Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а
Очікувана вартість
2 374 723,00 UAH
UA-2018-09-19-001228-c ● 71f8d40c1c204f96b6db15cfd63b57c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Павлівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04353285 |
Місцезнаходження: | 70005, Україна , Запорізька обл., Вільнянський район, с. Павлівське, вул. Залізнична, 28 |
Контактна особа: |
Наталя Третяк +380955092731 tretyak1310@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2018 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2018 13:28 |
Очікувана вартість: | 2 374 723,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 747,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70005, Україна, Запорізька область, Вільнянський район, с.Павлівське, вул. Залізнична,буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2018 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_5.doc | |
19 вересня 2018 13:21 |
170918911.pdf | |
19 вересня 2018 13:21 |
Обява.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_9.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_8.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_7.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_6.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_4.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_3.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_2.docx | |
19 вересня 2018 13:21 |
Додаток_1_ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-19-001228-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм", Код ЄДРПОУ:31476648
Дата подання: 12 жовтня 2018 08:31
скарга на рішення Замовника від 08,10,2018
Розглянувши Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності умовам тендерної документації, Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про Обрання переможця, та документацію обраного Вами переможця, звертаємо Вашу увагу на наступне:
1. Ви написали, що в тендерний пропозиції зазначено, що ПП «Хортиця - Інтерм» має Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р., але ми маємо Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки № 307.12.23-45.33.3 від 23.05.2012 р., який продовжено до 22.05.2022 р., для перевірки достовірності даних і додаються копії дозвільних документів, тому Ви мали змогу переглянути саме копію Дозволу та дати його чинності, а не побачити його на нашому фірмовому бланку і на цьому обґрунтовувати Вашу відмову.
2. Підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99», яке ви обрали переможцем має ліцензію на зведення металевих конструкцій та на монтаж внутрішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), але в переліку робіт, згідно додатка №1 до тендерної документації, є фундаменті роботи, монтаж технологічного устаткування, виконання пусконалагоджувальних робіт, монтаж технологічних трубопроводів, монтаж зовнішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), а також монтаж інженерних споруд, які підприємство не має право виконувати, та на які воно не планує залучати субпідрядну організацію (згідно листа ТОВ «АКВІЛОН 99» щодо незалучення субпідрядної організації).
3. Згідно проекту Договору (додаток №5 до тендерної документації) п. 5.1. Генпідрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), тому ми можемо зменшити графік виконання робіт та завершити роботи в грудні 2018 року.
Прошу згідно нашого звернення переглянути Протоколи засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р..
Розгорнути
Згорнути
1. Ви написали, що в тендерний пропозиції зазначено, що ПП «Хортиця - Інтерм» має Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р., але ми маємо Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки № 307.12.23-45.33.3 від 23.05.2012 р., який продовжено до 22.05.2022 р., для перевірки достовірності даних і додаються копії дозвільних документів, тому Ви мали змогу переглянути саме копію Дозволу та дати його чинності, а не побачити його на нашому фірмовому бланку і на цьому обґрунтовувати Вашу відмову.
2. Підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99», яке ви обрали переможцем має ліцензію на зведення металевих конструкцій та на монтаж внутрішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), але в переліку робіт, згідно додатка №1 до тендерної документації, є фундаменті роботи, монтаж технологічного устаткування, виконання пусконалагоджувальних робіт, монтаж технологічних трубопроводів, монтаж зовнішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), а також монтаж інженерних споруд, які підприємство не має право виконувати, та на які воно не планує залучати субпідрядну організацію (згідно листа ТОВ «АКВІЛОН 99» щодо незалучення субпідрядної організації).
3. Згідно проекту Договору (додаток №5 до тендерної документації) п. 5.1. Генпідрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), тому ми можемо зменшити графік виконання робіт та завершити роботи в грудні 2018 року.
Прошу згідно нашого звернення переглянути Протоколи засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2018 09:54
На Ваш лист від 11.10.2018 №59 повідомляємо, що керуючись частиною другою ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), повідомляємо, що Вашу пропозицію, подану на торги, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2018-09-19-001228-c на закупівлю «Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а» за (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), розміщеного на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ відхилено на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону:...«4)тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
-у проекті договору кінцевий термін виконання робіт - грудень 2018 року, а згідно графіку виконання робіт наданого ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» зазначається січень 2019 року. Під час періоду уточнень ви не зверталися до нас з запитами щодо цього питання.
-в тендерній пропозиції ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» (на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ до закупівлі №UA-2018-09-19-001228-c ) зазначено, що ви маєте Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р. (додаток до листа ).
Рішення прийнято на засіданні тендерного комітету за результатами поіменного голосування членів комітету, протокол від 08.10.2018 р.
Крім того, зазначаємо, що підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99» та надана підприємством документація відповідає вимогам тендерного комітету та має всі необхідні документи, дозволи та можливість залучення субпідрядної організації до виконання робіт по закупівлі, про що переможцем було зазначено у листі від 01 жовтня 2018 року за № 826/18. У цьому листі ТОВ «АКВІЛОН 99» зазначено, що субпідрядні організації не будуть залучені до виконання робіт у обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З цього виходить, що ТОВ «АКВІЛОН 99» повідомило Павлівську сільську раду, що до виконання умов договору про закупівлю будуть залучатись субпідрядні організації і з цього виходить, що роботи, які потребують додаткових дозвільних документів та додаткової матеріально технічної бази будуть виконані субпідрядною організацією.
Щодо пункту 3 Вашого листа, зазначаємо наступне, у відповідності до умов договору, а саме п. 5.1 Початок виконання робіт – жовтень 2018 року, Закінчення виконання робіт – грудень 2018 року. Крім того, як вірно Вами зазначено Генпідрядник має право на забезпечення дострокового завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), проте ви зазначаєте лише про право Генпідрядника щодо дострокового виконання робіт за договором про закупівлю, а тендерна документація вимагала чіткого визначення строків виконання робіт, грудень 2018 року є граничним строком виконання робіт за договором. У відповідності до приписів ч.1 ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
-у проекті договору кінцевий термін виконання робіт - грудень 2018 року, а згідно графіку виконання робіт наданого ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» зазначається січень 2019 року. Під час періоду уточнень ви не зверталися до нас з запитами щодо цього питання.
-в тендерній пропозиції ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» (на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ до закупівлі №UA-2018-09-19-001228-c ) зазначено, що ви маєте Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р. (додаток до листа ).
Рішення прийнято на засіданні тендерного комітету за результатами поіменного голосування членів комітету, протокол від 08.10.2018 р.
Крім того, зазначаємо, що підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99» та надана підприємством документація відповідає вимогам тендерного комітету та має всі необхідні документи, дозволи та можливість залучення субпідрядної організації до виконання робіт по закупівлі, про що переможцем було зазначено у листі від 01 жовтня 2018 року за № 826/18. У цьому листі ТОВ «АКВІЛОН 99» зазначено, що субпідрядні організації не будуть залучені до виконання робіт у обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З цього виходить, що ТОВ «АКВІЛОН 99» повідомило Павлівську сільську раду, що до виконання умов договору про закупівлю будуть залучатись субпідрядні організації і з цього виходить, що роботи, які потребують додаткових дозвільних документів та додаткової матеріально технічної бази будуть виконані субпідрядною організацією.
Щодо пункту 3 Вашого листа, зазначаємо наступне, у відповідності до умов договору, а саме п. 5.1 Початок виконання робіт – жовтень 2018 року, Закінчення виконання робіт – грудень 2018 року. Крім того, як вірно Вами зазначено Генпідрядник має право на забезпечення дострокового завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), проте ви зазначаєте лише про право Генпідрядника щодо дострокового виконання робіт за договором про закупівлю, а тендерна документація вимагала чіткого визначення строків виконання робіт, грудень 2018 року є граничним строком виконання робіт за договором. У відповідності до приписів ч.1 ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-19-001228-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм", Код ЄДРПОУ:31476648
Дата подання: 18 жовтня 2018 09:21
Дата подання: 18 жовтня 2018 09:21
Відповідь на лист № 01-30/781 від16.10.2018 р
Розглянувши Ваш лист № 01-30/781 від16.10.2018 р., про відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності умовам тендерної документації, Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про Обрання переможця, та документацію обраного Вами переможця, звертаємо Вашу увагу на наступне:
ПП «Хортиця - Інтерм» має Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки № 307.12.23-45.33.3 від 23.05.2012 р., термін дії якого продовжено до 22.05.2022 р., для цього і додаються копії дозвільних документів, звертаємо Вашу увагу Додаток додається, тому Ви мали змогу переглянути саме копію Дозволу та дати його чинності, а не побачити його на нашому фірмовому бланку і на цьому обґрунтовувати нашу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 22.10.2018 № 10762.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 19:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм" |
2 374 442,40
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Аквілон 99 |
2 372 556,37
UAH з ПДВ
|
2 348 808,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Теплотехсервис-Пологи" |
2 374 723,00
UAH з ПДВ
|
2 350 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАРАТБУД ЛТД" |
2 374 226,48
UAH з ПДВ
|
2 374 226,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм" #31476648 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2018 10:40
|
ТОВ Аквілон 99 #30608633 |
Переможець |
2 348 808,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 16:03
|
Додаткова угода003.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 16:01
|
Додаткова угода004.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:06
|
Павлівська ОТГ055.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2018 09:59
|
Павлівська ОТГ104.pdf | укладений |
23 жовтня 2018 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів у Генпідрядника договірна ціна на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |