Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект гумового покриття для спортивних та дитячих майданчиків на території м. Дніпра
The set of the rubber coating for sports and children playgrounds on the territory of the city of Dnipro
The set of the rubber coating for sports and children playgrounds on the territory of the city of Dnipro
Очікувана вартість
175 358,00 UAH
UA-2018-09-19-000706-c ● 9d45515fdbff4fe0b7c0b32938fae578
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380661454947 infrastruktura_kp@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Оксана Дубовик +380671955028 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Miska infrastruktura" Dniprovskoi miskoi rady |
National ID: | 39754779 |
Contact point: |
Svitlana Lutsiba +380661454947 infrastruktura_kp@ukr.net |
Additional contacts: |
Оксана Дубовик +380671955028 infrastruktura_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2018 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2018 10:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2018 10:55 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2018 12:42 |
Очікувана вартість: | 175 358,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 877,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5261 UAH |
Publication date: | 19 вересня 2018 11:01 |
Enquiries until: | 10 жовтня 2018 10:55 |
Complaints submission until: | до 16 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 жовтня 2018 10:55 |
Information
Estimated total value: | 175 358 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 877 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Комплект гумового покриття для спортивних та дитячих майданчиків на території м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
The set of the rubber coating for sports and children playgrounds on the territory of the city of Dnipro
CPV: 44110000-4
Період постачання:
по 30 листопада 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2018 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2018 13:59 |
Дод.3 зі змін.2.docx | |
26 вересня 2018 13:59 |
Перелік змін 2.docx | |
26 вересня 2018 13:59 |
Дод.5 Проек. дог зі змін.2.docx | |
24 вересня 2018 10:01 |
Перелік змін1.docx | |
19 вересня 2018 11:01 |
ТД покртиття 3.doc |
26 вересня 2018 14:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 вересня 2018 13:59 |
Дод.3 зі змін.2.docx
|
||||||
26 вересня 2018 13:59 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
26 вересня 2018 13:59 |
Дод.5 Проек. дог зі змін.2.docx
|
||||||
24 вересня 2018 10:01 |
Перелік змін1.docx
|
||||||
19 вересня 2018 11:01 |
ТД покртиття 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення предмета закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2018 09:57
Дата відповіді: 24 вересня 2018 10:36
В Додатку 3 до Тендерної документації, а саме в розділі Вимоги для влаштування (монтажу) багатошарового формового покриття (загальна площа 81 кв.м) зазначено, що учасник повинен провести підготовчі роботи щодо влаштування (монтажу) основи.
Які саме роботи потрібно провести?
Відповідь: Внесені відповідні зміни до Тендерної докумекнтації У Додатку3
Уточнення технічних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 26 вересня 2018 10:43
Дата відповіді: 26 вересня 2018 15:31
В Додатку 3 до Тендерної документації замовником встановлені основні технічні дані покриття, де зазначено що щільність предмету закупівлі повинна мати показники 22-25 кг/м³. Звертаю Вашу увагу, що гумове покриття для спортивних та дитячих майданчиків з технічними властивостями щільності 22-25 кг/м³ не буде придатне до використання за своїм цільовим призначенням, оскільки буде розвалюватись. Для порівнння щільність 22-25 кг/м³ має паралон. Чи відповідають дані показники дійсності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесені відповідні зміни до Тендерної докумекнтації у Додатку 3
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000706-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПИЛИПЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:3031632246
Дата подання: 28 вересня 2018 14:40
Щодо дискримінаційності вимог відносно надання сертифікату ISO
Відповідно до Тендерної документації, розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015, дана вимога є дискримінаційною.
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимоги щодо надання копії сертифікату ISO 14001:2015, з огляду на наступне.
Цей стандарт (ISO 14001:2015) не є обов’язковим до використання.
Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Статтею 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів встановлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Згідно з даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 14001:2015 також не є обов’язковою.
Щодо, підтвердження дискримінаційності побідних вимог відносно стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р.
Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Окрім того, замовник встановлює дискримінуючі умови відносно мене, як дилера (не виробника товару), а саме в обов’язковому порядку вимагає надати у складі своєї тендерної пропозиції «…копію сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування виробника товару». Даний сертифікат мають право отримувати лише виробники товарів.
Отже, замовник, в своїй документації зазначив дискримінаційний фактор, який штучно обмежує коло учасників даного тендеру, а значить не дотримується принцип ЗУ "Про публічні Закупівлі" недискримінація Учасників.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаю: 1. Прийняти вимогу до розгляду 2. Прибрати дискримінаційні вимоги щодо надання учасниками копії сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015, та привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимоги щодо надання копії сертифікату ISO 14001:2015, з огляду на наступне.
