Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробка ДПТ району, що обмежений вул. Зеленою, вул. Волинською, вул. Вокзальною, вул. Жихорською)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2018-09-18-002658-c 77215838e3d34aa6a8a5140d5c60b550
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карабанова Світлана Федорівна

380577607416 dmatagp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 06716538
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Контактна особа: Карабанова Світлана Федорівна
380577607416
dmatagp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 14:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 12:23
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробка ДПТ району, що обмежений вул. Зеленою, вул. Волинською, вул. Вокзальною, вул. Жихорською)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка ДПТ району, що обмежений вул. Зеленою, вул. Волинською, вул. Вокзальною, вул. Жихорською
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки-Основ'яненка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по ТЗ (топографо-геодезична зйомка)
Дата подання: 19 вересня 2018 18:02
Дата відповіді: 24 вересня 2018 17:19
Доброго дня, У п. 2. переліку вихідних даних, які надає Замовник (Додаток 1 до тендерної документації ТЗ на ДПТ) зазначено, що наявна топографо-геодезична зйомка в масштабі 1:2000, 1:500 з прив'язкою у місцевій системі координат (на електронних носіях) виконана у РАСТРОВОМУ форматі. Відповідно до Ч. 2 Ст. 16 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" оновлення містобудівної документації на місцевому рівні за рішенням місцевих рад передбачає перенесення з паперових носіїв у ВЕКТОРНУ цифрову форму. Прошу надати роз'яснення стосовно даного пункту. Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Департаментом містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради розглянуто ваше питання від 19.09.2018.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 ст. 16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон) містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.
Тож, замовником у технічному завданні на розробку детального плану території району, що обмежений вул. Зеленою, вул. Волинською, вул. Вокзальною, вул. Жихорською (далі – ДПТ) зазначено, що розробнику до початку розробки зазначеного ДПТ необхідно виконати оновлену топографо-геодезичну зйомку в масштабі 1:2000 (у цифровому, векторизованому форматі).
Згідно п.2 ст. 16 Закону містобудівна документація на місцевому рівні може бути оновлена за рішенням місцевих рад.
Рішень сесії Харківської міської ради щодо оновлення містобудівної документації не приймалось.
Враховуючи вищезазначене замовником надається наявна топографо-геодезична зйомка у растровому форматі з прив’язкою у місцевій системі координат масштабом 1:2000, 1:500 (на електронних носіях).
Щодо умов проекту договору
Дата подання: 20 вересня 2018 17:07
Дата відповіді: 24 вересня 2018 17:20
Добрий день, в проекті договору про закупівлю послуг, а саме в пп. 1.3., визначено умову стосовно можливості зменшення обсягів закупівлі послуг залежно від реального фінансування видатків. Вважаємо, що сторони договору можуть внести зміни до договору про закупівлю за умови, що такі дії не призведуть до зміни у частині встановлених вимог і функціональних характеристик до предмета закупівлі, визначених вимогами тендерної документації замовника. Оскільки рішення щодо зміни обсягів закупівлі може бути прийняте замовником самостійно, просимо надати обгрунтовану відповідь стосовно того, яким чином обсяг містобудівної документації, яка розробляється в складі ДПТ, може бути зменшений, враховуючи ту обставину, що порядок розроблення ДПТ детально врегульовано вимогами чинного законодавства. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Департаментом містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради розглянуто ваше питання від 20.09.2018.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Договір про закупівлю послуг укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В проекті договору, який розміщений в електронній системі за вищезазначеною закупівлею, в п. 1.3. зазначено, що «Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків». Умови щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника передбачено пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону. Також, встановлення в проекті договору даного пункту обумовлено тим, що Замовник не може передбачити при укладанні договору всіх обставин, які можуть виникнути при виконанні даного договору. Крім того, необхідно зазначити, що в разі зменшення фінансування на зазначені послуги, сторонами за договором вносяться відповідні зміни до договору пропорційно зменшення видатків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА САТОР" 133 433,14
UAH з ПДВ
113 278,07
UAH з ПДВ
Документи
ПП Крок Центр 143 035,40
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРОФ" 157 226,89
UAH з ПДВ
156 426,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2018 19:32
кошторис №2.pdf
03 жовтня 2018 19:32
кошторис №1.pdf
03 жовтня 2018 19:32
зведений кошторис.pdf
03 жовтня 2018 19:32
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2018 19:32
Статут.pdf
03 жовтня 2018 19:32
відгук.pdf
03 жовтня 2018 19:32
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2018 15:05
Електронний підпис
22 жовтня 2018 15:01
Довідка про несудимість
03 жовтня 2018 17:15
Електронний підпис
03 жовтня 2018 17:13
Проект договору.pdf
03 жовтня 2018 17:13
Статут.pdf
03 жовтня 2018 17:13
Реєстр.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 12:17
26 Кошториси.pdf
04 жовтня 2018 12:17
16 Лист-вiдгук.pdf
04 жовтня 2018 12:17
2 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА САТОР"

ПП Крок Центр

ТОВ "АРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА САТОР"
#39313782
Відхилено 113 278,07
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 13:58
ПП Крок Центр
#41113112
Переможець 115 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 16:06

Документи

12 жовтня 2018 13:55
Електронний підпис
12 жовтня 2018 13:54
Протокол розгляду.pdf

Документи

17 жовтня 2018 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Крок Центр
#41113112
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 17:40
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
17 грудня 2018 17:40
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 11:03
Договір.PDF укладений
05 листопада 2018 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 11.3., 11.2. розділу XI Договору про закупівлю послуг № 05/11 від 05.11.2018 та п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Викласти п. 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» у новій редакції: «Ціна цього Договору становить 18 274,03 грн (вісімнадцять тисяч двісті сімдесят чотири гривні 03 копійки), ПДВ не передбачено. 2. Викласти у новій редакції наступні додатки: Додаток № 1. Календарний графік на виконання послуг. Додаток № 2. Зведений кошторис на виконання послуг. 3. Виключити Додаток № 4. Кошторис № 2 на виконання послуг.
Номер договору про закупівлю: 05/11
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 05/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 274,03
UAH