Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Моноблок
All-in-one PCs
All-in-one PCs
Очікувана вартість
12 190 000,00 UAH
UA-2018-09-18-002916-c ● 38d24d339fc645a3892926d454bc7570
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне бюро розслідувань |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, |
Контактна особа: |
Луценко Тетяна Олексіївна 380442946408 lto2018@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE BUREAU OF INVESTIGATION |
National ID: | 41760289 |
Contact point: |
Lutsenko Tetiana 380442946408 lto2018@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2018 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 11:23 |
Очікувана вартість: | 12 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Publication date: | 18 вересня 2018 16:56 |
Enquiries until: | 09 жовтня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 15 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 жовтня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 12 190 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 121 900 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Моноблок
All-in-one PCs
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
530 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Симона Петлюри, 15,
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
All-in-one PCs
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2018 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2018 16:58 |
Додаток 7_лист-згода.docx | |
18 вересня 2018 16:58 |
Додаток 5_відомості про учасника.docx | |
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 4_тендерна пропозиція.docx | |
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 2_відсутність підстав визначених статтею 17.docx | |
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 6_проект договору.docx | |
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 1_кваліфікаційні вимоги.docx | |
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 3_технічні вимоги.docx | |
18 вересня 2018 16:57 |
Tендерна документація_моноблок.doc |
01 жовтня 2018 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:58 |
Додаток 7_лист-згода.docx
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:58 |
Додаток 5_відомості про учасника.docx
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 4_тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 2_відсутність підстав визначених статтею 17.docx
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 6_проект договору.docx
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 1_кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:57 |
Додаток 3_технічні вимоги.docx
|
|||||||||||||||
18 вересня 2018 16:57 |
Tендерна документація_моноблок.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 19 вересня 2018 14:05
Дата відповіді: 21 вересня 2018 19:35
Чи правильно я зрозумів, що вимога Додатку 2, безпека - Обов'язкова наявність ТРМ - модулю, має на увазі наявність мікросхеми (TPM), що знаходиться всередині моноблока, а не як програмний продукт?
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглянув звернення Учасника щодо технічних вимог до предмету закупівлі, та повідомляє.
Вимога додатку 3 до тендерної документації щодо наявності ТРМ-модулю має на увазі наявність мікросхеми ТРМ, що знаходиться всередині моноблока.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглянув звернення Учасника щодо технічних вимог до предмету закупівлі, та повідомляє.
Вимога додатку 3 до тендерної документації щодо наявності ТРМ-модулю має на увазі наявність мікросхеми ТРМ, що знаходиться всередині моноблока.
Технічні вимоги
Дата подання: 19 вересня 2018 14:59
Дата відповіді: 21 вересня 2018 19:38
Прошу дати пояснення, при формуванні технічного завдання на моделі яких виробників ви орієнтувалися. Згідно з додатком 3 тендерної документації технічні вимоги моноблок 1 - 500 штук, вимога: Процесор - Не нижче lntel® Core™ Core i3 восьмого покоління з базовою частотою процесора не менше 2,2 ГГц з наявністю функції Turbo Boost Technology; кількість ядер не менше 2-х; кеш-пам’ять 4 МБ або більше., Оперативна пам'ять - Не менше одного модуля 8ГБ DDR4, не нижче 2400 МГц;
можливість збільшення обсягу оперативної пам’яті не менше ніж до 16 ГБ; не менше ніж два слоти для оперативної пам’яті, з підтримкою модулів не нижче DDR4 2400 МГц. - дані вимоги повністю відповідають тільки однієї моделі, яка існує на ринку, а саме HP 200 G3 Аіо (http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/c05945475). З подібними процесорами існують моделі у Asus та Acer, але ви їх обрізали вимогою: Не менше одного модуля 8ГБ DDR4, не нижче 2400 МГц; можливість збільшення обсягу оперативної пам’яті не менше ніж до 16 ГБ. В моделях Asus можлива максимальна оперативна пам'ять 8ГБ, а в Acer 4ГБ і можливість збільшення обсягу оперативної пам’яті не менше ніж до 16 ГБ відсутня.
