку учасників торгів або інших осіб до Замовника не надходило.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Деревянко Тетяна Миколаївна |
386 512,00
UAH з ПДВ
|
345 695,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП БП Форум |
357 757,50
UAH з ПДВ
|
357 757,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" |
399 340,20
UAH з ПДВ
|
399 340,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Деревянко Тетяна Миколаївна #2202500704 |
Відхилено |
345 695,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 16:05
|
ПП БП Форум #34499343 |
Відхилено |
357 757,50
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 16:18
|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Переможець |
399 340,20
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 11:50
|
Лист щодо адреси.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2018 11:48
|
Пояснення площадки ел. закупівель.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 11:57
|
Договір про закупівлю | укладений |
31 жовтня 2018 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Юридична адреса: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, буд. 66, кімн. 608 |
Номер договору про закупівлю: | 744 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 744 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |