Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Юридичні послуги
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-09-18-002687-c 0670329d201846eb9a60ef6e346fef62
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Фучеджи

+380952733376 capitan@imrp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КАПІТАНА ІЛЛІЧІВСЬКОГО МОРСЬКОГО РИБНОГО ПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 32927460
Місцезнаходження: 68094, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, 5 ТОВ "ІМРП"
Контактна особа: Олена Фучеджи
+380952733376
capitan@imrp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 11:34
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68094, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ 5, ТОВ "ІМРП"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Законодательство
Дата подання: 21 вересня 2018 13:38
Дата відповіді: 24 вересня 2018 13:23
Уважаемый тендерный комитет, просим вас привести в соответствие тендерную документацию согласно действующего законодательства Украины. Читая требования и которые вы установили к предмету закупки то и дело попадаются нарушиения законодательства, требования противоречат друг другу. Огромная просьба ознакомиться изначально с нормативной базой предоставления юридических услуг которые является предмет закупки после составить требования торгов в которых все желающие смогут принять участия в закупке для соблюдения открытости и эффективности проведения торгов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Ваше питання незрозуміле. Будь-ласка конкретизуйте.
аналогічні договори
Дата подання: 25 вересня 2018 11:46
Дата відповіді: 26 вересня 2018 13:47
Відповідно до пункту 1.4.5. учасники в складі пропозиції повинні надати Довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (Зазначається не менше двох аналогічних договорів на 2016, 2017, 2018 роки) із зазначенням повного найменування Замовника, його адреси та контактних номерів телефонів, ПІБ та посади керівника Замовника, найменування послуг згідно договору, строки виконання договору. На підтвердження наявності аналогічних договорів Учасником надаються копії договорів щодо надання послуг (надаються копії всіх сторінок договору). Зазначена копія має бути додатково завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* Учасника Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Просимо надати роз’яснення чи достатньо надання в складі пропозиції довідки про наявність аналогічного договору, в якій зазначена інформація про один аналогічний договір, надання однієї копії договору? У разі якщо буде недостатньо даної інформації просимо внести зміни до документації та привести її у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме встановити вимогу про наявність одного аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання в складі пропозиції довідки про наявність аналогічного договору, в якій зазначена інформація про один аналогічний договір та однієї копії договору достатньо.
Роз'яснення щодо закупівлі
Дата подання: 27 вересня 2018 11:35
Доброго дня просимо надати більш детальну інформацію стосовно технічного завдання до процедури закупівлі. Більш докладно визначити які саме послуги (в чому полягає) надання юридичних послуг. Які нормативно правові акти будуть задіяні. Без зазначеного не можливо визначити можливість надання якісних та правових послуг
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-18-002687-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЯ КАРПУХІНА", Код ЄДРПОУ:42281515
Дата подання: 19 вересня 2018 15:40
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженою рішенням тендерного комітету протоколом № 04/3 від 18.09.2018 року, просимо тендерний комітет внести зміни до документації, так як вимогами документації порушено основні принципи здійснення закупівель, які визначені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме дискримінація учасників.
Вимогами п. 1.4.3 тендерної документації встановлено надання інформації власного або орендованого приміщення в м. Одесі, зазначена вимога, обмежує конкурентність серед потенційний учасників торгів, які мають досвід у сфері щодо предмету закупівлі, в інших областях та маючи можливість знаходження у м. Одесі за для виконання умов договору за результатами торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2018 12:09
Внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-09-18-002687-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЯ КАРПУХІНА", Код ЄДРПОУ:42281515
Дата подання: 21 вересня 2018 12:59
Порушення вимог законодавства
Довідка в довільній формі щодо наявності на момент надання пропозиції у штаті Учасника не менше 2 юрисконсультів з повною вищою юридичною освітою «Правознавство» та 1 адвокат.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в господарському, цивільному, адміністративному, кримінальному судочинстві, під час проведення кримінальних проваджень та розгляду справ про адміністративні правопорушення не менш ніж п’ять років. Наявність в штаті адвоката/ів, які здійснюють свою діяльність на законних підставах. Учасник надає копії дипломів про повну вищу юридичну освіту працівників, копії посвідченя адвоката (свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю), копії трудових книжок.
Вказана вимога порушує мої права як учасника оскільки відповідно до ч.3 ст. 4 ЗУ про адвокатуру та адвокатську діяльність
Адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності).
З цієї норми закону адвокат не може бути штатною одиницею на підприємстві, а може працювати в певних організаційно правових формах таких як: самозайнята особа, бюро, об’єднання. Цей факт підтверджується відсутністю посади адвокат в класифікаторі професій тому співпраця з адвокатом можлива виключно на договірних засадах і адвокат аж ніяк не може бути в штаті працівників.
Крім того наявність в штаті юрист консулів так само обмежує моє право на надання якісних адвокатських послуг оскільки відповідно до
Відповідно до статті 131-2 Конституції України,
Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
Незалежність адвокатури гарантується.
Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
Виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді, а також захист від кримінального обвинувачення.
Законом можуть бути визначені винятки щодо представництва в суді у трудових спорах, спорах щодо захисту соціальних прав, щодо виборів та референдумів, у малозначних спорах, а також стосовно представництва малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена.

Тобто наявність в штаті юрист консулів збільшує на підприємстві податкові витрати з одночасним зменшенням рівня якості надання послуг.
В свою чергу професійні адвокатські бюро та обєднання, що співпрацюють з адвокатами на договірних засадах обмежені незаконними вимогами ТД
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 12:39
Тендерний комітет розглянув вимогу та повідомляє:
Відповідно статті 7ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», несумісною з діяльністю адвоката є:
1) робота на посадах осіб, зазначених у пункті 1 частини першої статті 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції";
2) військова або альтернативна (невійськова) служба;
3) нотаріальна діяльність;
4) судово-експертна діяльність.
Вимоги щодо несумісності з діяльністю адвоката, передбачені пунктом 1 цієї частини, не поширюються на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі).
2. У разі виникнення обставин несумісності, встановлених частиною першою цієї статті, адвокат у триденний строк з дня виникнення таких обставин подає до ради адвокатів регіону за адресою свого робочого місця заяву про зупинення адвокатської діяльності.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції":
1. Суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є:
1) особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:
а) Президент України, Голова Верховної Ради України, його Перший заступник та заступник, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, віце-прем'єр-міністри України, міністри, інші керівники центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України, та їх заступники, Голова Служби безпеки України, Генеральний прокурор України, Голова Національного банку України, Голова Рахункової палати, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;
б) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад;
в) державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування;
г) військові посадові особи Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців служби за призовом під час мобілізації, на особливий період стосовно їхньої підприємницької діяльності;
ґ) судді Конституційного Суду України, інші професійні судді, Голова, члени, дисциплінарні інспектори Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, службові особи секретаріату цієї Комісії, Голова, заступник Голови, секретарі секцій Вищої ради юстиції, а також інші члени Вищої ради юстиції, народні засідателі і присяжні (під час виконання ними цих функцій);
д) особи рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, державної кримінально-виконавчої служби, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, податкової міліції, особи начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту;
е) посадові та службові особи органів прокуратури, Служби безпеки України, дипломатичної служби, доходів і зборів;
є) члени Центральної виборчої комісії;
ж) посадові та службові особи інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим;
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:
а) посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини першої цієї статті;
б) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, оцінювачі, а також експерти, арбітражні керуючі, незалежні посередники, члени трудового арбітражу, третейські судді під час виконання ними цих функцій, інші особи в установлених законом випадках);
в) посадові особи іноземних держав (особи, які обіймають посади в законодавчому, виконавчому або судовому органі іноземної держави, в тому числі присяжні засідателі, інші особи, які здійснюють функції держави для іноземної держави, зокрема для державного органу або державного підприємства), а також іноземні третейські судді, особи, які уповноважені вирішувати цивільні, комерційні або трудові спори в іноземних державах у порядку, альтернативному до судового;
г) посадові особи міжнародних організацій (працівники міжнародної організації чи будь-які інші особи, уповноважені такою організацією діяти від її імені), а також члени міжнародних парламентських асамблей, учасником яких є Україна, та судді і посадові особи міжнародних судів;
3) особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов'язків у юридичних особах приватного права незалежно від організаційно-правової форми, відповідно до закону;
4) посадові особи та працівники юридичних осіб - у разі одержання ними неправомірної вигоди, або одержання від них особами, зазначеними у пунктах 1 і 2 частини першої цієї статті, або за участю цих осіб іншими особами неправомірної вигоди;
5) фізичні особи - у разі одержання від них особами, зазначеними у пунктах 1-4 частини першої цієї статті, або за участю цих осіб іншими особами неправомірної вигоди.
Таким чином, в діючому законодавстві України відсутня заборона щодо знаходження Адвоката в штаті підприємства (без виконання ним організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків).
Відповідно до Розділу 2 (професіонали) чинного класифікатора професій ДК 003:2010, професія Адвокат визначена кодом 2421.2.
Відповідно до статті 16, ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто, Замовник має право самостійно установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, які не суперечать діючому законодавству.
Таким чином, порушень прав учасників тендеру немає.
Тому вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2018 12:37
Коментар щодо відміни: відсутность подальшої потреби в закупівлі послуги
Документи:
27 вересня 2018 12:37
Електронний підпис
27 вересня 2018 12:36
Повідомлення про відміну торгів.doc