Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація сухостою та аварійних дерев
Очікувана вартість
59 507,00 UAH
UA-2018-09-19-000927-c 82960a97e4f44e028eff53d9b0db3362
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левченко Алла Валентинівна

+380977690705 Gilcentr32164135@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖКП "Житло "Центр"
Код ЄДРПОУ: 32164135
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Зелінського, 17
Контактна особа: Левченко Алла Валентинівна
+380977690705
Gilcentr32164135@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
- Замовником були двічі проведені відкриті торги по закупівлі : Ліквідація сухостою та аварійних дерев (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-01-000347-с, та UA-2018-08-21-000270-а). Торги були двічі відмінені з причин подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. Під час проведення переговорів отримані всі документи, необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також документи, які підтверджують наявність відповідності пропозиції учасника іншим вимогам, а саме: 1.Довідка у довільній формі про наявность матеріально-технічної бази. 2.Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3.. Копія статуту. 4. Копія наказу про призначення керівника юридичної особи. 5. Копія свідоцтва про державну реєстрацію та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб. 6. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. 7. Загальні відомості про Учасника. 8. Копія довідки з державної податкової інспекції про взяття на облік платника податків. 9. Копія рішення засновника ( засновників) Учасника про призначення особи, яка має право підпису договорів. 10. Інформаційна Довідка з ЄДР осіб, які вчинили корупційни правопорушення, про те, що Учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. 11. Довідка, складена Учасником у довільній формі про те, що службову особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. 12. Довідка, складена Учасником у довільній формі про те, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). 13. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 14. Довідка, складена Учасником у довільній формі про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з членом (членами) тендерного комітету замовника. 15. Довідка, складена Учасником у довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. 16. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язковим платежам до бюджету). 17. Комерційна пропозиція. 18. Довідка, видана МВД про те, що посадова особа учасника до притягувалась до кримінальної відповідальністі, не має не знятої чи не погашеної судимості, та в розшуку не перебуває. 19. Довідка у довільній формі про відкриті поточні рахунки в банках, та відсутність заборгованості по кредитам та відсоткам в банках. 20. Інформаційна довідка 21.Лист згода з істотними умовами, які обов'язково включаються до договору про закупівлю. 22.Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII - Рішення РНБО від "28" квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» 23.Істотні умови , які обов’язково включаються до договору про закупівлю товарів: « 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги». 24.Інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним і якісним ,встановленим замовнико до цієї тендерної документації , повинна бути підтверджена наступними документами: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - локальними кошторисами ( мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам , встановленим замовником до цієї тендерної документації , має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 11:56
Оскарження наміру укласти договір: 30 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Ліквідація сухостою та аварійних дерев.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, згідно переліку дерев, які підлягають знесенню.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Тендерна документація

19 вересня 2018 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 11:41
Квалифик.критерии.doc
19 вересня 2018 11:41
технічне завдання (2).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чиж Олексій Миколайович
#2768902876
Переможець 59 507,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 11:56

Документи

19 вересня 2018 11:56
Електронний підпис
19 вересня 2018 11:54
повідомлення
19 вересня 2018 11:54
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2018 11:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чиж Олексій Миколайович
#2768902876
59 507,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2018 11:56
Електронний підпис
19 вересня 2018 11:54
повідомлення
19 вересня 2018 11:54
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода.PDF зміни до договору
12 листопада 2018 11:57
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2018 13:43
договір укладений
11 жовтня 2018 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 79
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML