Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба свіжоморожена (Хек або Сайда)
Очікувана вартість
250 800,00 UAH
UA-2018-09-19-000464-b ● c775d7f591a843fd96ed5170a408472a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22978663 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Контактна особа: |
Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2018 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2018 14:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2018 14:47 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2018 14:19 |
Очікувана вартість: | 250 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 254,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кг
Риба свіжоморожена (Хек або Сайда)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2018 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2018 14:48 |
Документація.doc | |
21 вересня 2018 13:04 |
Документація.doc | |
19 вересня 2018 14:43 |
Проект договору.doc | |
19 вересня 2018 14:43 |
Документація.doc |
21 вересня 2018 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 вересня 2018 14:48 |
Документація.doc
|
||||||
21 вересня 2018 13:04 |
Документація.doc
|
||||||
19 вересня 2018 14:43 |
Проект договору.doc
|
||||||
19 вересня 2018 14:43 |
Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 вересня 2018 09:41
Незаконні вимоги Замовника
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник надає копію актів складених за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданих відповідним органом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Проте вказана вимога Замовника є протиправною та безпідставною. Адже відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Отже, у разі відсутності невідповідності чи обгрунтованої підозри щодо невідповідності Учасник не може залучити уповноважений орган для здійснення позапланової перевірки. Отже, учасники не можуть отримати вказаний документ у період не раніше дати опублікування оголошення про закупівлю.
Просимо виправити допущене порушення та виключити вимогу про надання актів складених за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданих відповідним органом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Адже в деяких учасників наявні акти планових перевірок у 2018 році, які видані ще до дати оголошення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Проте вказана вимога Замовника є протиправною та безпідставною. Адже відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Отже, у разі відсутності невідповідності чи обгрунтованої підозри щодо невідповідності Учасник не може залучити уповноважений орган для здійснення позапланової перевірки. Отже, учасники не можуть отримати вказаний документ у період не раніше дати опублікування оголошення про закупівлю.
Просимо виправити допущене порушення та виключити вимогу про надання актів складених за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданих відповідним органом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Адже в деяких учасників наявні акти планових перевірок у 2018 році, які видані ще до дати оголошення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2018 13:02
Внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 21 вересня 2018 13:26
Щодо акту перевірки
Замовником було внесено зміни в тендерну документацію та встановлено вимогу про надання копію акту(ів) складеного (их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю рибних продуктів (ст. 39 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»), виданих відповідним органом не більше як місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення по проведення відкритих торгів.
Однак чинним законодавством України не встановлено термін дії акту перевірки. Тому встановлення вимоги що акт має бути не більше як місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення по проведення відкритих торгів є дискримінаційною, адже вказаний документ не має строку дії.
За наявності вказаної вимоги Учасники, які мають акт, який виданий за місяць і декілька днів до оголошення закупівлі не мають змоги прийняти участь у торгах. Тим самим Замовник порушує вимоги чинного законодавства України щодо відсутності дискримінації Учасників.
Тому просимо тендерний комітет встановити вимогу про надання відповідного документу, який виданий у 2018 році чи у період 60 днів до дати оголошення закупівлі. Адже вказаний документ не має строку дії.
Розгорнути
Згорнути
Однак чинним законодавством України не встановлено термін дії акту перевірки. Тому встановлення вимоги що акт має бути не більше як місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення по проведення відкритих торгів є дискримінаційною, адже вказаний документ не має строку дії.
За наявності вказаної вимоги Учасники, які мають акт, який виданий за місяць і декілька днів до оголошення закупівлі не мають змоги прийняти участь у торгах. Тим самим Замовник порушує вимоги чинного законодавства України щодо відсутності дискримінації Учасників.
Тому просимо тендерний комітет встановити вимогу про надання відповідного документу, який виданий у 2018 році чи у період 60 днів до дати оголошення закупівлі. Адже вказаний документ не має строку дії.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2018 09:44
Враховуючи, що проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) здійснюється за поданням суб'єкта господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням (ст. 6 Закону України "Про основні засаби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V), замовник не порушує вимоги чинного законодавства України щодо дискримінації Учасників.
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 21 вересня 2018 13:31
Щодо листа у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку Сумської обл
Згідно тендерної документації Замовником вимагається надання в складі пропозиції листа у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку Сумської обл.
Однак дана довідка обмежує участь в закупівлі учасників, які зареєстровані не в Сумській області. Тому дана вимога є дискримінаціною та обмежує коло учасників. Тому просимо змінити формулювання вказаного документу як лист у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку України.
Розгорнути
Згорнути
Однак дана довідка обмежує участь в закупівлі учасників, які зареєстровані не в Сумській області. Тому дана вимога є дискримінаціною та обмежує коло учасників. Тому просимо змінити формулювання вказаного документу як лист у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2018 14:47
Внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000464-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 24 вересня 2018 10:11
Щодо акту перевірки
Шановний Замовник, ст. 6 Закону України "Про основні засаби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V) є загальною нормою щодо здійснення перевірок. Однак, Закон України є «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» є спеціальним Законом щодо здійснення перевірок у сфері обігу продукції тваринного походження. І саме ст. ч. 4 ст. 18 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" , яка є спеціальною нормою для обігу продукції тваринного походження, встановлює що "Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках". Отже, у разі відсутності невідповідності чи обгрунтованої підозри щодо невідповідності Учасник не може залучити уповноважений орган для здійснення позапланової перевірки. Тому у встановлений Вами період часу Учасники в яких вже були перевірки у 2018 році не можуть ще раз залучити до перевірки Уповноважений орган, адже відсутність невідповідностей вже встановлені. Тому ще раз звертаємось з проханням виключити дискримінаційну умову з тендерної документації. У разі відсутності будь-якого реагування будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України з метою оскарження умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 15:29
Згідно ст.2 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Законодавство про державний контроль складається з « ……., законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про ветеринарну медицину», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю)у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V та інших виданих відповідно до них нормативно-правових актів.
Частина 4 ст.18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», яка є спеціальною нормою для обігу продукції тваринного походження, встановлює що « Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках».
Позаплановий захід зі здійснення державного нагляду (контролю) здійснюється за поданням суб’єкта господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням (ст.6 Закону України « Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V).
Згідно чт. 64 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» «…. Позаплановий захід державного контролю здійснюється за рахунок фінансування оператора ринку…».
Таким чином, замовник не порушує вимоги чинного законодавства України щодо дискримінації Учасників.
Якщо Ви вважаєте, що замовник порушив законодавство у сфері державних закупівель, Ви як учасник, маєте повне право звернутись до будь-яких контролюючих та правоохоронних органів зі скаргою на проведення закупівлі, при цьому Ви не наділені правом вчиняти тиск на замовника, аби змусити замовника змінити тендерну документацію з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів. Своїми планомірними діями Ви заважаєте створенню добросовісного конкурентного середовища у сфері публічних закупівель і намагаєтесь стати монополістом з поставок риби свіжомороженої в Сумській області та за межами, за що несете відповідальність відповідно до Статті 50 Закону України « Про захист економічної конкуренції», Стаття 277 Цивільного кодексу України.
Частина 4 ст.18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», яка є спеціальною нормою для обігу продукції тваринного походження, встановлює що « Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках».
Позаплановий захід зі здійснення державного нагляду (контролю) здійснюється за поданням суб’єкта господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням (ст.6 Закону України « Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V).
Згідно чт. 64 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» «…. Позаплановий захід державного контролю здійснюється за рахунок фінансування оператора ринку…».
Таким чином, замовник не порушує вимоги чинного законодавства України щодо дискримінації Учасників.
Якщо Ви вважаєте, що замовник порушив законодавство у сфері державних закупівель, Ви як учасник, маєте повне право звернутись до будь-яких контролюючих та правоохоронних органів зі скаргою на проведення закупівлі, при цьому Ви не наділені правом вчиняти тиск на замовника, аби змусити замовника змінити тендерну документацію з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів. Своїми планомірними діями Ви заважаєте створенню добросовісного конкурентного середовища у сфері публічних закупівель і намагаєтесь стати монополістом з поставок риби свіжомороженої в Сумській області та за межами, за що несете відповідальність відповідно до Статті 50 Закону України « Про захист економічної конкуренції», Стаття 277 Цивільного кодексу України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сумська Продуктова Компанія |
223 410,00
UAH з ПДВ
|
222 156,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
232 927,20
UAH з ПДВ
|
222 749,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пискун Валентина Володимирівна |
239 580,00
UAH з ПДВ
|
222 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Талан Марія Іванівна |
250 800,00
UAH з ПДВ
|
250 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сумська Продуктова Компанія #41589304 |
Переможець |
222 156,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2019 14:30
|
Додаткова угода 6 від 21012019.PDF | зміни до договору |
21 січня 2019 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:52
|
Додаткова угода 5 від 02012019.PDF | зміни до договору |
02 січня 2019 10:49
|
Додаткова угода 4 від 29122018.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 16:31
|
Додаткова угода 3 від 19122018.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2018 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2018 09:07
|
Додаткова угода 2 від 14112018.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2018 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2018 09:24
|
Додаткова угода 1 від 01112018.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2018 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2018 08:58
|
Договір 63-2018 від 22102018.PDF | укладений |
22 жовтня 2018 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 63-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 63-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 63-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63-2018 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 63-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 63-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 63-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |