Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
8 800,00 UAH
UA-2018-09-19-000504-b ● 3b104f3aed1048e7bf98600d679e643f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС ім.В.Т.Гуца |
Код ЄДРПОУ: | 19408382 |
Вебсайт: | http://lrc.in.ua |
Місцезнаходження: | 08112, Україна , Київська обл., Капітанівка, вул. Соборна, 4 |
Контактна особа: |
Овсянніков Юрій Михайлович +380997223574 lrc_goutsa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2018 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2018 15:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2018 15:11 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2018 11:49 |
Очікувана вартість: | 8 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Туалетний папір, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08112, Україна, Київська область, с.Капітанівка, вул.Соборна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2018 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2018 15:06 |
Оголошення 19.09.18.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2018 09:47
Дата відповіді: 20 вересня 2018 10:18
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми зазвичай користуємося конкретно ціми виробами та вони нас повністю влаштовують.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000504-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 27 вересня 2018 15:31
Вимога щодо виправлення порушень при дискваліфікації ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
До ДП Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС ім.В.Т.Гуца, код ЄДРПОУ: 19408382
Вимога щодо дискваліфікації ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" в електронній закупівлі UA-2018-09-19-000504-b
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
На мою думку та згідно Конституції України і Порядку здійснення допороговuх закупівель, замовник, заявляючи, що: «При детальному ознайомленні з тендерною пропозицією ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" з'ясувалось, що цінова пропозиція вказаного учасника надана без урахування ПДВ. Відповідно в поданій пропозиції ціна товару має бути вказана з урахуванням ПДВ. шо суттєво впливає на ціну на предмет закупівлі. Так ціна має буде збільшена на 20%.
Крім того, зазначення ціни без ПДВ є порушенням умов, викладених у тендерній
документації та ставить інших учасників у нерівні умови. Також оплата за товар без
ПДВ суттєво знижує податковий кредит замовника.
Голова тендерного комітету вважає, що з огляду на вказаний недолік необхідно
дискваліфікувати переможця ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА..» - порушує фундаментальні принципи Конституції України і правила здійснення допорогових закупівель.
Стаття 42 Конституції України – «Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом.
Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.
Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.».
1. Конституція затверджує, що не допускаються неправомірне обмеження конкуренції..
Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору».
Із Вашого рішення випливає, що пропозиція ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" дискваліфікована, цитую: «При детальному ознайомленні з тендерною пропозицією ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" з'ясувалось, що цінова пропозиція вказаного учасника надана без урахування ПДВ. Відповідно в поданій пропозиції ціна товару має бути вказана з урахуванням ПДВ. шо суттєво впливає на ціну на предмет закупівлі. Так ціна має буде збільшена на 20%.
Крім того, зазначення ціни без ПДВ є порушенням умов, викладених у тендерній
документації та ставить інших учасників у нерівні умови. Також оплата за товар без
ПДВ суттєво знижує податковий кредит замовника.
Голова тендерного комітету вважає, що з огляду на вказаний недолік необхідно
дискваліфікувати переможця ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА.» - має ненедолік і тому треба мене дискваліфікувати.
Однак, стверджую, що моя пропозиція відповідає предмету закупівлі і вимогам тендерної документації: я не є платником податку на додану вартість і моя остаточна ціна з усіма податками і зборами не передбачає сплату ПДВ. До цього ж, замовником визначений предмет закупівлі і ніде в тендерній документації не зазначалося, що учасник закупівлі разом із товаром повинен надавати якись податковий кредит. Тому, Ваше твердження, що «Також оплата за товар без
ПДВ суттєво знижує податковий кредит замовника.» – до даної електронної закупівлі ніяким чином не відноситься, оскільки предметом закупівлі є, визначений Вами товар.
Інше, Ви заявляєте, що моя «ціна має буде збільшена на 20%.». Зазначаю, що тендерною документацією не передбачено, що моя ціна з усіма податками і зборами повинна бути збільшена на 20%.
Вважаю, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки моя пропозиція повністю відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
До ДП Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС ім.В.Т.Гуца, код ЄДРПОУ: 19408382
Вимога щодо дискваліфікації ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" в електронній закупівлі UA-2018-09-19-000504-b
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
На мою думку та згідно Конституції України і Порядку здійснення допороговuх закупівель, замовник, заявляючи, що: «При детальному ознайомленні з тендерною пропозицією ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" з'ясувалось, що цінова пропозиція вказаного учасника надана без урахування ПДВ. Відповідно в поданій пропозиції ціна товару має бути вказана з урахуванням ПДВ. шо суттєво впливає на ціну на предмет закупівлі. Так ціна має буде збільшена на 20%.
