Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт місць загального користування в приміщені діючого медичного закладу КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Митрополита А. Шептицького,5,
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-09-19-000425-a 68dc5fe2f1aa464fb989ffc7220bd8f0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 11:00
Початок аукціону: 28 вересня 2018 12:44
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Всі матеріали повинні бути якісними та дозволеними для використання в Україні, мати сертифікати якості, санітарно-гігієнічні висновки. Прокладання трубопроводів виконати з труб ПВХ 110мм. Ostendorf (зовнішня каналізація). Можливість ознайомитися з обсягами та видами робіт, зазначеними в тендерній документації, надається Замовником за адресою: м. Київ, вул. Митрополита А. Шептицького,5,

Оплата здійснюється по факту виконання робіт.

4. Обов’язкові Вимоги до Виконавця:
Для участі у електронних закупівлях, Підрядник повинен відповідати таким мінімальним (кваліфікаційним) критеріям:
• мати ліцензію на виконання будівельних робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонту за договором;
• мати документально підтверджений досвід у будівництві не менше двох об’єктів подібного характеру та рівня складності за 2017- 2018р.;
• мати фінансові ресурси, необхідні для успішного виконання робіт без авансового платежу;
• мати необхідне будівельне обладнання для проведення робіт;
• мати необхідний штат працівників для проведення робіт;
• мати можливість забезпечити виконання вимог у специфікації основних матеріалів, необхідних для виконання ремонту.
• вчасно та регулярно, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.

Технічні вимоги
до віконних конструкцій з ПВХ, що планується встановлювати в приміщенні
КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва»

- Профіль відноситься до класу В та відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови»;
- Кількість камер в ПВХ – 5 камер;
- Монтажна ширина – 70 мм;
- Приведений опір теплопередачі – 0,85 м²*С/Вт;
- Допустиме значення повітропроникливості – 12 кг/(м²•год);
- Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – 34 дБ;
- Група горючості – Г1 (за пожежно-технічною класифікацією 2.3 ДБН В.1.1-7-2002) «Пожежна безпека об’єктів будівництва»;
- Формула склопакету – 4і-10-4М1-10-4і;
- Тепла полімерна дистанційна рамка;
- Фурнітура – стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах;
- Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю;


6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:

- копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;

- копію відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);

- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);

- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

- копію Статуту;

- копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір, довіреність (згідно зі статутними документами) або наказ про призначення директора;

- контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));

- копію дозволу (ліцензії) на виконання учасником будівельних робіт;

- копію довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів;
- довідку у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для проведення капітального ремонту (у встановлені терміни та належної якості), зазначених у закупівлі;

- інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів за 2017-2018 рр. У складі тендерної пропозиції обов’язково надаються копії договорів (не менше 2-х);
- довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі;

. Інша інформація:

8.1 Кошторисна документація повинна бути складена iз застосуванням:
- Програмного комплексу АВК-5 версія 3.2.2 або сумісним з ним;
- Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи
(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013);
Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення електронних закупівель, кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку.

8.2.Учасник, якого визнано переможцем робіт, протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації особисто надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:

- договір; локальний кошторис на будівельні роботи, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; договірну ціну; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів;
- копію документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про роботи з ремонту (копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення або довіреності тощо).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
капітальний ремонт місць загального користування в приміщені діючого медичного закладу КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Митрополита А. Шептицького,5,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 12:40
договор рем туалетів 2-3 пов..doc
19 вересня 2018 12:40
r_39_СД_ДФ_2-1-2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДАНІЛЮК АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ" 284 026,25
UAH з ПДВ
284 026,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД" 297 093,60
UAH з ПДВ
297 093,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 11:25
про працівників.pdf
26 вересня 2018 17:03
Договірна ціна.pdf
26 вересня 2018 17:03
Зведений кошторис.pdf
26 вересня 2018 17:03
Підсумкова в-сть.pdf
26 вересня 2018 17:03
локальний кошторис.pdf
26 вересня 2018 17:03
пропозиція.pdf
26 вересня 2018 17:03
право підпису.pdf
26 вересня 2018 17:03
мат технічна база.pdf
26 вересня 2018 17:03
інформація учасника.pdf
26 вересня 2018 17:03
довідка щодо ліцензії.pdf
26 вересня 2018 17:03
Договір Фтизіатрія.pdf
26 вересня 2018 17:03
Договір Соціотерапія.pdf
26 вересня 2018 17:03
аналогічні договори.pdf
26 вересня 2018 17:03
витяг (2).pdf
26 вересня 2018 17:03
Виписка.pdf

Публічні документи

26 вересня 2018 13:19
Інформаційна довідка.pdf
26 вересня 2018 13:19
Відкриття рахунку0004.pdf
26 вересня 2018 13:19
934_ДЦ_ССР_5.pdf
26 вересня 2018 13:19
Відомості з ЄДРПОУ0001.pdf
26 вересня 2018 13:19
Аналог роботи _5_.pdf
26 вересня 2018 13:19
_04-09.18-Комерц.пропоз..pdf
26 вересня 2018 13:19
Відомості з ЄДРПОУ0002.pdf
26 вересня 2018 13:19
Сертиф.кошторисника.pdf
26 вересня 2018 13:19
Аналог роботи _3_.pdf
26 вересня 2018 13:19
934_ДЦ_ИВР.pdf
26 вересня 2018 13:19
Аналог роботи _4_.pdf
26 вересня 2018 13:19
934_ДЦ_ДЦ_3.pdf
26 вересня 2018 13:19
934_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
26 вересня 2018 13:19
934_ДЦ_ССР_4.pdf
26 вересня 2018 13:19
Аналог роботи _2_.pdf
26 вересня 2018 13:19
934_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
26 вересня 2018 13:19
ВИТЯГ ПДВ.pdf
26 вересня 2018 13:19
Довідка про банкрутство.pdf
26 вересня 2018 13:19
Аналог роботи _1_.pdf
26 вересня 2018 13:19
Відкриття рахунку0003.pdf
26 вересня 2018 13:19
Відкриття рахунку0005.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДАНІЛЮК АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДАНІЛЮК АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ"
#2951513510
Переможець 284 026,25
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 13:24

Документи

04 жовтня 2018 13:23
Протокол 227.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДАНІЛЮК АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ"
#2951513510
284 026,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2018 13:23
Протокол 227.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
рис5.jpeg укладений
09 жовтня 2018 12:23
рис4.jpeg укладений
09 жовтня 2018 12:23
рис3.jpeg укладений
09 жовтня 2018 12:23
рис2.jpeg укладений
09 жовтня 2018 12:23
рис.jpeg укладений
09 жовтня 2018 12:23