Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а
Очікувана вартість
2 374 723,00 UAH
UA-2018-09-19-001228-c 71f8d40c1c204f96b6db15cfd63b57c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Третяк

+380955092731 tretyak1310@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04353285
Місцезнаходження: 70005, Україна , Запорізька обл., Вільнянський район, с. Павлівське, вул. Залізнична, 28
Контактна особа: Наталя Третяк
+380955092731
tretyak1310@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 14:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 13:28
Очікувана вартість: 2 374 723,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 747,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70005, Україна, Запорізька область, Вільнянський район, с.Павлівське, вул. Залізнична,буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 13:21
Додаток_5.doc
19 вересня 2018 13:21
170918911.pdf
19 вересня 2018 13:21
Обява.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_9.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_8.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_7.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_6.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_4.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_3.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_2.docx
19 вересня 2018 13:21
Додаток_1_ТЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-19-001228-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм", Код ЄДРПОУ:31476648
Дата подання: 12 жовтня 2018 08:31
скарга на рішення Замовника від 08,10,2018
Розглянувши Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності умовам тендерної документації, Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про Обрання переможця, та документацію обраного Вами переможця, звертаємо Вашу увагу на наступне:

1. Ви написали, що в тендерний пропозиції зазначено, що ПП «Хортиця - Інтерм» має Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р., але ми маємо Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки № 307.12.23-45.33.3 від 23.05.2012 р., який продовжено до 22.05.2022 р., для перевірки достовірності даних і додаються копії дозвільних документів, тому Ви мали змогу переглянути саме копію Дозволу та дати його чинності, а не побачити його на нашому фірмовому бланку і на цьому обґрунтовувати Вашу відмову.
2. Підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99», яке ви обрали переможцем має ліцензію на зведення металевих конструкцій та на монтаж внутрішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), але в переліку робіт, згідно додатка №1 до тендерної документації, є фундаменті роботи, монтаж технологічного устаткування, виконання пусконалагоджувальних робіт, монтаж технологічних трубопроводів, монтаж зовнішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), а також монтаж інженерних споруд, які підприємство не має право виконувати, та на які воно не планує залучати субпідрядну організацію (згідно листа ТОВ «АКВІЛОН 99» щодо незалучення субпідрядної організації).
3. Згідно проекту Договору (додаток №5 до тендерної документації) п. 5.1. Генпідрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), тому ми можемо зменшити графік виконання робіт та завершити роботи в грудні 2018 року.


Прошу згідно нашого звернення переглянути Протоколи засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2018 09:54
На Ваш лист від 11.10.2018 №59 повідомляємо, що керуючись частиною другою ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), повідомляємо, що Вашу пропозицію, подану на торги, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2018-09-19-001228-c на закупівлю «Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а» за (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), розміщеного на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ відхилено на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону:...«4)тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
-у проекті договору кінцевий термін виконання робіт - грудень 2018 року, а згідно графіку виконання робіт наданого ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» зазначається січень 2019 року. Під час періоду уточнень ви не зверталися до нас з запитами щодо цього питання.
-в тендерній пропозиції ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» (на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ до закупівлі №UA-2018-09-19-001228-c ) зазначено, що ви маєте Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р. (додаток до листа ).
Рішення прийнято на засіданні тендерного комітету за результатами поіменного голосування членів комітету, протокол від 08.10.2018 р.
Крім того, зазначаємо, що підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99» та надана підприємством документація відповідає вимогам тендерного комітету та має всі необхідні документи, дозволи та можливість залучення субпідрядної організації до виконання робіт по закупівлі, про що переможцем було зазначено у листі від 01 жовтня 2018 року за № 826/18. У цьому листі ТОВ «АКВІЛОН 99» зазначено, що субпідрядні організації не будуть залучені до виконання робіт у обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З цього виходить, що ТОВ «АКВІЛОН 99» повідомило Павлівську сільську раду, що до виконання умов договору про закупівлю будуть залучатись субпідрядні організації і з цього виходить, що роботи, які потребують додаткових дозвільних документів та додаткової матеріально технічної бази будуть виконані субпідрядною організацією.
Щодо пункту 3 Вашого листа, зазначаємо наступне, у відповідності до умов договору, а саме п. 5.1 Початок виконання робіт – жовтень 2018 року, Закінчення виконання робіт – грудень 2018 року. Крім того, як вірно Вами зазначено Генпідрядник має право на забезпечення дострокового завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), проте ви зазначаєте лише про право Генпідрядника щодо дострокового виконання робіт за договором про закупівлю, а тендерна документація вимагала чіткого визначення строків виконання робіт, грудень 2018 року є граничним строком виконання робіт за договором. У відповідності до приписів ч.1 ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).


Документи подані скаржником

12 жовтня 2018 08:30
Вих.59 від 11.10.2018 001.jpg

Документи

16 жовтня 2018 09:54
Павлівська ОТГ077.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-19-001228-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм", Код ЄДРПОУ:31476648
Дата подання: 18 жовтня 2018 09:21
Відповідь на лист № 01-30/781 від16.10.2018 р
Розглянувши Ваш лист № 01-30/781 від16.10.2018 р., про відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності умовам тендерної документації, Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про Обрання переможця, та документацію обраного Вами переможця, звертаємо Вашу увагу на наступне: ПП «Хортиця - Інтерм» має Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки № 307.12.23-45.33.3 від 23.05.2012 р., термін дії якого продовжено до 22.05.2022 р., для цього і додаються копії дозвільних документів, звертаємо Вашу увагу Додаток додається, тому Ви мали змогу переглянути саме копію Дозволу та дати його чинності, а не побачити його на нашому фірмовому бланку і на цьому обґрунтовувати нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 22.10.2018 № 10762.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 19:03

Документи подані скаржником

18 жовтня 2018 09:15
Вих. 61.jpg
18 жовтня 2018 09:30
1..jpg
18 жовтня 2018 09:30
1.jpg

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм" 2 374 442,40
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Аквілон 99 2 372 556,37
UAH з ПДВ
2 348 808,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплотехсервис-Пологи" 2 374 723,00
UAH з ПДВ
2 350 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРАТБУД ЛТД" 2 374 226,48
UAH з ПДВ
2 374 226,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:44
12.Статут.pdf
04 жовтня 2018 13:44
6.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 жовтня 2018 13:44
17 Дозволи, ліцензії.pdf
04 жовтня 2018 13:44
РЕЄСТР.pdf
04 жовтня 2018 13:44
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИСНА.pdf
04 жовтня 2018 13:44
ЗКР ВАРТОСТІ.pdf
04 жовтня 2018 13:44
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
04 жовтня 2018 13:44
ВIДОМIСТЬ ОБ_ЄМIВ.pdf
04 жовтня 2018 13:44
ДОГОВІРНА ЦЕНА.pdf
04 жовтня 2018 13:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 10:42
Електронний підпис
10 жовтня 2018 10:13
Довідки.pdf
09 жовтня 2018 16:34
Електронний підпис
09 жовтня 2018 14:39
Календарний графік.pdf
09 жовтня 2018 14:17
Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2018 14:17
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2018 11:32
Електронний підпис
02 жовтня 2018 11:07
17. Інші документи.pdf
02 жовтня 2018 11:07
15. Ліцензія дозвіл.pdf
02 жовтня 2018 11:07
12. Статут.pdf
02 жовтня 2018 11:07
10. Календарний графік.pdf
02 жовтня 2018 11:07
6. Додаток 5.pdf
02 жовтня 2018 11:07
5. Листи-згоди.pdf
02 жовтня 2018 11:07
4. Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2018 11:07
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

28 вересня 2018 13:35
Електронний підпис
28 вересня 2018 13:27
Статут.rar
28 вересня 2018 13:27
Свідоцтво.rar
28 вересня 2018 13:27
Наказ.rar
28 вересня 2018 13:27
Дозвіл тв.котли.rar
28 вересня 2018 13:27
Договір аналог 2.rar
28 вересня 2018 13:27
Договір аналог.rar
28 вересня 2018 13:27
Довідка статистики.rar
28 вересня 2018 13:27
Довідка реквізити.rar
28 вересня 2018 13:01
НА САЙТ.rar

Публічні документи

02 жовтня 2018 19:47
ст 17.PDF
02 жовтня 2018 19:47
ПРОТОКОЛ 3 2 СТР.jpg
02 жовтня 2018 19:47
ПРОТОКОЛ 3 1 СТР.jpg
02 жовтня 2018 19:47
НАКАЗ КАРАТБУД ЛТД.pdf
02 жовтня 2018 19:47
Лист згода з договором.PDF
02 жовтня 2018 19:47
ЛIЦЕНЗIЯ КАРАТБУД ЛТД.pdf
02 жовтня 2018 19:47
Інформаційна довідка.PDF
02 жовтня 2018 19:47
Захист довкілля.PDF
02 жовтня 2018 19:47
Додаток 1 Тех. завдання.PDF
02 жовтня 2018 19:47
Договірна ціна.PDF
02 жовтня 2018 19:47
Відсутність санкцій.PDF
02 жовтня 2018 19:47
Відсутність підстав.PDF
02 жовтня 2018 19:47
ВИТЯГ ПДВ КАРАТБУД ЛТД.jpg
02 жовтня 2018 19:47
ВИТЯГ КАРАТБУД.rtf
02 жовтня 2018 19:47
ВИПИСКА КАРАТБУД ЛТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм"

ТОВ Аквілон 99

ПП "Теплотехсервис-Пологи"

ТОВ "КАРАТБУД ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Хортиця-Інтерм"
#31476648
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 10:40
ТОВ Аквілон 99
#30608633
Переможець 2 348 808,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 16:32

Документи

08 жовтня 2018 10:40
Електронний підпис
08 жовтня 2018 10:33
Протокол001.pdf

Документи

09 жовтня 2018 16:32
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:34
Протокол004.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Аквілон 99
#30608633
2 348 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 16:32
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:34
Протокол004.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 16:03
Додаткова угода003.pdf зміни до договору
28 березня 2019 16:01
Додаткова угода004.pdf зміни до договору
28 березня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:06
Павлівська ОТГ055.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:59
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 09:59
Павлівська ОТГ104.pdf укладений
23 жовтня 2018 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів у Генпідрядника договірна ціна на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 324 105,60
UAH (в тому числі ПДВ 387 350,93 UAH)