Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба свіжоморожена (Хек або Сайда)
Очікувана вартість
250 800,00 UAH
UA-2018-09-19-000464-b c775d7f591a843fd96ed5170a408472a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 14:47
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 14:47
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 14:19
Очікувана вартість: 250 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 254,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кг
Риба свіжоморожена (Хек або Сайда)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 14:48
Документація.doc
21 вересня 2018 13:04
Документація.doc
19 вересня 2018 14:43
Проект договору.doc
19 вересня 2018 14:43
Документація.doc
21 вересня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 14:48
Документація.doc
21 вересня 2018 13:04
Документація.doc
19 вересня 2018 14:43
Проект договору.doc
19 вересня 2018 14:43
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 вересня 2018 09:41
Незаконні вимоги Замовника
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник надає копію актів складених за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданих відповідним органом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Проте вказана вимога Замовника є протиправною та безпідставною. Адже відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Отже, у разі відсутності невідповідності чи обгрунтованої підозри щодо невідповідності Учасник не може залучити уповноважений орган для здійснення позапланової перевірки. Отже, учасники не можуть отримати вказаний документ у період не раніше дати опублікування оголошення про закупівлю.
Просимо виправити допущене порушення та виключити вимогу про надання актів складених за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданих відповідним органом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Адже в деяких учасників наявні акти планових перевірок у 2018 році, які видані ще до дати оголошення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2018 13:02
Внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 21 вересня 2018 13:26
Щодо акту перевірки
Замовником було внесено зміни в тендерну документацію та встановлено вимогу про надання копію акту(ів) складеного (их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю рибних продуктів (ст. 39 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»), виданих відповідним органом не більше як місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення по проведення відкритих торгів.
Однак чинним законодавством України не встановлено термін дії акту перевірки. Тому встановлення вимоги що акт має бути не більше як місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення по проведення відкритих торгів є дискримінаційною, адже вказаний документ не має строку дії.
За наявності вказаної вимоги Учасники, які мають акт, який виданий за місяць і декілька днів до оголошення закупівлі не мають змоги прийняти участь у торгах. Тим самим Замовник порушує вимоги чинного законодавства України щодо відсутності дискримінації Учасників.
Тому просимо тендерний комітет встановити вимогу про надання відповідного документу, який виданий у 2018 році чи у період 60 днів до дати оголошення закупівлі. Адже вказаний документ не має строку дії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2018 09:44
Враховуючи, що проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) здійснюється за поданням суб'єкта господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням (ст. 6 Закону України "Про основні засаби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V), замовник не порушує вимоги чинного законодавства України щодо дискримінації Учасників.
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 21 вересня 2018 13:31
Щодо листа у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку Сумської обл
Згідно тендерної документації Замовником вимагається надання в складі пропозиції листа у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку Сумської обл.
Однак дана довідка обмежує участь в закупівлі учасників, які зареєстровані не в Сумській області. Тому дана вимога є дискримінаціною та обмежує коло учасників. Тому просимо змінити формулювання вказаного документу як лист у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2018 14:47
Внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 24 вересня 2018 10:11
Щодо акту перевірки
Шановний Замовник, ст. 6 Закону України "Про основні засаби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V) є загальною нормою щодо здійснення перевірок. Однак, Закон України є «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» є спеціальним Законом щодо здійснення перевірок у сфері обігу продукції тваринного походження. І саме ст. ч. 4 ст. 18 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" , яка є спеціальною нормою для обігу продукції тваринного походження, встановлює що "Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках". Отже, у разі відсутності невідповідності чи обгрунтованої підозри щодо невідповідності Учасник не може залучити уповноважений орган для здійснення позапланової перевірки. Тому у встановлений Вами період часу Учасники в яких вже були перевірки у 2018 році не можуть ще раз залучити до перевірки Уповноважений орган, адже відсутність невідповідностей вже встановлені. Тому ще раз звертаємось з проханням виключити дискримінаційну умову з тендерної документації. У разі відсутності будь-якого реагування будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України з метою оскарження умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 15:29
Згідно ст.2 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Законодавство про державний контроль складається з « ……., законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про ветеринарну медицину», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю)у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V та інших виданих відповідно до них нормативно-правових актів.
Частина 4 ст.18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», яка є спеціальною нормою для обігу продукції тваринного походження, встановлює що « Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках».
Позаплановий захід зі здійснення державного нагляду (контролю) здійснюється за поданням суб’єкта господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням (ст.6 Закону України « Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V).
Згідно чт. 64 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» «…. Позаплановий захід державного контролю здійснюється за рахунок фінансування оператора ринку…».
Таким чином, замовник не порушує вимоги чинного законодавства України щодо дискримінації Учасників.
Якщо Ви вважаєте, що замовник порушив законодавство у сфері державних закупівель, Ви як учасник, маєте повне право звернутись до будь-яких контролюючих та правоохоронних органів зі скаргою на проведення закупівлі, при цьому Ви не наділені правом вчиняти тиск на замовника, аби змусити замовника змінити тендерну документацію з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів. Своїми планомірними діями Ви заважаєте створенню добросовісного конкурентного середовища у сфері публічних закупівель і намагаєтесь стати монополістом з поставок риби свіжомороженої в Сумській області та за межами, за що несете відповідальність відповідно до Статті 50 Закону України « Про захист економічної конкуренції», Стаття 277 Цивільного кодексу України.

Документи

21 вересня 2018 13:02
Протокол
21 вересня 2018 13:02
повідомлення

Документи

21 вересня 2018 14:47
Протокол
21 вересня 2018 14:47
повідомлення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 223 410,00
UAH з ПДВ
222 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 232 927,20
UAH з ПДВ
222 749,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пискун Валентина Володимирівна 239 580,00
UAH з ПДВ
222 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Талан Марія Іванівна 250 800,00
UAH з ПДВ
250 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 13:12
Довідка ст. 17
12 жовтня 2018 13:12
Довідка з МВС
08 жовтня 2018 15:57
цінова пропозиція нова
04 жовтня 2018 16:24
скан2 уо шостка риба.rar
04 жовтня 2018 16:24
скан1 уо шостка риба.rar

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:45
подача пропозиції.part3.rar
04 жовтня 2018 13:45
подача пропозиції.part2.rar
04 жовтня 2018 13:45
подача пропозиції.part1.rar
04 жовтня 2018 13:45
установчі.jpg
04 жовтня 2018 13:45
технічні.pdf
04 жовтня 2018 13:45
сан паспорт.jpg
04 жовтня 2018 13:45
сан обробка.jpg
04 жовтня 2018 13:45
проект.pdf
04 жовтня 2018 13:45
про підпис договору.jpg
04 жовтня 2018 13:45
пояснення ліцензія.pdf
04 жовтня 2018 13:45
по законам.pdf
04 жовтня 2018 13:45
паспорт код.pdf
04 жовтня 2018 13:45
лист-гарантія.pdf
04 жовтня 2018 13:45
Загальні документи.pdf
04 жовтня 2018 13:45
документи виробника (2).jpg
04 жовтня 2018 13:45
документи виробника (1).jpg
04 жовтня 2018 13:45
договір альбакор (3).jpg
04 жовтня 2018 13:45
договір альбакор (2).jpg
04 жовтня 2018 13:45
договір альбакор (1).jpg
04 жовтня 2018 13:45
довідки.pdf
04 жовтня 2018 13:45
відомості.pdf
04 жовтня 2018 13:45
ВИТЯГ (6).jpg
04 жовтня 2018 13:45
ВИТЯГ (5).jpg
04 жовтня 2018 13:45
ВИТЯГ (4).jpg
04 жовтня 2018 13:45
ВИТЯГ (3).jpg
04 жовтня 2018 13:45
ВИТЯГ (2).jpg
04 жовтня 2018 13:45
ВИТЯГ (1).jpg
04 жовтня 2018 13:45
ВИПИСКА (2).jpg
04 жовтня 2018 13:45
ВИПИСКА (1).jpg
04 жовтня 2018 13:45
4. стаття 17.pdf
04 жовтня 2018 13:45
3. працівники.pdf
04 жовтня 2018 13:45
1. форма пропозиції.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 15:03
ТД Риба свіжоморожена.PDF

Публічні документи

03 жовтня 2018 17:02
Виписка паспорт код.PDF
03 жовтня 2018 17:02
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Пискун Валентина Володимирівна

ФОП Талан Марія Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 222 156,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 14:56

Документи

09 жовтня 2018 14:56
Електронний підпис
09 жовтня 2018 14:29
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
222 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 14:56
Електронний підпис
09 жовтня 2018 14:29
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 14:30
Додаткова угода 6 від 21012019.PDF зміни до договору
21 січня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:52
Додаткова угода 5 від 02012019.PDF зміни до договору
02 січня 2019 10:49
Додаткова угода 4 від 29122018.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 11:23
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 16:31
Додаткова угода 3 від 19122018.PDF зміни до договору
19 грудня 2018 16:27
Електронний підпис укладений
14 листопада 2018 09:07
Додаткова угода 2 від 14112018.PDF зміни до договору
14 листопада 2018 09:06
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 09:24
Додаткова угода 1 від 01112018.PDF зміни до договору
01 листопада 2018 09:22
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 08:58
Договір 63-2018 від 22102018.PDF укладений
22 жовтня 2018 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 63-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 63-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 63-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 63-2018
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 63-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 63-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 63-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 247 265,03
UAH з ПДВ