Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати гідроксиетильованого крохмалю, транексамова кислота, окситоцин
Очікувана вартість
413 012,20 UAH
UA-2018-09-19-001159-c b8e3f4c8e0fd48bfb76e4df03297fa90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 00:00
Очікувана вартість: 413 012,20 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 вересня 2018 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 13:00
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
26 вересня 2018 13:00
ТД ПВТ - 112_18 зміни_1.docx
26 вересня 2018 13:00
Перелік змін до ТД ПВТ - 112_18 зміни_1.docx
26 вересня 2018 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 13:00
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
19 вересня 2018 15:10
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
19 вересня 2018 12:54
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
26 вересня 2018 13:00
ТД ПВТ - 112_18 зміни_1.docx
19 вересня 2018 15:10
ТД ПВТ - 112_18 зміни.docx
19 вересня 2018 12:54
ТД ПВТ - 112_18.docx
26 вересня 2018 13:00
Перелік змін до ТД ПВТ - 112_18 зміни_1.docx
19 вересня 2018 15:10
Перелік змін до ТД ПВТ - 112_18.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-19-001159-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фармасел, Код ЄДРПОУ:36705378
Дата подання: 11 жовтня 2018 17:37
Оскарження
Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Ознайомившись з рішенням тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМАСЕЛ» (далі за текстом – Товариство або ТОВ «ФАРМАСЕЛ») висловлює свою повагу та повідомляє наступне:
Відповідно до Протоколу № 5/ПВТ-112/18 від 10.10.2018 р. засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція (препарати гідроксиетильованого крохмалю, транексамова кислота, окситоцин), тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі Товариства визнано такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації Замовника, а саме вимогам пункту «а» Додатку 4 до тендерної документації (довідка про наявність власних або орендованих складських приміщень із зазначенням їх місцезнаходження, площі та умов зберігання товару). Протоколом визначено, що у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, не зазначено площу складського приміщення. Згідно з цим, тендерним комітетом прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Товариства.
Варто зауважити, що дана тендерна пропозиція за результатами оцінки електронною системою була автоматично визначена найбільш економічно вигідною по Лоту №2. Різниця між пропозицією ТОВ «ФАРМАСЕЛ» та пропозицією, яка розглядається наступною складає 16 782 (шістнадцять тисяч сімсот вісімдесят дві) гривні 50 копійок, що є суттєвим показником в ціні між учасниками торгів.
Разом з тим, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено кваліфікаційні критерії, які застосовуються до учасників процедури закупівлі. Пунктом 2 цього Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником передбачено необхідність надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Товариством дотримано цієї вимоги та надано у складі своєї пропозиції усі необхідні документи (сторінки 5 – 88 файлу «Кваліфікаційні критерії.pdf»). В тому числі надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, а також задля підтвердження та уточнення відомостей зазначених у даній Довідці прикладено Договір оренди № 47-16 від «01» серпня 2016 року (сторінки 11 - 30) з усіма необхідними додатками. На сторінці 11, пункт 1.2. цього Договору вказано площу складського приміщення (Аптечний склад), тому керуючись вищевикладеним та опираючись на п.3 ст. 22 Закону, яка передбачає, що Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, зі вказівкою, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Доводимо до Вашого відома, що Товариством надано Довідку на виправлення арифметичних помилок ( сторінка – 215 Тендерної пропозиції ). ТОВ «ФАРМАСЕЛ», вважає відсутність
посилання на площу у Довідці формальною та несуттєвою помилкою, яка не впливає на зміст Тендерної пропозиції Учасника вцілому, оскільки площа зазначена в Договорі, який є невід’ємною частиною пропозиції.
Таким чином, оскільки єдиною невідповідністю вимогам була відсутність посилання на площу складу у Довідці, причину відхилення вважаємо такою, що суперечить чинному законодавству, оскільки інформацію про матеріально-технічну базу надано в повному обсязі, усі вимоги Закону дотримано, а площу складського приміщенно вказано в Договорі оренди № 47-16 від «01»серпня 2016 року, який надано в складі Тендерної пропозиції (сторінки 15-34 ).
Опираючись на вищесказане, просимо: відмінити рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМАСЕЛ», визнати Товариство переможцем торгів та укласти договір відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з Додатком 5 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2018 10:34
Відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, один з яких - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно п.п. «а» п. 1 Додатку 4 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ», учасник повинен надати довідку про наявність власних або орендованих складських приміщень із зазначенням їх місцезнаходження, площі та умов зберігання товару. Вами було надано довідку «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару та виконання умов договору» (далі – Довідка), у якій, в порушення вищенаведеної вимоги тендерної документації, не вказано площу приміщення.
Згідно п. 4, ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

Що ж до нібито «формальності та несуттєвості» не зазначення площі приміщення в Довідці повідомляємо, що згідно п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:

а) відсутність нумерації окремих сторінок;

б) відсутність посвідчення прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою (за наявності) окремих сторінок;

в) технічні помилки та описки.

У зв’язку із тим, що не зазначення у Довідці площі приміщення впливає на зміст цього документу (який, в свою чергу, є невід’ємною частиною тендерної пропозиції) – така помилка не може вважатись несуттєвою згідно опису формальних (несуттєвих) помилок Тендерної документації.

Принагідно повідомляємо, що аналогічну Замовнику позицію також займає і ПДАК АМКУ при розгляді аналогічних скарг Учасників (наприклад, див. рішення по скарзі №UA-2018-04-13-000648-b.c1)
Спираючись на все вищенаведене, вважаємо рішення стосовно відхилення Вашої тендерної пропозиції обґрунтованим, неупередженим та таким, що цілком відповідає вимогам Закону.

Документи подані скаржником

11 жовтня 2018 17:37
Оскарження

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Тетраспан 6 %, розчин для інфузій, 1000 мл розчину містять полі (0-2-гідроксіетил) крохмалю (ГЕК) (молярне заміщення: 0,42, середня молекулярна маса: 130 000 Да) 60,0 г; натрію хлориду 6,25 г; калію хлориду 0,3 г; кальцію хлориду дигідрату 0,37 г; магнію хлориду гексагідрату 0,2 г, натрію ацетату тригідрату 3,27 г; кислоти L-малонової 0,67 г, по 500 мл у контейнері; по 10 контейнерів в картонній коробці (або еквівалент)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 243 533,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7305 UAH

Аукціон

Початок: 05 жовтня 2018 14:42
Закінчення: 05 жовтня 2018 15:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 пач
Лот 1 - Тетраспан 6 %, розчин для інфузій, 1000 мл розчину містять полі (0-2-гідроксіетил) крохмалю (ГЕК) (молярне заміщення: 0,42, середня молекулярна маса: 130 000 Да) 60,0 г; натрію хлориду 6,25 г; калію хлориду 0,3 г; кальцію хлориду дигідрату 0,37 г; магнію хлориду гексагідрату 0,2 г, натрію ацетату тригідрату 3,27 г; кислоти L-малонової 0,67 г, по 500 мл у контейнері; по 10 контейнерів в картонній коробці (або еквівалент)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
АТХ: B05AA07
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки: 26 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 209 213,00
UAH з ПДВ
209 213,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 221 823,00
UAH з ПДВ
221 823,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 14:07
Ліцензія.zip
26 жовтня 2018 14:07
Доверенность 121.zip
26 жовтня 2018 14:06
Гарантия 1910-169.zip
11 жовтня 2018 09:45
Акцепт UA-2018-09-19-001159-c.pdf
04 жовтня 2018 14:50
Гарантия 1910-160.zip
04 жовтня 2018 14:49
техника.pdf
04 жовтня 2018 14:49
комерция_p301-346.pdf
04 жовтня 2018 14:49
комерция_p241-300.pdf
04 жовтня 2018 14:49
комерция_p181-240.pdf
04 жовтня 2018 14:49
комерция_p121-180_p31-60.pdf
04 жовтня 2018 14:49
комерция_p121-180_p01-30.pdf
04 жовтня 2018 14:49
комерция_p061-120.pdf
04 жовтня 2018 14:49
комерция_p001-060.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 14:49
Електронний підпис
26 жовтня 2018 17:57
Mirgorodsky_1853-K-O эцп.pdf
26 жовтня 2018 17:57
License.pdf
26 жовтня 2018 17:57
G1018-4335-GL_ispolnenia.pdf
17 жовтня 2018 15:52
Пакет переможця.pdf
04 жовтня 2018 21:44
9.Ст.17.pdf
04 жовтня 2018 21:44
7.Специфікація (лот3).pdf
04 жовтня 2018 21:44
5.Специфікація (лот2).pdf
04 жовтня 2018 21:44
3.Специфікація (лот1).pdf
04 жовтня 2018 21:44
13.Проект договору.pdf
04 жовтня 2018 21:44
12.Установчі документи.pdf
04 жовтня 2018 21:44
9.Ст.17.pdf
04 жовтня 2018 21:44
7.Специфікація (лот3).pdf
04 жовтня 2018 21:44
5.Специфікація (лот2).pdf
04 жовтня 2018 21:44
3.Специфікація (лот1).pdf
04 жовтня 2018 21:44
13.Проект договору.pdf
04 жовтня 2018 21:44
12.Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 209 213,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2018 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
209 213,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 12:02
ДУ1 до Дог 103_2018-112.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 12:01
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 17:24
Договір 103_2018-112.pdf укладений
26 жовтня 2018 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесtyj зміни до розділу 14, додатку № 1 до Договору № 103/2018-112 від 26.10.2018 р., додатку № 2 до Договору № 103/2018-112 від 26.10.2018 р. та додатку № 3 до Договору № 103/2018-112 від 26.10.2018 р., «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Замовника викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 103/2018-112
Договір:
Номер додаткової угоди: 103/2018-112
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 209 213,00
UAH з ПДВ