Крім того, зазначення ціни без ПДВ є порушенням умов, викладених у тендерній
документації та ставить інших учасників у нерівні умови. Також оплата за товар без
ПДВ суттєво знижує податковий кредит замовника.
Голова тендерного комітету вважає, що з огляду на вказаний недолік необхідно
дискваліфікувати переможця ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА..» - порушує фундаментальні принципи Конституції України і правила здійснення допорогових закупівель.
Стаття 42 Конституції України – «Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом.
Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.
Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.».
1. Конституція затверджує, що не допускаються неправомірне обмеження конкуренції..
Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору».
Із Вашого рішення випливає, що пропозиція ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" дискваліфікована, цитую: «При детальному ознайомленні з тендерною пропозицією ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" з'ясувалось, що цінова пропозиція вказаного учасника надана без урахування ПДВ. Відповідно в поданій пропозиції ціна товару має бути вказана з урахуванням ПДВ. шо суттєво впливає на ціну на предмет закупівлі. Так ціна має буде збільшена на 20%.
Крім того, зазначення ціни без ПДВ є порушенням умов, викладених у тендерній
документації та ставить інших учасників у нерівні умови. Також оплата за товар без
ПДВ суттєво знижує податковий кредит замовника.
Голова тендерного комітету вважає, що з огляду на вказаний недолік необхідно
дискваліфікувати переможця ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА.» - має ненедолік і тому треба мене дискваліфікувати.
Однак, стверджую, що моя пропозиція відповідає предмету закупівлі і вимогам тендерної документації: я не є платником податку на додану вартість і моя остаточна ціна з усіма податками і зборами не передбачає сплату ПДВ. До цього ж, замовником визначений предмет закупівлі і ніде в тендерній документації не зазначалося, що учасник закупівлі разом із товаром повинен надавати якись податковий кредит. Тому, Ваше твердження, що «Також оплата за товар без
ПДВ суттєво знижує податковий кредит замовника.» – до даної електронної закупівлі ніяким чином не відноситься, оскільки предметом закупівлі є, визначений Вами товар.
Інше, Ви заявляєте, що моя «ціна має буде збільшена на 20%.». Зазначаю, що тендерною документацією не передбачено, що моя ціна з усіма податками і зборами повинна бути збільшена на 20%.
Вважаю, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки моя пропозиція повністю відповідає умовам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2018 13:59
Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачено надання учасником торгів пропозиції вартості предмету закупівлі з урахуванням ПДВ у вигляді Додатку 1.
При цьому, учасником ФОП Яциною Світланою Юріївною надана пропозиція з вартістю предмету закупівлі без урахування ПДВ, відповідно, дана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому, учасником ТОВ "В.М.Сервіс" була надана пропозиція вартості предмету закупівлі із ПДВ. Розглядаючи пропозиції учасників, тендерний комітет прийшов до висновку, що пропозиція ФОП Яциної С.Ю. не відповідає умовам тендерної документації та є економічно менш вигідною для замовника.
Пропозиція ТОВ "В.М. Сервіс" складає 6 841,00 грн. з ПДВ, тобто без ПДВ складає 5 700,83 грн, при цьому пропозиція ФОП Яциної С.Ю. складає 6 798,00 грн. без ПДВ.
Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачено надання учасником торгів пропозиції вартості предмету закупівлі з урахуванням ПДВ у вигляді Додатку 1.
При цьому, учасником ФОП Яциною Світланою Юріївною надана пропозиція з вартістю предмету закупівлі без урахування ПДВ, відповідно, дана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому, учасником ТОВ "В.М.Сервіс" була надана пропозиція вартості предмету закупівлі із ПДВ. Розглядаючи пропозиції учасників, тендерний комітет прийшов до висновку, що пропозиція ФОП Яциної С.Ю. не відповідає умовам тендерної документації та є економічно менш вигідною для замовника.
Пропозиція ТОВ "В.М. Сервіс" складає 6 841,00 грн. з ПДВ, тобто без ПДВ складає 5 700,83 грн, при цьому пропозиція ФОП Яциної С.Ю. складає 6 798,00 грн. без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" #3074123826 |
Відхилено |
6 798,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 14:42
|
ТОВ "В.М. СЕРВІС" #40930482 |
Переможець |
6 841,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 10:05
|
Договір | укладений |
22 жовтня 2018 16:16
|