Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект гумового покриття для спортивних та дитячих майданчиків на території м. Дніпра
The set of the rubber coating for sports and children playgrounds on the territory of the city of Dnipro
Очікувана вартість
175 358,00 UAH
UA-2018-09-19-000706-c 9d45515fdbff4fe0b7c0b32938fae578
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380661454947 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380661454947
infrastruktura_kp@ukr.net
Додаткові контактні особи: Оксана Дубовик
+380671955028
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpryiemstvo "Miska infrastruktura" Dniprovskoi miskoi rady
National ID: 39754779
Contact point: Svitlana Lutsiba
+380661454947
infrastruktura_kp@ukr.net
Additional contacts: Оксана Дубовик
+380671955028
infrastruktura_kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2018 10:55
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2018 10:55
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 12:42
Очікувана вартість: 175 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 877,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5261 UAH
Publication date: 19 вересня 2018 11:01
Enquiries until: 10 жовтня 2018 10:55
Complaints submission until: до 16 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 жовтня 2018 10:55

Information

Estimated total value: 175 358 UAH including VAT
Minimal lowering step: 877 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Комплект гумового покриття для спортивних та дитячих майданчиків на території м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

The set of the rubber coating for sports and children playgrounds on the territory of the city of Dnipro
CPV: 44110000-4
Період постачання: по 30 листопада 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2018 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 13:59
Дод.3 зі змін.2.docx
26 вересня 2018 13:59
Перелік змін 2.docx
26 вересня 2018 13:59
Дод.5 Проек. дог зі змін.2.docx
24 вересня 2018 10:01
Перелік змін1.docx
19 вересня 2018 11:01
ТД покртиття 3.doc
26 вересня 2018 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 13:59
Дод.3 зі змін.2.docx
24 вересня 2018 10:01
Дод.3 зі змінами.docx
19 вересня 2018 11:01
Дод.3 Комплект.docx
26 вересня 2018 13:59
Перелік змін 2.docx
26 вересня 2018 13:59
Дод.5 Проек. дог зі змін.2.docx
24 вересня 2018 10:01
Дод.5 Проек. дог зі змінами.docx
19 вересня 2018 11:01
Дод.5 Проект дог..docx
24 вересня 2018 10:01
Перелік змін1.docx
19 вересня 2018 11:01
ТД покртиття 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення предмета закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2018 09:57
Дата відповіді: 24 вересня 2018 10:36
В Додатку 3 до Тендерної документації, а саме в розділі Вимоги для влаштування (монтажу) багатошарового формового покриття (загальна площа 81 кв.м) зазначено, що учасник повинен провести підготовчі роботи щодо влаштування (монтажу) основи. Які саме роботи потрібно провести?
Відповідь: Внесені відповідні зміни до Тендерної докумекнтації У Додатку3
Уточнення технічних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 26 вересня 2018 10:43
Дата відповіді: 26 вересня 2018 15:31
В Додатку 3 до Тендерної документації замовником встановлені основні технічні дані покриття, де зазначено що щільність предмету закупівлі повинна мати показники 22-25 кг/м³. Звертаю Вашу увагу, що гумове покриття для спортивних та дитячих майданчиків з технічними властивостями щільності 22-25 кг/м³ не буде придатне до використання за своїм цільовим призначенням, оскільки буде розвалюватись. Для порівнння щільність 22-25 кг/м³ має паралон. Чи відповідають дані показники дійсності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесені відповідні зміни до Тендерної докумекнтації у Додатку 3

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-19-000706-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПИЛИПЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:3031632246
Дата подання: 28 вересня 2018 14:40
Щодо дискримінаційності вимог відносно надання сертифікату ISO
Відповідно до Тендерної документації, розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015, дана вимога є дискримінаційною.
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимоги щодо надання копії сертифікату ISO 14001:2015, з огляду на наступне.
Цей стандарт (ISO 14001:2015) не є обов’язковим до використання.
Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Статтею 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів встановлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Згідно з даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 14001:2015 також не є обов’язковою.
Щодо, підтвердження дискримінаційності побідних вимог відносно стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р.
Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Окрім того, замовник встановлює дискримінуючі умови відносно мене, як дилера (не виробника товару), а саме в обов’язковому порядку вимагає надати у складі своєї тендерної пропозиції «…копію сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування виробника товару». Даний сертифікат мають право отримувати лише виробники товарів.
Отже, замовник, в своїй документації зазначив дискримінаційний фактор, який штучно обмежує коло учасників даного тендеру, а значить не дотримується принцип ЗУ "Про публічні Закупівлі" недискримінація Учасників.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаю: 1. Прийняти вимогу до розгляду 2. Прибрати дискримінаційні вимоги щодо надання учасниками копії сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015, та привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 13:39
Розглянувши Ваше звернення КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено, надання, «Для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником, довідка в довільній формі, яка містить інформацію про застосування заходів із захисту довкілля та інформацію про якість матеріалів з яких виготовлено товар» та вимагається надання копії сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.2 п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно з ч.3 ст.22 зазначеного Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до "Завдання системи екологічного управління" впровадження системи екологічного управління (далі - система управління) має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління.
У пунктах 30 та 70 переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, передбаченого Законом України "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", встановлений обов’язок отримання суб’єктами господарювання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та на спеціальне водокористування згідно із Законом України "Про охорону атмосферного повітря" та Водним кодексом України.
Пунктом 3 "Порядку подання декларації про відходи", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 118, визначено, що суб’єкти господарювання у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць, щороку подають декларацію про відходи за формою згідно з додатком до цієї постанови.
Також звертаємо вашу увагу, що правила поводження з відходами при виробництві гумових виробів закріплені відповідно до наказу №890 від 02.12.2013р. «Правилами охорони праці на підприємствах з виробництва шин та гумових виробів».
Також виробництво гумових виробів є виробництвом яке значним чином впливає на забруднення атмосфери.
Також важливо щоб покриття для спортивних та дитячих майданчиків відповідало міжнародним нормам в частині екологічної безпеки
Відповідно до Закону України "Про стандартизацію" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації, Державним підприємством "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" було затверджено НАКАЗ від 21 грудня 2015 року N 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України», згідно даного наказу було прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування - На заміну ДСТУ ISO 14001:2015 (прийнятого методом підтвердження).
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини четвертої статті 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Скаржника щодо приведення вимог тендерної документації з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до неї є безпідставною та необґрунтованою.



Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 жовтня 2018
UA-2018-09-19-000706-c9d45515fdbff4fe0b7c0b32938fae578
Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕЛАСТ КОМПЛЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАНТОН 32" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 жовтня 2018 14:09
411.pdf
23 жовтня 2018 14:09
Електронний підпис

Публічні документи

17 жовтня 2018 16:37
31. Комплект 2 фото.pdf
17 жовтня 2018 16:37
30. Комплект 1 ч.2 фото.pdf
17 жовтня 2018 16:37
29. Комплект 1 ч.1 фото.pdf
17 жовтня 2018 16:37
26. справка из банка.pdf
17 жовтня 2018 16:37
24. Статут.pdf
17 жовтня 2018 16:37
23. схема.pdf
17 жовтня 2018 16:37
22. Протоколи.pdf
17 жовтня 2018 16:37
21. Наказ.pdf
17 жовтня 2018 16:37
19. Договори оренди.pdf
17 жовтня 2018 16:37
18. iso сертиікат.pdf
17 жовтня 2018 16:37
17. Сертифікати.pdf
17 жовтня 2018 16:37
14. Лист-відгук.pdf
17 жовтня 2018 16:37
13. Аналогічний договір.pdf
17 жовтня 2018 16:37
11. Довідка щодо МТБ.pdf
17 жовтня 2018 16:37
10. Істотні умови.pdf
17 жовтня 2018 16:37
2. Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 16:37
1. ст. 17 Закону.pdf
17 жовтня 2018 16:33
1.1.Реестр.pdf

Документи

23 жовтня 2018 14:11
412.pdf
23 жовтня 2018 14:12
Електронний підпис

Публічні документи

02 листопада 2018 16:06
Довідка з дфс 30,10,18.pdf
02 листопада 2018 16:06
Довідка МВС.pdf
18 жовтня 2018 14:43
10. Довідка щодо ст. 17.pdf
18 жовтня 2018 14:43
9. Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2018 14:43
1-8 Довідки.pdf
18 жовтня 2018 14:43
30. фото комплекта 2.pdf
18 жовтня 2018 14:43
28-29. фото комплект 1.pdf
18 жовтня 2018 14:43
27. Сертифікати Бантон.pdf
18 жовтня 2018 14:43
26. Приказ, протокол.pdf
18 жовтня 2018 14:43
23. Схема покриття.pdf
18 жовтня 2018 14:43
22. статут БАНТОН.pdf
18 жовтня 2018 14:43
20. копія витягу ПДВ.pdf
18 жовтня 2018 14:43
15. iso БАНТОН.pdf
18 жовтня 2018 14:43
11-13 Довідки.pdf
18 жовтня 2018 14:33
1.1. реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛАСТ КОМПЛЕКТ"

ТОВ "БАНТОН 32"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАНТОН 32" 174 795,60
UAH з ПДВ
174 795,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛАСТ КОМПЛЕКТ" 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 16:06
Довідка з дфс 30,10,18.pdf
02 листопада 2018 16:06
Довідка МВС.pdf
18 жовтня 2018 14:43
10. Довідка щодо ст. 17.pdf
18 жовтня 2018 14:43
9. Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2018 14:43
1-8 Довідки.pdf
18 жовтня 2018 14:43
30. фото комплекта 2.pdf
18 жовтня 2018 14:43
28-29. фото комплект 1.pdf
18 жовтня 2018 14:43
27. Сертифікати Бантон.pdf
18 жовтня 2018 14:43
26. Приказ, протокол.pdf
18 жовтня 2018 14:43
23. Схема покриття.pdf
18 жовтня 2018 14:43
22. статут БАНТОН.pdf
18 жовтня 2018 14:43
20. копія витягу ПДВ.pdf
18 жовтня 2018 14:43
15. iso БАНТОН.pdf
18 жовтня 2018 14:43
11-13 Довідки.pdf
18 жовтня 2018 14:33
1.1. реестр.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 16:37
31. Комплект 2 фото.pdf
17 жовтня 2018 16:37
30. Комплект 1 ч.2 фото.pdf
17 жовтня 2018 16:37
29. Комплект 1 ч.1 фото.pdf
17 жовтня 2018 16:37
26. справка из банка.pdf
17 жовтня 2018 16:37
24. Статут.pdf
17 жовтня 2018 16:37
23. схема.pdf
17 жовтня 2018 16:37
22. Протоколи.pdf
17 жовтня 2018 16:37
21. Наказ.pdf
17 жовтня 2018 16:37
19. Договори оренди.pdf
17 жовтня 2018 16:37
18. iso сертиікат.pdf
17 жовтня 2018 16:37
17. Сертифікати.pdf
17 жовтня 2018 16:37
14. Лист-відгук.pdf
17 жовтня 2018 16:37
13. Аналогічний договір.pdf
17 жовтня 2018 16:37
11. Довідка щодо МТБ.pdf
17 жовтня 2018 16:37
10. Істотні умови.pdf
17 жовтня 2018 16:37
2. Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 16:37
1. ст. 17 Закону.pdf
17 жовтня 2018 16:33
1.1.Реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАНТОН 32"

ТОВ "ЕЛАСТ КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАНТОН 32"
#38299343
Переможець 174 795,60
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 13:35

Документи

31 жовтня 2018 13:35
Електронний підпис
31 жовтня 2018 13:34
423.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАНТОН 32"
#38299343
174 795,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 13:35
Електронний підпис
31 жовтня 2018 13:34
423.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 09:52
ду 1 бантон1.pdf зміни до договору
26 листопада 2018 09:51
Електронний підпис укладений
14 листопада 2018 09:08
Дог. бантон32.pdf укладений
14 листопада 2018 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною розрахункового рахунку Замовника, викласти у новій редакції п.XIV "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 7-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 174 795,60
UAH з ПДВ