Цей стандарт (ISO 14001:2015) не є обов’язковим до використання.
Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Статтею 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів встановлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Згідно з даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 14001:2015 також не є обов’язковою.
Щодо, підтвердження дискримінаційності побідних вимог відносно стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р.
Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Окрім того, замовник встановлює дискримінуючі умови відносно мене, як дилера (не виробника товару), а саме в обов’язковому порядку вимагає надати у складі своєї тендерної пропозиції «…копію сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування виробника товару». Даний сертифікат мають право отримувати лише виробники товарів.
Отже, замовник, в своїй документації зазначив дискримінаційний фактор, який штучно обмежує коло учасників даного тендеру, а значить не дотримується принцип ЗУ "Про публічні Закупівлі" недискримінація Учасників.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаю: 1. Прийняти вимогу до розгляду 2. Прибрати дискримінаційні вимоги щодо надання учасниками копії сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015, та привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 13:39
Розглянувши Ваше звернення КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено, надання, «Для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником, довідка в довільній формі, яка містить інформацію про застосування заходів із захисту довкілля та інформацію про якість матеріалів з яких виготовлено товар» та вимагається надання копії сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.2 п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно з ч.3 ст.22 зазначеного Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до "Завдання системи екологічного управління" впровадження системи екологічного управління (далі - система управління) має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління.
У пунктах 30 та 70 переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, передбаченого Законом України "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", встановлений обов’язок отримання суб’єктами господарювання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та на спеціальне водокористування згідно із Законом України "Про охорону атмосферного повітря" та Водним кодексом України.
Пунктом 3 "Порядку подання декларації про відходи", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 118, визначено, що суб’єкти господарювання у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць, щороку подають декларацію про відходи за формою згідно з додатком до цієї постанови.
Також звертаємо вашу увагу, що правила поводження з відходами при виробництві гумових виробів закріплені відповідно до наказу №890 від 02.12.2013р. «Правилами охорони праці на підприємствах з виробництва шин та гумових виробів».
Також виробництво гумових виробів є виробництвом яке значним чином впливає на забруднення атмосфери.
Також важливо щоб покриття для спортивних та дитячих майданчиків відповідало міжнародним нормам в частині екологічної безпеки
Відповідно до Закону України "Про стандартизацію" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації, Державним підприємством "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" було затверджено НАКАЗ від 21 грудня 2015 року N 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України», згідно даного наказу було прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування - На заміну ДСТУ ISO 14001:2015 (прийнятого методом підтвердження).
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини четвертої статті 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Скаржника щодо приведення вимог тендерної документації з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до неї є безпідставною та необґрунтованою.
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено, надання, «Для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником, довідка в довільній формі, яка містить інформацію про застосування заходів із захисту довкілля та інформацію про якість матеріалів з яких виготовлено товар» та вимагається надання копії сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.2 п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно з ч.3 ст.22 зазначеного Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до "Завдання системи екологічного управління" впровадження системи екологічного управління (далі - система управління) має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління.
У пунктах 30 та 70 переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, передбаченого Законом України "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", встановлений обов’язок отримання суб’єктами господарювання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та на спеціальне водокористування згідно із Законом України "Про охорону атмосферного повітря" та Водним кодексом України.
Пунктом 3 "Порядку подання декларації про відходи", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 118, визначено, що суб’єкти господарювання у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць, щороку подають декларацію про відходи за формою згідно з додатком до цієї постанови.
Також звертаємо вашу увагу, що правила поводження з відходами при виробництві гумових виробів закріплені відповідно до наказу №890 від 02.12.2013р. «Правилами охорони праці на підприємствах з виробництва шин та гумових виробів».
Також виробництво гумових виробів є виробництвом яке значним чином впливає на забруднення атмосфери.
Також важливо щоб покриття для спортивних та дитячих майданчиків відповідало міжнародним нормам в частині екологічної безпеки
Відповідно до Закону України "Про стандартизацію" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації, Державним підприємством "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" було затверджено НАКАЗ від 21 грудня 2015 року N 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України», згідно даного наказу було прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування - На заміну ДСТУ ISO 14001:2015 (прийнятого методом підтвердження).
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини четвертої статті 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Скаржника щодо приведення вимог тендерної документації з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до неї є безпідставною та необґрунтованою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 жовтня 2018
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕЛАСТ КОМПЛЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БАНТОН 32" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАНТОН 32" #38299343 |
Переможець |
174 795,60
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2018 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2018 09:52
|
ду 1 бантон1.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2018 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2018 09:08
|
Дог. бантон32.pdf | укладений |
14 листопада 2018 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зміною розрахункового рахунку Замовника, викласти у новій редакції п.XIV "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 7-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |