Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт місць загального користування в приміщені діючого медичного закладу КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Митрополита А. Шептицького,5,
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-09-19-000425-a ● 68dc5fe2f1aa464fb989ffc7220bd8f0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 380445177018 plankdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2018 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2018 12:44 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Всі матеріали повинні бути якісними та дозволеними для використання в Україні, мати сертифікати якості, санітарно-гігієнічні висновки. Прокладання трубопроводів виконати з труб ПВХ 110мм. Ostendorf (зовнішня каналізація). Можливість ознайомитися з обсягами та видами робіт, зазначеними в тендерній документації, надається Замовником за адресою: м. Київ, вул. Митрополита А. Шептицького,5,
Оплата здійснюється по факту виконання робіт.
4. Обов’язкові Вимоги до Виконавця:
Для участі у електронних закупівлях, Підрядник повинен відповідати таким мінімальним (кваліфікаційним) критеріям:
• мати ліцензію на виконання будівельних робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонту за договором;
• мати документально підтверджений досвід у будівництві не менше двох об’єктів подібного характеру та рівня складності за 2017- 2018р.;
• мати фінансові ресурси, необхідні для успішного виконання робіт без авансового платежу;
• мати необхідне будівельне обладнання для проведення робіт;
• мати необхідний штат працівників для проведення робіт;
• мати можливість забезпечити виконання вимог у специфікації основних матеріалів, необхідних для виконання ремонту.
• вчасно та регулярно, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Технічні вимоги
до віконних конструкцій з ПВХ, що планується встановлювати в приміщенні
КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва»
- Профіль відноситься до класу В та відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови»;
- Кількість камер в ПВХ – 5 камер;
- Монтажна ширина – 70 мм;
- Приведений опір теплопередачі – 0,85 м²*С/Вт;
- Допустиме значення повітропроникливості – 12 кг/(м²•год);
- Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – 34 дБ;
- Група горючості – Г1 (за пожежно-технічною класифікацією 2.3 ДБН В.1.1-7-2002) «Пожежна безпека об’єктів будівництва»;
- Формула склопакету – 4і-10-4М1-10-4і;
- Тепла полімерна дистанційна рамка;
- Фурнітура – стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах;
- Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю;
6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;
- копію відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію Статуту;
- копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір, довіреність (згідно зі статутними документами) або наказ про призначення директора;
- контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
- копію дозволу (ліцензії) на виконання учасником будівельних робіт;
- копію довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів;
- довідку у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для проведення капітального ремонту (у встановлені терміни та належної якості), зазначених у закупівлі;
- інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів за 2017-2018 рр. У складі тендерної пропозиції обов’язково надаються копії договорів (не менше 2-х);
- довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі;
. Інша інформація:
8.1 Кошторисна документація повинна бути складена iз застосуванням:
- Програмного комплексу АВК-5 версія 3.2.2 або сумісним з ним;
- Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи
(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013);
Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення електронних закупівель, кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку.
8.2.Учасник, якого визнано переможцем робіт, протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації особисто надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- договір; локальний кошторис на будівельні роботи, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; договірну ціну; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів;
- копію документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про роботи з ремонту (копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення або довіреності тощо).
Розгорнути
Згорнути
Оплата здійснюється по факту виконання робіт.
4. Обов’язкові Вимоги до Виконавця:
Для участі у електронних закупівлях, Підрядник повинен відповідати таким мінімальним (кваліфікаційним) критеріям:
• мати ліцензію на виконання будівельних робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонту за договором;
• мати документально підтверджений досвід у будівництві не менше двох об’єктів подібного характеру та рівня складності за 2017- 2018р.;
• мати фінансові ресурси, необхідні для успішного виконання робіт без авансового платежу;
• мати необхідне будівельне обладнання для проведення робіт;
• мати необхідний штат працівників для проведення робіт;
• мати можливість забезпечити виконання вимог у специфікації основних матеріалів, необхідних для виконання ремонту.
• вчасно та регулярно, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Технічні вимоги
до віконних конструкцій з ПВХ, що планується встановлювати в приміщенні
КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва»
- Профіль відноситься до класу В та відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови»;
- Кількість камер в ПВХ – 5 камер;
- Монтажна ширина – 70 мм;
- Приведений опір теплопередачі – 0,85 м²*С/Вт;
- Допустиме значення повітропроникливості – 12 кг/(м²•год);
- Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – 34 дБ;
- Група горючості – Г1 (за пожежно-технічною класифікацією 2.3 ДБН В.1.1-7-2002) «Пожежна безпека об’єктів будівництва»;
- Формула склопакету – 4і-10-4М1-10-4і;
- Тепла полімерна дистанційна рамка;
- Фурнітура – стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах;
- Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю;
6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;
- копію відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію Статуту;
- копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір, довіреність (згідно зі статутними документами) або наказ про призначення директора;
- контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
- копію дозволу (ліцензії) на виконання учасником будівельних робіт;
- копію довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів;
- довідку у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для проведення капітального ремонту (у встановлені терміни та належної якості), зазначених у закупівлі;
- інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів за 2017-2018 рр. У складі тендерної пропозиції обов’язково надаються копії договорів (не менше 2-х);
- довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі;
. Інша інформація:
8.1 Кошторисна документація повинна бути складена iз застосуванням:
- Програмного комплексу АВК-5 версія 3.2.2 або сумісним з ним;
- Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи
(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013);
Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення електронних закупівель, кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку.
8.2.Учасник, якого визнано переможцем робіт, протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації особисто надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- договір; локальний кошторис на будівельні роботи, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; договірну ціну; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів;
- копію документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про роботи з ремонту (копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення або довіреності тощо).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
капітальний ремонт місць загального користування в приміщені діючого медичного закладу КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Митрополита А. Шептицького,5,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2018 12:40 |
договор рем туалетів 2-3 пов..doc |
19 вересня 2018 12:40 |
r_39_СД_ДФ_2-1-2.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДАНІЛЮК АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ" |
284 026,25
UAH з ПДВ
|
284 026,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД" |
297 093,60
UAH з ПДВ
|
297 093,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДАНІЛЮК АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ" #2951513510 |
Переможець |
284 026,25
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 13:24
|