Виходячи з вищевикладеного ви порушуєте положення Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення умов для конкуренції
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглянув звернення Учасника щодо технічних вимог до предмету закупівлі, та повідомляє.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі, які викладені в додатку 3 тендерної документації не використовуються Замовником як обмеження, та можливість придбання зазначеного товару шляхом використання "переговорної процедури". Навпаки, Замовник проводить "відкриті торги". Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю. Принагідно слід зазначити, що "дискримінація" – як об'єкт не визначено жодним нормативно-правовим актом України. Як наслідок, Ваше дослідження тендерної документації на предмет "дискримінації" носить суб'єктивний характер. Просимо надати норми права, які забороняють Замовнику закуповувати товар, який він вважає за необхідним.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглянув звернення Учасника щодо технічних вимог до предмету закупівлі, та повідомляє.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі, які викладені в додатку 3 тендерної документації не використовуються Замовником як обмеження, та можливість придбання зазначеного товару шляхом використання "переговорної процедури". Навпаки, Замовник проводить "відкриті торги". Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю. Принагідно слід зазначити, що "дискримінація" – як об'єкт не визначено жодним нормативно-правовим актом України. Як наслідок, Ваше дослідження тендерної документації на предмет "дискримінації" носить суб'єктивний характер. Просимо надати норми права, які забороняють Замовнику закуповувати товар, який він вважає за необхідним.
Технічні вимоги
Дата подання: 24 вересня 2018 14:12
Дата відповіді: 26 вересня 2018 20:16
Шановний Замовник! Чи будете ви розгдядати MVA матрицю моноблока як аналог IPS матриці?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглянув звернення Учасника щодо технічних вимог до предмету закупівлі, та повідомляє. В додатку 3 тендерної документації встановлено тип матриці монітора не гірше ніж IPS, тому при розгляді тендерних пропозицій, поданих Учасниками будуть розглядатися параметри, які встановлені Замовником.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 24 вересня 2018 15:23
Дата відповіді: 26 вересня 2018 21:50
Доброго дня.
Чи розглядатиме замовник як такий, що відповідає технічним вимогам, повноцінний настільний процесор Core i3-8100? Даний процесор за швидкодією та багатьма іншими параметрами є набагато кращим, ніж процесор i3-8130U, характеристики якого зазначені у ТЗ. Він не підтримує технологію Turbo Boost, проте його тактова частота є значно вищою, а кількість ядер - 4, при мінімально необхідних 2-х. Якщо вказаний процесор не розлядатиметься, прохання обгрунтувати причини. Дякуэмо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглянув звернення Учасника щодо технічних вимог до предмету закупівлі, та повідомляє. В додатку 3 тендерної документації встановлено характеристику процесора - не нижче lntel® Core™ Core i3 восьмого покоління з базовою частотою процесора не менше 2,2 ГГц з наявністю функції Turbo Boost Technology, тому при розгляді тендерних пропозицій, поданих Учасниками будуть розглядатися параметри, які встановлені Замовником для моноблоку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-18-002916-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕДВАНСЕД КОМ'ЮНІКЕЙШН ТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:35264957
Дата подання: 27 вересня 2018 15:24
Технічні вимоги
Шановний Замовник! Згідно з рейтингом авторитетного агентства IDC, світовими лідерами продаж персональних комп’ютерів в усіх сегментах із долею продаж більше 5% є HP, Lenovo, Dell, Apple, Acer, Asus. Всі інші, незгадані тут, сумарно виробляють менше третини світового ринку ПК, їх можлива зацікавленість в закупівлі не висвітлюється в цій вимозі (Джерело інформації – IDC Worldwide PC Vendor Unit Shipments за будь-який період останніх років. Агентство Gartner оприлюднює схожі результати). Для суцільної відповідності положенням Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення умов для конкуренції Замовнику належало б сприяти максимальній зацікавленості більшості із перелічених виробників. Детальний аналіз публічної інформації, доступної на офіційних веб-порталах вказаних виробників переконує, що станом на дату формування цієї вимоги лише однин виробник виробляє модель, що відповідає за сукупністю всім вимогам, специфікованим в Технічних вимогах щодо предмету закупівлі моноблок 1 – 500 штук в додатку 3 тендерної документації. Дійсно, лише компанія HP здійснює постачання моделі моноблоку під назвою HP 200 G3 All-in-One із процесором Intel Core i3-8130u (lntel® Core™ Core i3 восьмого покоління з базовою частотою процесора 2,2 ГГц з наявністю функції Turbo Boost Technology; кількість ядер 2; кеш-пам’ять 4 МБ, оперативна пам'ять - 8ГБ DDR4, 2400 МГц; можливість збільшення обсягу оперативної пам’яті не менше ніж до 16 ГБ; два слоти для оперативної пам’яті, з підтримкою модулів DDR4 2400 МГц. ), інформація про який розміщена на офіційному корпоративному порталі за адресою http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/c05945475. Жодний інший виробник персональних комп’ютерів не освоїв виробництво моноблоків із вказаним процесором та можливістю збільшення обсягу оперативної пам’яті не менше ніж до 16 ГБ, про що легко пересвідчитися, ознайомившись із змістом представлених моделей на їх офіційних корпоративних порталах: https://www3.lenovo.com/us/en/desktops-and-all-in-ones/c/DESKTOPS http://www.dell.com/en-us/shop/scc/sc/desktops https://www.apple.com/imac/specs/ https://www.acer.com/ac/en/US/content/group/desktops https://www.asus.com/ua/All-in-One-PCs/All-Series/.
З точки зору недобросовісної конкуренції цілком обгрунтовано прагнення компанії НР скористатися вдало для неї сформованої кон’юнктури, коли основні конкуренти не освоїли виробництво еквівалентних моделей. Але, Замовник своїми діями відстоює інтереси цього виробника та дискримінує інших виробників та учасників закупівлі. Слід відзначити також високу ймовірність відсутності економії бюджетних коштів та завищену ціну, яку заплатить Замовник в разі закупівлі єдиної присутньої на ринку моделі, здійсненої в умовах відсутньої конкуренції з іншими Виробниками.
Таким чином, своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в Статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Для усунення наведених недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону вимагаємо:
в додатку 3 до тендерної документації “Технічні вимоги Моноблок 1 – 500 штук” викласти в редакції “Процесор - Не нижче lntel® Core™ Core i3 восьмого покоління з базовою частотою процесора не менше 2,2 ГГц., кількість ядер не менше 2-х; кеш-пам’ять 4 МБ або більше. Оперативна пам’ять - Не менше 4ГБ DDR4, не нижче 2400 МГц;”
В разі прихильності Замовника саме до процесорів, еквівалентних Core i3 8-го покоління альтернативним варіантом усунення протизаконного одноособного домінування виробника НР та створення Замовником умов для добросовісної конкуренціїї (які зараз відсутні) також може бути викладення п. “Форм фактори корпусу” в редакції “Моноблок (монітор та системний блок в одному корпусі, з одним блоком живлення) або монітор із системним блоком MicroFormFactor з фабричним виконанням кріплення за монітором та роздільними блоками живлення”.
P.S. Закон України № 5207-VI “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні” від 6 вересня 2012 року.
Розгорнути
Згорнути
З точки зору недобросовісної конкуренції цілком обгрунтовано прагнення компанії НР скористатися вдало для неї сформованої кон’юнктури, коли основні конкуренти не освоїли виробництво еквівалентних моделей. Але, Замовник своїми діями відстоює інтереси цього виробника та дискримінує інших виробників та учасників закупівлі. Слід відзначити також високу ймовірність відсутності економії бюджетних коштів та завищену ціну, яку заплатить Замовник в разі закупівлі єдиної присутньої на ринку моделі, здійсненої в умовах відсутньої конкуренції з іншими Виробниками.
Таким чином, своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в Статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Для усунення наведених недоліків тендерної документації та приведення її положень у відповідність до Закону вимагаємо:
в додатку 3 до тендерної документації “Технічні вимоги Моноблок 1 – 500 штук” викласти в редакції “Процесор - Не нижче lntel® Core™ Core i3 восьмого покоління з базовою частотою процесора не менше 2,2 ГГц., кількість ядер не менше 2-х; кеш-пам’ять 4 МБ або більше. Оперативна пам’ять - Не менше 4ГБ DDR4, не нижче 2400 МГц;”
В разі прихильності Замовника саме до процесорів, еквівалентних Core i3 8-го покоління альтернативним варіантом усунення протизаконного одноособного домінування виробника НР та створення Замовником умов для добросовісної конкуренціїї (які зараз відсутні) також може бути викладення п. “Форм фактори корпусу” в редакції “Моноблок (монітор та системний блок в одному корпусі, з одним блоком живлення) або монітор із системним блоком MicroFormFactor з фабричним виконанням кріплення за монітором та роздільними блоками живлення”.
P.S. Закон України № 5207-VI “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні” від 6 вересня 2012 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2018 17:53
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглянув вимогу Учасника про усунення порушення щодо технічних вимог до предмету закупівлі, та повідомляє.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі, які викладені в додатку 3 тендерної документації не використовуються Замовником як обмеження, та можливість придбання зазначеного товару шляхом використання "переговорної процедури". Навпаки, Замовник проводить "відкриті торги". Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі, які викладені в додатку 3 тендерної документації не використовуються Замовником як обмеження, та можливість придбання зазначеного товару шляхом використання "переговорної процедури". Навпаки, Замовник проводить "відкриті торги". Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 жовтня 2018
Найменування: | Державне бюро розслідувань |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне Підприємство "ЛанТек" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
12 177 144,00
UAH з ПДВ
|
12 177 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "ЛанТек" |
12 188 040,00
UAH з ПДВ
|
12 188 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 листопада 2018 18:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі